eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › "Budowa instalacji fotowoltaicznej" Część I zamówienia -"Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej" Cześć II zamówienia "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23



Ogłoszenie nr 529372-N-2017 z dnia 2017-06-23 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.: "Budowa instalacji fotowoltaicznej" Część I zamówienia -"Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej" Cześć II zamówienia "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach II osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Nr Działania: Działanie 2.3 "Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach" Umowa o dofinansowanie podpisana w dniu 26.08.2016r. Tytuł projektu: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej miasta Krosna - II etap", Nr Projektu POIS.02.03.00-00-0099/16.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 37037410700000, ul. ul. Fredry  12 , 38400   Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 368 311, , e-mail przetargi@mpgk.krosno.pl, faks 134 368 678.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.ekrosno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o. o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.ekrosno.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.ekrosno.pl, www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na n/w adres
Adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa instalacji fotowoltaicznej" Część I zamówienia -"Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej" Cześć II zamówienia "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie"
Numer referencyjny: DZ-2300-20/JRP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa instalacji fotowoltaicznej" polegającego na uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, warunków i decyzji umożliwiających budowę i eksploatację instalacji, zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji fotowoltaicznych poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, dostawie i montażu paneli fotowoltaicznych wraz z wykonaniem koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej oraz podłączenie do zakładowej sieci energetycznej w budynku rozdzielni. Zamawiający jest w posiadaniu prawomocnych decyzji o warunkach zabudowy obejmujących w/w instalacje fotowoltaiczne, z których Wykonawca może skorzystać na etapie przygotowania dokumentacji projektowej (załączone w dokumentacji przetargowej). Zadanie zostało podzielone na 2 części: 1) Cześć I - "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej" 2) Część II - "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie" zadanie (Część I i II) realizowane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - OPZ - Cześć III SIWZ w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ - FIDIC "Żółta Książka" (4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1. wydania 1999). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw. Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w OPZ nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia. Zamawiający na niżej wymieniony zakres wymaga: 1) 15 letniego okresu gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne 2) 10 letniego okresu gwarancji jakości falowniki (inwertery) 3) 10 letniego okresu gwarancji jakości na pozostałe urządzenia 4) 10 letniego okresu gwarancji jakości na usługi montażowe W ramach gwarancji Zamawiający wymaga oprócz usuwania wad również utrzymywania przez instalacje fotowoltaiczne gwarantowanych mocy nominalnych w przedziałach: 1) w 1 roku co najmniej - 97% 2) od 2 roku do 10 lat włącznie - w przedziale od 97 do 92 % 3) od 11 roku do 15 roku włącznie - w przedziale od 92 do 83 %. Okres gwarancji w ramach Okresu Zgłaszania Wad w rozumieniu klauzuli 1.1.3.7. Warunków Szczegółowych Kontraktu wynosi 36 miesięcy wraz z ewentualnymi przedłużeniami i jest liczony od dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia Robót. Po upływie tego okresu roszczenia Zamawiającego wynikające z gwarancji i rękojmi za okres pozostały będą realizowane na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. UWAGA: Realizacja niniejszego zamówienia będzie wykonywana na czynnych obiektach i wykonywane prace nie mogą utrudniać bieżącej eksploatacji zakładów.

II.5) Główny kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45315300-1
45311100-1
45223810-7
71323100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagania dla Część I zamówienia: "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej" Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę: a) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN, b) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie). Wymagania dla Część II zamówienia: "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie" Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę: a) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 250 000,00 PLN, b) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250 000,00 PLN. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie).
Informacje dodatkowe Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o "Regulamin przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązujący w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej-Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością". Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zamieszczony został w sekcji III.7. ogłoszenia o zamówieniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagania dla Część I zamówienia: "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej" Zdolność zawodowa: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 30 kW każda, b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej niżej wymienionymi osobami: 1) Kierownikiem budowy Niniejsza osoba powinna - posiadać łącznie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), b) w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika Robót w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na montażu co najmniej 1 instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 30 kW. 2) Kierownikiem robót elektroenergetycznych Niniejsza osoba powinna - posiadać łącznie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), b) w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika Robót w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi branży elektrycznej polegającymi na montażu co najmniej 1 instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 30 kW. Poza ww. wymienionymi powyżej osobami, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność. Wszystkie osoby wchodzące w skład Personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład Personelu Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez 1 osobę więcej niż jednej funkcji. Wymagania dla Część II zamówienia: "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie" Zdolność zawodowa: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 75 kW każda, b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej niżej wymienionymi osobami: 1) Kierownikiem budowy. , Niniejsza osoba powinna - posiadać łącznie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), b) w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika Robót w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi polegającymi na montażu co najmniej 1 instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 75 kW. 2) Kierownikiem robót elektroenergetycznych. Niniejsza osoba powinna - posiadać łącznie: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), b) w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika Robót w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami budowlanymi branży elektrycznej polegającymi na montażu co najmniej 1 instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 75 kW. Poza ww. wymienionymi powyżej osobami, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność. Wszystkie osoby wchodzące w skład Personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład Personelu Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez 1 osobę więcej niż jednej funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o "Regulamin przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązujący w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej-Krośnieńskim Holdingu Komunalnym Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością". Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zamieszczony został w sekcji III.7. ogłoszenia o zamówieniu.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Z uwagi na to, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o "Regulamin przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia obowiązujący w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej" a nie ustawę PZP Zamawiający żąda n/w oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wymagania dla Część I zamówienia: "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej" 1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej złoży: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 PLN , aktualny na dzień złożenia dokumentu, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 100 000,00 PLN, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja finansowa i ekonomiczna, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie przez tego który spełnia dany warunek, bądź przyczynia się do jego spełnienia). 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej złoży: a) wykaz dostaw (potwierdzających spełnianie warunku) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4A i 4B do IDW. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5A i 5B do IDW. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie). Wymagania dla Część II zamówienia: "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie" 1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej złoży: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250.000,00 PLN , aktualny na dzień złożenia dokumentu, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 250 000,00 PLN , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja finansowa i ekonomiczna, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie przez tego który spełnia dany warunek, bądź przyczynia się do jego spełnienia). 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej złoży: a) wykaz dostaw (potwierdzających spełnianie warunku) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4A i 4B do IDW. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5A i 5B do IDW. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie). Wymagania w przypadku składania oferty na obie części zamówienia (Część I i Część II) 1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej złoży: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 350.000,00 PLN , aktualny na dzień złożenia dokumentu, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 350 000,00 PLN , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja finansowa i ekonomiczna, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie przez tego który spełnia dany warunek, bądź przyczynia się do jego spełnienia). 3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej złoży: a) wykaz dostaw (potwierdzających spełnianie warunku) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4A i 4B do IDW. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5A i 5B do IDW. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oprócz oświadczenia, o którym mowa rozdziale VIII w pkt. 2 IDW (załącznik nr 2 do IDW) także oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dla Część I zamówienia: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), Wymagania dla Część II zamówienia: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Procedura odwrócona: Zamawiający informuje, że zastrzega prawo przeprowadzenia "procedury odwróconej", tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: 1) Jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, 2) Wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Wszelka korespondencja i rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III. Zawartość oferty 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW, b) Wykaz cen, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do IDW, c) Oświadczenie własne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do IDW) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do IDW), d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach we własnych oświadczeniach, o których mowa w lit. c, e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w lit. c, składa (oddzielnie) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy), g) Do oferty winien być dołączony oryginał lub poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem kopia stosownego pełnomocnictwa w przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez ustanowionego pełnomocnika, h) Dowód wniesienia wadium. IV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny brutto podanej w ofercie dla Części I i/lub Część II zamówienia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016.r, poz. 359 Zamawiający nie dopuszcza by funkcje zabezpieczenia należytego wykonania umowy pełniło zatrzymanie części wynagrodzenia. V. Poleganie na potencjale innych podmiotów- (w zakresie w jakim dotyczy): 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ - cześć I - IDW 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 1), nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Cześć I - "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW na terenie Zakładu Uzdatniania Wody "Jasiołka" w Szczepańcowej"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa instalacji fotowoltaicznej" polegającego na uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, warunków i decyzji umożliwiających budowę i eksploatację instalacji, zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji fotowoltaicznych poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, montaż paneli fotowoltaicznych wraz z wykonaniem koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej oraz podłączenie do zakładowej sieci energetycznej w budynku rozdzielni Zamawiający jest w posiadaniu prawomocnych decyzji o warunkach zabudowy obejmujących w/w instalacje fotowoltaiczne, z których Wykonawca może skorzystać na etapie przygotowania dokumentacji projektowej (załączone w dokumentacji przetargowej). Zadanie realizowane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - OPZ - Cześć III SIWZ w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ - FIDIC "Żółta Książka" (4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1. wydania 1999). Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w OPZ nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia. Realizacja niniejszego zamówienia będzie wykonywana na czynnych obiektach i wykonywane prace nie mogą utrudniać bieżącej eksploatacji zakładów. Zamawiający na niżej wymieniony zakres wymaga: 1) 15 letniego okresu gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne 2) 10 letniego okresu gwarancji jakości falowniki (inwertery) 3) 10 letniego okresu gwarancji jakości na pozostałe urządzenia 4) 10 letniego okresu gwarancji jakości na usługi montażowe W ramach gwarancji Zamawiający wymaga oprócz usuwania wad również utrzymywania przez instalacje fotowoltaiczne gwarantowanych mocy nominalnych w przedziałach: 1) w 1 roku co najmniej - 97% 2) od 2 roku do 10 lat włącznie - w przedziale od 97 do 92 % 3) od 11 roku do 15 roku włącznie - w przedziale od 92 do 83 %
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71323100-9, 45315300-1, 43311100-1, 09331200-0, 45223810-7, 71323100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Cześć II zamówienia "Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100 kW na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa instalacji fotowoltaicznej" polegającego na uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, warunków i decyzji umożliwiających budowę i eksploatację instalacji, zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji fotowoltaicznych poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, montaż paneli fotowoltaicznych wraz z wykonaniem koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej oraz podłączenie do zakładowej sieci energetycznej w budynku rozdzielni. Zamawiający jest w posiadaniu prawomocnych decyzji o warunkach zabudowy obejmujących w/w instalacje fotowoltaiczne, z których Wykonawca może skorzystać na etapie przygotowania dokumentacji projektowej (załączone w dokumentacji przetargowej). Zadanie realizowane zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - OPZ - Cześć III SIWZ w oparciu o Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ - FIDIC "Żółta Książka" (4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1. wydania 1999). Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w OPZ nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia. Realizacja niniejszego zamówienia będzie wykonywana na czynnych obiektach i wykonywane prace nie mogą utrudniać bieżącej eksploatacji zakładów. Zamawiający na niżej wymieniony zakres wymaga: 1) 15 letniego okresu gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne 2) 10 letniego okresu gwarancji jakości falowniki (inwertery) 3) 10 letniego okresu gwarancji jakości na pozostałe urządzenia 4) 10 letniego okresu gwarancji jakości na usługi montażowe W ramach gwarancji Zamawiający wymaga oprócz usuwania wad również utrzymywania przez instalacje fotowoltaiczne gwarantowanych mocy nominalnych w przedziałach: 1) w 1 roku co najmniej - 97% 2) od 2 roku do 10 lat włącznie - w przedziale od 97 do 92 % 3) od 11 roku do 15 roku włącznie - w przedziale od 92 do 83 %
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45315300-1, 45311100-1, 45223810-7, 09331200-0, 71323100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.