eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Rozbudowa parkingu przy ulicy 1 Stycznia w Żninie wraz z ciągami pieszymi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-13



Ogłoszenie nr 532028-N-2017 z dnia 2017-06-13 r.

Gmina Żnin: Rozbudowa parkingu przy ulicy 1 Stycznia w Żninie wraz z ciągami pieszymi.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żnin, krajowy numer identyfikacyjny 9235122200000, ul. ul. 700-lecia  39 , 88400   Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 031 301, , e-mail admin@um.znin.pl, , faks 523 031 103.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.umznin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.umznin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.umznin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie,
Adres:
Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin Biuro Burmistrza- pokój nr 26


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa parkingu przy ulicy 1 Stycznia w Żninie wraz z ciągami pieszymi.
Numer referencyjny: IGPI.271.19.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Projektowany zakres obejmuje wykonanie rozbudowy istniejącego parkingu przy ul. 1-go Stycznia poprzez przesunięcie miejsc parkingowych oraz wydzielenie i skanalizowanie miejsc do zatrzymywania dla autobusów szkolnych, a także rozbudowę komunikacji pieszych z dojściem do szkoły. Zakres obejmuje również wykonanie parkingu wraz z chodnikami na terenie szkoły, który będzie służył do tymczasowego postoju, a chodnik umożliwi bezpieczną pieszą komunikację dziecka z wejściem do obiektu szkolnego. Przewidziano również wykonanie ciągów pieszych - chodników umożliwiających dojście do obiektu szkolnego. Ponadto projektuje się zastosowanie urządzeń poprawiających bezpieczeństwo ruchu drogowego, dostosowanych do warunków układu komunikacyjnego na terenie szkoły. Przedmiot zamówienia znajduje się znajdującej się na działkach nr 562/27 w miejscowości Żnin. Zakres prac obejmuje: Cześć I - parking na terenie szkoły: 1. Uregulowanie sytuacji roślinnej: a. wykarczowanie krzaków na powierzchni 0,008 ha b. wycięcie drzew wraz z usunięciem pni w ilości 11 sztuk c. przesadzenie 6 sztuk drzewek d. plantowanie poboczy 1 metr od krawężnika w ilości 572 m2 e. humusowanie i obsianie skarp na powierzchni 822 m2 2. Podbudowa: a. wykonanie korytowania w ilości 1106 m2 b. wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego o grubości 10 cm po za-gęszczeniu w ilości 1106 m2 c. stabilizacja podłoża cementem C1,5/2 na głębokości 15 cm w ilości 1106 m2 d. podbudowa z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 1106 m2 e. wykonanie podbudowy na grubości 32 cm z kruszywa 0/31,5 mm pod po-wierzchnię wyniesiona w ilości 97 m2 3. Elementy ulic: a. wykonanie okrawężnikowania z oporem na podsypce cementowo-piaskowej na długości 364 m b. ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej 208 m 4. Nawierzchnia: a. z kostki brukowej betonowej "8" na podsypce cementowo-piaskowej: o szarej w ilości 883 m2 o grafitowej (wydzielenie miejsc parkingowych) ilości 48 m2 b. z płyt ażurowych 60x40x8 cm na podsypce piaskowej o grubości 4 cm z wy-pełnieniem humusem w ilości 175 m2 5. Wykonanie chodników: a. na parkingu: o wykonanie warstwy odsączającej z piasku średniego o grubości 10 cm po zagęszczeniu w ilości 229 m2 o podbudowa z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 229 m2 o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej "8" w ilości 229 m2 b. samodzielne ciągi piesze: o wykonanie warstwy odsączającej w korycie o grubości 15 cm po za-gęszczeniu w ilości 183 m2 o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej "8" w ilości 183 m2 6. Należy uregulować oznakowanie w ilości 24 sztuk znaków pionowych, ustawienia ba-lustrady 11a na długości 57 m , pomalowaniu oznakowania poziomego w ilości 73 m oraz ustawieniu dwóch słupków przeszkodowych. 7. Odwodnienie zapewnia wykonane wpusty uliczne z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Kanalizację deszczową projektuje się wybudować z rur kanali-zacyjnych PVC klasy SN 8 kielichowych z uszczelką i rdzeniem litym o średnicy o315x9,2mm oraz o200x5,9mm wg PN-EN 1401 lub równoważnej. Przebieg przebu-dowywanej kanalizacji deszczowej został naniesiony na planie sytuacyjno-wysokościowym z dostosowaniem do istniejącego uzbrojenia pod- i nadziemnego przy zastosowaniu normatywnych odległości i wymogów instytucji uzgadniających oraz na podstawie szczegółowych rozwiązań zagospodarowania terenu. Trasa kanali-zacji deszczowej winna być wytyczona przez uprawnione służby geodezyjne. 8. Należy wykonać także ogrodzenie z siatki o wysokości 2m na długości 8 m. Zestawienie projektowanych powierzchni: o szerokość jezdni w m 3,5 - 5,0 o szerokość miejsc postojowych w m 2,3 o spadek poprzeczny miejsc postojowych w % 0,5 - 2,5 % o spadek podłużny miejsc postojowych dostosowane do rzeźby terenu o szerokość chodników i ciągów pieszych w m 1,5 - 4,0 Część II - parking przy ulicy 1-go stycznia: 1. Uregulowanie sytuacji roślinnej polega na plantowaniu, 2. humusowaniu i obsianie skarp na powierzchni 172 m2. 3. Podbudowa: a. wykonanie korytowania w ilości 1040 m2 b. wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego o grubości 10 cm po za-gęszczeniu w ilości 1040 m2 c. stabilizacja podłoża cementem C1,5/2 na głębokości 15 cm w ilości 1040m2 d. podbudowa o grubości po zagęszczeniu 20 cm z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 1040 m2 e. podbudowa o grubości po zagęszczeniu 16 cm z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 349 m2 f. wykonanie podbudowy zasadniczej o grubości 20 cm z betonu cementowego c 16/20 w ilości 465 m2 4. Przewiduje się wykonanie okrawężnikowania z oporem na podsypce cementowo-piaskowej na długości 194 m 5. Nawierzchnia: a. z kostki brukowej betonowej "8" na podsypce cementowo-piaskowej: o szarej w ilości 131 m2 o grafitowej (wydzielenie miejsc parkingowych) ilości 20 m2 b. z płyt ażurowych 60x40x8 cm na podsypce piaskowej o grubości 4 cm z wy-pełnieniem humusem w ilości 95 m2 c. z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej (dla ruchu ciężkiego) w ilości 465 m2 d. przełożenie płyt betonowych drogowych sześciokątnych w ilości 349 m2 6. Należy uregulować oznakowanie w ilości 13 sztuk znaków pionowych, ustawienia ba-lustrady 12a na długości 41 m oraz pomalowaniu oznakowania poziomego w ilości 18,2 m2. 7. Odwodnienie odbywać się będzie bez zmian czyli do istniejącej kanalizacji deszczo-wej. Zestawienie projektowanych powierzchni: o szerokość zatok autobusowych w m 3,0 - 4,0 o szerokość jezdni w m 4,0 - 5,0 o szerokość miejsc postojowych w m 2,3 o szerokość wyspy w m 2,5 o spadki poprzeczne 0,5 - 2,5 % o spadki podłużne dostosowane do rzeźby terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45112500-0
45112730-1
45233000-9
45233260-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
45

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia. Dla części I : do 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Dla części II: do 45 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. UWAGA: ROBOTY BUDOWLANE NALEŻY PROWADZIĆ RÓWNOCZEŚNIE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI, RÓWNIEŻ W PRZYPADKU, GDY NAJKORZYSTNIEJSZĄ DLA CZĘŚCI I I II ZOSTANIE UZNANA OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ JEDNEGO WYKONAWCĘ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia w tym zakresie (wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 2). Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ekonomiczna: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 150.000,00 zł równowartości. Jest to warunek analogiczny dla części I i II zamówienia. Finansowa:Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (warunek jest analogiczny dla części I i II zamówienia- Wykonawca, który składa ofertę na obydwie części może przedłożyć jedno oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, w treści którego potwierdza spełnianie warunków udziału) Zamawiający określa niżej wymienione warunki: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (czyli 1 zadanie rozumiane jako 1 zamówienie, I odrębna umowa), polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni co najmniej 400 m2. Wykonawca musi dysponować (warunek jest analogiczny dla części I i II zamówienia) następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi dysponować (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia w zakresie: -kierownik budowy- jedna osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy w ramach dwóch części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części I: 5000,00 zł Dla części II: 4500,00 zł. Wszelkie szczegóły dotyczące wadium zostały opisane w SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zapisy dotyczące zakresu, charakteru zmian oraz warunków wprowadzenia zmian zostały zawarte w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: parking na terenie szkoły:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć I - parking na terenie szkoły: 1. Uregulowanie sytuacji roślinnej: a. wykarczowanie krzaków na powierzchni 0,008 ha b. wycięcie drzew wraz z usunięciem pni w ilości 11 sztuk c. przesadzenie 6 sztuk drzewek d. plantowanie poboczy 1 metr od krawężnika w ilości 572 m2 e. humusowanie i obsianie skarp na powierzchni 822 m2 2. Podbudowa: a. wykonanie korytowania w ilości 1106 m2 b. wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego o grubości 10 cm po za-gęszczeniu w ilości 1106 m2 c. stabilizacja podłoża cementem C1,5/2 na głębokości 15 cm w ilości 1106 m2 d. podbudowa z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 1106 m2 e. wykonanie podbudowy na grubości 32 cm z kruszywa 0/31,5 mm pod po-wierzchnię wyniesiona w ilości 97 m2 3. Elementy ulic: a. wykonanie okrawężnikowania z oporem na podsypce cementowo-piaskowej na długości 364 m b. ustawienie obrzeży na podsypce piaskowej 208 m 4. Nawierzchnia: a. z kostki brukowej betonowej "8" na podsypce cementowo-piaskowej: o szarej w ilości 883 m2 o grafitowej (wydzielenie miejsc parkingowych) ilości 48 m2 b. z płyt ażurowych 60x40x8 cm na podsypce piaskowej o grubości 4 cm z wy-pełnieniem humusem w ilości 175 m2 5. Wykonanie chodników: a. na parkingu: o wykonanie warstwy odsączającej z piasku średniego o grubości 10 cm po zagęszczeniu w ilości 229 m2 o podbudowa z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 229 m2 o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej "8" w ilości 229 m2 b. samodzielne ciągi piesze: o wykonanie warstwy odsączającej w korycie o grubości 15 cm po za-gęszczeniu w ilości 183 m2 o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej "8" w ilości 183 m2 6. Należy uregulować oznakowanie w ilości 24 sztuk znaków pionowych, ustawienia ba-lustrady 11a na długości 57 m , pomalowaniu oznakowania poziomego w ilości 73 m oraz ustawieniu dwóch słupków przeszkodowych. 7. Odwodnienie zapewnia wykonane wpusty uliczne z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. Kanalizację deszczową projektuje się wybudować z rur kanali-zacyjnych PVC klasy SN 8 kielichowych z uszczelką i rdzeniem litym o średnicy o315x9,2mm oraz o200x5,9mm wg PN-EN 1401 lub równoważnej. Przebieg przebu-dowywanej kanalizacji deszczowej został naniesiony na planie sytuacyjno-wysokościowym z dostosowaniem do istniejącego uzbrojenia pod- i nadziemnego przy zastosowaniu normatywnych odległości i wymogów instytucji uzgadniających oraz na podstawie szczegółowych rozwiązań zagospodarowania terenu. Trasa kanali-zacji deszczowej winna być wytyczona przez uprawnione służby geodezyjne. 8. Należy wykonać także ogrodzenie z siatki o wysokości 2m na długości 8 m. Zestawienie projektowanych powierzchni: o szerokość jezdni w m 3,5 - 5,0 o szerokość miejsc postojowych w m 2,3 o spadek poprzeczny miejsc postojowych w % 0,5 - 2,5 % o spadek podłużny miejsc postojowych dostosowane do rzeźby terenu o szerokość chodników i ciągów pieszych w m 1,5 - 4,0
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45111000-8, 45112500-0, 45112730-1, 45233000-9, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: parking przy ulicy 1-go stycznia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - parking przy ulicy 1-go stycznia: 1. Uregulowanie sytuacji roślinnej polega na plantowaniu, 2. humusowaniu i obsianie skarp na powierzchni 172 m2. 3. Podbudowa: a. wykonanie korytowania w ilości 1040 m2 b. wykonanie warstwy odcinającej z piasku średniego o grubości 10 cm po za-gęszczeniu w ilości 1040 m2 c. stabilizacja podłoża cementem C1,5/2 na głębokości 15 cm w ilości 1040m2 d. podbudowa o grubości po zagęszczeniu 20 cm z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 1040 m2 e. podbudowa o grubości po zagęszczeniu 16 cm z mieszanki kruszywa 0/31,5 mm w ilości 349 m2 f. wykonanie podbudowy zasadniczej o grubości 20 cm z betonu cementowego c 16/20 w ilości 465 m2 4. Przewiduje się wykonanie okrawężnikowania z oporem na podsypce cementowo-piaskowej na długości 194 m 5. Nawierzchnia: a. z kostki brukowej betonowej "8" na podsypce cementowo-piaskowej: o szarej w ilości 131 m2 o grafitowej (wydzielenie miejsc parkingowych) ilości 20 m2 b. z płyt ażurowych 60x40x8 cm na podsypce piaskowej o grubości 4 cm z wy-pełnieniem humusem w ilości 95 m2 c. z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej (dla ruchu ciężkiego) w ilości 465 m2 d. przełożenie płyt betonowych drogowych sześciokątnych w ilości 349 m2 6. Należy uregulować oznakowanie w ilości 13 sztuk znaków pionowych, ustawienia ba-lustrady 12a na długości 41 m oraz pomalowaniu oznakowania poziomego w ilości 18,2 m2. 7. Odwodnienie odbywać się będzie bez zmian czyli do istniejącej kanalizacji deszczo-wej. Zestawienie projektowanych powierzchni: o szerokość zatok autobusowych w m 3,0 - 4,0 o szerokość jezdni w m 4,0 - 5,0 o szerokość miejsc postojowych w m 2,3 o szerokość wyspy w m 2,5 o spadki poprzeczne 0,5 - 2,5 % o spadki podłużne dostosowane do rzeźby terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45111000-8, 45112500-0, 45112730-1, 45233000-9, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.