eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wydawnicza dla dwóch czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: Alcoholism and Drug Addiction/Alkoholizm i Narkomania oraz Advances in Psychiatry and Neurology/Postępy Psychiatrii i Neurologii w okresie trzech lat.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-13



Ogłoszenie nr 530361-N-2018 z dnia 2018-03-13 r.

Instytut Psychiatrii i Neurologii: Usługa wydawnicza dla dwóch czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: Alcoholism and Drug Addiction/Alkoholizm i Narkomania oraz Advances in Psychiatry and Neurology/Postępy Psychiatrii i Neurologii w okresie trzech lat.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Psychiatrii i Neurologii, krajowy numer identyfikacyjny 28850900000, ul. ul. Sobieskiego  9 , 02957   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 582 528, e-mail marias@ipin.edu.pl, faks 224 582 731.
Adres strony internetowej (URL): dzp.ipin.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne dzp.ipin.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut naukowo-badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wydawnicza dla dwóch czasopism publikowanych przez Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie: Alcoholism and Drug Addiction/Alkoholizm i Narkomania oraz Advances in Psychiatry and Neurology/Postępy Psychiatrii i Neurologii w okresie trzech lat.
Numer referencyjny: DZP/PN/5/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wymagania od Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: I. Usługa produkcyjna 1. Publikowanie wyżej wymienionych czasopism w wersji elektronicznej na stronie internetowej w systemie kwartalnym przez 3 lata, w tym: - korekta językowa dostarczonych artykułów w języku polskim i korekta techniczna artykułów w języku polskim i angielskim, - łamanie nadesłanych tekstów i przygotowanie plików produkcyjnych do druku w layout zatwierdzonym przez Właściciela czasopism, - autoryzacja złamanych tekstów u autorów, - publikowanie pojedynczych artykułów na etapie prac redakcyjnych, tzw. "early birds". 2. Stworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie stron internetowych obu czasopism na serwerach Wykonawcy w okresie trwania umowy oraz przez kolejne dwa lata jako archiwum. Strony internetowe powinny - zawierać wszystkie niezbędne informacje na temat danego czasopisma (np. skład zespołu redakcyjnego, opis czasopisma, instrukcje dla autorów, poszczególne artykuły), - umożliwiać łatwy, bezpłatny dostęp do treści artykułów, - zapewniać łatwy dostęp do panelu/systemu redakcyjnego, na który zgłaszane będą artykuły, - być dostosowane do wymogów różnych przeglądarek i wyszukiwarek, - zawierać pole wyszukiwania umożliwiające użytkownikom przeszukiwanie podstron po nazwisku autora, tytule lub słowach kluczowych. 3. Przygotowanie i prowadzenie elektronicznego panelu do zarządzania procesem redakcyjnym w dwóch wersjach językowych polskim i angielskim. Wymagania dotyczące panelu: - całodobowy dostęp do panelu, - udostępnienie panelu bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerze użytkowników, - obieg artykułów między użytkownikami panelu: autor-redakcja-recenzent, - automatyczne nadawanie numerów przysłanym artykułom, - możliwość wygenerowania pliku .pdf zawierającego wszystkie załączone pliki artykułu z ponumerowanymi wierszami oraz tytuł, nazwiska autorów i ich afiliacje oraz streszczenia, - redakcja ma mieć możliwość zarządzania wieloma nadesłanymi artykułami, m.in.: przesyłanie prac i powiadomień do wszystkich uczestników obiegu artykułów, podgląd wszystkich nadesłanych prac na wszystkich etapach obiegu artykułów, możliwość wyszukiwania artykułów pod względem różnych kryteriów, możliwość edytowania nadesłanych artykułów, możliwość usuwania artykułów, możliwość dodawania komentarzy, notatek redakcyjnych, , możliwość wyszukiwania recenzentów pod względem różnych kryteriów, możliwość wysyłania zaproszeń do recenzentów, zabezpieczenie przez przypadkowym wysłaniem zaproszenia do recenzji autorowi artykułu, możliwość automatycznego wyboru arkusza recenzji, możliwość określenia czasu przeznaczonego na poszczególne etapy recenzji, możliwość automatycznego wydawania różnych decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu artykułu (szablony listów), możliwość uzyskania statystyk, możliwość pomijania niektórych etapów obiegu artykułów, możliwość łatwego powrotu do edycji na każdym etapie, automatyczne przypominanie o terminach, - autor ma mieć możliwość m.in. zalogowania się w systemie oraz łatwego i intuicyjnego przesłania artykułu do redakcji. Panel musi zawierać wszystkie niezbędne kroki i pola do wypełnienia przez autora w zależności od typu przesłanego artykułu (oceniana będzie rozpiętość możliwości systemu oraz możliwość dodawania nowych pól i kroków): imię, nazwisko, afiliacja, tytuł artykułu (z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej długości), typ artykułu (z możliwością określenia różnych typów), streszczenie w j. polskim (z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej długości), streszczenie w j. angielskim (z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej długości), słowa kluczowe (w j. polskim i angielskim z możliwością określenia minimalnej i maksymalnej liczby), określenie wkładu poszczególnych autorów, pola do zaznaczenia oświadczeń, źródeł finansowania artykułu itp., możliwość dołączenia plików zawierających np. obowiązkowe oświadczenie o przekazaniu praw autorskich, o niestosowaniu ghostwriting i guest authorship, stosowaniu zasad etyki lub zgoda na wykorzystanie ilustracji, propozycje recenzentów, możliwość dodawania komentarzy dla recenzentów. Ponadto autor ma mieć możliwość: podglądu swoich artykułów wysłanych do redakcji, śledzenia etapów obiegu artykułu, wglądu do historii powiadomień i wiadomości, - recenzent ma mieć możliwość m.in. zalogowania się w systemie, przyjęcia lub odrzucenia zaproszenia do recenzji za pomocą linku zamieszczonego w mailu zapraszającym, podglądu przesłanego artykułu, przesłania recenzji, automatycznego wypełniania formularza recenzji (formularz ma zawierać stałe elementy: informacje dla redakcji, część opisowa dla autora, rekomendacje - wybór jednego z wariantów), dodawania komentarzy podczas wysyłania recenzji, podglądu artykułów odrzuconych, do zrecenzowania, wykonanych recenzji itp. oraz historii powiadomień, - automatyczne przesyłanie powiadomień mailowych do uczestników obiegu artykułów, - zindywidualizowana konfiguracja stron panelu, które mają być używane przez użytkowników, m.in.: informacje o danym czasopiśmie, logo, , dane kontaktowe, możliwość określenia dziedzin naukowych, instrukcje dla autorów i recenzentów, szablony listów decyzyjnych, określenie czasu na realizację poszczególnych etapów redakcyjnych (recenzja, korekta autorska), automatyczne przypomnienia mailowe, dostosowanie tekstów i szablonów korespondencyjnych do potrzeb danego czasopisma, - dodawanie artykułu do systemu dopiero po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych, - indeksowanie słów kluczowych, - możliwość tworzenia bazy recenzentów, autorów, - utworzenie odrębnych formularzy recenzji dla każdego czasopisma, - zabezpieczenie przed wysłaniem informacji do niewłaściwego użytkownika panelu. - możliwość załączania treści artykułu i tabel w postaci plików: doc, docx, rtf; rycin, wykresów i zdjęć w formacie tiff, jpg, pdf, a także jako pliki MS Office z wysoką rozdzielczością, - możliwość weryfikacji artykułu za pomocą systemu antyplagiatowego iThenticate, - możliwość prowadzenia statystyk, - możliwość odzyskiwania haseł, zmiany adresów mailowych, nazwy kont, edycji danych, - stałe wsparcie techniczne dla Zamawiającego: serwis, monitoring, aktualizacje, - możliwość rozbudowy panelu o wprowadzenie nowych zakładek. 4. Udostępnienie i utrzymywanie procedur zabezpieczających oryginalność artykułów naukowych, w tym międzynarodowego systemu antyplagiatowego "Crossref Similarity Check powered by iThenticate". 5. Przygotowanie pełnych wersji artykułów w formatach umożliwiających przesyłanie ich do międzynarodowych baz indeksacyjnych i ich dostarczenie do baz danych, w których są lub będą indeksowane oba czasopisma. 6. Wydawanie i rejestrowanie numerów DOI (Digital Object Identifier) dla każdego opublikowanego artykułu. 7. Doradzanie w zakresie licencji Open Access, praw autorskich, pozwoleń itp. II. Usługa marketingowa - promowanie obu czasopism w krajowym i międzynarodowym środowisku naukowym 8. Przesyłanie informacji do profilowanej grupy odbiorców o tematyce obu czasopism oraz o treści poszczególnych numerów. 9. Informowanie o każdym z czasopism podczas minimum dwóch konferencji lub zjazdów lub warsztatów lub szkoleń w każdym roku kalendarzowym oraz na minimum trzech portalach tematycznych, w tym przynajmniej na jednym międzynarodowym w każdym roku kalendarzowym. 10. Pozyskiwanie we współpracy z redakcjami obu czasopism nowych artykułów, w tym mailingi do potencjalnych autorów. 11. Pozyskiwanie recenzentów, głównie zagranicznych. 12. Wsparcie merytoryczne i techniczne przy aplikowaniu do indeksacyjnych baz, które pozwolą na uzyskanie wskaźnika cytowań Impact Factor (IF). 13. Doradzanie, jak zwiększyć liczbę cytowań w celu uzyskania wskaźnika cytowań Impact Factor. 14. Utrzymywanie stałego kontaktu z redakcjami obu czasopism, przygotowanie raportów z funkcjonowania czasopism, podejmowanych działań wydawniczych i promocyjnych dwa razy w roku, przekazywanie statystyk pobierania i użytkowania artykułów.

II.5) Główny kod CPV: 79553000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72400000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
36

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi dla co najmniej 3 polskich czasopism naukowych z obszaru nauk medycznych i nauk o zdrowiu posiadających wskaźnik cytowania Impact Factor (znajdujących się na liście prowadzonej przez Thomson Reuters - Clarivate Analytics)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są to referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. Dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ich kwalifikacjami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena55,00
wiedza i doświadczenie30,00
promocja15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.