eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Przebudowa dróg gminnych pomiędzy drogą krajową nr 61 i drogą powiatowa nr 2547W w miejscowości Grabowo i Olszewo-Borki wraz z budową infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w msc. Grabowo i Olszewo-Borki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Olszewo-Borki: Przebudowa dróg gminnych pomiędzy drogą krajową nr 61 i drogą powiatowa nr 2547W w miejscowości Grabowo i Olszewo-Borki wraz z budową infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w msc. Grabowo i Olszewo-Borki
Numer ogłoszenia: 53270 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych pomiędzy drogą krajową nr 61 i drogą powiatowa nr 2547W w miejscowości Grabowo i Olszewo-Borki wraz z budową infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w msc. Grabowo i Olszewo-Borki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części - oddzielnych robót budowlanych do wykonania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert łącznie na wszystkie części zamówienia oraz oddzielnie na każdą część zamówienia. 1. Przedmiotem części pierwszej zamówienia są roboty budowlane w miejscowości Olszewo-Borki i Grabowo w ulicach: Dojazdowa, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, Narutowicza, Lelewela, Długosza, polegające na przebudowie i budowa ulic o łącznej długości 3 226,10mb, budowie ścieżek rowerowych o łącznej długości 1 565,60mb, przebudowie i budowie chodników o łącznej długości 2 617,70mb, budowie zatoki autobusowej, i postojowej, budowie miejsc parkingowych, budowie 222 szt. zjazdów (w tym 11 szt. zjazdów publicznych i 211 szt. zjazdów na posesje prywatne); budowie sieci kanalizacji sanitarnej O160 i O200 wraz z 61 szt. przykanalików o łącznej dł. ok. 1300mb; rurociągu z rur PE O90, dł. 290mb; budowie sieci wodociągowej O90 z przyłączami w pasie drogowym O40 o łącznej dł. 1032,5mb, oznakowaniu poziomym i pionowym ulic, wycince 14 szt. drzew w szczególności: 1) ul. Dojazdowa o długości 582mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt, b) chodnika z kostki betonowej brukowej, c) ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, d) zatoki autobusowej z kostki kamiennej granitowej, e) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego, f) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, g) sieci wodociągowej z przyłączami, h) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych, i) oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych; 2) ul. 3-go Maja o długości 234,00mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. Lelewela) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) chodnika z kostki betonowej brukowej, b) utwardzenia gruntu z kostki betonowej brukowej, c) utwardzenia gruntu wzdłuż ulicy płytami eko-ażur, d) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, e) sieci wodociągowej z przyłączami, f) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych, g) oznakowanie pionowego i poziomego. 3) ul. 3-go Maja o długości ok.713mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. ks. J. Popiełuszki) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) wycinki drzew, b) jezdni z betonu asfaltowego, c) ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, d) parkingów z kostki betonowej brukowej, e) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego, f) przepustu rurowego pod pasem drogowym, barierki typ olsztyński; g) oczyszczenia, przegłębienia i umocnienia rowu płytami eko-ażur; h) umocnienia poboczy płytami eko-ażur; i) sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej z przyłączami oraz rurociągu z rur PE O90; j) sieci wodociągowej z przyłączami, k) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych, l) oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych. 4) ul. Czwartaków o długości ok. 248mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) jezdni z kostki betonowej brukowej, b) chodnika z kostki betonowej brukowej, c) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, f) sieci wodociągowej z przyłączami, g) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych, 5) ul. Kosynierów o długości 250mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) jezdni z kostki betonowej brukowej, b) chodnika z kostki betonowej brukowej, c) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, f) sieci wodociągowej z przyłączami, g) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych ; 6) ul. Traugutta o długości 225mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) jezdni z kostki betonowej brukowej, b) chodnika z kostki betonowej brukowej, c) zjazdów betonowych z kostki betonowej brukowej, d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych. 7) ul. Narutowicza o długości 168,55mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) wycinki drzew, b) jezdni z betonu asfaltowego, c) chodnika z kostki betonowej brukowej, d) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, e) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, f) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, g) sieci wodociągowej z przyłączami, h) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych; 8) ul. Lelewela o długości 451mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt, b) chodnika z kostki betonowej brukowej, c) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, d) odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, f) sieci wodociągowej z przyłączami, g) regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych; h) oznakowania pionowego i poziomego. 9) ul. Długosza o długości 358,00mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a) wycinki drzew, b) jezdni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, kostki betonowej brukowej, c) chodnika z kostki betonowej brukowej, d) ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, e) zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, f) sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, g) sieci wodociągowej z przyłączami, h) regulację pionową istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej ido zaworów wodociągowych, i) oznakowania pionowego i poziomego; 2. Przedmiotem części drugiej zamówienia jest wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne w miejscowościach Olszewo-Borki i Grabowo. 1) ul. Dojazdowa, na 12 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 2) ul. 3-go Maja, na 28 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 3) ul. Czwartaków, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, 4) ul. Kosynierów, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, na 1 słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą, 5) ul. Traugutta, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, 6) ul. Narutowicza, na 4 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 7) ul. Lelewela, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 8) ul. Długosza, na 5 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 9) ul. ks. J. Popiełuszki, na 16 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, na słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą. 10) oprawa oświetleniowa musi posiadać znak CE - certyfikat potwierdzający wykonanie jej zgodnie z normami europejskimi nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej, np. certyfikat ENEC; przy ustawieniu 0° w stosunku do podłoża, nie może emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009 (DZ Urzędowy UE z dnia 24.03.2009r.); musi spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471; skuteczność świetlna oprawy, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system, nie może być gorsza niż 90 lumenów/Watt; musi spełniać wymogi I lub II klasy ochronności, stopień szczelności oprawy nie może być mniejszy niż IP 66, zakres temperatur pracy od -30° do +35°; 11) korpus oprawy ma być wykonany z odlewu aluminium stanowiącym jednocześnie radiator oprawy. Korpus nie może posiadać zewnętrznego radiatora w postaci użebrowania, ma być dostępny w dwóch rozmiarach dopasowanych do strumienia świetlnego oprawy, ma być pomalowany proszkowo w kolorze RAL 7035. Źródło światła - panel LED ma być osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie gorszym niż IK 08; 12) uchwyt montażowy oprawy musi umożliwiać montaż oprawy zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 48-60 mm oraz regulację położenia oprawy w zakresie -10° do +90° z krokiem nie mniejszym niż 5°; 13) oprawa ma być wyposażona w panel LED o następujących parametrach: a) temperatura barwowa- naturalna biel 4000K+/- 5%, b) co najmniej 60 000 h pracy do L80 przy Ta = 25°C (po upływie 60000 godzin świecenia strumień świetlny nie mniejszy niż 80% strumienia nominalnego oprawy), c) każda dioda w panelu led musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię; w przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła, d) deklarowany strumień świetlny oprawy ma być mierzony w temperaturze otoczenia oprawy nie mniejszej niż 25°C, e) panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych. 14) oprawa ma być wyposażona w układ zasilający o następujących cechach: a) ma osiadać trwałość nie gorszą niż zasilany z niego panel LED, b) ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 10kV, c) ma mieć możliwość zaprogramowania 5-stopniowej autonomicznej redukcji mocy, d) ma być wyposażony w zewnętrzny interfejs służący do połączenia oprawy z zewnętrznym komputerem w celu zmian parametrów oświetlenia oraz czynności serwisowych, e) ma być wyposażony w funkcję utrzymania stałego strumienia świetlnego w czasie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających nie stanowiących więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.23.32.90-8, 45.31.31.10-9, 45.32.11.20-2, 45.31.23.11-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zasady wnoszenia wadium. 1)Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: a)część pierwszą zamówienia, 100 000,00zł (sto tysięcy złotych), b)część drugą zamówienia, 4 000,00zł (cztery tysiące złotych); 2)Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 2.Formy wnoszenia wadium 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (D. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.); 6)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 ; 7)wadium musi obejmować okres związania ofertą; 8)wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 9)w przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 2, wadium należy złożyć w oryginale, jako luźna, niezszyta część oferty; do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu poświadczonego przez Wykonawcę; 10)z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp - na każde żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą,: a)określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); b)określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki, ul. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki. 3.Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 Pzp. 4.Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art.. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na: 1)dla części pierwszej zamówienia budowie lub przebudowie dróg, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. siecią kanalizacji deszczowej, sanitarnej lub wodociągowej o wartości minimum dla każdej z robót 4 000 000 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych) 2)dla części drugiej zamówienia budowie lub przebudowie linii oświetlenia drogowego o wartości minimum dla każdej z robót: 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej, z min. 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku wystąpienia wcześniej nieprzewidzianej okoliczności, która będzie miała wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: 1)zmianę materiałów w trakcie wykonywania robót na inne o tych samych lub lepszych parametrach niż zaoferowane w ofercie, pod warunkiem uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego; 2)zmianę kierownika budowy lub kierownika robót, w przypadku gdy pełnienie funkcji przez dotychczasową osobę byłoby niemożliwe z jakiegokolwiek powodu; osoba pełniąca funkcje kierownika budowy musi spełniać wymaganie kwalifikacje określone w SIWZ; 3)zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa; 4)zmianę inspektora nadzoru, jeśli pełnienie funkcji przez dotychczasowa osobę stałoby się niemożliwe z jakiejkolwiek przyczyny, o zmianie tej Zamawiający zawiadomi Wykonawcę; 5)zmianę podwykonawców, jeśli współpraca z dotychczasowymi byłaby niemożliwa z jakiegokolwiek powodu, jeśli Wykonawca korzystał z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów przy składaniu oferty o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające że nowy Podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę, jak ten wskazany w ofercie na podstawie której, oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą; 6)zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy, w przypadku obiektywnie uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenie robót w terminie określonym w umowie stanie się niemożliwe, w szczególności: a)konieczność wykonania dodatkowych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy; b)nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego, w wyniku działania siły wyższej (niesprzyjające warunki atmosferyczne, kataklizm, itp); c)wystąpi konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 2A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia realizowany będzie przy dofinansowaniu z programu pn.: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 Priorytetu IV Działania 4.1 Gospodarka wodno-ściekowa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg wraz z infrastrukturą wodno-kanalizacyjną w miejscowości Grabowo i Olszewo-Borki w ulicach: Dojazdowej, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, Narutowicza, Lelewela, Długosza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części pierwszej zamówienia są roboty budowlane w miejscowości Olszewo-Borki i Grabowo w ulicach: Dojazdowa, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, Narutowicza, Lelewela, Długosza, polegające na przebudowie i budowa ulic o łącznej długości 3 226,10mb, budowie ścieżek rowerowych o łącznej długości 1 565,60mb, przebudowie i budowie chodników o łącznej długości 2 617,70mb, budowie zatoki autobusowej, i postojowej, budowie miejsc parkingowych, budowie 222 szt. zjazdów (w tym 11 szt. zjazdów publicznych i 211 szt. zjazdów na posesje prywatne); budowie sieci kanalizacji sanitarnej O160 i O200 wraz z 61 szt. przykanalików o łącznej dł. ok. 1300mb; rurociągu z rur PE O90, dł. 290mb; budowie sieci wodociągowej O90 z przyłączami w pasie drogowym O40 o łącznej dł. 1032,5mb, oznakowaniu poziomym i pionowym ulic, wycince 14 szt. drzew w szczególności: 1)ul. Dojazdowa o długości 582mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt, b)chodnika z kostki betonowej brukowej, c)ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, d)zatoki autobusowej z kostki kamiennej granitowej, e)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego, f)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, g)sieci wodociągowej z przyłączami, h)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych, i)oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych; 2)ul. 3-go Maja o długości 234,00mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. Lelewela) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)chodnika z kostki betonowej brukowej, b)utwardzenia gruntu z kostki betonowej brukowej, c)utwardzenia gruntu wzdłuż ulicy płytami eko-ażur, d)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, e)sieci wodociągowej z przyłączami, f)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych, g)oznakowanie pionowego i poziomego. 3)ul. 3-go Maja o długości ok.713mb (odcinek od ul. Dojazdowej do ul. ks. J. Popiełuszki) obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)wycinki drzew, b)jezdni z betonu asfaltowego, c)ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, d)parkingów z kostki betonowej brukowej, e)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej i betonu asfaltowego, f)przepustu rurowego pod pasem drogowym, barierki typ olsztyński; g)oczyszczenia, przegłębienia i umocnienia rowu płytami eko-ażur; h)umocnienia poboczy płytami eko-ażur; i)sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej z przyłączami oraz rurociągu z rur PE O90; j)sieci wodociągowej z przyłączami, k)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznych i zaworów wodociągowych, l)oznakowania pionowego i poziomego w tym elementów odblaskowych. 4)ul. Czwartaków o długości ok. 248mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)jezdni z kostki betonowej brukowej, b)chodnika z kostki betonowej brukowej, c)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, f)sieci wodociągowej z przyłączami, g)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych, 5)ul. Kosynierów o długości 250mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)jezdni z kostki betonowej brukowej, b)chodnika z kostki betonowej brukowej, c)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, f)sieci wodociągowej z przyłączami, g)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych ; 6)ul. Traugutta o długości 225mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)jezdni z kostki betonowej brukowej, b)chodnika z kostki betonowej brukowej, c)zjazdów betonowych z kostki betonowej brukowej, d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych. 7)ul. Narutowicza o długości 168,55mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)wycinki drzew, b)jezdni z betonu asfaltowego, c)chodnika z kostki betonowej brukowej, d)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, e)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, f)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, g)sieci wodociągowej z przyłączami, h)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych; 8)ul. Lelewela o długości 451mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)jezdni z nakładki z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego na istniejący asfalt, b)chodnika z kostki betonowej brukowej, c)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, d)odwodnienia jezdni z płyt eko-ażur, e)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, f)sieci wodociągowej z przyłączami, g)regulacji pionowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej i zaworów wodociągowych; h)oznakowania pionowego i poziomego. 9)ul. Długosza o długości 358,00mb obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu: a)wycinki drzew, b)jezdni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, kostki betonowej brukowej, c)chodnika z kostki betonowej brukowej, d)ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, e)zjazdów bramowych z kostki betonowej brukowej, f)sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, g)sieci wodociągowej z przyłączami, h)regulację pionową istniejących studni kanalizacji sanitarnej, telefonicznej ido zaworów wodociągowych, i)oznakowania pionowego i poziomego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.61-5, 45.23.31.62-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne w miejscowościach Olszewo-Borki i Grabowo w ulicach: Dojazdowa, 3-go Maja, Czwartaków, Kosynierów, Traugutta, G. Narutowicza, Lelewela, Długosza, ks. J. Popiełuszki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)ul. Dojazdowa, na 12 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 2)ul. 3-go Maja, na 28 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 3)ul. Czwartaków, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, 4)ul. Kosynierów, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, na 1 słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą, 5)ul. Traugutta, na 6 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 54W na wysięgniku o masie do 15kg, 6)ul. Narutowicza, na 4 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 7)ul. Lelewela, na 7 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 8)ul. Długosza, na 5 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, 9)ul. ks. J. Popiełuszki, na 16 istniejących słupach zamontować oprawy oświetleniowe kompletne typu LED o mocy 72W na wysięgniku o masie do 15kg, na słupie zamontować szafkę elektryczną sterowniczą. 10)oprawa oświetleniowa musi posiadać znak CE - certyfikat potwierdzający wykonanie jej zgodnie z normami europejskimi nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej, np. certyfikat ENEC; przy ustawieniu 0° w stosunku do podłoża, nie może emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009 (DZ Urzędowy UE z dnia 24.03.2009r.); musi spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471; skuteczność świetlna oprawy, rozumiana, jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, jako system, nie może być gorsza niż 90 lumenów/Watt; musi spełniać wymogi I lub II klasy ochronności, stopień szczelności oprawy nie może być mniejszy niż IP 66, zakres temperatur pracy od -30° do +35°; 11)korpus oprawy ma być wykonany z odlewu aluminium stanowiącym jednocześnie radiator oprawy. Korpus nie może posiadać zewnętrznego radiatora w postaci użebrowania, ma być dostępny w dwóch rozmiarach dopasowanych do strumienia świetlnego oprawy, ma być pomalowany proszkowo w kolorze RAL 7035. Źródło światła - panel LED ma być osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie gorszym niż IK 08; 12)uchwyt montażowy oprawy musi umożliwiać montaż oprawy zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 48-60 mm oraz regulację położenia oprawy w zakresie -10° do +90° z krokiem nie mniejszym niż 5°; 13)oprawa ma być wyposażona w panel LED o następujących parametrach: a) temperatura barwowa- naturalna biel 4000K+/- 5%, b) co najmniej 60 000 h pracy do L80 przy Ta = 25°C (po upływie 60000 godzin świecenia strumień świetlny nie mniejszy niż 80% strumienia nominalnego oprawy), c) każda dioda w panelu led musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię; w przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła, d) deklarowany strumień świetlny oprawy ma być mierzony w temperaturze otoczenia oprawy nie mniejszej niż 25°C, e) panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych. 14) oprawa ma być wyposażona w układ zasilający o następujących cechach: a) ma osiadać trwałość nie gorszą niż zasilany z niego panel LED, b) ma zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 10kV, c) ma mieć możliwość zaprogramowania 5-stopniowej autonomicznej redukcji mocy, d) ma być wyposażony w zewnętrzny interfejs służący do połączenia oprawy z zewnętrznym komputerem w celu zmian parametrów oświetlenia oraz czynności serwisowych, e) ma być wyposażony w funkcję utrzymania stałego strumienia świetlnego w czasie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.10-9, 45.32.11.20-2, 45.31.23.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.