Ogłoszenie nr 534604-N-2018 z dnia 2018-03-21 r.
Ośrodek Rozwoju Edukacji: Przygotowanie 4 kursów e-learningowych dla nauczycieli.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pozakonkursowy w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój (POWER) w ramach priorytetu II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji działanie: 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty tytuł projektu: Wspieranie tworzenia szkół ćwiczeń okres realizacji projektu: 1.06.2016 - 30.06.2018
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, krajowy numer identyfikacyjny
14214358300000, ul.
Al. Ujazdowskie
28
,
00478
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 345 37 00, e-mail
iwona.koscielniak@ore.edu.pl, faks
22 345 37 70.
Adres strony internetowej (URL): www.ore.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
EDUKACJA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ore.edu.pl, zakładka bip
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ore.edu.pl, zakładka bip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak, w formie pisemnej
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie 4 kursów e-learningowych dla nauczycieli.
Numer referencyjny:
WA/ZUZP/261/19/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 4 koncepcji oraz wykonanie 4 dzieł w postaci kursów e-learningowych dla nauczycieli - łącznie z ich zaimplementowaniem na platformie Moodle Ośrodka Rozwoju Edukacji, znajdującej się pod adresem http://e-kursy.ore.edu.pl.
II.5) Główny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi e-learning
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-05-30
II.9) Informacje dodatkowe: Terminy realizacji: a) spotkanie z Wykonawcą w celu omówienia poprawy koncepcji według uwag Zamawiającego w dniu podpisania umowy; b) poprawa koncepcji według uwag Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy z Wykonawcą; c) dostarczenie przez Wykonawcę gotowych scenariuszy kursów w terminie 10 dni od podpisania umowy; d) weryfikacja przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę scenariuszy: 3 dni kalendarzowe od daty otrzymania od Wykonawcy scenariuszy, w przypadku dalszych uwag Wykonawca jest zobowiązany do dokonania niezbędnych korekt w terminie 2 dni; e) akceptacja przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę scenariuszy: 3 dni kalendarzowe od daty otrzymania od Wykonawcy ostatecznych wersji scenariuszy; f) przedłożenia Zamawiającemu gotowych kursów przez Wykonawcę (w formie zaimplementowanej na platformie Moodle ORE pod adresem e-kursy.ore.edu.pl) - nie później niż do 15 dni kalendarzowych od zaakceptowania scenariuszy przez Zamawiającego; g) akceptacja przez Zamawiającego kursu lub wskazania wad dzieła: do 5 dni kalendarzowych od daty przekazania przez Wykonawcę gotowego kursu. h) Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. i) Termin płatności: 30 dni od daty przekazania poprawnie wystawionej faktury sporządzonej na podstawie protokołu obioru dzieła.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług, tj.:
a) jedna osoba ds. platformy Moodle
- doświadczenie w realizacji min. 2 kursów zaimplementowanych na platformę Moodle w okresie ostatnich 3 lat. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba zrealizowała min. 2 kursów i zaimplementowała je na platformę Moodle, wskazując na jej doświadczenie zawodowe z ostatnich 3 lat, daty realizacji oraz nazwy i adresy podmiotów na rzecz których kursy zostały wykonane.
b) Jednym specjalistą ds. multimediów
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata w okresie ostatnich 5 lat)
- umiejętność obsługi programów: graficznych, do edycji audio, do edycji video, programów do tworzenia animacji.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
(w okresie ostatnich 5 lat) oraz wykaże, że zakres prac na ww. stanowisku potwierdza umiejętność obsługi programów: graficznych, do edycji audio, do edycji video.
c) jednym metodykiem ds. e-learningu
- wykształcenie wyższe, doświadczenie w zakresie realizacji pod kątem metodycznym min. 2 kursów e-learningowych dla nauczycieli w okresie ostatnich 3 lat.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała min. 2 kursów
e-learningowych dla nauczycieli wykonując czynności mające na celu stworzenie poprawnego pod katem metodycznym kursu, podając doświadczenie zawodowe, daty realizacji kursów, nazwy, zakresy tematyczne oraz adresatów zrealizowanych kursów.
Specjalistami w zakresie 4 obszarów przedmiotowych:
d) jednym Specjalistą -język angielski
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w szkole lub placówce doskonalenia
i wspomagania nauczycieli lub w zakresie metodyki nauczania w zakresie języka angielskiego w okresie ostatnich 5 lat, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 1 kurs e-learningowych dla nauczycieli.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze oraz zrealizowała min. 1 kurs e-learningowe dla nauczycieli na platformie Moodle, podając datę realizacji, nazwę, zakres tematyczny oraz adresatów zrealizowanego kursu.
e) jednym Specjalistą - przedmioty przyrodnicze
- wykształcenie wyższe - doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w szkole lub placówce doskonalenia i wspomagania nauczycieli lub metodyki nauczania w zakresie przedmiotów przyrodniczych w okresie ostatnich 5 lat, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 1 kursu e-learningowego dla nauczycieli.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze i/lub zrealizowała min. 1 kurs e-learningowe dla nauczycieli podając datę realizacji, nazwę, zakres tematyczny oraz adresatów zrealizowanego kursu.
f) jednym Specjalistą - matematyka
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w szkole lub placówce doskonalenia i wspomagania nauczycieli lub metodyki nauczania w zakresie matematyki w ostatnich 5 latach, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 1 kursu e-learningowego dla nauczycieli.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze i/lub zrealizowała min. 1 kurs e-learningowy dla nauczycieli podając datę realizacji, nazwę, zakresy tematyczny oraz adresatów zrealizowanego kursu.
g) jednym Specjalistą - informatyka lub zbliżone
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w szkole lub placówce doskonalenia
i wspomagania nauczycieli lub metodyki nauczania w zakresie informatyki lub zbliżonym w ostatnich 5 latach, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 1 kurs e-learningowy dla nauczycieli,
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze i/lub zrealizowała min. 1 kurs e-learningowy dla nauczycieli , podając datę realizacji, nazwę, zakres tematyczny oraz adresatów zrealizowanego kursu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
1Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorami określonymi w Załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ), wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), koncepcja 4 kursów zgodnie z OPZ.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 30,00 |
Koncepcja kursów | 70,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- "WSPÓŁPRACA INTERDYSCYPLINARNA NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ" - usługa szkoleniowa w formie zdalnej
więcej: Usługi e-learning »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.