eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa obsługa zamówienia na dostawę wyposażenia Centrum Symulacji Endoskopowej w zakresie prawnym, merytorycznym, technicznym i organizacyjnym, realizowanego na potrzeby projektu pn.: "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-14



Ogłoszenie nr 532649-N-2017 z dnia 2017-06-14 r.

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego: Kompleksowa obsługa zamówienia na dostawę wyposażenia Centrum Symulacji Endoskopowej w zakresie prawnym, merytorycznym, technicznym i organizacyjnym, realizowanego na potrzeby projektu pn.: "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, krajowy numer identyfikacyjny 000289093, ul. Marymoncka  99/103 , 01-813   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 693 700, , e-mail zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, , faks 225 693 712.
Adres strony internetowej (URL): www.cmkp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Adres:
Siedziba Zamawiającego przy ul. Marymonckiej 99/103, 01813 Warszawa, pok. 28-29 (Kancelaria).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa zamówienia na dostawę wyposażenia Centrum Symulacji Endoskopowej w zakresie prawnym, merytorycznym, technicznym i organizacyjnym, realizowanego na potrzeby projektu pn.: "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych" współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Numer referencyjny: ZP-145/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Niniejsze zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pn. "Rozwój kształcenia specjalizacyjnego lekarzy, w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych kraju, z wykorzystaniem technik symulacji endoskopowych", zwanego dalej "Projektem", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 2. Głównym celem Projektu jest poprawa jakości i bezpieczeństwa procesu szkolenia specjalizacyjnego lekarzy w wybranych dziedzinach medycyny poprzez opracowanie, przetestowanie i wdrożenie do praktyki nowego rozwiązania zawierającego elementy dydaktyki z użyciem zaawansowanych technik medycznej symulacji endoskopowej przy wykorzystaniu potencjału i doświadczeń partnerów ponadnarodowych. 3. Jednym z zadań realizowanych w ramach Projektu jest utworzenie, wyposażenie i uruchomienie Centrum Symulacji Endoskopowej, zwanego dalej "CSE", stanowiącego zespół medycznych pracowni symulacji rozumianych jako pomieszczenia i oprzyrządowanie do korzystania z różnych rodzajów symulatorów. 4. Na potrzeby realizacji powyższego zadania przewidziano potrzebę udzielenia zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa i instalacja zaawansowanego sprzętu szkoleniowego dla lekarzy do medycznej symulacji endoskopowej (zaawansowane medyczne symulatory technik endoskopowych oraz system zintegrowanego zarządzania i multimediów) wraz z przeprowadzeniem szkolenia oraz usługą serwisową, zwanego dalej "zamówieniem na Dostawę wyposażenia CSE". 5. Przedmiotem zamówienia opisanego w niniejszej dokumentacji jest kompleksowa obsługa zamówienia na Dostawę wyposażenia CSE w zakresie prawnym, merytorycznym, technicznym i organizacyjnym, przez podmiot działający jako pełnomocnik Zamawiającego w trybie art. 15 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp", zgodnie z wymaganiami określonymi w treści szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, obejmująca w szczególności: 1) kompleksowe przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia na Dostawę wyposażenia CSE, w tym opracowanie opisu przedmiotu zamówienia; 2) kompleksowe przeprowadzenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia na Dostawę wyposażenia CSE; 3) nadzór nad realizacją zamówienia na Dostawę wyposażenia CSE. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79100000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79110000-8
79140000-7
98300000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 112667,67
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2018 r., zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, uwzględniającym co najmniej podział na etapy i zadania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Wykonawca, który: 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wykaże, że posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a) co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowym przygotowaniu i przeprowadzeniu w trybie konkurencyjnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości przekraczającej kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, jako pełnomocnik wykonujący czynności zastrzeżone dla kierownika zamawiającego, b) co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, której przedmiotem była dostawa o wartości co najmniej 10 000 000,00 PLN (dziesięć milionów złotych) brutto, c) co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, której przedmiotem było świadczenie usług serwisowania lub utrzymania sprzętu, o rocznej wartości kontraktu co najmniej 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych) brutto, /UWAGA: Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznacza przygotowanie całości dokumentacji postępowania obejmującej w szczególności postanowienia dotyczące: opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert i wzoru umowy oraz przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego aż do jego zakończenia wyborem najkorzystniejszej oferty/ofert lub unieważnieniem postępowania./ /UWAGA: Postępowanie uznaje się za przeprowadzone w trybie konkurencyjnym, jeżeli w danym trybie wymagana jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu./ /UWAGA: Wykonawca może wykazać jedną usługę na potwierdzenie więcej niż jednego z opisanych powyżej warunków, a poszczególne usługi mogą być przedmiotem odrębnych umów lub jednej umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może wykazać więcej niż jeden raz (jako odrębnej usługi) postępowania obejmującego ten sam przedmiot zamówienia (lub jego część), które zostało powtórzone, np. na skutek unieważnienia poprzedniego postępowania./ /UWAGA: W przypadku usług nadal wykonywanych, wartość i zakres usługi wykonanej do dnia składania ofert (nie wcześniejszego jednak niż wynika to z dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) musi odpowiadać wartości i zakresowi określonemu w warunku - przy czym postępowania wykazane na potrzeby potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą być przeprowadzone, tj. zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty/ofert lub unieważnieniem postępowania./ /UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców (lub kilku z nich łącznie) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego./ /UWAGA: Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych./ 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby, posiadające odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, co oznacza zespół, w którego skład wchodzą co najmniej cztery osoby (personel kluczowy), a w tym: a) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Prawniczki Wiodącej/Prawnika Wiodącego i posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata przez okres co najmniej pięciu lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu do upływu terminu składania ofert z wyłączeniem przerw w wykonywaniu zawodu) oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako prawniczka wiodąca/prawnik wiodący w wykonaniu: - co najmniej dwóch usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu w zakresie formalno-prawnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym, o wartości przekraczającej kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, - co najmniej dwóch usług polegających na reprezentowaniu dowolnego zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą, które dotyczyło odwołania wniesionego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości przekraczającej kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, - co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego przedmiotem była dostawa o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) brutto, - co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, której przedmiotem było świadczenie usług serwisowania lub utrzymania sprzętu o rocznej wartości kontraktu co najmniej 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych) brutto, b) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Prawniczki/Prawnika i posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata przez okres co najmniej pięciu lat (licząc od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu do upływu terminu składania ofert z wyłączeniem przerw w wykonywaniu zawodu) oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako prawnik w wykonaniu: - co najmniej dwóch usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu w zakresie formalno-prawnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym, o wartości przekraczającej kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, - co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego przedmiotem była dostawa o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN (jeden milion złotych) brutto, - co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego, której przedmiotem było świadczenie usług serwisowania lub utrzymania sprzętu o rocznej wartości kontraktu co najmniej 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych) brutto; c) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Specjalistki/Specjalisty ds. zamówień publicznych i która posiada tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła jako specjalistka/specjalista ds. zamówień publicznych w wykonaniu: - co najmniej dwóch usług polegających na przeprowadzeniu w zakresie formalno-prawnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie konkurencyjnym, o wartości przekraczającej kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, d) co najmniej jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Ekspertki/Eksperta w zakresie merytorycznym posiadającej/-ego niezbędną wiedzę techniczną, która posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny oraz: - posiada co najmniej trzy lata doświadczenia zawodowego w obszarze symulacji medycznej lub medycznej symulacji endoskopowej, w tym co najmniej jeden rok doświadczenia zawodowego w obszarze symulacji medycznej wysokiej wierności, tj. polegającej m.in. na wirtualnym odtwarzaniu rzeczywistych sytuacji medycznych (potwierdzonego na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, licząc nieprzerwane okresy, w których obowiązywała umowa/-y), - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech szkoleń dedykowanych dla lekarzy, z których każde trwało co najmniej 8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom), w obszarze symulacji medycznej, w tym co najmniej jedno w obszarze symulacji medycznej wysokiej wierności, tj. polegającej m.in. na wirtualnym odtwarzaniu rzeczywistych sytuacji medycznych. /UWAGA: Wykonawca nie może wskazać tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej z opisanych powyżej funkcji./ /UWAGA: Postępowania wykazane na potrzeby potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą być przeprowadzone, tj. zakończone wyborem najkorzystniejszej oferty/ofert lub unieważnieniem postępowania./ /UWAGA: Postępowanie uznaje się za przeprowadzone w trybie konkurencyjnym, jeżeli w danym trybie wymagana jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu./ /UWAGA: W ramach doświadczenia poszczególnych osób możliwe jest wykazanie jednej usługi na potwierdzenie więcej niż jednego z opisanych dla poszczególnych osób warunków, a poszczególne usługi mogą być przedmiotem odrębnych umów lub jednej umowy./ /UWAGA: Ilekroć w SIWZ jest mowa o radcy prawnym lub adwokacie, uznaje się, że stosowne warunki spełnia także osoba posiadająca uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 1874)./ /UWAGA: Jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższego warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien dokonać przeliczenia tej wartości na PLN według średniego kursu danej waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych./ /UWAGA: W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w wyżej określonym zakresie, podać posiadane przez te osoby uprawnienia, podać informację o wymaganym doświadczeniu w opisanym dla danej osoby zakresie, a w tym informację o rodzaju i zakresie wykonywanych czynności w ramach usług, w których realizacji dana osoba uczestniczyła w wymaganym w warunku zakresie wraz z terminem wykonania, a także wskazaniem podmiotu, na rzecz którego realizowano dane usługi oraz pozostałe informacje wymagane zgodnie ze wzorem Wykazu osób, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, składanym na wezwanie Zamawiającego./
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). /UWAGA: Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 5-7, stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ./ 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust. 4 pkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) ust. 4 pkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym dla zastępowanego dokumentu. 7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 4 pkt 1, składa dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym dla zastępowanego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; 2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia oraz i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, c) terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, e) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) na potrzeby oceny oferty w kryterium oceny ofert - wypełniony formularz "Doświadczenie personelu kluczowego", sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale XI SIWZ, dotyczącym opisu kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz sposobu oceny ofert; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca - w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./ 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest: 1) udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 2) przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w pkt III.4 ogłoszenia o zamówieniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, ze wskazaniem w tytule przelewu: "Wadium w postępowaniu nr ZP-145/17". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena40,00
Doświadczenie personelu kluczowego60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez: 1) zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w następujących okolicznościach: a) wydłużenie okresu realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, z jednoczesnym wydłużeniem terminów realizacji poszczególnych Etapów przedmiotu Umowy określonych w Załączniku nr 1 do Umowy - w przypadku zmiany harmonogramu realizacji Projektu w zakresie dotyczącym przedmiotu Umowy, która nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem że okres na jaki może zostać przedłużony termin realizacji przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 3 miesiące, b) wydłużenie okresu realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, z jednoczesnym wydłużeniem terminów realizacji poszczególnych Etapów przedmiotu Umowy określonych w Załączniku nr 1 do Umowy - w przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu przekazania raportów cząstkowych i raportu końcowego z wizyt studyjnych zagranicznych i krajowych przygotowanych przez ekspertów Projektu o okres odpowiadający opóźnieniu w przekazaniu raportów, z zastrzeżeniem że okres na jaki może zostać przedłużony termin realizacji przedmiotu Umowy nie może być dłuższy niż 3 miesiące, c) wydłużenie okresu realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, lub okresu realizacji poszczególnych Etapów przedmiotu Umowy określonego w Załączniku nr 1 do Umowy - w przypadku opóźnienia w wykonaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji pomieszczeń i wyposażenia trwałego Centrum Symulacji Endoskopowej tworzonego na potrzeby Projektu, do których to pomieszczeń ma być zrealizowana Dostawa wyposażenia CSE, co skutkowałoby brakiem możliwości zrealizowania przedmiotu umowy na Dostawę wyposażenia CSE w zaplanowanym terminie - o czas wynikający z tego opóźnienia, jednak nie dłuższy niż 3 miesiące, d) wydłużenie okresu realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, z jednoczesnym wydłużeniem okresu realizacji poszczególnych Etapów przedmiotu Umowy określonego w Załączniku nr 1 do Umowy - w przypadku opóźnienia w realizacji umów na Dostawę wyposażenia CSE z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy - o czas wynikający z tego opóźnienia, jednak nie dłuższy niż 3 miesiące; 2) zmniejszenie kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy określonej w § 5 ust. 1 Umowy proporcjonalnie do wartości zrealizowanej części zamówienia na Dostawę wyposażenia CSE (w odniesieniu do wartości zamówienia ustalonej w ramach Etapu I przedmiotu Umowy) oraz odpowiednią zmianę kwot wskazanych w § 5 ust. 2 pkt 1 i 2 Umowy - w przypadku złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o rezygnacji z przeprowadzania kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę wyposażenia CSE po co najmniej dwukrotnym nieskutecznym przeprowadzeniu postępowania w odniesieniu do tego samego przedmiotu zamówienia, co skutkuje nie zawarciem wszystkich planowanych umów na Dostawę wyposażenia CSE. 3) zmianę osób, o których mowa w § 3 ust. 5 Umowy, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy oraz pod warunkiem wykazania, że osoby te uzyskałaby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryterium oceny ofert dotyczącego doświadczenia personelu kluczowego Wykonawcy określonego w dokumentacji postępowania, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy; 4) zmianę podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zastosowanie mają postanowienia § 10 ust. 4 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 1) postępowanie prowadzone jest w języku polskim; 2) oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.