eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez odrębnych wykonawców robót pn.: zadanie nr 1 - Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; zadanie nr 2 - Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II; zadanie nr 3 - Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II; zadanie nr 4 - Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-21



Ogłoszenie nr 534284-N-2018 z dnia 2018-03-21 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez odrębnych wykonawców robót pn.: zadanie nr 1 - Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; zadanie nr 2 - Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II; zadanie nr 3 - Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II; zadanie nr 4 - Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 27601500000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia  20 , 32603   Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (URL): www.auschwitz.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,302707,2018.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,302707,2018.html


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, budynek administracyjny, dziennik podawczy (pokój nr 1.8)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez odrębnych wykonawców robót pn.: zadanie nr 1 - Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; zadanie nr 2 - Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II; zadanie nr 3 - Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II; zadanie nr 4 - Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wynikającymi z zadań realizowanych przez odrębnych wykonawców robót (pkt 2.1 należy czytać wraz z pkt 2.7 SIWZ): 2.1.1 Zadanie nr 1 pt. "Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau - Etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2018 r. pod numerem 2/511243-N-2018/INW/2018 (Załącznik nr 6 do SIWZ), 2.1.2 Zadanie nr 2 pt. "Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2018 r. pod numerem 4/518306-N-2018/INW/2018 (Załącznik nr 7 do SIWZ), 2.1.3 Zadanie nr 3 pt.- "Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2018 r. pod numerem 3/511384-N-2018/INW/2018 (Załącznik nr 8 do SIWZ), 2.1.4 Zadanie nr pt. - "Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2017 r. pod numerem 42/631962-N-2017/INW/2017 (Załącznik nr 9 do SIWZ) 2.2 Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp (zamówienia na powtórzenie podobnych usług). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie nadzoru inwestorskiego, w tych samych specjalnościach jak dla zamówienia podstawowego, nad wykonaniem robót budowlanych: 2.2.1 dodatkowego ogrodzenia wraz z bramą i infrastrukturą towarzyszącą na terenie Brzezinki na potrzeby Globalnego Planu Konserwacji Zamawiającego 2.2.2. Dodatkowego ogrodzenia na działce 239/7 w obrębie Brzezinka 2.3 Usługa nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana w specjalnościach: 2.3.1 konstrukcyjno-budowlanej; 2.3.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2.3.3 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; 2.3.4 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach jak w pkt 2.3 SIWZ odbywać się będzie przez nadzorowanie prowadzonych robót budowlanych, o których mowa w pkt. 2.1 i pkt 2.7 SIWZ zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektami budowlanymi oraz wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2.5 Zamawiający ustala termin realizacji usługi od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru przez Zamawiającego robót budowlanych określonych w pkt 2.1 i pkt 2.7 SIWZ. Wykonawca usługi nadzoru inspektorskiego będzie także zobowiązany do świadczenia tych usług w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej dla robót budowlanych, o których mowa w pkt. 2.1 i pkt 2.7. SIWZ. 2.6 Szacunkowy czas trwania Zadań wynosi: 2.6.1 dla Zadania 1 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.1. - 18 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania; 2.6.2 dla Zadania 2 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.2. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.3 dla Zadania 3 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.3. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.4 dla Zadania 4 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.4. - 35 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Umowy oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbioru częściowego lub odbioru końcowego każdego Zadania. 2.7 Opis robót budowlanych określonych w pkt 2.1 SIWZ jako Zadania o numerach od 1 do 4, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się dokumentacja dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: 2.7.1 Dla Zadania 1 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 2/511243-N-2018/INW/2018, która jest przedstawiona w załączniku nr 6 do SIWZ; 2.7.2 Dla Zadania 2 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 4/518306-N-2018/INW/2018, która jest przedstawiona w załączniku nr 7 do SIWZ; 2.7.3 Dla Zadania 3 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 3/511384-N-2018/INW/2018, która jest przedstawiona w załączniku nr 8 do SIWZ; 2.7.4 Dla Zadania 4 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 42/631962-N-2017/INW/2017, która jest przedstawiona w załączniku nr 9 do SIWZ; Otwarcie dokumentacji projektowej jest możliwe wyłącznie za pomocą przekazanego przez Zamawiającego hasła. Podpisany wniosek o udostępnienie hasła należy przesłać w formie elektronicznej (skan) na adres: romana.kukurba@auschwitz.org lub w formie fax na nr 33/843 18 62. Krótki opis robót podano poniżej: 2.7.5 Zadanie nr 1 - pt: "Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau - Etap III" tj. 2.7.5.1 Według projektu budowlanego pn. "Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Straży Muzealnej w budynku B-1" w lokalizacji Auschwitz II- Brzezinka tj. a. Przebudowa pomieszczeń Straży Muzealnej, tj. pomieszczenia 2.1, 2.1a, 2.2, 2.3, 2.4 (Numeracja wg. projektu architektury) oraz poddasza wraz z budową przynależnych instalacji wewnętrznych w budynku B-1 oraz wszelkich robót niezbędnych do instalacji i uruchomienia lokalnego centrum nadzoru zgodnie z dokumentacja i przynależnymi projektami wykonawczymi. b. Malowanie pomieszczeń 2.1, 2.1a, 2.2, 2.3, 2.4 (Numeracja wg. projektu architektury) c. Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu 2.2. d. Instalacja i uruchomienie generatora oraz UPS z akumulatorami zasilania awaryjnego w pomieszczeniu nr 3.16 wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi. e. Poza zakresem zamówienia pozostaje: - Przeniesienie rozdzielnicy z pomieszczenia 3.10 do pomieszczenia 3.16; - Dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych D1 i D2 w pomieszczeniu 2.1a oraz 3 sztuk rolet antywłamaniowych w pomieszczeniu 2.2. - Przebudowy pomieszczeń 3.20, 3.11, 3.2, 3.9. f. Roboty według projektu budowlanego pn. " Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych" w obiekcie Auschwitz I- Oświęcim: g. Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku A-50W, wskazanej w tej dokumentacji w branży elektrycznej i przynależnym projekcie wykonawczym. h. Instalację i uruchomienie generatora oraz UPS z akumulatorami zasilania awaryjnego wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi. i. Poza zakresem zamówienia pozostaje wyprowadzenie okablowania z budynku do zasilania urządzeń bezpieczeństwa w terenie oraz zasilania bramy nr 1. 2.7.6 Zadanie nr 2 - pt: "Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III" tj. 2.7.6.1 Według projektu budowlanego pn. "Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych" w lokalizacji Auschwitz I- Oświęcim (A9, A10, A14, A18, A-25, A26, A44, A46, A50) tj. budowa wszystkich zabezpieczeń budowlano- mechanicznych wskazanych w tej dokumentacji w branży architektonicznej i przynależnych projektach wykonawczych wraz z instalacją zasilającą roletę w budynku A50; 2.7.6.2 Według projektu budowlanego pn. "Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Straży Muzealnej w budynku B-1" w lokalizacji Auschwitz II- Brzezinka tj. montaż rolet w pomieszczeniu 2.2 oraz montaż drzwi w pomieszczeniu 2.1a (numeracja wg. projektu architektury) 2.7.7 Zadanie nr 3 - pt : "Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III" tj. 2.7.7.1 Roboty według projektu budowlanego pn "Budowa ogrodzenia, rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer" w obiekcie Auschwitz I - Oświęcim, tj. a. budowa kanalizacji kablowej na odcinkach (od punktu do punktu): t25-t27, t26-t31, t32-t33, t35-t38, t37-t39, t02/1-t09/1 (oznaczenia punktów według przynależnego projektu wykonawczego). W zakresie budowy kanalizacji wchodzi również budowa studni kablowych leżących na wskazanych odcinkach wraz z początkowymi i końcowymi studniami kablowymi oraz wprowadzenie kanalizacji do budynków A-77, A-50W i do słupów oświetleniowych b. budowa uziemienia do słupów stojących przy wskazanych odcinkach kanalizacji (dotyczy zarówno nowych jak i istniejących słupów); c. budowa słupa oznaczonego, jako SL05 (oznaczenia punktu według projektu wykonawczego). W słupie należy przygotować otwory techniczne przeznaczone do przeprowadzenia okablowania dla elektronicznych systemów zabezpieczeń. Otwory powinny być zabezpieczone antykorozyjnie analogicznie do całej powierzchni słupa i zaślepione. d. budowa słupków ograniczających ruch obok budynków A77 i A37. Ilość słupków należy dobrać tak, aby uniemożliwić przejazd pojazdów o szerokości większych niż 130 cm Zamawiający wymaga zastosowania słupków parkingowych składanych ręcznie o średnicy 100 - 150 mm, bez odporności na staranowanie, stalowych, ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo, wyposażonych w blokadę z kluczem (zamek klucza zabezpieczony klapką ochronną odporną na korozję). Wszystkie słupki otwierane / zamykane jednym kluczem. 2.7.7.2 według projektu budowlanego pn.: "Budowa ogrodzenia, budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer w lokalizacji Auschwitz II - Brzezinka" tj. a. budowa kanalizacji kablowej na odcinkach (od punktu do punktu): t01-t08, t48-t42-t42/5, t70-t68-t88, t89-t94, t95-t97, t98-t101, t102-t104, t105-t108, t109-t109/3, t110-t112/1 (oznaczenia punktów według przynależnego projektu budowlanego). W zakres budowy kanalizacji wchodzi budowa studni kablowych leżących na wskazanych odcinkach wraz z początkowymi i końcowymi studniami kablowymi oraz wprowadzenie kanalizacji do słupów oświetleniowych; b. budowa uziemienia do słupów stojących przy wskazanych odcinkach kanalizacji (dotyczy zarówno nowych jak i istniejących słupów). c. budowa słupów oznaczonych: SL01-SL15. Do słupów należy doprowadzić linie kablowe zasilające oraz wyposażyć je w oprawy oświetleniowe. W słupach należy przygotować otwory techniczne przeznaczone do przeprowadzenia okablowania dla elektronicznych systemów zabezpieczeń. Otwory powinny być zabezpieczone antykorozyjnie analogicznie do całej powierzchni słupa i zaślepione. Zasilanie elektronicznych systemów zabezpieczeń nie wchodzi w zakres zamówienia. 2.7.7.3 według projektu budowlanego pn.: "Instalacja systemu wczesnego wykrywania pożaru i sygnalizacji alarmu pożaru dla obiektów zabytkowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau" w lokalizacji Auschwitz II - Brzezinka tj. a. budowa kanalizacji kablowej na odcinku (od punktu do punktu): t103-t105 (oznaczenia punktów według przynależnego projektu wykonawczego). W zakresie budowy kanalizacji wchodzi budowa studni kablowych leżących na wskazanym odcinku wraz z początkowymi i końcowymi studniami kablowymi; 2.7.8 Zadanie nr 4 - pt : "Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III". 2.7.8.1 Wybudowanie kompletnego ogrodzenia po zewnętrznym obwodzie terenu PMA-B na terenie Auschwitz II od punktu 40 do punktu 58 (według oznaczeń projektu wykonawczego). 2.7.8.2 Dostawę bramy D (według oznaczeń projektu wykonawczego) oraz wykonanie fundamentu pod bramę wraz ze słupkami przygotowanymi do jej montażu 2.7.8.3 Demontaż istniejącego szlabanu, 2.7.8.4 Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej oraz współpraca z Zamawiającym w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie. 2.7.8.5 Pełnienie nadzoru archeologicznego dla wszystkich robót ziemnych. 2.7.8.6 Poza zakresem zamówienia pozostaje: a. Montaż bramy D. UWAGA - Ze względu na okoliczność, że którekolwiek z Zadań może rozpocząć się przed podpisaniem umowy z Inspektorem nadzoru wyłonionym w niniejszym postępowaniu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji przez Inspektora nadzoru tej części nadzoru, dla której Wykonawca robót wykonał te roboty. Wówczas nastąpi stosowne pomniejszenie wynagrodzenia dla Inspektora Nadzoru zgodnie z zapisami Załącznika nr 5 do SIWZ §10 ust. 1.

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie nadzoru inwestorskiego, w tych samych specjalnościach jak dla zamówienia podstawowego, nad wykonaniem robót budowlanych: 2.2.1 dodatkowego ogrodzenia wraz z bramą i infrastrukturą towarzyszącą na terenie Brzezinki na potrzeby Globalnego Planu Konserwacji Zamawiającego 2.2.2. Dodatkowego ogrodzenia na działce 239/7 w obrębie Brzezinka
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 280
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 2.6 Szacunkowy czas trwania Zadań wynosi: 2.6.1 dla Zadania 1 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.1. - 18 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania; 2.6.2 dla Zadania 2 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.2. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.3 dla Zadania 3 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.3. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.4 dla Zadania 4 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.4. - 35 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Umowy oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbioru częściowego lub odbioru końcowego każdego Zadania. Planowany termin rozpoczęcia robót budowlanych: 3.2.1 Zadanie 1 - Czerwiec - Lipiec 2018 r. 3.2.2 Zadanie 2 - Kwiecień - Czerwiec 2018 r. 3.2.3 Zadanie 3 - Czerwiec - Lipiec 2018 r. 3.2.4 Zadanie 4 - Marzec - Kwiecień 2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4.2 Wykonawca, który będzie brał udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące: 4.2.1 Posiadania zdolności zawodowej tj. wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają łącznie: 4.2.1.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, określonych przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmianami, w specjalności podanych w punkcie od 2.3.1 do 2.3.4 SIWZ; 4.2.1.2 doświadczenie w postaci, co najmniej 18-miesięcznego udziału w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 4.2.1.3 doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w jednej ze specjalności podanych w punkcie od 2.3.1 do 2.3.4 SIWZ, przez okres co najmniej 3 lat, w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury odbytego zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 4.2.2 Posiadania zdolności technicznej wyrażającej się świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w co najmniej dwóch specjalnościach podanych w punkcie od 2.3.1 do 2.3.4 SIWZ, przez okres co najmniej 18-stu miesięcy. 4.2.3 W odniesieniu do inspektora nadzoru inwestorskiego właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmianami) lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących wcześniej właściwych przepisów. 4.2.4 Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu doświadczenie wymagane w punkcie 4.2.1 SIWZ na zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub rejestru zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu przez państwa obce wskazując czasookres pracy (podany, jako dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i analogicznie zakończenia), odpowiednio nr wpisu zabytku do rejestru zabytków, nazwę zabytku, nazwę przedsięwzięcia lub miejsce wykonywania usługi i nazwę podmiotu na rzecz którego były świadczone usługi, rodzaj usługi. Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu doświadczenie wymagane w punkcie 4.2.2 SIWZ wskazując czasookres usługi (podany, jako dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i analogicznie zakończenia), nazwę przedsięwzięcia lub miejsce wykonywania usługi i nazwę podmiotu na rzecz którego były świadczone usługi, rodzaj usługi. 4.3 Zamawiający oświadcza, iż w zakresie wykonywania umowy, nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 4.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), mogą spełniać łącznie, warunki udziału w postępowaniu wskazane w sekcji 4 SIWZ. 4.5 Funkcję inspektora nadzoru w specjalnościach instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: 1) elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 2) telekomunikacyjnych może sprawować osoba, która łącznie spełnia warunki określone w sekcji 4.2.1 i 4.2.2 SIWZ. 4.6 Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8.6 Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie wezwany w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie do złożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia dokumentów): 8.6.1 wykaz usług wykonanych, o których mowa w sekcji 4 pkt 4.2 SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o dysponowaniu kwalifikacjami zawodowymi, dysponowaniu osobami), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 8.6.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadających uprawnienia, o których mowa w sekcji 4 ppkt 4.2 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, nr uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o dysponowaniu kwalifikacjami zawodowymi, dysponowaniu osobami).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

8.5 W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, z tytułu okoliczności, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, każdy Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 p.z.p (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.9.2 Do oferty należy dołączyć: 9.2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 i 2 do SIWZ; 9.2.2 zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w sekcji 6 pkt 6.2 SIWZ; 9.2.3 pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ryczałtowa brutto 59,50
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00
Cena ryczałtowa brutto za 1 czynność wykonywaną w okresie rękojmi lub gwarancji 0,50

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-06, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.