eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poraj › Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu "Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną- kontynuacja- etap II "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-21



Ogłoszenie nr 532871-N-2020 z dnia 2020-04-21 r.

Urząd Gminy: Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu "Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną- kontynuacja- etap II "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Sląskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 54519400000000, ul. ul. Jasna  21 , 42-360  Poraj, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 145 251, e-mail poraj@ug.pl, faks 343 145 006.
Adres strony internetowej (URL): www.poraj.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.poraj.bip.net.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.poraj.bip.net.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Poraj ul. Jasna 21, 42-360 Poraj


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu "Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną- kontynuacja- etap II "
Numer referencyjny: GK.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Poraju w ramach projektu "Centrum Integracji Społecznej w gminie Poraj szansą na zmianę społeczną- kontynuacja- II etap. wg ilości i rodzaju określonych w wykazie stanowiącym zał. nr. 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest został podzielony na 5 części tj. : Część 1 -Zakup i dostawa materiałów budowlanych Część 2- Zakup i dostawa artykułów elektrycznych Część 3- Zakup i dostawa drobnych narzędzi budowlanych Część 4- Zakup i dostawa roślin ,nasadzeń i materiałów do pielęgnacji roślin Część 5-Zakup i dostawa narzędzi ogrodniczych i elementów małej architektury Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa asortymentów zgodnie z zał. Nr. 1 do niniejszej SIWZ, w którym wskazano asortyment, parametry materiałów i ich przewidywaną ilość. Wszelkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w załączniku Nr. 1 do SIWZ ilości , w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy.

II.5) Główny kod CPV: 44400000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
16160000-4
44000000-0
44190000-8
31500000-1
44510000-8
03121000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie zał. Nr3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa niniejsza może zostać rozwiązana przez Zamawiającego z winy Wykonawcy z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym w następujących okolicznościach: 1) w przypadku wystąpienia pięciu reklamacji dotyczących przedmiotu zamówienia, 2) w razie naruszenia innych istotnych postanowień niniejszej umowy, 3) w przypadku zastosowania nieuzasadnionego w warunkach umowy podwyższenia przez Wykonawcę cen artykułów będących przedmiotem zamówienia, 4) w przypadku rażącej zwłoki w wykonaniu dostawy rozumianej jako okres przekraczający 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 3. Treść niniejszej umowy nie podlega negocjacjom i zawiera wszelkie istotne dla Strony Zamawiającej warunki realizacji zamówienia. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ i ofercie. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: -Zakup i dostawa materiałów budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia Tynk mozaikowy Uziarnienie 1,0-1,6 mm kolor do wyboru Podkładowa masa tynkarska na bazie żywic akrylowych i mączek kwarcowych. Opakowanie 25 kg. Barwiona pod kolor tynku Gips szpachlowy opakowanie 25 kg Gładź polimerowa super biała opakowanie 18 kg-wiadro Gładź szpachlowa gipsowa biała opakowanie 20 kg Profil CD 60 4m sufitowy Profil UD30 4m przyścienny Farba lateksowa mat do wnętrz 10 l Farba grunt farba gruntująca podkładowa 10 l latexowa biała Płyta karton gips biala grubość 12,5 mm wymiary 2600x1200 mm Siatka podtynkowa włókno szklane masa g/m2 165 rolka 50m Folia paroizolacyjna aluminiowa al90 g/m2 75 m2 (1,5 x 50m) Klej żelowy do glazury i terakoty 25 kg opakowanie Klej do zatapiania siatki z włókna szklanego Płyta OSB wymiary 250x125cm Grubość 22 Płyta OSB wymiary 250x125cm Grubość 18 Płytka podłogowa ceramiczna (glazura/terakota) imitacja drewna odcień, kolor do wyboru wymiary 60x30 cm Klej gipsowy 20 kg do płyt gipsowych Pianoklej do płyt styropianowych montaż pistoletowy 750 ml Piana niskoprężna pistoletowa całoroczna 750 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44400000-0, 44000000-0, 44190000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup i dostawa artykułów elektrycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia Gniazdo podwójne podtynkowe białe z ramką uziemione Włącznik pojedynczy podtynkowy biały z ramką uziemiony Taśma LED długość 5 mb IP20 240 DIOD/MB Światło ciepłe Transformator zasilacz do taśmy LED 33 W 12 V Złączka Taśma LED Klips, przewód Alu profil + klosz D do taśmy LED Listwa 1 m Plafon lampa sufitowa panel LED 24 W Okrągły fi 39 cm biały naturalny 4000K Kabel YDY 3+1,3 100 mb płaski Kabel YDY 3+2,5 100 mb płaski
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44400000-0, 31500000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: - Zakup i dostawa drobnych narzędzi budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia Wkręty fosfatowane do płyt K-G Meta2 3,5x25 Podkładka ocynk m16 Wkręty pchełki typ tex 3,5x9,5 mm opakowanie 1000 szt Wkręty fosfatowane do drewna 3,5 x 55 mm opakowanie 1 kg Kołki rozporowe szybki montaż 8+45 Opakowanie 100 szt. Kołki rozporowe fi 8 z wkrętem 4,5 x 60 mm opakowanie 100 szt Zszywki Tapicerskie do takera typ 53 10 mm 1000 szt Taśma z włókna szklanego fizelina do płyt 50 mm/25 m Łącznik krzyżowy profil CD60 Łącznik wzdłużny CD60 Łącznik poprzeczny jednostronny profil CD60 Wieszak obrotowy ze sprężyną nitowany Pręt mocujący do wieszaka obrotowego długość 1m narożnik aluminiowy 3m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44400000-0, 44510000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zakup i dostawa roślin ,nasadzeń i materiałów do pielęgnacji roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia Śliwa wiśniowa Pissardii doniczka obwód pnia na wys. 1m 8-10cm. Brzoza brodawkowata Youngii doniczka obwód pnia na wys. 1m-8-10cm Różanecznik pojemnik C-3 Wiek sadzonki : 3 letnia Wysokość : ok. 30-50 cm Azalia japońska Roślina w pojemniku: C-1 wysokość ok.: 10 cm. Aronia śliwolistna Nero Wysokość: 80-100 cm Pojemnik: C2 Berberys Thungberga Admiration Doniczka 1,5-litrowa (C1,5) wysokość 30-40cm Berberys thunberga erecta Doniczka 2-litrowa (C2) wysokość 30-40cm Judaszowiec kanadyjski Doniczka 2-litrowa (C2) wysokość 60-120cm Kasztan jadalny Doniczka 2-litrowa (C2 wysokość 60-120cm Pigwowiec Japoński Doniczka 11 x 11mm (P11 wysokość 30-40cm Surmia żółtokwiatowa doniczka C5 wysokość 80-120cmcm Tulipanowiec amerykański Wysokość rośliny: 70-100 cm Sasanka zwyczajna Blue Violet Doniczka 9 x 9cm (P9) Sasanka zw Pinwhell-white Doniczka 9 x 9cm (P9) Krokus mieszanka mix cebul Pelargonia bluszczolistna biała Doniczka 9 x 9cm (P9) Pelargonia bluszczolistna czerwona Doniczka 9 x 9cm (P9) Facelia błękitna materiał siewny Nostrzyk biały materiał siewny Gryka materiał siewny Gorczyca materiał siewny materiał siewny Malina Polana sadzonka Borówka amerykańska,Blue Gold- sadzonka roczna 20-30cm Lawenda sadzonka Doniczka 9 x 9cm (P9) Morwa czerwona Sadzonka doniczka C1 wysokość 80-120cm Surmia bigoniowata- catalpa sadzonka doniczka c2 wysokość 30-40cm Ligustr sadzonka z gołym korzeniem - wysokość min. 20 cm Lipa sadzonka z gołym korzeniem wysokość 120-150cm Czereśnia sadzonka z gołym korzeniem Wiśnia sadzonka z gołym korzeniem Przegorzan kulisty nasiona opakowanie 2gramy Hyzop lekarski nasiona opakowanie 0,2grama Żmijowiec nasiona,opakowanie 1gram Lebiodka pospolita nasiona Opakowanie: 0,1 g Przebiśnieg cebulka Zimowit, mieszanka kolorów, bulwy Przylaszczka sadzonka, doniczka p9 Szafirek cebulka odm. Blue Magic Sasanka pospolita sadzonka , doniczka p9 Mieszanka nasion traw regeneracyjnych, opakowanie 5kg skład przybliżony:wiechlina łąkowa-5-10%,życica twała-60-70%,kostrzewa czerwona-20-30% Materiały do pielęgnacji roślin Agrowłóknina czarna,UV,50g/m.kw.szerkość od 80 do 120cm. Podłoże uniwersalne worek 80l,Ph-5,5-6,5 Nawóz do pelargoni w płynie 1L nawóz organiczny N 4-5%P7-8% K 4-5% Nawóz do trawników ,nawóz organiczny o zawartości N-14-16%,P-7-14%,K-5-16%, opakowanie 25kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44400000-0, 03121000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zakup i dostawa narzędzi ogrodniczych i elementów małej architektury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Opis przedmiotu zamówienia Sekator dzwigniowy dwuręczny przekładniowy/ nożyce do gałęzi nożycowy dwuostrzowy. Długość 750-800 mm zdolność cięcia 40-50 mm Sekator ogrodowy jednoręczny nożycowy max. śr. cięcia - 20-22 mm, dolne ostrze - stal nierdzewna Szpadel prosty Długość-115-120cm Trzonek drewniany Łopata węglowa Wysokość 115 -120 cm Szerokość 20-22 cm Trzonek drewniany Grabie do liści z trzonkiem Tworzywo sztuczne Długość 1500-1700 mm Szerokość 385-500 mm Miotła uliczna z trzonkiem Szerokość 35-40 cm Długość 160-175 cm Urządzenie do sadzenia cebul kwiatowych-sadzarka stalowa zakres skali: 10 cm, średnica części roboczej: 5-8 cm, wysokość narzędzia: 24 cm,rączka plastikowa Wiadro Wiadro Ogrodniczo-budowlane 10-12l tworzywo sztuczne Konewka ogrodnicza Konewka ogrodnicza z sitkiem pojemność10-12l , tworzywo sztuczne Architektura ogrodowa Wieża kwiatowa - Kaskada 6 poziomów,kubatura 125litrów, wys110-120 cm , średnica podstawy 60cm - ilość sadzonek 30-55 szt. Kaskada na Latarnię 1 poziom, kubatura 2x21l, wysokość całkowita 22-25 cm, średnica podstawy 60cm , ilość sadzonek5-8 szt. Skrzynka balkonowa Wymiar 76-82 x 36-41 cm wys.35-40cm,plastikowa kolor- szary, antracyt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44400000-0, 16160000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PL
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.