eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO W MUROWANEJ GOŚLINIE UL. MŚCISZEWSKA 10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Murowana Goślina: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO W MUROWANEJ GOŚLINIE UL. MŚCISZEWSKA 10.
Numer ogłoszenia: 533864 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 471356 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 811 27 79, faks 0-61 811 27 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO W MUROWANEJ GOŚLINIE UL. MŚCISZEWSKA 10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2014 z wyłączeniem lipca 2014 r. w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania własnym sprzętem i środkami czystości w należnym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, pedagoga, psychologa, czytelni, biblioteki, salach, zapleczach występuje parkiet, na korytarzach występują płytki lastriko, które należy czyścić maszynowo. W pomieszczeniach administracji, trzech salach, gabinetach, pokoju wystaw, świetlico-jadalni występuje wykładzina PCV. Na schodach zewnętrznych występują płytki. W łazienkach występują płytki ścienne i podłogowe. Dodatkowo w trzech pomieszczeniach znajduje się wykładzina dywanowa. Zamawiający zapewnia mydło, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe do łazienek. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania własnym sprzętem. Dyżur codzienny w godzinach 8.10 do 14.00 (jednej osoby) w celu bieżącego utrzymania czystości w szkole. Codzienne sprzątanie 3426 m2 powierzchni: a) pomieszczenia: -zamiatanie sal lekcyjnych, zapleczy, pomieszczeń: pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, biblioteki, czytelni, psychologa (powierzchni drewnianych), -zamiatanie i mycie sal lekcyjnych (wykładzina PCV), -odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, -mycie krzeseł, czyszczenie blatów ławek, biurek, ścian w salach, -odkurzanie szaf, szafek, gazetek ściennych, -odkurzanie i mycie parapetów, -zamykanie okien, -mycie tablic, umywalek, -opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, -czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, b) pomieszczenia biurowe: -zamiatanie i mycie: pomieszczeń biurowych, pedagoga, świetlico-jadalni, -odkurzanie biurek, urządzeń biurowych, telefonów, komputerów, kserokopiarek, -odkurzanie szaf, gazetek ściennych, -odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, -odkurzanie i mycie parapetów, -opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, -czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, c) toalety i WC: -mycie i dezynfekcja podłóg, -mycie glazury, luster, -mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury, -opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, -odkurzanie i mycie parapetów, drzwi, kratek w drzwiach, -czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, d) pomieszczenia ogólne (korytarze, ciągi komunikacyjne, szatnie): -zamiatanie, mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych (korytarzy), -zamiatanie, mycie schodów wewnętrznych, schodów zewnętrznych wejściowych, do szkoły i na boisko i na parking, -zamiatanie i mycie szatni: podłogi, ścian, szafek, krat, krzeseł, -opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, -zamykanie okien, -czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, zegarów i odbojnic, -mycie ścian, sufitów na korytarzach, -mycie krat metalowych i poręczy, e) aula: zamiatanie - odkurzanie auli, f) zbieranie śmieci z boiska szkolnego, z terenów zielonych wokół szkoły, z parkingu i przyległych chodników, z schodów prowadzących od szkoły na ulicę Mściszewską i z schodów od przedszkola na ulicę Mściszewską. Czynności świadczone raz w tygodniu: a) pomieszczenia: -odkurzanie wszystkich powierzchni dywanowych i wyściełanych krzeseł; -zamiatanie i mycie gabinetu pielęgniarki i stomatologa, -czyszczenie powierzchni szklanych (szklane drzwi), -doczyszczanie umywalek w salach lekcyjnych, -podlewanie kwiatów na terenie szkoły, -mycie ścian w salach lekcyjnych, b) toalety WC: -doczyszczanie umywalek, -usuwanie odpadów wapiennych, moczowych z misek sedesowych i pisuarów c) aula: -mycie auli (podłoga lakierowana) środkami Clean - środek czyszczący do podłóg (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegające na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni., -mycie ścian po imprezach szkolnych; Czynności okresowe: -mycie trudnodostępnych części mebli - 1 raz w miesiącu, -oczyszczanie płytek podłogowych i ściennych w toaletach - 1 raz w miesiącu, -polerowanie powierzchni korytarzy - 1 raz w miesiącu, -mycie okien - 1 raz na jesień, 1 raz na wiosnę o łącznej powierzchni 1526,25m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych wewnątrz i zewnątrz) wraz z parapetami, zgodnie z techniką mycia dostosowaną do rodzaju okien; -mycie luksferów o łącznej powierzchni 26 m2. Mycie okien i luksferów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Okna w budynku gimnazjum dostępne są od wewnątrz. Jednak jest kilka, które należy umyć tylko od zewnątrz. Nie ma możliwości umycia ich z wysięgnika, jest tylko możliwość umycia przy użyciu drabiny. Ich powierzchnia wynosi 152,80 m2. -konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Wax Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących powierzchni 1 raz na dwa miesiące; -konserwacja auli środkami Finish Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na dwa miesiące. -konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Oil Care (olejowosk do konserwacji) lub równoważnymi (nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na kwartał. -konserwacja podłóg wyłożonych wykładziną PCV odpowiednim środkiem - 1 raz na kwartał. -czyszczenie verticali i rolet (2 razy w roku). Odśnieżanie codzienne w okresie opadów śniegu. -podest i schody prowadzące od szkoły do ul. Mściszewskiej, -podest i schody prowadzące od przedszkola do ul. Mściszewskiej, -chodniki - przy auli, przy parkingu, od schodów do pętli, -parking - wjazd od ulicy Starczanowskiej (pas dla pieszych), -każde odśnieżone miejsce musi byś posypane piaskiem (zapewnienie piasku po stronie Zamawiającego). Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.30 do 20.30, w sytuacjach szczególnych (konkursy, turnieje sportowe, imprezy szkolne, środowiskowe i gminne itp.) w soboty i niedziele (przed i po imprezie), po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego (z uwagi na specyfikę pracy szkoły średnio 4 razy w miesiącu ok. 500m2), w dni zebrań z rodzicami - sprzątanie sal lekcyjnych i korytarzy przed i po zebraniach. W dni kiedy na terenie szkoły nie ma uczniów i nie wykonywane jest gruntowne sprzątanie (konserwacje, mycie okien) dyżur sprzątający pełni jedna osoba. Odśnieżanie musi nastąpić w godzinach wczesnorannych (pomiędzy 6.00 a 7.30) i południowych pomiędzy 12.30 a 14.00. Papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło zapewnia Zamawiający. Dodatkowe wymogi zawarte w cenie: -przeszkolony personel w zakresie wykonywania usługi, -odpowiednia ilość pracowników, zapewniających należyte wykonanie umowy, -środki czyszczące, środki myjące, dezynfekujące, sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotowej usługi, -zastosowane środki czystości muszą być biodegradowalne, -odzież roboczą i ochronną dla pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, zapewnia Wykonawca na swój własny koszt. Po zakończeniu pracy należy obejść szkołę i sprawdzić czy światła zostały wyłączone i okna pozamykane. Codzienne kodowanie i zamykanie szkoły po zakończeniu sprzątania. Powierzchnia przeznaczona do czyszczenia 3 426m2, w tym: podłogi drewniane - 946,42m2: płytki - 1541,97m2: podłogi drewniane lakierowane - 341,00m2 (aula) wykładzina PCV - 419,23m2 schody zewnętrzne - 177,15m2 sanitariaty: umywalki 56 szt., pisuary 16 szt., ubikacje 29szt. Łączna powierzchnia korytarzy wynosi 983 m2. Łączna powierzchnia do odśnieżania: 1 100 m2. Obowiązki wykonawcy po wykonaniu usług: Zapisanie w Zeszycie Napraw w pokoju nauczycielskim uwag o zauważonych usterkach w sprzęcie i wyposażeniu szkoły. Oferta musi obejmować całość zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji zadania podwykonawcom w pełnym zakresie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Dziubek, ul. Jackowskiego 30/11, 60-512 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 523611,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.