Ogłoszenie nr 529176-N-2020 z dnia 2020-04-03 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: 3A.1 Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
36830257500000, ul.
Grzybowska
80/82
,
00-844
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 (12) 62 84 130, e-mail
Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks
+48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
krakow@wody.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
NIE
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
NIE
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
jrpkrakowprzetargi@wody.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Polskie Wody Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Adres:
Kraków 31-109, Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22, pokój 212
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
3A.1 Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie
Numer referencyjny:
767/JRP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
3A.1/1 Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie - Odcinek 1, Odcinek; 2. 3A.1/2 Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie - Odcinek 3
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. 3A.1/1 Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie - Odcinek 1, Odcinek 2 Zakres robót do wykonania obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego lewego wału rzeki Wisły oraz prawego i lewego wału cofkowego na rzece Dłubni oraz budowę nowego odcinka wału cofkowego na lewym brzegu rzeki Dłubni: Odcinek 1 - lewy wał rzeki Wisły: od km 87+600 do km 91+797, Odcinek 1 - prawy wał cofkowy rzeki Dłubni: od km 0+000 do km 1+832, Odcinek 1 - lewy wał cofkowy rzeki Dłubni: od km 0+000 do km 1+133, Nowy wał cofkowy rzeki Dłubni: od km 1 + 136 do km 1 + 612, Odcinek 2 - lewy wał rzeki Wisły: od km 91+997 do km 95+162, oraz odcinki dowiązania rozbudowywanego wału do istniejącej infrastruktury, położone poza kilometrażem zewidencjonowanym. Poza przebudową istniejących wałów, budową nowych wałów rzeki Dłubni dł. 476 m wraz z przesłoną hydroizolacyjną w podłożu gr. min. 0,4 m o gł. 3 m na skarpie odwodnej ekranu z bentomaty, zakres robót przebudowy wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie: - odcinek 1 - lewy wał rzeki Wisły od mostu Wandy do stopnia Przewóz wraz z wałami cofkowymi rzeki Dłubni, - odcinek 2 - lewy wał rzeki Wisły od stopnia Przewóz do Suchego Jaru obejmuje również wykonanie następujących robót budowlanych: rozbiórka istniejących i budowa nowych przepustów wałowych, budowa nowej nawierzchni na koronie wału z mieszanki żwirowej i klińca na geowłókninie, budowa i przebudowa dróg eksploatacyjnych o nawierzchni utwardzonej podsypką piaskową na geowłókninie oraz tłuczniem wykończonej klińcem, budowa i przebudowa placów do zawracania, rozbudowa i budowa zjazdów i przejazdów wałowych, przebudowa sieci uzbrojenia terenu, budynki, schody wałowe, chodnik betonowy, mur oporowy, roboty niwelacyjne, rozbiórka i budowa ogrodzeń, wycinka drzew i krzewów. Zakres robót do wykonania obejmuje podwyższenie korony wałów wraz z niezbędną przebudową, rozbiórką i budową towarzyszących urządzeń (śluzy wałowe, rowy, zjazdy i przejazdy wałowe, dróg eksploatacyjnych), przebudową kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej (sieci wodociągowe, kanalizacyjne, ciepłownicze, gazowe, energetyczne, telekomunikacyjne). 1. Odcinek 3.1 - o długości 934 m, od km ew. wału 81+193 (km rzeki Wisły 81+256) do km ew. wału 82+127 (km rzeki Wisły 82+909), wraz z odcinkami dowiązania: od km -010 do km 0+000 - odcinek dowiązania, od km 0+000 do km 0+934 - pełny przekrój wału i od km 0+934 do km 0+939 - odcinek dowiązania (kilometraż roboczy), 2. Odcinek 3.2 - o długości 4932m, od km ew. wału 82+149 (km rzeki Wisły 82+931) do km ew. wału 87+081 (km rzeki Wisły 87+899), wraz z odcinkiem dowiązania od km 0+953 do km 0+956 - odcinek dowiązania, od km 0+956 do km 5+888 - pełny przekrój wału (kilometraż roboczy), 3. Odcinek 3.3 - o długości 3424m, od km ew. wału 87+095 (km rzeki Wisły 87+913) do km ew. wału 90+519 (km rzeki Wisły 92+150) od km roboczego 5+902 do km roboczego 9+326, 4. Odcinek 3.4 - o długości 1352m, Od km ew. wału 90+519 (km rzeki Wisły 92+150) do km ew. wału 91+850 (km rzeki Wisły 92+800)od km roboczego 9+326 do km roboczego 10+678. Dodatkowo zakres robót obejmuje: rozbiórka istniejących i budowa nowych przepustów wałowych, budowa nowej nawierzchni na koronie wału z mieszanki żwirowej i klińca na geowłókninie, budowa i przebudowa dróg eksploatacyjnych o nawierzchni utwardzonej podsypką piaskową na geowłókninie oraz tłuczniem wykończonej klińcem, budowa i przebudowa placów do zawracania, rozbudowa i budowa zjazdów i przejazdów wałowych, przebudowa sieci uzbrojenia terenu, budynki, schody wałowe, chodnik betonowy, mur oporowy, roboty niwelacyjne, rozbiórka i budowa ogrodzeń, wycinka drzew i krzewów.
II.5) Główny kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45231400-9 |
45233123-7 |
45244000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 518
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
518 |
II.9) Informacje dodatkowe: Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z międzynarodowymi procedurami przetargowymi (ICB) określonymi w wytycznych Banku Światowego: Wytyczne dotyczące zamówień na wyroby, roboty oraz usługi poza konsultingowe w ramach pożyczek MBOiR oraz kredytów IDA dla Pożyczkobiorców Banku Światowego ze stycznia 2011 r. / rewizja z lipca 2014 r. ("Wytyczne dot. Zamówień") i jest otwarty dla wszystkich kwalifikujących się oferentów zgodnie z Wytycznymi dot. Zamówień. Ponadto należy zapoznać się z pkt. 1.6 i 1.7 określającymi politykę Banku Światowego dotyczącą konfliktu interesów. Zainteresowani kwalifikujący się oferenci mogą uzyskać dodatkowe informacje od Państwowego Gospodarstwa Wodnego Polskie Wody Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie od Pani Małgorzaty Drabik, adres e-mail: jrpkrakowprzetargi@wody.gov.pl Na pisemny wniosek lub w formie elektronicznej, zainteresowanym oferentom za pośrednictwem adresu e-mail: aneta.stasiak@aecom.com zostanie przesłany elektroniczny komplet Dokumentów Przetargowych, w języku angielskim lub polskim. Wniosek powinien zawierać nazwę Projektu, numer ICB OVFMP-3A.1, pełną nazwę, kraj pochodzenia i adres zainteresowanego oferenta. Dodatkowo komplet dokumentów przetargowych w języku polskim i angielskim będzie dostępny dla oferentów do wglądu po uprzednim pisemnym wniosku w biurze AECOM Polska, Kraków Al. Pokoju 1, IV piętro, w godzinach od 9:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. Dokumenty będą dostępne w okresie 8 tygodni od ogłoszenia przetargu. Oferty należy dostarczyć na poniższy adres do 1 czerwca 2020, do godz. 10.00 czasu lokalnego. Elektroniczne składanie ofert nie będzie możliwe. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone. Oferty zostaną otwarte publicznie w obecności przedstawicieli oferentów oraz wszystkich osób, które zdecydują się wziąć udział w otwarciu ofert 1 czerwca 2020 o godz. 10.30 czasu lokalnego. Do wszystkich ofert musi być dołączona Gwarancja Przetargowa: Kontrakt na Roboty: 3A.1/1 - w wysokości 1,43 mln PLN, Kontrakt na Roboty: 3A.1/2 - w wysokości 1,56 mln PLN.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Do wszystkich ofert musi być dołączona Gwarancja Przetargowa:
Kontrakt na Roboty: 3A.1/1 - w wysokości 1,43 mln PLN,
Kontrakt na Roboty: 3A.1/2 - w wysokości 1,56 mln PLN.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zaliczkę przewiduje się w wysokości 15% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL, EN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 140 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | 3A.1/1 Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie - Odcinek 1, Odcinek 2, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45240000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 518
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | 3A.1/2 Rozbudowa wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły w Krakowie - Odcinek 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45240000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 518
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.