eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Przebudowa dojazdu pożarowego nr 2 w Leśnictwie Kleniewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w II etapach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Kraśnik: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 2 w Leśnictwie Kleniewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w II etapach
Numer ogłoszenia: 530684 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik , ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, faks 081 8843709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 2 w Leśnictwie Kleniewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w II etapach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dojazdu pożarowego nr 2 w Leśnictwie Kleniewo wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - w II etapach. 2. Zamierzenie budowlane polega na: I Etap - przebudowie dojazdu pożarowego na odcinku od km 0+000 do km 1+720 o nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 30cm, o szerokości jezdni 3,5 mb wraz z wykonaniem obustronnych gruntowych poboczy szer. 0,75 mb, sześciu mijanek, siedmiu zjazdów, jednego placu manewrowego, rowów i przepustów oraz oznakowania drogi (grunty w zarządzie Nadleśnictwa Kraśnik). Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. II Etap - przebudowie dojazdu pożarowego na odcinkach od km 1+720 do km 1+939,66 i od km 2+183,93 do km 3+446,28 o nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 30cm, o szerokości jezdni 3,5 mb wraz z wykonaniem obustronnych gruntowych poboczy szer. 0,75 mb, sześciu mijanek, trzech zjazdów, rowów i przepustów (grunty w zarządzie Nadleśnictwa Kraśnik). Przebudowa dojazdu pożarowego na odcinku od km 1+939,66 do km 2+183,93 o nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 30cm o szerokości jezdni 3,5 mb wraz z wykonaniem obustronnych gruntowych poboczy szer. 0,75 mb, jednego zjazdu (grunty w zarządzie Gminy Łaziska). Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Projektowana konstrukcja jezdni: Nawierzchnia z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5 gr. 10cm. Podbudowa z kruszywa drogowego łamanego frakcji 31,5-63 gr. 20cm. Warstwa wzmacniająca (odsączająco odcinająca) z piasku 15cm - geotkanina polipropylenowa o wytrzymałości min. 18/18 kN/m. Wyprofilowane i zagęszczone podłoże - grunt rodzimy. 3.1 Projektowana konstrukcja zjazdów, mijanek i placu manewrowego: Nawierzchnia z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5 gr. 10cm. Podbudowa z kruszywa drogowego łamanego frakcji 31,5-63 gr. 20cm. Warstwa wzmacniająca (odsączająco odcinająca) z piasku 15cm. Geotkanina polipropylenowa o wytrzymałości min. 18/18 kN/m - wyprofilowane i zagęszczone podłoże - grunt rodzimy. 3.2 LOKALIZACJA INWESTYCJI: Województwo: lubelskie, powiat: opolski, jedn. ewid. Łaziska, obręb 11 Łaziska, dz. ewid. 823, 824, 825, 826, 828, 829, 830, 831, obręb 13 Niedźwiada Duża, dz. ewid. 2217, 2181, jedn. ewid. Opole Lubelskie - Obszar Wiejski, obr. ewid. 25 Niezdów, dz. ewid. 2610, 2611, 2612/2, Leśnictwo Kleniewo, Nadleśnictwo Kraśnik. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przygotowanej dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga, aby realizować zadanie zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, STWiOR oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przepisami wykonawczymi. 5. Wszelkie niejasności dotyczące rozwiązań projektowych wykonawca samodzielnie wyjaśniać będzie z właściwym projektantem oraz inspektorem nadzoru. 6. Ustala się, że okres bezpłatnej rękojmi i gwarancji liczony będzie od daty podpisania bezusterkowego odbioru końcowego dla każdego z etapów, oraz że: a) minimalny (wymagany) okres wynosi 24 miesięcy, b) maksymalny (pożądany) okres wynosi 60 miesięcy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (odpowiadających warunkom i zakresowi robót budowlanych określonych dokumentacją projektową i s.i.w.z. z załącznikami niniejszego postępowania), w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 52000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz.730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa), w siedzibie zamawiającego lub dołączyć do oferty w sposób, który pozwoli zwrócić wadium wykonawcy bez zdekompletowania oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, zaś uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z potencjałem kadrowym (osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku przez wykonawcę będzie wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót o wartości nie mniej niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (remonty, budowa, przebudowa dróg) odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku przez wykonawcę będzie dysponowanie przynajmniej niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami: - równiarka - co najmniej szt. 1, - koparko spycharka - co najmniej szt. 1, - walec drogowy (wibracyjny) min. 13 t - co najmniej szt. 1, - samochody samowyładowcze do transportu kruszywa o ładowności do 20 ton - co najmniej 3 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia tego warunku przez wykonawcę będzie dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do nadzoru robót budowlanych (branża drogowa). Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 934);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty zamawiający uznaje roboty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć: 1/ kosztorys ofertowy, 2/ w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza, 3/ dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz wykonawcy oraz prawnej reprezentacji wykonawcy, o ile te dokumenty nie mieszczą się w katalogu dokumentów potwierdzającym warunki udziału w postępowaniu, np. umowa spółki, 4/ dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres rękojmi i gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zadań rzeczowych, terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, inne zmiany: 1) zakres rzeczowy może ulec zmianie w przypadku: - konieczności wykonania robót zamiennych lub tzw. koniecznych robót dodatkowych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, - dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych, technologicznie lepszych, bez zmiany umowy, - ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, tzw. roboty zaniechane; 2) termin realizacji może ulec zmianie w przypadku: - opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu (umowa zostanie podpisana po upływie terminu związania ofertą), - opóźnienia przez zamawiającego w przekazaniu placu budowy lub frontu prac, - braków lub wad dokumentacji projektowej, - braków innych dokumentów budowy, jak np. nie przedłożenia zgłoszenia na budowę w dniu przekazania placu budowy, - wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wymagających czasu niezbędnego do dostosowania się wykonawcy do tych zmian, - przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od zamawiającego (przyczyny organizacyjne, finansowe), - konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmioty zamówienia, - przerwy na skutek konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, które uniemożliwiają prowadzenie robót, - przerwy na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych, negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, - przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych. Termin realizacji zamówienia zostanie przesunięty o okres trwania przyczyny lub o okres niezbędny na jej usunięcie. Termin realizacji zamówienia może być skrócony, jeżeli zamawiający będzie dysponował wolnymi środkami finansowymi, co pozwoli na przesunięcie realizacji II etapu; 3) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku: - rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywania robót dodatkowych i zamiennych, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 4) inne zmiany: - w zakresie zmiany (za uprzednią zgodą zamawiającego) udziału podwykonawców w przypadku skorzystania w realizacji zamówienia, pomimo że w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji z udziałem podwykonawców, lub powierzenie podwykonawstwa innej części robót niż wskazana w ofercie, - w zakresie zmian kluczowego personelu (kierownika budowy, inspektora nadzoru), za uprzednią zgodą zamawiającego na piśmie, - zmiana adresu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający podpisał umowę o sfinansowanie zamówienia w ramach Programu w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działanie 226 Odtworzenie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat II. Wprowadzenie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego. 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnych terminach: I Etap - 15.07.2014r. II Etap - 30.04.2015r. Jeżeli zamawiający będzie dysponował wolnymi środkami finansowymi zakończenie II Etapu zostanie przesunięte w terminie do dnia 30.10.2014r. Ww. terminy oznaczają zakończenie robót i przygotowanie dokumentów min.: inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez wykonawcę dla umożliwienia inwestorowi złożenia wniosków o płatność do ARiMR w Krakowie. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: kopię polisy ubezpieczeniowej (ubezpieczenie prowadzonej działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 800 tys. zł na jedno i wszystkie zdarzenia) obejmującej okres wykonywania umowy, kopię uprawnienia budowlanego kierownika budowy oraz kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.