eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Opracowanie projektów wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla zadania pod nazwą Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 52921 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Stalowa Wola: Opracowanie projektów wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla zadania pod nazwą : Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, krajowy numer identyfikacyjny 000312567, ul. ul. Staszica  4, 37450   Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8433201,, 15 8433397, e-mail zam-publ@szpital-stw.com, faks 15 8433397.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-stw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrwotnej Powiatowy Szpital Specjlistyczny w Stalowej Woli

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
przetargi.szpital-stw.com


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
FORMA PISEMNA
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdwotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul.Stasica 4 , 37 -450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok.nr 7


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla zadania pod nazwą : Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych.
Numer referencyjny: 64 ZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opracowanie projektów wykonawczych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla zadania pod nazwą : Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu wykonawczego dla Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni, b) wykonanie projektu budowlanego i wykonanie projektu wykonawczego pomieszczenia do przechowywania zwłok, c) wykonanie zamiennego projektu budowlanego i wykonanie projektu wykonawczego dla centralnej Sterylizatorni. Projekt wykonawczy będzie służył Zamawiającemu do opisu przedmiotu zamówienia w przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pod nazwą "Dostosowanie Bloku Operacyjnego w Szpitalu w Stalowej Woli do obowiązujących przepisów jako element polepszenia jakości świadczonych usług zdrowotnych " i będzie zawierał: -uzupełnienia i uszczegółowienie projektu budowlanego, posiadanego przez Zamawiającego dot. Bloku Operacyjnego, Pracowni Endoskopii i Centralnej Sterylizatorni w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę, realizacji i odbioru robót budowlanych sporządzone odrębnie do każdej z branż. Będzie również zawierał sugestie i uwagi wprowadzone przez Zamawiającego w ust.3 - Opis zamówienia, -wykonanie zamiennego projektu budowlanego -przedmiary robót w układzie branżowym, -sporządzenie projektu budowlano -wykonawczego pomieszczenia do przechowywania zwłok -kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót -uzyskanie własnym staraniem map do celów projektowych. Dokumentacja powyższa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy budowlanej, medycznej (technologia medyczna) i sztuki technicznej, opracowanymi projektami budowlanymi, programami funkcjonalno-użytkowymi i uzgodnieniami z Zamawiającym, a w szczególności z wymaganiami określonymi w: -Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 roku, poz. 739); -Ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.); -Ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz.290); -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.); -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); -Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 z późn zmianami); -Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. 2003 nr 169, poz. 1650 z późn. zm.); -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym -Polskich Normach, -Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. 2003 nr 121 poz. 1137, z późn. zm.); Projekt wykonawczy należy wykonać w 4 egzemplarzach papierowych oraz 1 egzemplarzu na CD. Wersja elektroniczna powinna być zapisana w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej. Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz STWIOR należy wykonać w 2 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej w formatach .pdf i formacie edytowalnym. d) sprawowanie nadzoru autorskiego, jeśli realizowana będzie inwestycja na podstawie opracowanych projektów W ramach nadzoru autorskiego Projektant będzie wyjaśniał nieścisłości i niejasności w projekcie wykonawczym oraz rozwiązywał problemy projektowe, bez obowiązku uczestnictwa w naradach produkcyjnych. Przyjazd na budowę max 1 raz w m-cu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający planuje zrealizować zadanie w czasie około 9 miesięcy. 3. Opis zamówienia Informacje techniczne o obiekcie: Centralna Sterylizatornia przewidziana jest na parterze Pawilonu Diagnostyczno - Zabiegowego (PDZ), w jego południowo-wschodniej części. Obecnie, ta cześć jest w stanie surowym zamkniętym z instalacjami sanitarnymi (piony wody, kanalizacji, CO). Nie jest doprowadzona energia elektryczna z rozdzielni w piwnicach, nie są wykonane centrale klimatyzacyjne wraz z przewodami dla wentylowania Sterylizatorni, jak też wylewki, ścianki i stropy podwieszone. Przewidywana powierzchnia działu według projektu budowlanego wynosi 397,96 m2. Powierzchnia pomieszczeń pomocniczych na parterze (wiatrołap, komunikacja, pomieszczenia na odpady medyczne i centrala gazów medycznych) wynosi 154,09 m2. Powierzchnia przyszłej Pracowni Endoskopowej przewidziana jest w zachodniej części II piętra PDZ i wynosi 325,12 m2. Powierzchnia przyszłego Bloku Operacyjnego przewidziana jest w pozostałej części PDZ na II piętrze i wynosi 1068,96 m2. Powierzchnia komunikacji na tej kondygnacji wynosi 130,38 m2. Powierzchnia ta obecnie jest w stanie surowym zamkniętym z instalacjami sanitarnymi (piony wody, kanalizacji, CO). Nie jest doprowadzona energia elektryczna z rozdzielni w piwnicach, nie są wykonane centrale klimatyzacyjne wraz z przewodami dla wentylowania oddziału, wylewki, ścianki i stropy podwieszone. Przyszłe pomieszczenie do przechowywania zwłok przewidziane jest pomiędzy PDZ a I Pawilonem na poziomie parteru. W ramach projektu należy wykonać również dla potrzeb komunikacyjnego połączenia budynków przebudowę pomieszczeń gabinetu lekarskiego na I piętrze Pierwszego Pawilonu Szpitalnego o łącznej powierzchni 31,88 m2. Powierzchnia ta jest obecnie użytkowana w ramach Oddziału Chirurgicznego. Centrale klimatyzacyjne będą zamontowane w pomieszczeniach w piwnicy budynku o łącznej powierzchni 611,78 m2. Maszynownie te (nr 01.3a i 01.3b według oznaczeń z projektu budowlanego) są w stanie technicznym wykończonym. Należy zaprojektować centrale klimatyzacyjne z niezbędnymi instalacjami. Pomieszczenie nr 01.30 jest bez posadzki z płytek gresowych. W budynku wykończone i użytkowane są: - całkowicie wykończone są obydwie klatki schodowe w budynku i elewacja, - częściowo piwnice (ok 80%), - częściowo parter (ok. 60%), - częściowo I piętro (Pracownia Diagnostyki Obrazowej) według opracowania zamiennego z 2014 roku). Zamawiający w ciągu 2017 roku ma zamiar wykonać roboty budowlane na pozostałej części I piętra z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii i oddać do użytkowania, - całe III piętro, - częściowo IV piętro według opracowania projektowego z 2012 roku (Pracownia Chirurgii Naczyniowej). Do budynku doprowadzono wszystkie media i wykonano zagospodarowanie terenu. W ramach uzupełnienia zagospodarowania terenu należy przewidzieć połączenie linią światłowodową pomiędzy III piętrem PDZ a serwerownią Szpitala znajdującą się na parterze Drugiego Pawilonu Szpitalnego oraz przyłącz parowy do centralnej sterylizatorni z istniejącego węzła pary w piwnicy Drugiego Pawilonu. Zakres projektu Projekt wykonawczy ma obejmować cały zakres rzeczowy ujęty w projekcie architektoniczno - budowlanym zamiennym dla Centralnej Sterylizatorni, Pracowni Endoskopowej i Bloku Operacyjnego opracowanym we wrześniu 2015 roku przez LSP Ligaszewski Wrocław. Projekty wykonawcze (obejmujące również STWiOR, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie) należy sporządzić odrębnie dla branż: -architektura, -technologia medyczna, -instalacje sanitarne (kanalizacja sanitarna, woda zimna i ciepła), -instalacje centralnego ogrzewania, instalacje chłodu i ciepła technologicznego, -wentylacja i klimatyzacja z automatyką i sterowaniem wentylacji oraz klimatyzacji, -gazy medyczne, -instalacje elektryczne, -instalacje niskoprądowe Zawartość projektów branżowych Zamawiający żąda żeby projekty branżowe zawierały również następujące elementy dodatkowe, zamienne lub alternatywne w stosunku do projektów budowlanych: a) Architektura -na głównych ciągach komunikacyjnych zastosować poręcze lub odbojoporęcze systemowe o wykończeniu i kolorze jak zastosowane osłony przeciwuderzeniowe -we wszystkich pomieszczeniach, w których będą wykonane sztywne stropy podwieszone z GKB przewidzieć drzwiczki dostępowe do pustych przestrzeni, malowane proszkowo o wymiarach minimum 40x40 cm, -w łazienkach, w których przewidziano prowadnice dla zasłonek natryskowych przewidzieć również montaż zasłonek natryskowych. W sali pooperacyjnej przewidzieć system prowadnic z zasłonkami umożliwiającymi całkowite oddzielenie poszczególnych łóżek zasłonami, -do malowania ścian należy stosować farby spełniające wymagania normy PN-EN 13300, -dostosowanie pożarowe drzwi do szybów windowych wycenić dla 3 dźwigów osobowych i 4 dźwigów towarowych na I piętrze budynku, -skrzydła drzwi zabezpieczać taśmą tak jak ściany tylko od strony narażonej na uszkodzenia przy ruchu łóżek i wózków, -samozamykacze z funkcją blokady w pozycji otwartej zamontować na drzwiach komunikacji ogólnej, przez którą może przejeżdżać łóżko z pacjentem, b) Technologia medyczna -w salach operacyjnych Zamawiający rezygnuje z zastosowania mostów medycznych i oczekuje zastosowania klasycznych kolumn chirurgicznych i anestezjologicznych, -należy dołączyć karty pomieszczeń z zestawieniem wyposażenia z technologii medycznej, -koszty wyposażenia elementów wbudowywanych typu zlewozmywak, zawór czerpalny, miska ustępowa, szafka pod zlewozmywak, zasłonka międzyłóżkowa itp. należy wycenić w branży właściwej dla robót a nie w technologii medycznej, c) Instalacje sanitarne -należy przewidzieć w przyborach do podawania wody (słuchawka prysznicowa, bateria umywalkowa, itp.) sitka napowietrzające oszczędzające wodę, -baterie umywalkowe i zmywakowe tylko ścienne, -drzwiczki dostępowe do zaworów swoją lokalizacją i wielkością muszą umożliwiać swobodny dostęp do zaworów, d) Instalacje centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego zawieszenie grzejników ma zapewnić ich stabilność, tzn w przypadku obciążenia osobą dorosłą -nie może się odkształcać, e) wentylacja i klimatyzacja -należy skoordynować rozmieszczenie central wentylacyjnych w pom. 01.30 (centrale dla II piętra i istniejąca centrala dla Krwiodawstwa, -przewody wentylacyjne w pomieszczeniu 01.3b i 01.3b prowadzić w sposób skoordynowany z innymi instalacjami, f) gazy medyczne -dokumentacja będzie wskazywać, że Wykonawca wykona całość instalacji gazów medycznych na II piętrze i przekaże Zamawiającemu jako wyrób medyczny łącznie z dokumentami potwierdzającymi certyfikat dla wyrobu medycznego, h) instalacje elektryczne -oświetlenie: załączanie oświetlenia ogólnego i nocnego z jednego punktu dla korytarza, -zastosować oświetlenie LED, -do pomieszczenia 0.71 stacja uzdatniania wody doprowadzić dodatkowy WLZ dla zapewnienia energii dla wytwornicy pary mocy 100kW, i) okablowanie strukturalne -w pomieszczeniu 0.3 na parterze budynku wykorzystać istniejący światłowód do podłączenia gniazd RJ45 w Centralnej Sterylizatorni, -w istniejącej serwerowni Szpitala w budynku A na parterze podłączyć projektowany światłowód do istniejącego serwera Szpitala, Zamawiający ustala, że do kolumn medycznych w salach chorych będzie doprowadzone po 8 linii okablowania strukturalnego zakończonych gniazdami RJ45 umieszczonymi w kolumnach, -rys. nr 26 w PB ma zły opis. Powinien brzmieć: Rzut parteru- plan instalacji systemów: OS, KD, Interkomu, CCTV technologicznej, RTV, -rys. nr 27 w PB ma zły opis. Powinien brzmieć: Rzut II piętra - plan instalacji systemów: OS, KD, Interkomu, CCTV technologicznej, RTV, j) instalacja telefoniczna -instalacja nie ujęta w projekcie budowlanym. Instalacja będzie wykonana niezależnie od możliwości korzystania z telefonii VOIP. Należy wykorzystując istniejącą łączówkę w pomieszczeniu 0.3 Serwerownia doprowadzić na II piętro przewód 20 parowy YtKSY 2x0,5mm do pomieszczenia 2.47 Pomieszczenie techniczne i zamontować tam łączówkę dla tego przewodu podtynkową w szafce zamykanej na kluczyk, -z łączówki jw poprowadzić przewód telefoniczny 2 parowy i zakończyć gniazdkiem RJ15 w rejonie gniazd sieci strukturalnej do następujących pomieszczeń: 2.20, 2.21, 2.25, 2.26, 2.30, 2.51, 2.76, 2.77, 2.80 i 2.81, -Zamawiający nie oczekuje wyceny i montażu aparatów telefonicznych, k) instalacja sygnalizacji pożaru -do istniejącej pętli obsługującej parter wpiąć czujki z centralnej Sterylizatorni, l) system interkomowy -w stosunku do projektu budowlanego nie należy projektować instalacji interkomu w pomieszczeniach 1.57 Pokój gościnny i 1.69 Sekretariat m) kontrola dostępu -Zamawiający ustala, że system kontroli dostępu oparty będzie na jednostronnej blokadzie drzwi objętych kontrolą. Żadne z drzwi nie będzie objęte dwustronną blokadą. W przejściach kontrolowanych należy zamontować zaczepy jednostronnie kontrolowane i klamkogałki. Zasilanie elektrozaczepów z instalacji napięcia rezerwowanego. Drzwi można będzie odblokować kartą chipową lub kluczem. Zamawiający rezygnuje z prowadzenia rejestracji zdarzeń tzn. że zamków tych nie należy wpinać do sieci niskoprądowej (również nie wykonywać oprzewodowania dla nich oraz nie montować centrali kontroli dostępu, do odczytu danych na kartach zastosować tylko czytniki standardowe o zasięgu 5-15 cm. Należy wycenić dostawę minimum 80 szt kart chipowych wraz z kartą systemową i instrukcją obsługi, 4. Inne informacje i wymagania: 4.1. Zamawiający będzie aktywnie uczestniczył w uzgadnianiu projektu wykonawczego zadania. 4.2.Zakres przedmiotu zamówienia poprzedzający wykonanie projektu: a) dokonanie wizji lokalnej dla oceny stanu istniejącego oraz ewentualnej inwentaryzacji elementów obiektu w zakresie koniecznym do prawidłowego zaprojektowania i wyceny budowy, spotkanie się z przedstawicielami komórek organizacyjnych, którzy będą w przyszłości użytkować pomieszczenia w celu wysłuchania ich oczekiwań i uzgodnienia wzajemnych kontaktów b) przeanalizowanie istniejących projektów budowlanych i wykonawczych. 4.3. Dodatkowe informacje o przedmiocie zamówienia i jego zakresie są zawarte w Załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 8 Opis przedmiotu zamówienia - projekt wykonawczy budowy Bloku Operacyjnego i Pracowni Endoskopowej Załącznik nr 9 Opis przedmiotu zamówienia - projekt budowlany i projekt wykonawczy budowy pomieszczenia do przechowywania zwłok Załącznik nr 10 Opis przedmiaru zamówienia - projekt budowlany zamienny i projekt wykonawczy budowy Centralnej Sterylizatorni 5. Odbiór przedmiotu zamówienia. Odbiór będzie następował poprzez przekazywanie przez Wykonawcę i odbieranie przez Zamawiającego poszczególnych opracowań w miarę ich realizacji i poprzez odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. Części przedmiotu zamówienia: -projekt koncepcji podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca będzie przesyłał wersje elektroniczne koncepcji na adres Zamawiającego. Zamawiający dokona w ciągu 3 dni roboczych ocenę koncepcji i prześle Wykonawcy uwagi lub akceptację rozwiązania. Wykonawca uwzględni te uwagi. Po zatwierdzeniu koncepcji Wykonawca prześle Zamawiającemu wersję papierową rozwiązania (1 egz) i przystąpi do opracowania projektu budowlanego, - projekt budowlany podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca będzie przesyłał wersje elektroniczne projektu budowlanego na adres Zamawiającego. Zamawiający dokona w ciągu 5 dni roboczych ocenę projektu budowlanego i prześle Wykonawcy uwagi lub akceptację rozwiązania. W przypadku niespełniania oczekiwań Zamawiającego odnośnie przedstawionych opracowań z powodów merytorycznych lub formalnych opracowania będą zwrócone Wykonawcy bez zatwierdzenia dla poprawy wskazanych elementów.Wykonawca uwzględni te uwagi. Po zatwierdzeniu projektu budowlanego Wykonawca prześle Zamawiającemu wersję papierową rozwiązania (5 egz) i przystąpi do opracowania projektu wykonawczego, - projekt wykonawczy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Ocenę i zatwierdzenie projektu Zamawiający wykona w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wersji papierowej. W przypadku niespełniania oczekiwań Zamawiającego odnośnie przedstawionych opracowań z powodów merytorycznych lub formalnych opracowania będą zwrócone Wykonawcy bez zatwierdzenia dla poprawy wskazanych elementów. Wstępne propozycje Wykonawcy dla wszystkich elementów zadania Wykonawca może przekazywać w formie elektronicznego pliku w formacie .pdf. Wykonawca będzie zobowiązany podczas trwania procedury przetargowej do udzielania niezwłocznych odpowiedzi, wyjaśnień i korekty rozwiązań w przypadku otrzymania przez Zamawiającego pytań w temacie braków lub niejednoznaczności w projekcie wykonawczym od potencjalnych wykonawców robót budowlanych. -przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie podlegają wstępnej ocenie przez Zamawiającego na podstawie analizy zawartości, bez szczegółowego przeliczania. Wykonawca będzie zobowiązany podczas trwania procedury przetargowej do udzielania niezwłocznych odpowiedzi, wyjaśnień i korekty obliczeń w przypadku otrzymania przez Zamawiającego pytań w temacie przedmiarów i zgodności z projektem wykonawczym od potencjalnych wykonawców robót budowlanych. Odbiór końcowy odbędzie się poprzez podpisanie Protokołu Zdawczo-Odbiorczego, po otrzymaniu od Wykonawcy kompletu opracowań dotyczących zadania i oświadczenia, że dokumentacja projektowa zadania została wykonana zgodnie z umową, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu dokumentacja ma służyć. 6. Załączniki w wersji elektronicznej: 6.1 Załączniki dołączone do przetargu: Załączniki wymienione są przy opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia (załączniki nr 8, nr 9 i nr 10) 6.2 Załączniki do przekazania do realizacji projektu: a) Projekt budowlany zamienny z 2015 roku dla Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni w zapisie .dwg b) Projekt technologii medycznej dla Bloku Operacyjnego i Centralnej Sterylizatorni w zapisie w zapisie .pdf c) Projekt budowlany zamienny dla OAiIT z 2015 roku w zapisie .dwg d) Projekt wykonawczy podstawowy budynku z 2005 roku w zapisie .dwg Możliwa również do przekazania wersja drukowana projektu. 7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 7.1.Wykonawca do oferty dołączy harmonogram sukcesywnego dostarczania opracowywanych dokumentów, z tym zastrzeżeniem, że dostawa poszczególnych części projektów nie może się kumulować - odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi dostawami powinien wynosić minimalnie tyle ile wynosi czas na wydanie opinii przez Zamawiającego dla tego elementu opracowania. 7.2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od 100 do 115 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Nie dotyczy to sprawowania nadzoru autorskiego, który będzie realizowany wówczas gdy będą prowadzone roboty budowlane w oparciu o wykonane i zatwierdzone projekty oraz wydane pozwolenie na budowę

II.5) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Dodatkowe kody CPV:71220000-6, 71221000-3, 71320000-7, 79932000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 115


II.9) Informacje dodatkowe: Oświadczmy że usługę będącą przedmiotem zamówienia wykonamy w terminie minimum 100- dni a max 115 dni od daty podpisania umowy,

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Potwierdzenie że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. minimum 1 000 000,00 złotych.(jeżeli dowód opłacenia składki nie wynika z w/w dokumentu należy go dołączyć do oferty)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie projektowania obiektów służby zdrowia tj.: - wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na usługę wykonania dokumentacji projektowej dla obiektów w zakresie lecznictwa szpitalnego, nowych (budowanych) lub dotychczas istniejących (w zakresie ich przebudowy/rozbudowy), o wartości min. 100 000,00 zł, obejmującej wszystkie branże projektowania wymienione w niniejszej SIWZ, zawierającej blok operacyjny na minimum 2 sale operacyjne, oraz dysponowanie zespołem projektowym składającym się z: 1c.) co najmniej jednym projektantem w specjalności architektonicznej 2c) co najmniej jednym projektantem w specjalności sanitarnej 3c) co najmniej jednym projektantem w specjalności elektrycznej 4c) co najmniej jednym projektantem posiadającym doświadczenie w dziedzinie technologii medycznej 5c) co najmniej jednym konstruktorem
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy -Załącznik nr 3 do SIWZ 2.Aktualny Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grup kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP-sporządzone według wzoru stnowiącego -Załącznik nr 5 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - Załącznik nr 4 do SIWZ 2.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wg Załącznik nr 6 do SIWZ 3.Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. minimum 1 000 000,00 złotych.(jeżeli dowód opłacenia składki nie wynika z w/w dokumentu należy go dołączyć do ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,wg Załącznik nr 7 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2Wypełniony formularz cenowy sporządzony według woru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania usługi40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany przewidziane w umowie w § 8 Zmiany umowy 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia. W takim przypadku może być on przedłużony za zgodą Zamawiającego zgodnie z postanowieniami § 2 niniejszej umowy .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12/04/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.