eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad zadaniem "Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16



Ogłoszenie nr 532437-N-2017 z dnia 2017-06-16 r.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad zadaniem "Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, projekt pod nazwą: "Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie" nr POIS.02.03.00-00-0214/16.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19192776300000, ul. ul. Czatkowska  8 , 83110   Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5305270, 58 5305278, , e-mail a.walter@zwik.tczew.pl, , faks 585 312 182.
Adres strony internetowej (URL): www.zwik.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zwik.tczew.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie, ul. Czatkowska 8; 83-110 Tczew


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad zadaniem "Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie"
Numer referencyjny: NI/028/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami projektowymi i budowlanymi wykonywanymi zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" - Edycja: 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999), dalej zwanymi również "żółty FIDIC" oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz. 290 z późn. zm.) przy realizacji następujących zadań.: o budowa awaryjnej nitki kanału sanitarnego - obejście przepompowni Czatkowy, o modernizacja budynku przepompowni ścieków Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków, o modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków, o budowa kompostowni osadów ściekowych, o zakup urządzeń mechanicznych do obsługi kompostowni.

II.5) Główny kod CPV: 71300000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
713400000-3
71340000-3
71540000-5
71520000-9
71541000-2
71310000-4
79110000-8
71350000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 600000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w § 15 Regulaminu dotyczące: 10.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży opłaconą polisę na kwotę co najmniej 2 mln zł potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi podobne do niniejszego zamówienia, tj.: o co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu według Warunków Kontraktowych żółty FIDIC i/lub Nadzoru Inwestorskiego dla ukończonego(*) zadania/kontraktu inwestycyjnego polegającego na modernizacji, rozbudowie lub budowie obiektów gospodarki wodnościekowej i odpadowej, o wartości robót nie mniejszej niż 15 mln zł netto; (*) za ukończone zadanie/kontrakt uznaje się te dla którego zostało wydane minimum Świadectwo Przejęcia w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC bądź dokument równoważny (Protokół Odbioru Końcowego) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wiedzy i doświadczenia zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NPB) opublikowanego na dzień daty zakończenia usługi. Jeśli w dniu zakończenia nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanych bezpośrednio przed dniem zakończenia usługi. 10.2.2. posiadania potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać iż: a) wykazać, że w wykonaniu niniejszego zamówienia dysponuje następującymi osobami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a1. Ekspert kluczowy: Inżynier - Kierownik Zespołu (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wykształcenie wyższe techniczne - minimum 5 letnie doświadczenie przy zarządzaniu inwestycjami, w tym świadczył usługi Inżyniera, Inżyniera Rezydenta lub Przedstawiciela Inżyniera przy co najmniej jednym zakończonym (*) zadaniu/kontrakcie inwestycyjnym realizowanej w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDC lub równoważne polegającego na modernizacji lub budowie oczyszczalni ścieków, o wartości robót nie mniejszej niż 15 mln zł netto (*) za ukończone zadanie/kontrakt uznaje się te dla którego zostało wydane minimum Świadectwo Przejęcia w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC bądź dokument równoważny (Protokół Odbioru Końcowego). a2. Ekspert kluczowy: Specjalista ds. finansów i rozliczeń oraz zarzadzania ryzykiem (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów i rozliczeń przy przynajmniej dwóch zakończonych zadaniach inwestycyjnych (z zakresu gospodarki wodno - ściekowej) o wartości robót budowlanych minimum 15 mln zł netto każda, realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne, oraz wykonaniu minimum jednej analizy ryzyka kontraktu. a3. Ekspert kluczowy - "Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej" (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub jako Inspektor Nadzoru - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290) do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r., - należący do właściwej izby samorządu zawodowego. a4. Ekspert kluczowy: Inspektor Nadzoru- Specjalista ds. sanitarnych (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia: - minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub jako Inspektor Nadzoru - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ) do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r., - należący do właściwej izby samorządu zawodowego. a5. Ekspert Kluczowy: Inspektor Nadzoru - Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA (jedna osoba),posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia: - minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, Robót lub jako Inspektor Nadzoru,; - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.; - należąca do właściwej izby samorządu zawodowego. a6. Ekspert kluczowy: Specjalista - ds. technologii oczyszczania ścieków (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie - wykształcenie wyższe techniczne, - posiadający co najmniej 5 lata doświadczenia zawodowego w opracowaniu opinii, ekspertyz, konsultacji, doradztwa technologicznego w zakresie technologii oczyszczania ścieków, w tym przy jednym zadaniu zrealizowanym o wartości robót minimum 15 mln zł netto. a7. Zespół weryfikatorów dokumentacji projektowej składający się z projektantów i specjalistów w niżej wymienionych specjalnościach: a7.1 konstrukcyjno-budowlanej (jedna osoba) posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu; - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ) do projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.; - należący do właściwej izby samorządu zawodowego. a7.2 sanitarnej (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia: - minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu; - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z z 2016 r., poz. 290 ) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r., - należący do właściwej izby samorządu zawodowego. a7.3 elektrycznej i AKPiA (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia: - minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu; - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r. - należący do właściwej izby samorządu zawodowego. a7.4 technolog oczyszczania ścieków (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia: - wykształcenie wyższe techniczne, - minimum 5-letnia praktyka zawodowa w opracowaniu projektów, opinii, ekspertyz, konsultacji, doradztwa technologicznego w zakresie technologii oczyszczania ścieków, w tym przy jednym zadaniu zrealizowanym o wartości robót minimum 15 mln zł netto; UWAGA !! Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk. UWAGA!! Przed złożeniem oferty konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Tczewie w celu zapoznania się z w/w obiektem oraz dokumentacją dotyczącą realizacji przedmiotowej inwestycji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do IDW.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do IDW.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
14.1. Każda oferta winna być zabezpieczona wadium o wartości: 18 000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). 14.2. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 14.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 14.4. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: b) Nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d) kwotę gwarancji/poręczenia, e) termin ważności gwarancji/poręczenia, f) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w pkt 14.16. IDW, g) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. h) Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. 14.5. Zamawiający dopuszcza, w przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, możliwość wniesienia wadium w częściach. Z zastrzeżeniem, iż wadium wniesione we wskazany wyżej sposób opiewać musi na 100% wymaganej kwoty. 14.6. W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w formie, o której mowa w pkt. 14.3 ppkt 2-4 IDW winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących konsorcjum (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) tj. wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 14.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców, o których mowa w punkcie 12.12.2 IDW. 14.8. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. Nr 89 1440 1101 0000 0000 1268 9713 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 14.9. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach można w oryginale dołączyć do oryginału oferty. 14.10. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 14.11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.12. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą; 14.13. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 14.3. IDW. 14.14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 14.15. Zwrot wadium Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona 14.16. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena70,00
Doświadczenie30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
25.1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w tym m.in. w następujących przypadkach: o Zmiana warunków oraz uzgodnień koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia; o Rezygnacja z części robót w przypadku ograniczenia lub braku uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej (POIiŚ); o Zmiany korzystne dla Zamawiającego których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, powodujące m.in. obniżenie kosztów realizacji inwestycji/eksploatacji wybudowanego obiektu, zastosowanie nowszych technologii/rozwiązań itp. o Zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które są konieczne dla prawidłowej realizacji inwestycji i/lub korzystne dla Zamawiającego itp; o Zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego; o Zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich; o Zmiana przewidzianego sposobu płatności, w przypadku pozyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych; o Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie, w przypadku gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; o Zmiany terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej i/lub zmiany harmonogramu spływu środków finansujących zamówienie z instytucji finansujących (jeżeli inwestycja posiada takie dofinansowanie lub się o nie ubiega); o Zmiana wykonania zamówienia w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej; b) zmiany harmonogramu spływu środków finansujących zamówienie z instytucji finansujących jeżeli inwestycja posiada takie dofinansowanie lub się o nie ubiega); c) związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego; d) związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia; e) wynikające z nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje z innymi urządzeniami podziemnymi, powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy wpływające na zmianę terminu realizacji inwestycji; f) j.w. w przypadku wystąpienia robót zamiennych; g) w przypadku ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia; h) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich; i) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa o Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w umowie w przypadku uzyskania decyzji rozstrzygających Komisji Rozjemczej, zgodnie z Klauzulą 20 Warunków Kontraktu, i/lub zawarcia Ugody przed sądowej, o której mowa w art. 184 k.p.c. Wskazane w punktach 25.1 IDW przesłanki zmiany treści umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu - aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 25.2. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian zapisów umowy, zmiany te zostaną przeprowadzone według następującej procedury: o Wykonawca niezwłocznie prześle Zamawiającemu projekt zmiany umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem uwzględniającym wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych; o Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy; o Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu stron wyrażona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. o Zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i akceptację przez drugą ze Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
26.1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 26.1.1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; 26.1.2. w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu; 26.1.3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 26.1.4. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego; 26.1.5. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 26.2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.