Og³oszenie nr 531432-N-2018 z dnia 2018-03-14 r.
Gmina Janowice Wielkie: "¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Janowice Wielkie, krajowy numer identyfikacyjny
23082166400000, ul.
ul. Kolejowa
2
,
58520
Janowice Wielkie, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
757 515 124, e-mail
ugjanowice@poczta.onet.pl, faks
757 515 124.
Adres strony internetowej (URL): http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczt± lub osobi¶cie do siedziby Zamawiaj±cego.
Adres:
Gmina Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie."
Numer referencyjny:
UG.2710.TZO.1.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych na poszczególne frakcje odpadów komunalnych powsta³ych na terenie Gminy Janowice Wielkie z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z poni¿ej okre¶lon± minimaln± czêstotliwo¶ci±: - dla nieruchomo¶ci jednorodzinnych i niezamieszka³ych: 1 raz w miesi±cu odbiór ka¿dej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesi±cu odbiór odpadów zmieszanych; - dla nieruchomo¶ci wielorodzinnych wskazanych przez Zamawiaj±cego: 2 razy w miesi±cu odbiór ka¿dej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesi±cu odbiór odpadów zmieszanych; -dla odrêbnie wskazanych przez Zamawiaj±cego ok. 6 nieruchomo¶ci zamieszka³ych przez du¿± liczbê mieszkañców lub gdy wystêpuj± ich szczególne potrzeby: 4 razy w miesi±cu odbiór ka¿dej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 4 razy w miesi±cu odbiór odpadów zmieszanych - szczegó³owy opis znajduje siê w SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90512000-9 |
90513100-7 |
90511300-5 |
90513200-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-06-01 lub zakoñczenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
- zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2016.1987 z po¼n. zm.), lub równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów
- zezwolenia w³a¶ciwego organu:
- na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbioru zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego wydane przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska.
- na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych o kodach
20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
15 01 01 - opakowania z papieru
15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 07 - opakowania ze szk³a
17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demonta¿u inne ni¿ wymienione w 17 09 01, 17 09 02
20 03 07 - odpady wielkogabarytowe
17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materia³owych ceramicznych i elementów wyposa¿enia inne ni¿ wymienione w 17 01 06
20 02 01 - odpady ulegaj±ce biodegradacji
20 02 03 - inne odpady ulegaj±ce biodegradacji
16 01 03 - zu¿yte opony
20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach - 21,68 Mg
Oraz odpady które nie wystêpowa³y w dotychczasowych raportach miesiêcznych takie jak :
20 02 01 - odpady zielone,
20 01 40 - metal,
15 01 05 - opakowania wielomateria³owe,
20 01 32 - przeterminowane leki i chemikalia,
20 01 34 - zu¿yte baterie i akumulatory,
21 36 - zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny,
- inne niewymienione powy¿ej, wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ kredytow± lub posiadaæ ¶rodki finansowe w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 PLN w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert oraz przed³o¿enia:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
d) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
e) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - zgodnie z za³±cznikiem nr 5;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Za posiadanie potencja³u technicznego uwa¿a siê dysponowanie baz± magazynowo-transportow± w odleg³o¶ci nie wiêcej ni¿ 60 km od granicy Gminy Janowice Wielkie oraz dysponowanie:
- co najmniej 2 pojazdami do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 pojazdami do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów - bez funkcji kompaktuj±cej.
- co najmniej 1 pojazdem do odbioru prasokontenera.
Wykonawca winien mieæ na uwadze, ¿e jednym z kryteriów oceny ofert jest Emisja spalin pojazdów przeznaczonych do wykonania zamówienia, spe³niaj±ca co najmniej normê EURO W ramach tego kryterium oceny ofert Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 20 punktów za¶ waga tego kryterium wynosi 20% ogólnej oceny.
Wprowadzenie powy¿szego II kryterium wyboru oferty jest podyktowane tym, i¿ Gmina Janowice Wielkie po³o¿ona jest na obszarach chronionych: Rudawskiego Parku Krajobrazowego oraz obszarów siedliskowych Natura 2000- Rudawy Janowickie, Trzciñskie Mokrad³a, Góry i Pogórze Kaczawskie.
Faktyczna liczba pojazdów niezbêdnych do wykonania zamówienia wynika ze zdolno¶ci organizacyjnej Wykonawcy - nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ ustalono powy¿ej. W razie potrzeby ze strony Zamawiaj±cego Wykonawca powinien móc wykazaæ posiadanie potencja³u technicznego w ka¿dym czasie trwania umowy.
Na terenie Gminy wystêpuj± poni¿sze rodzaje pojemników: SM 120, SM 1100, KP 16, KP7, prasokontener, DPM 1100. Wykonawca powinien uwzglêdniæ w kalkulacji swojej oferty tak¿e pojazd, który obs³u¿y wywóz odpadów wielkogabarytowych oraz narzêdzia do mycia i dezynfekcji koszy ulicznych i tzw. gniazd (zestawów koszy do selekcji w miejscach publicznych).
W sprawach nieokre¶lonych w SIWZ stosuje siê rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
5.1.3.2 Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie:
- us³ugê/us³ugi polegaj±c±/ce na odbiorze lub odbiorze i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych, o ³±cznej masie minimum 3 000 Mg (ton), nieprzerwanie przez okres co najmniej 10 miesiêcy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
O¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia - w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) oraz: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - zgodnie z za³±cznikiem nr 5; f) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne - zgodnie z za³±cznikiem nr 6; g) o¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (t.j. Dz.U.2017.1785 z pó¼n.zm.) - zgodnie z za³±cznikiem nr 7.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) oraz:
1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w terminie 10 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych dokumentów odpowiednio w zakresie:
1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
zezwolenia na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa
w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2016. 1987 z po¼n. zm.),
lub równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów,
oraz zezwolenia w³a¶ciwego organu:
- na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbioru zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego wydane przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska.
- na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych o kodach z punktu 5.1.1
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów (¶rodki dowodowe) jakich Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4. Przez dowody o których mowa powy¿ej Zamawiaj±cy rozumie kopiê kwartalnych sprawozdañ sporz±dzanych przez podmiot odbieraj±cy odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. b. wykaz zawieraj±cy informacjê o dysponowaniu baz± magazynowo-transportow± w odleg³o¶ci nie wiêcej ni¿ 60 km od granicy Gminy Janowice Wielkie oraz dysponowaniu: - co najmniej 2 pojazdami do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej 2 pojazdami do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów - bez funkcji kompaktuj±cej. - co najmniej 1 pojazdem do odbioru prasokontenera.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kwocie 20.000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach :
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy :
BG¯ BNP Paribas S.A. Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360
Wadium wnoszone w pieni±dzu musi znajdowaæ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Kserokopiê dowodu wp³aty nale¿y za³±czyæ do oferty.
Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y do³±czyæ do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w tre¶ci gwarancji winny byæ podane wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych) oraz zapis, ¿e "w przypadku zaistnienia jednej z okoliczno¶ci powoduj±cych utratê wadium Gwarant zobowi±zuje siê nieodwo³alnie i bezwarunkowo do zap³acenia na pierwsze ¿±danie beneficjenta ka¿dej kwoty do maksymalnej wysoko¶ci podanej w gwarancji."
Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu.
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówieñ Publicznych.
Wszelkie rozliczenia zwi±zane z realizacj± zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane bêd± w PLN.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
Emisja spalin pojazdów | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem przypadków, które zosta³y przewidziane w og³oszeniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a) w przypadku konieczno¶ci dostosowania postanowieñ umowy do zmiany przepisów prawa, maj±cych wp³yw na wykonywanie przedmiotu zamówienia, w tym - w zakresie przepisów dotycz±cych podatku VAT. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionej powy¿ej odpowiednie zapisy umowne zostan± dostosowane do obowi±zuj±cych przepisów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz nieczysto¶ci z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wis³awy Szymborskiej 7 w S³upsku
- Us³uga w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Wywóz nieczysto¶ci sta³ych z nieruchomo¶ci Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- us³uga wywozu odpadów komunalnych
- Likwidacja wyrobów zawieraj±cych azbest na terenie Gminy Zduny w 2023 roku.
- Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potêgowo
wiêcej: Us³ugi wywozu odpadów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.