eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › BADANIE DOTYCZĄCE ZAGROŻENIA EKOSYSTEMÓW NIELEŚNYCH ORAZ STRUKTURY EKOLOGICZNEJ KRAJOBRAZU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-16



Ogłoszenie nr 532246-N-2018 z dnia 2018-03-16 r.

Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi: BADANIE DOTYCZĄCE ZAGROŻENIA EKOSYSTEMÓW NIELEŚNYCH ORAZ STRUKTURY EKOLOGICZNEJ KRAJOBRAZU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47127908100000, ul. ul. Sienkiewicza  3 , 90113   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-42 6305769 w. 103, e-mail sekretariat@bppwl.lodzkie.pl, faks 0-42 6305769 w.789.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.bppwl.lodzkie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.bppwl.lodzkie.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
BPPWŁ w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BADANIE DOTYCZĄCE ZAGROŻENIA EKOSYSTEMÓW NIELEŚNYCH ORAZ STRUKTURY EKOLOGICZNEJ KRAJOBRAZU
Numer referencyjny: BPPWŁ.ZA.26.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: BADANIE DOTYCZY: opracowania struktury ekologicznej krajobrazu województwa łódzkiego oraz analizy zagrożeń ekosystemów nieleśnych na terenie województwa łódzkiego, a w szczególności obszarów, o których mowa w art. 38a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (D.U. 2017 r., poz. 1073), tj. rezerwatów przyrody, parku narodowego, parków krajobrazowych, obszarów chronionego krajobrazu oraz obszarów Natura 2000, zespołów przyrodniczo-krajobrazowych i proponowanych obszarów chronionego krajobrazu (wraz z buforem 1 km od w/w obszarów, z wyłączeniem rezerwatów przyrody). ZAKRES SZCZEGÓŁOWY OPRACOWANIA: ZADANIE I o OPRACOWANIE STRUKTURY EKOLOGICZNEJ WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO obejmującej następujące elementy: ekosystemy (tło struktury ekologicznej), biocentra i obszary rdzeniowe, wyspy ekologiczne, strefy ekotonowe, korytarze ekologiczne różnej rangi i typów (np. krajowe, regionalne, dla ssaków itp.) oraz bariery ekologiczne przy zastosowaniu metodyki delimitacji wymienionych elementów tej struktury wg Richlinga A., Solona J. 2011. "Ekologia krajobrazu", PWN, Warszawa, s. 215. REZULTAT ZADANIA I: 1. Mapa cyfrowa struktury ekologicznej województwa łódzkiego (o rozdzielczości w skali 1:50 000; zgodne z ArcGIS). Pliki shp w układzie bazodanowym, w układzie współrzędnych PUWG POLSKA 1992; w geobazie poszczególne elementy struktury ekologicznej powinny być zawarte w oddzielnych klasach obiektów, dla klas obiektów przyjmujemy strukturę bazy danych wg ZAŁĄCZNIKA 1. 2. Charakterystyka wyróżnionych elementów struktury ekologicznej z zaznaczeniem jej rangi (międzynarodowa, krajowa, ponadregionalna, regionalna) oraz głównych powiązań przyrodniczych obszaru województwa łódzkiego z otoczeniem (tekst zawierający opis, tabele, rysunki, wykres, mapy prezentujące strukturę ekologiczną województwa). FORMA PRZEKAZANIA MATERIAŁÓW DO ZADANIA I: 1. Pliki nagrane na nośniku płyty CD/DVD (2 egz.); a. Wersja cyfrowa opracowania (odpowiednio .doc, .xls lub shp); b. Pliki shp w układzie bazodanowym; w układzie współrzędnych PUWG POLSKA 1992 złożone w formie mapy cyfrowej. 2. Wydruk opracowania - tekst: a. Liczba egzemplarzy - 2; b. Format: standardowa strona A4; c. Parametry treści: liczba stron elementów graficznych (m.in.: zdjęcia, rysunki, wykresy, mapy) nie może przekroczyć 40% objętości całości dokumentu; d. Parametry tekstu: marginesy 2,5 cm, rozmiar czcionka Calibri 12 pkt, odstępy między wierszami 1,5; e. Parametry papieru: papier biały, środek - 80 g/m2, okładka: min. 160 g/ m2 f. Kolorystyka środka i okładki: 4+4 (druk cyfrowy); g. Oprawa: bindowanie; 3. Wydruk opracowania - mapa: a. Liczba egzemplarzy - 2; b. Format: 1 arkusz dostosowany do wydruku mapy w skali 1:200 000; c. Parametry papieru: min. 120 g/m2; d. Kolorystyka: 4+4 (druk cyfrowy). ZADANIE II - BADANIE DOTYCZĄCE ZAGROŻENIA EKOSYSTEMÓW NIELEŚNYCH, obejmujące: o ANALIZĘ ZAGROŻEŃ EKOSYSTEMÓW NIELEŚNYCH I DEGRADUJĄCYCH STRUKTURĘ EKOLOGICZNĄ KRAJOBRAZU WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO, a w szczególności: a. Obszary osuszania torfowisk i bagien oraz likwidacji ich naturalnej szaty roślinnej; b. Obszary fizycznej i chemicznej degradacji siedlisk lądowych; c. Obszary naturalnej i przyspieszonej przez działalność człowieka sukcesji zbiorowisk zaroślowych i leśnych na naturalne i półnaturalne zbiorowiska nieleśne; d. Obszary likwidacji drobnoskalowych siedlisk i ekosystemów nieleśnych; e. Obszary wprowadzania różnych form zabudowy i infrastruktury technicznej; f. Obszary zmniejszania się ogólnego udziału naturalnych i półnaturalnych ekosystemów w krajobrazie; g. Obszary rozdrobnienia struktury przestrzennej (fragmentacja) i geometryzacji naturalnych i półnaturalnych ekosystemów; h. Obszary zagęszczania barier ekologicznych w krajobrazie; i. Obszary zawężania szerokości naturalnych i półnaturalnych stref ekotonowych; j. Obszary zmniejszenia się różnorodności biologicznej. Dla każdego źródła zagrożenia należy podać kod źródła wg tab. 2 załącznika nr 6 oraz określić jego skalę, zgodnie z zasadami zawartymi w tabelach 3 i 4 załącznika nr 6 projektu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sporządzania audytów krajobrazowych. Analiza zagrożeń musi obejmować siedliska nieleśne położone w szczególności w zasięgu obszarów, o których mowa w art. 38a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (D.U. 2017 r., poz. 1073), tj. rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów chronionego krajobrazu oraz obszarów Natura 2000, zespołów przyrodniczo-krajobrazowych i proponowanych obszarów chronionego krajobrazu (wraz z buforem 1 km od wymienionych obszarów, z wyłączeniem rezerwatów przyrody - ZAŁĄCZNIK 2). Jeżeli zostaną na obszarze województwa zdiagnozowane najcenniejsze siedliska nieleśne, które mogłyby być krajobrazami priorytetowymi, a nie są położone w zasięgu w/w obszarów, należy względem nich również przeprowadzić analizę zagrożeń. Analiza zagrożeń musi być wynikiem prac kameralnych i inwentaryzacji w terenie. o Wytypowanie najcenniejszych siedlisk nieleśnych, które potencjalnie mogłyby być krajobrazami priorytetowymi (w rozumieniu Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - Dz.U.2017.1073 t.j. z dnia 2017.06.02); o Wskazanie siedlisk nieleśnych położonych na obszarach objętych ochroną prawną (rezerwaty przyrody, parki krajobrazowe, obszary chronionego krajobrazu, obszary Natura 2000, zespoły przyrodniczo-krajobrazowe oraz proponowane obszary chronionego krajobrazu), które utraciły dotychczasową wartość. o Określenie rekomendacji dla siedlisk nieleśnych położonych w obszarach, o których mowa w art. 38a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (D.U. 2017 r., poz. 1073), tj. rezerwaty przyrody, parki krajobrazowe, obszary chronionego krajobrazu, obszary Natura 2000, zespoły przyrodniczo-krajobrazowe oraz w obszarach potencjalnych krajobrazów priorytetowych (położonych poza obszarami objętymi ochroną prawną, w szczególności w zasięgu proponowanych obszarów chronionego krajobrazu), z buforem 1 km (zgodnym z ZAŁĄCZNIKIEM 2). Rekomendacje należy sformułować zgodnie z załącznikiem nr 7 projektu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sporządzania audytów krajobrazowych. REZULTAT ZADANIA II: 1. Mapa cyfrowa w układzie współrzędnych PUWG POLSKA 1992 i baza danych (w rozdzielczości skali 1:50 000; w środowisku zgodnym z ArcGIS) będąca wynikiem analizy retrospektywnej (historycznej), której punktem odniesienia będą dane wyjściowe z lat 1975-2005. Baza danych (poszczególne warstwy) musi zawierać dane wyszczególnione w zadaniu II. Oznaczenia w bazie danych dotyczące zagrożeń ekosystemów nieleśnych i degradujących strukturę ekologiczną krajobrazu województwa łódzkiego powinny być zgodne z opisem w załączniku nr 6 do projektu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sporządzania audytów krajobrazowych (Załącznik 2). 2. Tekst zawierający opis, tabele, rysunki, wykres, mapy prezentujące analizy wskazane w zadaniu II. Niezbędna jest także dokumentacja fotograficzna obszarów, na których stwierdzono występowanie zagrożeń wymienionych w zadaniu II oraz siedlisk nieleśnych - potencjalnych krajobrazów priorytetowych. Fotografie powinny posiadać metryczkę zawierającą: tytuł (nazwa obszaru), imię i nazwisko autora, datę wykonania i georeferencję. Minimalna rozdzielczość zdjęcia 300 DPI, minimalny rozmiar zdjęcia 3 MB. FORMA PRZEKAZANIA MATERIAŁÓW: 1. Pliki nagrane na nośniku płyty CD/DVD (2 egz.); a. Wersja cyfrowa opracowania (odpowiednio .doc, .xls lub shp); b. Pliki shp w układzie bazodanowym; w układzie współrzędnych PUWG POLSKA 1992 złożone w formie mapy cyfrowej. 2. Wydruk opracowania - tekst: a. Liczba egzemplarzy - 2; b. Format: standardowa strona A4; c. Parametry treści: Liczba stron elementów graficznych (m.in.: zdjęcia, rysunki, wykresy, mapy) nie może przekroczyć 30% objętości całości dokumentu; d. Parametry tekstu: marginesy 2,5 cm, rozmiar czcionka Calibri 12 pkt, odstępy między wierszami 1,5; e. Parametry papieru: papier biały, środek - 80 g/m2, okładka: min. 160 g/m2; f. Kolorystyka środka i okładki: 4+4 (druk cyfrowy); g. Oprawa: bindowanie; 3. Wydruk opracowania - mapa: a. Liczba egzemplarzy - 2; b. Format: 1 arkusz dostosowany do wydruku mapy w skali 1:200 000; c. Parametry papieru: min. 120 g/m2; d. Kolorystyka: 4+4 (druk cyfrowy). ZADANIE III KONSULTACJE TEMATYCZNE w zakresie analizy rozmieszczenia typów i podtypów krajobrazów bagienno-łąkowych i bezleśnych na obszarze województwa łódzkiego w liczbie co najmniej 6 godzin w siedzibie BPPWŁ. REZULTAT ZADANIA II: warstwa mapy cyfrowej obejmującej podtypy krajobrazów bagienno-łąkowych i bezleśnych wykonana przez zespół pracowników BPPWŁ po konsultacjach. SPOSÓB REALIZACJI ZADAŃ: Zamawiający wymaga niepodzielności zamówienia i realizacji wszystkich zadań przez jednego Wykonawcę. Wynika to ze specyfiki zadania II i III skorelowanych z zadaniem I. Struktura ekologiczna województwa łódzkiego nie została wcześniej opracowana w związku z czym nie ma możliwości rzetelnego wskazania zagrożeń degradujących strukturę ekologiczną bez empirycznego pozyskania wiedzy z realizacji zadań I, II, III. WYKAZ MATERIAŁÓW ŹRÓDŁOWYCH JAKIE ZAMAWIAJĄCY UDOSTĘPNI WYKONAWCY: Zamawiający przekaże w formie pliku shp granice obszarów (wraz z buforem 1 km od wymienionych poniżej obszarów z wyłączeniem rezerwatów przyrody), o których mowa w art. 38a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (D.U. 2017 r., poz.1073), tj. rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych, obszarów chronionego krajobrazu oraz obszarów Natura 2000, zespołów przyrodniczo-krajobrazowych i proponowanych obszarów chronionego krajobrazu. TERMIN REALIZACJI: Zadania I do 28 maja 2018 r. o do 14 dnia przed wskazanym terminem realizacji - przekazanie przez Wykonawcę materiałów do korekty (w forma: elektroniczna i wydruk), o do 7 dnia przed wskazanym terminem realizacji - przekazanie przez Zamawiającego uwag dla Wykonawcy, o do 28 maja br. (albo wcześniejszego wskazanego terminu)- przekazanie ostatecznych materiałów przez Wykonawcę z uwzględnieniem poprawek. Zadania II do 29 listopada 2018 r. o do 5 listopada br. - przekazanie przez Wykonawcę materiałów do zaopiniowania (w forma: elektroniczna i wydruk), o do 15 listopada br. - przekazanie przez Zleceniodawcę uwag dla Wykonawcy, o do 29 listopada br. - przekazanie ostatecznych materiałów przez Wykonawcę z uwzględnieniem poprawek. Zadania III do 31 stycznia 2019 r.

II.5) Główny kod CPV: 73.11.00.00 - Usługi badawcze
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48000,00
Waluta:

złp
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami do realizacji zamówienia w liczbie co najmniej 1 osoba, w szczególności odpowiedzialną za realizację usługi i spełniającymi poniższe warunki: - posiada tytuł naukowy (co najmniej w stopniu doktora) w dziedzinie nauk biologicznych; - posiadanie dorobku naukowego (autor/współautor) w postaci co najmniej 10 publikacji z zakresu: różnorodności biologicznej lub przemian szaty roślinnej lub antropopresji na krajobrazy roślinne lub degradacji i ochrony ekosystemów nieleśnych, w tym co najmniej jedna dotycząca województwa łódzkiego; - zrealizowała/współrealizowała co najmniej 1 inwentaryzację lub ekspertyzę przyrodniczą wraz z wykonaniem zdjęć fitosocjologicznych; - zrealizowała/współrealizowała co najmniej 1 projekt badawczy dotyczący zagadnień bioróżnorodności, degradacji i ochrony siedlisk nieleśnych. Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku winien wypełnić i dostarczyć załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób wskazane będą w załączniku nr 5 do SIWZ (wykaz osób)

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca (SAMODZIELNIE), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. - załącznik nr 4 - formularz ofertowy; - pełnomocnictwo - jeżeli jest konieczne (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy); - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z pkt. VII.2 SIWZ) - zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji zadania I20,00
Wskazanie źródeł informacji do realizacji zadania I i II20,00
cena50,00
Liczba godzin dodatkowych konsultacji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
20.Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy/Wykonawcy, 2) zmiany podwykonawcy, podmiotu na którego Wykonawca powołał się w trybie art. 22a ustawy PZP przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji innego podwykonawcy, podmiotu przez Zamawiającego. 21.Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np.: zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-26, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.