eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NADLEŚNICTWA, UTRZYMANIA CZYSTOŚCI OTOCZENIA PRZY SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA, PEŁNIENIE DYŻURÓW PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ OBSŁUGI ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH NADLEŚNICTWA PODANIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Chodzież: WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NADLEŚNICTWA, UTRZYMANIA CZYSTOŚCI OTOCZENIA PRZY SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA, PEŁNIENIE DYŻURÓW PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ OBSŁUGI ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH NADLEŚNICTWA PODANIN
Numer ogłoszenia: 532624 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 507792 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NADLEŚNICTWA, UTRZYMANIA CZYSTOŚCI OTOCZENIA PRZY SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA, PEŁNIENIE DYŻURÓW PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ OBSŁUGI ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH NADLEŚNICTWA PODANIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie Nadleśnictwa, pełnienie dyżurów przeciwpożarowych oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Sprzątanie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież, b. Wykonywanie prac gospodarczych wokół budynku Nadleśnictwa Podanin, w tym: utrzymywanie parkingów, zieleni, koszenie, odśnieżanie, zmiatanie itp., c. Pełnienie dyżurów w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym, d. Obsługę samochodów z modułem p.poż, e. Obsługę środków transportowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), b. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), c. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 109, poz. 719), d. Rozporządzenie Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów z dnia 22 marca 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 58, poz. 405 z późn. zm.). e. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006, Nr 58, poz. 405 z póź. zm.) oraz Instrukcji ochrony przeciwpożarowej lasów wprowadzone Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. f. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r., Nr 109, poz. 719) 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w ciągu 2014 r., 2015 r. i 2016 r. 5. Zlecanie prac następować będzie na podstawie codziennych ustaleń wydawanych ustnie lub pisemnie przez Sekretarza Nadleśnictwa lub osobę upoważnioną. 6. Na podstawie zleceń Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić ewidencję ilościowo - godzinową świadczonych usług, z podziałem na wykaz wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Ewidencja ilościowo - godzinowa potwierdzana będzie przez Sekretarza Nadleśnictwa lub osobę upoważnioną codziennie po zakończeniu świadczenia usługi bądź dnia następnego przed przystąpieniem do kolejnych prac. 8. Z uwagi na nieprzewidzianą w chwili obecnej sytuację gospodarczą - ekonomiczną, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, jak również wstrzymania wykonania czynności w poszczególnych pracach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej czynności, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej czynności - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Zamawiający przewiduje również możliwość zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji, zgodnie z przepisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Z prawa opcji Zamawiający skorzysta jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że do jego prawidłowej realizacji potrzebne jest zwiększenie zakresu prac, z powodów uwarunkowań przyrodniczo-pogodowych, a także uwarunkowań gospodarczo-ekonomicznych. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w kosztorysie cenowym dla danej części zamówienia, stanowiącym załącznik do SIWZ. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zakresu zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia. Faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu zamówienia może odbiegać (być większy lub mniejszy) od ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia, co wynika z szacunkowych metod określania planu wykonania poszczególnych czynności. Wynikająca konieczność stosowania zamiany realizacji zadań z uwagi na czynniki gospodarcze również może prowadzić do odstępstw w zakresie wielkości realizowanego zamówienia od wstępnie zakładanego. Środki finansowe na pokrycie zwiększonego zakresu zamówienia, pochodzić będą z ponadplanowych przychodów lub oszczędności w kosztach, przy zachowaniu zaplanowanego współczynnika kosztów do przychodów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia przedmiotu zamówienia, w tym przypadku Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy z jego winy, do przestrzegania sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą oraz do stosowania obowiązujących przepisów bhp i p.poż., w szczególności: a. Obowiązujących w Lasach Państwowych przepisów przeciwpożarowych, b. Unormowań określonych w certyfikacie FSC w zakresie ochrony środowiska, c. Korzystać z pracowników przeszkolonych z zakresu BHP posiadających niezbędne uprawnienia oraz znajomość terenów leśnych zarządzanych przez Zamawiającego w sposób umożliwiający niezwłocznie samodzielny dojazd we wskazane miejsce. 11. Warunki zapłaty za wykonane usługi: a. Zapłata za wykonane usługi będzie następować na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych faktur wystawianych 1 raz w miesiącu z dołu, za rzeczywiście wykonane usługi na podstawie stawki jednostkowej wykonania usługi określonej w ofercie Wykonawcy w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, , b. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie ewidencja ilościowo - godzinowa sporządzana przez Wykonawcę i zatwierdzana przez Sekretarza Nadleśnictwa lub osobę upoważnioną, o której mowa w ust. 6 niniejszego rozdziału, c. Załata za wykonane usługi następować będzie w terminie do 21 po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego (Sekretariat) prawidłowo wystawionej faktury VAT. 12. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty. Zamawiający może wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego następujących dokumentów: a. Zaświadczenia osób do kierowania pojazdami kat. B, b. Zaświadczenia o uprawnieniach do kierowania samochodami dyżurnymi i gaśniczymi (uprzywilejowanymi) w zakresie bezpieczeństwa podczas akcji gaśniczych oraz podstaw udzielania pierwszej pomocy, c. Zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie konserwacji i obsługi systemów obserwacji bazujących na kamerkach DDTRONIK, d. Zaświadczenia weterynaryjnego dla osób uprawniającego do transportu zwierząt żywych, e. Ważne zaświadczenia osób do wykonywania zabiegów środkami chemicznymi (zgodnie z ustawą o ochronie roślin z dnia 18 grudnia 2003 r. (Dz. U. z 2008 r., nr 133, poz. 849 z późn. zm.), f. Orzeczenia psychologiczne osób wykonujących usługi transportu osób, zgodnie z art. 39 k i 39 m ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., nr 125, poz. 874 i nr 176 poz. 1238), g. polisę OC na kwotę 30.000 zł obowiązującą przez cały czas obowiązywania umowy, w przypadku posiadania polisy na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej do czasu trwania umowy na świadczenie usług, będących przedmiotem niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że zaświadczenia wydane przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla jednostek organizacyjnych prowadzących szkolenia w zakresie obrotu, konfekcjonowania lub stosowania środków ochrony roślin, programów tych szkoleń oraz wzoru zaświadczenia o ukończeniu szkolenia są aktualne i ważne, jeżeli zostały wydane przez jednostki szkoleniowe, upoważnione do prowadzenia tych szkoleń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma TRAWEX Grzegorz Bukowski, Podanin os. Barwne 15, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 474632,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 464403,08

  • Oferta z najniższą ceną: 464403,08 / Oferta z najwyższą ceną: 464403,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.