eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa asysty technicznej systemu AGFA IMPAX

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Kraków: Usługa asysty technicznej systemu AGFA IMPAX
Numer ogłoszenia: 53422 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20 , strona internetowa www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa asysty technicznej systemu AGFA IMPAX.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa asysty technicznej systemu AGFA IMPAX. W zakres asysty technicznej dla Systemu AGFA IMPAX wchodzą następujące elementy: 1. Wykonywanie przeglądów okresowych platformy sprzętowej Systemu AGFA IMPAX zgodnie z zaleceniami producenta w ilości 1 w okresie 12 miesięcy (wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem). Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego wydany zostanie stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych przez autoryzowany serwis AGFA. 2. Regularna, prewencyjna kontrola poprawności działania Systemu AGFA IMPAX poprzez kontrolę zdarzeń (logów), mająca na celu zapobieganie powstawaniu awarii Systemu AGFA IMPAX (monitoring). 3. Wsparcie dla Systemu AGFA IMPAX w zakresie usuwania bieżących dysfunkcji oprogramowania pod następującym rygorem: a) Priorytet 0 Krytyczny Sprzęt i oprogramowanie nie działa. Przypadek jest krytyczny dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, występuje w zwykłych warunkach pracy i nie jest możliwe usunięcie błędu ani tymczasowe jego obejście. Wykonawca zobowiązuje się do czasu reakcji nie dłuższego niż 1 godz., od momentu zgłoszenia oraz do usunięcia błędów w czasie nie dłuższym niż 24 godz. od momentu zgłoszenia. b) Priorytet 1 Pilny W przypadku wystąpienia usterki/błędu sprzętu i oprogramowania znacząco utrudniającego realizację działań i jest kluczowy z punktu widzenia działalności Szpitala Uniwersyteckiego, ale nie uniemożliwia wykorzystania części systemu i jest możliwe usunięcie błędu lub tymczasowe jego obejście. Przypadek jest ważny dla Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, ale istnieje dla niego obejście. Wykonawca zobowiązuje się do czasu reakcji nie dłuższego niż 1 godz., od momentu zgłoszenia oraz do usunięcia błędów w czasie nie dłuższym niż 48 godz. od momentu zgłoszenia. c) Priorytet 2 Normalny Przypadek dotyczy problemów z oprogramowaniem w wąskim zakresie, występujących w określonych sytuacjach. Wykonawca zobowiązuje się do czasu reakcji nie dłuższym niż 24 godz., od momentu zgłoszenia oraz do usunięcia błędów w czasie nie dłuższym niż 14 dni od momentu zgłoszenia. 4. Asysta techniczna nad wymienionym poniżej sprzętem i oprogramowaniem Lp. Nazwa systemu Wersja oprogramowania / nr seryjny 1. Oprogramowanie systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów medycznych typu PACS AGFA Impax 6.4.0 i wyższe 2. Oprogramowanie 8x VMw vSphere, VMw vCntr Srv 3. Obudowa HP BLc7000 z 2x SAN Switch + 2x LAN Switch 4. HP 1U USB Rack-Mount Kit 5. Server Blade_1 (BL465c G7) GB8051BVEY 6. Server Blade_2 (BL465c G7) GB8051BVF7 7. Server Blade_3 (BL465c G7) GB8051BVE6 8. Server Blade_4 (BL465c G7) GB8051BVE2 9. Server Blade_5 (BL465c G7) GB8051BVEH 10. Server Blade_6 (BL465c G7) GB8105DWEA 11. Server Blade_7 (BL465c G7) GB8105DWEC 12. Server Blade_8 (BL465c G7) GB8105DWE5 13. BIBLIOTEKA TAŚMOWA HP MSL2024 DEC04805V3 14. HP DL385G7 - serwer QSTAR 469058 15. MACIERZ DYSKOWA HP P2000 CN8041S153 5. Obsługa serwisowa w trybie 24/7 tj. przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku w zakresie: przyjęcie zgłoszenia, wskazanie osoby prowadzącej, data planowanego usunięcia usterki, zamknięcie zgłoszenia). 6. Integracja PACS IMPAX z HL7 RIS Orion - po stronie AGFA IMPAX.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki, ponieważ usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Konieczne jest udzielenie zamówienia na kolejny okres, aby umożliwić skuteczne usuwanie wszelkich błędów w oprogramowaniu oraz uzyskać dostęp do aktualizacji oraz konsultacji. Zamówienie może zostać udzielone jedynie producentowi oprogramowania - Agfa Sp. z o. o., który ma bezpośredni dostęp do kodu źródłowego systemu, a tym samym może wykonywać zmiany w oprogramowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • AGFA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195a, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.