eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYBÓR OPIEKUNÓW MERYTORYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr sprawy 97/PN/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Wrocław: WYBÓR OPIEKUNÓW MERYTORYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr sprawy 97/PN/2013
Numer ogłoszenia: 531560 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR OPIEKUNÓW MERYTORYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr sprawy 97/PN/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór opiekunów merytorycznych, w tym: - opiekuna merytorycznego ZADANIA 1: Dostosowanie kierunku zarządzania 1 stopnia do potrzeb rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy - opiekuna merytorycznego ZADANIA 2: Otwarcie kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa II stopień - opiekuna merytorycznego ZADANIA 3 i 5: Współpraca uczelni z pracodawcami w zakresie wzmocnienia praktycznych elementów kształcenia (Zad. 3) oraz Przygotowanie absolwentów do wejścia na rynek pracy (Zad. 5) w ramach realizacji projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu realizowany w ramach Działania 4.3 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów strategii Europa 2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność obejmująca przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp załączonego do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli posiada, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że dysponuje minimum: W części I - Jedną osobą posiadającą: - tytuł naukowy lub stopień naukowy; - min. 1 opublikowaną publikację lub skrypt z zakresu obszarów kształcenia z obszaru nauk Zarządzanie; - co najmniej 5-letnie doświadczenie naukowo - dydaktyczne (wymagania: realizacja co najmniej 1 projektu badawczego, co najmniej 5 lat pracy na stanowisku z obszaru nauk społecznych lub technicznych); - znajomość zagadnień z funduszy strukturalnych UE, w tym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymagane: przeszkolenie z zakresu finansowania i realizowania programów wdrażających Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013, min. 1 przeszkolenie potwierdzone zaświadczeniem); - udokumentowana współpraca z przedsiębiorstwami w zakresie wdrażania programów współpracy student ów i pracodawców (min. 2 referencje poświadczające współpracę). W części II - Jedną osobą posiadającą: - tytuł naukowy lub stopień naukowy, - min. 1 opublikowaną publikację lub skrypt z zakresu obszarów kształcenia na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa II stopnia, - co najmniej 5 letnie doświadczenie naukowo-dydaktyczne (wymagania: realizacja co najmniej 1 projektu badawczego, co najmniej 5 lat pracy na stanowisku wykładowcy z obszaru nauk inżynieryjnych lub technicznych), - znajomość zagadnień funduszy strukturalnych UE, w tym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymagane: przeszkolenie z zakresu finansowania i realizowania programów wdrażających Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013, min. 1 przeszkolenie potwierdzone zaświadczeniem), - udokumentowaną współpracę z przedsiębiorstwami w zakresie wdrażania programów współpracy studentów i pracodawców (min. 2 referencje poświadczające współpracę.) W części III - Jedną osobą posiadającą: - wykształcenie wyższe magisterskie, - znajomość zagadnień funduszy strukturalnych UE, w tym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymagane: przeszkolenie z zakresu finansowania i realizowania programów wdrażających Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013, min 1 przeszkolenie potwierdzone zaświadczeniem), - udokumentowane działania na rzecz współpracy nauki i biznesu (podejmowane w okresie ostatnich 2 lat, potwierdzone zaświadczeniem jednej ze stron współpracy) Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego wykazu załączonego do oferty, oraz złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego- załącznik A. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 6 Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy osoby niezbędne do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 7 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 8 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik 9. 6. Wykonawca wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik 10

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek nr 8, pokój nr 121 (kancelaria Jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wzmocnienie potencjału dydaktycznego Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu realizowany w ramach Działania 4.3 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów strategii Europa 2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi opiekuna merytorycznego kierunku Zarządzanie I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przestrzeganie wytycznych dotyczących promocji oraz stosowania oznakowania projektów w ramach PO KL zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej i Wdrażającej. 2. Współudział w organizowaniu i nadzorowaniu form wsparcia przewidzianych w projekcie (warsztatów, szkoleń wyjazdów studyjnych) dla studentów na kierunku Zarządzanie - studia I stopnia. 3. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej uczestników projektu na kierunku Zarządzanie - studia I stopnia, jej przekazanie do Biura Projektu po zakończeniu poszczególnych działań przewidzianych w projekcie oraz na żądanie Biura Projektu. 4. Sporządzanie raportów okresowych z wykonanych zadań. 5. Nadzorowania form wsparcia przewidzianych do realizacji w projekcie zgodnie z wytycznymi PO KL. 6. Współudział w przeprowadzaniu wśród uczestników projektu na kierunku Zarządzanie - studia I stopnia różnego rodzaju analiz, ankiet niezbędnych do osiągnięcia określonych we wniosku rezultatów i produktów. 7. Niezwłoczne informowanie Kierownika Projektu o nieprawidłowościach oraz problemach wynikających z realizacji projektu. 8. Współpraca w zakresie promocji projektu wśród studentów kierunku Zarządzanie - studia I stopnia. 9. Współpraca w zakresie promocji działań projektowych na kierunku Zarządzanie - studia I stopnia na zewnątrz. 10. Nadzór i wsparcie merytoryczne w tworzeniu Laboratorium Innowacyjnych Rozwiązań w Logistyce - utworzenie laboratorium przewidziane w ramach realizacji projektu. 11. Nadzór nad przygotowywaniem skryptów i podręczników przewidzianych w ramach realizacji projektu na kierunku Zarządzanie - studia I stopnia, w tym odpowiednie wytypowanie tytułów, szczegółowego opisu zawartości danego utworu, terminowości wykonywania utworów oraz wymagań dotyczących wykonawców. 12. Współorganizacja i udział w wizytach studyjnych dla kierunku Zarządzanie- studia I stopnia. 13. Współpraca z przedsiębiorcami i wykonawcami w zakresie realizacji działań przewidzianych w projekcie. 14. Inne zadania i obowiązki określone umową projektową, w szczególności działania zapisane we wniosku aplikacyjnym oraz działania związane z realizacją Strategii Europa 2020. Liczba godzin przypadająca do realizacji w ciągu 1 miesiąca: minimum 40 godzin zegarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi opiekuna merytorycznego kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa II stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy: 1. Przestrzeganie wytycznych dotyczących promocji oraz stosowania oznakowania projektów w ramach PO KL zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej i Wdrażającej. 2. Współudział w organizowaniu i nadzorowaniu form wsparcia przewidzianych w projekcie (warsztatów, szkoleń wyjazdów studyjnych) dla studentów na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa II stopnia. 3. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej uczestników projektu na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa - studia II stopnia, jej przekazanie do Biura Projektu po zakończeniu poszczególnych działań przewidzianych w projekcie oraz na żądanie Biura Projektu. 4. Sporządzanie raportów okresowych z wykonanych zadań. 5. Nadzorowania form wsparcia przewidzianych do realizacji w projekcie zgodnie z wytycznymi PO KL. 6. Współudział w przeprowadzaniu wśród uczestników projektu na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa - studia II stopnia różnego rodzaju analiz, ankiet niezbędnych do osiągnięcia określonych we wniosku rezultatów i produktów. 7. Niezwłoczne informowanie Kierownika Projektu o nieprawidłowościach oraz problemach wynikających z realizacji projektu na Uczelni. 8. Współpraca w zakresie promocji projektu wśród studentów kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa - studia II stopnia. 9. Współpraca w zakresie promocji kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa - studia II stopnia na zewnątrz. 10. Nadzór i wsparcie merytoryczne w modernizacji Laboratorium Inżynierii Bezpieczeństwa. 11. Nadzór nad przygotowywaniem skryptów i podręczników przewidzianych w ramach realizacji projektu na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa - studia II stopnia, w tym odpowiednie wytypowanie tytułów, szczegółowego opisu zawartości danego utworu, terminowości wykonania utworów oraz wymagań dotyczących wykonawców. 12. Współpraca z przedsiębiorcami i wykonawcami w zakresie realizacji działań przewidzianych w projekcie. 13. Współorganizacja i udział w wizytach studyjnych dla kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa- II stopień. 14. Inne zadania i obowiązki określone umową projektową, w szczególności działania zapisane we wniosku aplikacyjnym oraz działania związane z realizacją Strategii Europa 2020. Liczba godzin przypadająca do realizacji w ciągu 1 miesiąca: minimum 40 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi opiekuna merytorycznego ZADANIA 3 i 5: Współpraca uczelni z pracodawcami w zakresie wzmocnienia praktycznych elementów kształcenia (Zad 3) oraz Przygotowanie absolwentów do wejścia na rynek pracy (Zad 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy: 1. Przestrzeganie wytycznych dotyczących promocji oraz stosowania oznakowania projektów w ramach PO KL zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej i Wdrażającej. 2. Współudział w organizacji seminariów oraz paneli z pracodawcami skierowanych dla studentów i absolwentów WSOWL. 3. Współpraca z przedsiębiorcami w zakresie przygotowanie wyjazdów studyjnych do firm zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. 4. Koordynacja tworzenia harmonogramów poszczególnych form wsparcia przewidzianych w projekcie. 5. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej uczestników projektu i jej przekazanie do Biura Projektu po zakończeniu realizacji projektu oraz sporządzanie raportów okresowych z wykonanych zadań. 6. Organizacja programu MENTORING DLA STUDENTÓW WSOWL zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. 7. Organizacja i nadzór staży dla studentów WSOWL (kierunków Zarządzanie - studia I stopnia i Inżynieria bezpieczeństwa - studia II stopnia), w tym zarówno staży krajowych jak i międzynarodowych. 8. Organizacja i nadzór wykładów otwartych profesorów i praktyków z przemysłu - zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. 9. Współudział w przeprowadzaniu wśród uczestników projektu na kierunku Zarządzanie - studia I stopnia oraz na kierunku Inżynieria bezpieczeństwa - studia II stopnia różnego rodzaju analiz, ankiet niezbędnych do osiągnięcia określonych we wniosku rezultatów i produktów (związanych z realizacją zadań 3 i 5). 10. Organizacja targów pracy na terenie WSOWL (zaproszenie pracodawców, koordynacja całości przedsięwzięcia - spotkań bezpośrednich z pracodawca - student/absolwent, archiwizowanie dokumentów związanych z realizacji spotkań, w tym przygotowywanie raportu ze spotkań wraz z dokumentacją fotograficzną). 11. Organizowanie i nadzór specjalistycznych kursów i szkoleń dla studentów WSOWL (przewidzianych w projekcie), w tym: projektowanie procesów logistycznych, znajomość zagadnień procesów ISO, kursy z egzaminami zewnętrznymi (ADR, RID), szkolenia: spedycja w transporcie, eksploatacja urządzeń poddozorowych, zagadnienia ATP, inspektor ochrony radiologicznej, doradca transportu drogowego, ratownik chemiczny, inspektor ochrony przeciwpożarowej. 12. Organizacja Programu Akademia Kompetencji Zawodowej przewidzianego w projekcie (spotkania z doradcą zawodowym, warsztaty z procesu rekrutacji, szkolenia prowadzone przez trenerów biznesu). 13. Organizacja i nadzór nad realizacją warsztatów z przedsiębiorczości dla studentów WSOWL. 14. Prowadzenie rekrutacji na warsztaty i szkolenia zaplanowane w projekcie. 15. Przygotowywanie zestawień wskaźników z realizacji poszczególnych form wsparcia. 16. Niezwłoczne informowanie Kierownika Projektu o nieprawidłowościach oraz problemach wynikających z realizacji projektu na Uczelni. 17. Współpraca w zakresie promocji projektu wśród społeczności akademickiej. 18. Współpraca przy przygotowywaniu wytycznych dla poszczególnych form wsparcia przewidzianych w zadaniach 3 i 5, w tym współudział w przygotowywaniu procedury przetargowej. 19. Inne zadania i obowiązki określone umową projektową. Liczba godzin przypadająca do realizacji w ciągu 1 miesiąca: minimum 40 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.