Ogłoszenie nr 529548-N-2018 z dnia 2018-03-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
61141659000000, ul.
ul. Kościuszki
28
,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
24 3645100, 3645124, e-mail
zamowienia_publiczne@plockizoz.pl, faks
24 3645102, 3645249.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpitalplock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 203
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa, przeglądy, konserwacja i naprawy sprzętu medycznego.
Numer referencyjny:
PZOZ/DZP/382/07PN/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego w podziale na pakiety, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
II.5) Główny kod CPV:
50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
24
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia:
Dla PAKIETU NR 1:
- minimum 1 osobę posiadającą:
a) imienny certyfikat/zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej aparatury medycznej będącej przedmiotem usługi
b) świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem instalacji i sieci zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji (Dz. U. Nr 89 poz. 828 i Nr 129 poz.1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189 w grupie 2:
1. kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50kW,
2. sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW,
3. przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50kW,
4. aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.
c) świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem instalacji i sieci zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji (Dz. U. Nr 89 poz. 828 i Nr 129 poz.1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189 w grupie 1:
a. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne, wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
b. Elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,
c. Aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej.
d) uprawnienia (certyfikat) do obsługi i konserwacji komory AKD-4,
e) uprawnienia (certyfikat) Spółdzielni Mechaników SMS do obsługi serwisowej w pełnym zakresie urządzeń wyprodukowanych przez firmę SMS.
Dla PAKIETU NR 2,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,18:
- minimum 2 osoby posiadające:
a) imienny certyfikat/zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej aparatury medycznej będącej przedmiotem usługi w danym pakiecie
Dla PAKIETU NR 3,
- minimum 4 osoby posiadające:
a) minimum 4 letnie doświadczenie wystarczające do należytego wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia w tym pakiecie
Dla PAKIETU NR 17,19,20,21
- minimum 2 osoby posiadające:
a) minimum 4 letnie doświadczenie wystarczające do należytego wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia w danym pakiecie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 3 do SIWZ;
- Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ - wg zał. nr 4 do SIWZ;
- Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla oferowanego pakietu - wg zał.nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczność z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.)
2. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty:
a) zmiana przepisów prawa lub istotnych i korzystnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych;
b) konieczność wprowadzenia zmian wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
d) niewykorzystania wartości umowy (w zakresie poszczególnych pakietów) określonej w § 3 ust. 1, w terminie o którym mowa w § 6 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-28, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osoba wyznaczona do kontaktów:
Anna Piórkowska - Dział Zamówień Publicznych
Adres e-mail: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Tel.: +48 24 364 51 24, fax: +48 24 364 51 02
Godziny urzędowania: w dni robocze, poniedziałek - piątek, od godziny 7:30 do godziny 15:05.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego - urządzenia ciśnieniowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet 21 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi serwisowej, przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi wg zał. nr 5 do siwz.
Szczegółowy opis, w tym Ilość przeglądów w trakcie realizacji umowy został określony w kolumnie "interwał czasowy przeglądów" w zał. nr 5 do SIWZ.
Pod pojęciem "przeglądy techniczne i konserwacje" rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegające na sprawdzeniu poprawności działania, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji, legalizacji oraz wymianie części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego, w szczególności przeglądy techniczne i konserwacje obejmują:
a. sprawdzenie poprawności działania urządzenia, przeprowadzenie konserwacji, wymianie części zużywalnych, itp
b. legalizację urządzeń, kalibrację
c. sprawdzanie instalacji, regulacja (ustawianie) wymaganych przez producenta parametrów
d. sporządzanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń nie nadających się do naprawy
e. dokonywanie wpisu w paszportach technicznych oraz wystawiane raportu serwisowego
Pod pojęciem "naprawy" należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie określonym w wykazie sprzętu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego.
Pod pojęciem "roboczogodziny" rozumie się cenę jednej godziny pracy serwisanta obowiązującą u Wykonawcy podczas naprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 80,00 |
Czas reakcji na zgłoszenie zlecenia naprawy/przeglądu technicznego | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: