eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie termomodernizacji budynków Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości przy ulicy: Paderewskiego 24 i Paderewskiego 26, będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19



Ogłoszenie nr 531516-N-2018 z dnia 2018-03-19 r.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.: Wykonanie termomodernizacji budynków Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości przy ulicy: Paderewskiego 24 i Paderewskiego 26, będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000, ul. ul. Kościuszki  14 , 63400   Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 387 090, e-mail mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mzgm.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości przy ulicy: Paderewskiego 24 i Paderewskiego 26, będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
Numer referencyjny: PNO/04/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie termomodernizacji budynków Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości przy ulicy: Paderewskiego 24 i Paderewskiego 26, będących w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zaweiraja przedmiary robót oraz dokumentacja budowlana

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej 1 robotę budowlane polegające na remoncie budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości min 250.000,00 zł brutto,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór oferty na roboty budowlane Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę - zawarte w formularzu ofertowym; kosztorysy ofertowe;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie nr 1 - 7 500.00 zł Zadanie nr 2 - 10 000.00 zł


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców  0
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy są dopuszczalne na zasadach określonych w § 14 wzoru umowy: 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,), d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, e) świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta 3) dotyczących zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana działaniem siły wyższej a w szczególności: warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, 4) spowodowanych koniecznością wprowadzenia zmian w przedmiarze robót na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, następstwem działania organów administracji lub innych organów podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień 4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 2) przedmiar i niezbędne rysunki. 5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-06, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-05-05 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Paderewskiego 24, będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie elewacji, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Paderewskiego 24, będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: I. Wykonanie prac związanych z ociepleniem elewacji, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku polegające na: - oczyszczeniu powierzchni ścian, - odkuciu osypujących się warstw zmurszałego tynku, - usunięciu zbędnych elementów z powierzchni elewacji (haki, śruby, przewody, uchwyty do mocowania flag, tabliczki itp.), - demontażu w porozumieniu z lokatorami istniejących wsporników anten radiowych, satelitarnych oraz radiowej transmisji internetowej wraz z biegnącymi po elewacjach budynku przewodami, kablami, linkami itp., - wykonaniu ułożenia niemożliwych do zdemontowania przewodów biegnących po elewacji budynku w rurkach osłonowych PCW, - wymianie na nową obecnie zamontowanej na elewacji północnej skrzynki gazowej, - wymianie na nowe kaset domofonowych, - wymianie na nowe lamp oświetleniowych typu LED zlokalizowanych nad głównymi wejściami do budynku, - demontaż i ponowne założenie (po wykonaniu ocieplenia ścian) instalacji odgromowej budynku wraz z wykonaniem niezbędnych badań instalacji odgromowej, - demontaż, przebudowa i ponowne założenie (po wykonaniu ocieplenia ścian) systemu rynnowego budynku i rur spustowych (prowadzonych po wierzchu ścian) wraz z wymianą istniejących końcowych odcinków kanalizacji deszczowej wykonanej z rur żeliwnych na PCV z rewizjami (w jednym kolorze), ewentualnym uzupełnieniu obróbek blacharskich oraz odcinków rynien i rur spustowych, - wykonanie badania drożności systemu kanalizacji deszczowej budynku, w przypadku stwierdzenia jej niedrożności należy wykonać jej udrożnienie, - wykonaniu remontu zadaszeń zlokalizowanych nad wejściami do klatek schodowych budynku poprzez zerwanie istniejących warstw przekrycia, opierzeń i wykonaniu ewentualnej naprawy warstwy spadkowej, montażu nowych obróbek blacharskich oraz położenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej o grubości 5.2 - 5.5 mm na całej powierzchni daszków, - wymianie wszystkich niezbędnych opierzeń, pasów podrynnowych, nadrynnowych na wykonane z blachy cynkowanej lub powlekanej w kolorze szarym związanych ze zwiększeniem grubości ocieplanych ścian, - wymianie parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej w kolorze szarym dopasowanych do poszerzonej grubości ścian budynku, pod płaszczyzną parapetu ułożyć ze spadkiem materiał wygłuszający, - skuciu istniejących, wystających poza lico ściany żelbetowych podokienników (gzymsów), - odkopaniu ścian piwnic do poziomu posadowienia, oczyszczeniu ścian z resztek starej izolacji i uszkodzonego tynku, wykonaniu tynków kat II - rapówka, wykonaniu izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz wykonanie podwójnej warstwy z masy bitumicznej Simplast SBS Fundament, - wykonaniu ocieplenia ścian fundamentowych piwnic na wysokość cokołu zgodnie z systemem bezspoinowego ocieplania ścian ETICS płytami styropianowymi np. XPS FASADA o grubości 14cm o współczynniku przewodzenia ?d bez wymagań, oraz zabezpieczeniu ich do poziomu gruntu folią kubełkową o dużej gęstości HDPE, - zasypaniu wykopu wokół budynku - dopuszcza się a wykorzystanie pierwotnego, nieorganicznego gruntu rodzimego przy zastosowaniu odpowiedniego zagęszczenia, - wykonaniu izolacji cieplnej ścian budynku zgodnie z systemem bezspoinowego ocieplania ścian ETICS płytami styropianowymi np. EPS 80-036 FASADA o grubości 5cm oraz 14cm, i współczynniku przewodzenia ?d <=0,036 W/mK, - wykonaniu izolacji cieplnej ościeży otworów okiennych i drzwiowych zgodnie z systemem bezspoinowego ocieplania ścian ETICS płytami styropianowymi np. EPS 80-036 FASADA o grubości 1-2cm, i współczynniku przewodzenia ?d <=0,036 W/mK, - wykonaniu ochrony narożników wypukłych kątownikiem metalowym wtopionym w warstwę zbrojącą elewacji, - położeniu mozaikowego tynku żywicznego od powierzchni gruntu do wysokości ocieplonego cokołu oraz wokół głównych wejść do budynku, w kolorystyce zgodnej z projektem kolorystyki, - położeniu na ścianach powyżej cokołu tynku mineralno-polimerowego typu kasza o uziarnieniu max. 1,5mm barwionego w masie zgodnie z projektem kolorystyki, - montażu metalowych kratek wentylacyjnych na zewnętrznej części ocieplonej elewacji, - dociepleniu stropu nad ostatnią kondygnacją poprzez wykonanie ułożenia na stropie warstwy granulatu grubości 18cm z wełny szklanej np. URSA o współczynniku przewodzenia ?d <=0,039 W/mK, warstwę ocieplenia układać pomiędzy warstwą folii izolacyjnej układanej na stropie, a warstwą izolacji z folii paroprzepuszczalnej, granulat układać w przestrzeni planowanej konstrukcji podłogi wykonywanej z płyt wodoodpornych typu OSB mocowanych do drewnianych legarów układanych na stropie na podkładzie z papy, - zabezpieczeniu powłokami antykorozyjnymi powierzchni stalowych krat, balustrad i innych elementów stalowych warstwami powłok malarskich: podkładową oraz podwójną, wierzchnią (olejną) zgodnie z przyjętą kolorystyką elewacji, - na odcinkach istniejących kominów, wyprowadzonych ponad połać dachu należy wykonać nowe wyprawy tynkarskie tynk mineralno-polimerowy - tynk typu kasza o uziarnieniu max. 1,5 mm barwiony w masie. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie np. z blachy powlekanej lub ocynkowanej, - wykonaniu - namalowaniu adresu budynku na wyremontowanych ścianach szczytowych elewacji budynku, - montażu tabliczek oznakowania adresu i numeracji budynku oraz klatek schodowych. II. Wymianie stolarki okiennej w części strychowej: - wymiana starej drewnianej stolarki okiennej w części strychowej budynku na okna z PCW. Okna uchylno-rozwierne wykonać w kolorze białym z profili min. 5 komorowych. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przewodzenia ciepła max U=0,9 W/m2K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikro-wentylacja), - wykonaniu obróbki zewnętrznej i wewnętrznej ościeży, - utylizację zdemontowanej stolarki okiennej, - wykonanie demontażu stalowych krat zamontowanych we wnękach okien piwnicznych. III. Remont opaski, chodnika wokół budynku oraz podestu wejściowego: - rozebraniu istniejącej opaski budynku wykonanej, jako wylewanej z betonu, - wykonaniu nowej opaski obwodowej (z trzech stron budynku - od strony południowej istnieje nowo wykonany fragment opaski z kostki brukowej typu POLBRUK) z kostki brukowej w kolorze szarym o grubości 6cm na warstwie podsypki cementowo - piaskowej o gr.5cm oraz warstwie pospółki gr.15cm wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych, opaska o szerokości odpowiadającej szerokości istniejącej opaski lecz nie mniejszej niż 40cm, - remont chodników wokół budynku do połączeń z głównymi ciągami komunikacyjnymi osiedla polegający na rozebraniu istniejących i wykonaniu nowych z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. min 10 cm wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych, na szerokości obecnie wykonanej IV. Remont kapitalny balkonów: - skucie obecnych warstw posadzkowych do płyty nośnej balkonów, wywóz i utylizacja elementów z rozbiórki, - skucie, wywiezienie i utylizacja zmurszałych tynków oraz odparzonych tynków spodów płyt balkonowych, - zabezpieczenie odsłoniętych fragmentów konstrukcji stalowych za pomocą specjalistycznej powłoki antykorozyjnej, - rozebraniu obróbek blacharskich, opierzeń - montażu nowych obróbek blacharskich - opierzenia płyt balkonowych/loggi z blachy powlekanej w kolorze szarym, - wykonaniu ewentualnych napraw płyt balkonowych przy wykorzystaniu systemu naprawczego dla konstrukcji betonowych oraz systemu balkonowego np. Ceresit PCC zgodnie z zaleceniami producenta, - położeniu na całej powierzchni wykonanej płyty balkonowej powłoki wodoszczelnej np. Ceresit CR 166, dylatacje oraz naroża wklęsłe należy zabezpieczyć taśmą np. Ceresit CL152, - wykonaniu nowych warstw posadzkowych balkonów zgodnie z dokumentacją projektową, - demontażu istniejących stalowych balustrad balkonowych wraz z ewentualnym skuciem frontowych części betonowych, - montażu nowych balustrad wykonanych z rur i prętów z montażem na frontach płyt poliwęglanowych jednokomorowych z wykonaniem konstrukcji mocującej płyty z kształtowników cynkowanych ogniowo oraz malowanych proszkowo w kolorze zgodnym z projektowaną kolorystyką budynku, - wymianie wszystkich niezbędnych opierzeń balkonów z blachy powlekanej w kolorze zgodnym z projektowaną kolorystyką budynku, - położenie na posadzkach płyt balkonowych płytek gresowych o wymiarach 30x30 cm mrozoodpornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności , np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika Paradyż, wykonaniu na spodach płyt balkonowych mocowania płyt styropianowych EPS 80-036 FASADA o grubości 1-2cm, i współczynniku przewodzenia ?d <=0,036 W/mK z wykonaniem na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej tynkiem mineralno-polimerowym typu kasza o uziarnieniu max. 1,5mm barwionym w masie zgodnie z projektem kolorystyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45262210-6, 45111300-1, 45262311-4, 45262410-8, 45262500-6, 45430000-0, 45321000-3, 45421146-9, 45410000-4, 45442100-8, 45320000-6, 45262300-4, 45223100-7, 45223210-1, 45261000-4, 45233222-1, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
gwarancja i rękojmia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Paderewskiego 26, będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie elewacji, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Paderewskiego 26, będącego w zasobie MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: I. Wykonanie prac związanych z ociepleniem elewacji, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku polegające na: - oczyszczeniu powierzchni ścian, - odkuciu osypujących się warstw zmurszałego tynku, - usunięciu zbędnych elementów z powierzchni elewacji (haki, śruby, przewody, uchwyty do mocowania flag, tabliczki itp.), - demontażu w porozumieniu z lokatorami istniejących na ścianach: południowej i północnej budynku (na wysokości ostatniej kondygnacji) zadaszeń balkonów o konstrukcji metalowej, - demontażu w porozumieniu z lokatorami istniejących stalowych konstrukcji suszarek zamontowanych we wnękach okiennych na ścianie wschodniej budynku, - demontażu w porozumieniu z lokatorami istniejących wsporników anten i anten radiowych, satelitarnych oraz radiowej transmisji internetowej wraz z biegnącymi po elewacjach budynku przewodami, kablami, linkami itp., - wykonaniu ułożenia niemożliwych do zdemontowania przewodów biegnących po elewacji budynku w rurkach osłonowych PCW, - demontażu w porozumieniu z lokatorami istniejącej kraty zabezpieczającej loggię przed dostępem osób niepowołanych, ewentualną jej przebudowę, wykonanie malowania farbami olejnymi w kolorze zgodnym z kolorystyką obiektu zawartą w projekcie wraz z wykonaniem ponownego montażu (po wykonaniu ocieplenia budynku), - wymianie na nową obecnie zamontowanej na elewacji północnej skrzynki gazowej, - zerwaniu tynków mineralnych wokół głównych wejść do budynków, - demontażu istniejących łukowych zadaszeń zlokalizowanych nad głównymi wejściami do budynku wraz wykonaniem dwukrotnego malowania stalowej konstrukcji daszków i ponownym (po wykonaniu ocieplenia budynku) ich montażem, - demontaż istniejących barierek zlokalizowanych przy głównych wejściach do budynku, wymianę ich na nowe o konstrukcji stalowej z rur stalowych, cynkowanych ogniowo o wysokości min. 1,10m z rurą pochwytu średnicy ok. 50mm i rurą poprzeczki średnicy ok. 25mm, - wymianie na nowe kaset domofonowych, - wymianie na nowe lamp oświetleniowych typu LED zlokalizowanych nad głównymi wejściami do budynku, - demontaż i ponowne założenie (po wykonaniu ocieplenia ścian) instalacji odgromowej budynku wraz z wykonaniem niezbędnych badań instalacji odgromowej, - demontaż, przebudowa i ponowne założenie (po wykonaniu ocieplenia ścian) systemu rynnowego budynku i rur spustowych (prowadzonych po wierzchu ścian) wraz z wymianą istniejących końcowych odcinków kanalizacji deszczowej wykonanej z rur żeliwnych na PCV z rewizjami (w jednym kolorze), uzupełnieniu obróbek blacharskich oraz odcinków rynien i rur spustowych, - wykonanie badania drożności systemu kanalizacji deszczowej budynku, w przypadku stwierdzenia jej niedrożności należy wykonać jej udrożnienia, - wymianie wszystkich niezbędnych opierzeń, pasów podrynnowych, nadrynnowych na wykonane z blachy cynkowanej lub powlekanej w kolorze szarym związanych ze zwiększeniem grubości ocieplanych ścian, - wymianie parapetów zewnętrznych na wykonane z blachy powlekanej w kolorze szarym dopasowanych do poszerzonej grubości ścian budynku, pod płaszczyzną parapetu ułożyć ze spadkiem materiał wygłuszający, - skuciu istniejących wystających poza lico ściany żelbetowych podokienników (gzymsów), - odkopaniu ścian piwnic do poziomu posadowienia, oczyszczeniu ścian z resztek starej izolacji i uszkodzonego tynku, wykonaniu tynków kat II - rapówka, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz wykonanie podwójnej warstwy z masy bitumicznej Simplast SBS Fundament, - wykonaniu ocieplenia ścian fundamentowych piwnic na wysokość cokołu zgodnie z systemem bezspoinowego ocieplania ścian ETICS płytami styropianowymi np. XPS FASADA o grubości 14cm o współczynniku przewodzenia ?d bez wymagań, oraz zabezpieczeniu ich do poziomu gruntu folią kubełkową o dużej gęstości HDPE, - zasypaniu wykopu wokół budynku - dopuszcza się a wykorzystanie pierwotnego, nieorganicznego gruntu rodzimego przy zastosowaniu odpowiedniego zagęszczenia, - wykonaniu izolacji cieplnej ścian budynku zgodnie z systemem bezspoinowego ocieplania ścian ETICS płytami styropianowymi np. EPS 80-036 FASADA o grubości 5cm oraz 14cm, i współczynniku przewodzenia ?d <=0,036 W/mK, - wykonaniu izolacji cieplnej ościeży otworów okiennych i drzwiowych zgodnie z systemem bezspoinowego ocieplania ścian ETICS płytami styropianowymi np. EPS 80-036 FASADA o grubości 1-2cm, i współczynniku przewodzenia ?d <=0,036 W/mK, - wykonaniu ochrony narożników wypukłych kątownikiem metalowym wtopionym w warstwę zbrojącą elewacji, - położeniu mozaikowego tynku żywicznego od powierzchni gruntu do wysokości ocieplonego cokołu oraz wokół głównych wejść do budynku, w kolorystyce zgodnej z projektem kolorystyki, - położeniu na ścianach powyżej cokołu tynku mineralno-polimerowego typu kasza o uziarnieniu max. 1,5mm barwionego w masie zgodnie z projektem kolorystyki, - montażu metalowych kratek wentylacyjnych na zewnętrznej części ocieplonej elewacji, - dociepleniu stropu nad ostatnią kondygnacją poprzez wykonanie ułożenia na stropie warstwy granulatu grubości 18cm z wełny szklanej np. URSA o współczynniku przewodzenia ?d <=0,039 W/mK, warstwę ocieplenia układać pomiędzy warstwą folii izolacyjnej układanej na stropie, a warstwą izolacji z folii paroprzepuszczalnej, granulat układać w przestrzeni planowanej konstrukcji podłogi wykonywanej z płyt wodoodpornych typu OSB mocowanych do drewnianych legarów układanych na stropie na podkładzie z papy, - oczyszczenia powierzchni stalowych krat, balustrad i innych elementów stalowych z rdzy, zendry starej złuszczającej się farby itp., - zabezpieczeniu powłokami antykorozyjnymi powierzchni stalowych krat, balustrad i innych elementów stalowych warstwami: podkładową oraz wierzchnią (olejną) powłokami malarskimi zgodnie z przyjętą kolorystyką elewacji, - wykonaniu - namalowaniu adresu budynku na wyremontowanych ścianach szczytowych elewacji budynku, - montażu tabliczek oznakowania adresu i numeracji budynku oraz klatek schodowych. II. Wymianie stolarki okiennej w części strychowej: - wymiana starej drewnianej stolarki okiennej w części strychowej budynku na okna z PCW . Okna uchylno-rozwierne wykonać w kolorze białym z profili min. 5 komorowych. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przewodzenia ciepła max U=0,9 W/m2K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja), - wykonaniu obróbki zewnętrznej i wewnętrznej ościeży wymienianych okien, - utylizację zdemontowanej stolarki. III. Remont opaski, chodnika wokół budynku oraz podestu wejściowego: - rozebraniu istniejącej opaski wykonanej, jako wylewanej z betonu oraz częściowo z trylinki, - wykonaniu nowej opaski obwodowej (z trzech stron budynku - od strony południowej istnieje nowo wykonana opaska z kostki brukowej typu POLBRUK ) z kostki brukowej w kolorze szarym o grubości 6cm na warstwie podsypki cementowo - piaskowej o gr.5cm oraz warstwie pospółki gr.15cm wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych, opaska o szerokości odpowiadającej szerokości istniejącej opaski lecz nie mniejszej niż 40cm, - remont chodników wokół budynku do połączeń z głównymi ciągami komunikacyjnymi osiedla polegający na rozebraniu istniejących i wykonaniu nowych z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. min 10 cm wraz z zamontowaniem obrzeży betonowych, na szerokości obecnie wykonanej IV. Remont kapitalny balkonów i loggi: - skucie obecnych warstw posadzkowych do płyty nośnej balkonu / loggi, , wywóz i utylizacja - skucie wywiezione i utylizacja zmurszałych tynków oraz odparzonych tynków spodów płyt balkonowych, - zabezpieczenie odsłoniętych fragmentów konstrukcji stalowych za pomocą specjalistycznej powłoki antykorozyjnej, - rozebraniu obróbek blacharskich, opierzeń - montażu nowych obróbek blacharskich - opierzenia płyt balkonowych/loggi z blachy powlekanej w kolorze szarym, - wykonaniu ewentualnych napraw płyt balkonowych/loggi przy wykorzystaniu systemu naprawczego dla konstrukcji betonowych oraz systemu balkonowego np. Ceresit PCC zgodnie z zaleceniami producenta, - położeniu na całej powierzchni wykonanej płyty balkonowej powłoki wodoszczelnej np. Ceresit CR 166, dylatacje oraz naroża wklęsłe należy zabezpieczyć taśmą np. Ceresit CL152, - wykonaniu nowych warstw posadzkowych balkonów oraz loggi zgodnie z dokumentacją projektową, - demontażu istniejących stalowych balustrad balkonowych wraz z ewentualnym skuciem części betonowej balustrady, - wykonaniu ewentualnego demontażu balustrad loggi oraz ich przebudowy poprzez dostosowanie ich szerokości do zmniejszonego światła otworu związanego z ociepleniem ścian budynku, wraz z wykonaniem dwukrotnego malowania farbą olejną i ponownego montażu przy zastosowaniu kotew chemicznych np. Hilti z przesunięciem na czoło loggi, - montażu nowych balustrad balkonowych wykonanych z rur i prętów cynkowanych ogniowo oraz malowanych proszkowo w kolorze zgodnym z projektowaną kolorystyką budynku - wymianie wszystkich niezbędnych opierzeń balkonów i loggi z blachy powlekanej w kolorze szarym, - położenie na posadzkach płyt balkonowych i loggiach płytek gresowych o wymiarach 30x30 cm mrozoodpornych, antypoślizgowych w min. IV klasie ścieralności , np. MISTRAL GRYS poler, satyna - Ceramika Paradyż, - wykonaniu na spodach płyt balkonowych mocowania płyt styropianowych np. EPS 80-036 FASADA o grubości 1-2cm, i współczynniku przewodzenia ?d <=0,036 W/mK z wykonaniem na uprzednio przygotowanym podłożu wyprawy elewacyjnej tynkiem mineralno-polimerowym typu kasza o uziarnieniu max. 1,5mm barwionym w masie zgodnie z projektem kolorystyki, - wykonaniu powiększenia, wyprofilowania i uszczelnienia silikonem dekarskim lub uszczelką dekarską odprowadzenia wody deszczowej z posadzek loggi wraz z montażem nowych rur odpływowych, - wykonaniu montażu na elewacji budynku rur spustowych średnicy 75mm wykonanych z blachy cynkowanej powlekanej w kolorze szarym, odbierających wodę z posadzki loggi, zakończenie rur spustowych z wyprowadzeniem odpływu-wylewki poza opaskę betonową budynku. V. Remont pomieszczenia piwnicznego po dawnej kotłowni: - wykonanie osuszenia ścian i posadzki w pomieszczeniach byłej kotłowni i składowiska węgla, wraz z ewentualnym odprowadzeniem wody zgromadzonej na posadzkach pomieszczeń, - przebudowa i zabezpieczenie istniejącego pionu kanalizacyjnego z wyprowadzeniem rewizji ponad planowany poziom posadzki w byłym pomieszczeniu kotłowni, - wykonanie wykucia stalowych okuć znajdujących się w otworach drzwiowych pomiędzy pomieszczeniami byłej kotłowni i składowiskiem węgla, - zamurowaniu cegłami pełnymi ceramicznymi klasy min. 150 na zaprawie cementowo-wapiennej istniejących otworów drzwiowych pomiędzy pomieszczeniem dawnej kotłowni a byłym podziemnym składowiskiem węgla (zlokalizowanym przy narożniku południowo-wschodnim budynku i przylegającym do budynku), - wykonaniu izolacji pionowej typu średniego murowanej ściany pomiędzy dawnym pomieszczeniem kotłowni a pomieszczeniem magazynu węgla poprzez wykonanie na ścianie tynku kat II - rapówki, wykonanie izolacji pionowej do wysokości ok. 0,5m powyżej istniejącej posadzki w pomieszczeniu składu węgla z warstwy papy termozgrzewalnej, oraz powyżej poprzez wykonanie podwójnej warstwy z masy bitumicznej np. Simplast SBS Fundament, - wykonanie od wewnątrz izolacji pionowej ścian byłego pomieszczenia kotłowni poprzez wykonanie do wysokości planowanej posadzki na ścianach tynku kat II - rapówki, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz wykonanie podwójnej warstwy z masy bitumicznej np. Simplast SBS Fundament, - wykonanie skucia betonowych schodów i spocznikowego podwyższenia znajdujących się w pomieszczeniu byłej kotłowni, - nawiezienie piasku średniego do pomieszczenia byłej kotłowni oraz wykonanie warstwowego zagęszczenia (minimum 3 warstwy) piaskowego podłoża, - wykonanie warstwy podkładowej z chudego betonu C8/10 gr. min 10cm, - wykonanie izolacji poziomej z dwóch warstw folii izolacyjnej lub papy termozgrzewalnej, - wykonanie maszynowo (miksokret) posadzki cementowej grubości min.10cm zbrojonej prętowymi siatkami posadzkowymi, - wykonanie wykopu oraz rozbiórki istniejących powierzchni utwardzonych terenu w miejscu przebiegu planowanego drenażu obwodowego budynku, - wykonaniu drenażu obwodowego wokół budynku z perforowanej rury drenarskiej średnicy 80mm z montażem 4szt. rewizyjnych studzienek drenarskich o średnicy 315mm zlokalizowanych w szczytach budynku z podłączeniem odpływu do najbliższej studzienki kanalizacji deszczowej, - wykonaniu obsypki wokół rur drenarskich gr. 15cm z pospółki o granulacji 10-20mm, oraz wykonaniu drugiej warstwy obsypki z piasku i granulacji 6-11mm, - zasypaniu pozostałego wykopu wokół budynku - dopuszcza się a wykorzystanie pierwotnego, nieorganicznego gruntu rodzimego przy zastosowaniu odpowiedniego zagęszczenia, odtworzenie powierzchni utwardzony terenu rozebranych w związku z prowadzonym drenażem budynku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45262210-6, 45111300-1, 45262311-4, 45262410-8, 45262500-6, 45430000-0, 45321000-3, 45421146-9, 45410000-4, 45442100-8, 45320000-6, 45262300-4, 45223100-7, 45223210-1, 45261000-4, 45233222-1, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
gwarancja i rękojmia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.