eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-03



Ogłoszenie nr 528995-N-2020 z dnia 2020-04-03 r.

Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu: Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 12007355200000, ul. Kolbego  8 , 32-600  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 842 98 01, , e-mail biuro.kanclerza@pwsz-oswiecim.edu.pl, , faks 033 8435601, 8430530.
Adres strony internetowej (URL): https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Państwowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
Numer referencyjny: 1/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące dostawy: Część 1 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w stanowisko wielozadaniowe dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji wraz z montażem i uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a dla tej części. Część 2 - Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w zestaw do laboratorium dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b dla tej części. Część 3 - Dostawa wyposażenia pracowni w zakresie dietetyki dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c dla tej części. Część 4 - Dostawa wyposażenia pracowni w program do układania diet dla Instytutu Nauk o Zdrowiu wraz z montażem i uruchomieniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d dla tej części. Część 5 - Dostawa wyposażenia pracowni w symulator porodu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e dla tej części. Część 6 - Dostawa wyposażenia mebli dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f dla tej części. Część 7 - Dostawa akcesoriów muzycznych i inne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5g dla tej części. Część 8 - Dostawa akcesoriów animacyjnych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5h dla tej części. Część 9 - Dostawa ścieżka sensorycznej dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i dla tej części. Część 10 - Dostawa materiałów technicznych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j dla tej części. Część 11- Dostawa plastikowego pojemnika Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5k dla tej części. Część 12 - Dostawa sprzętu elektrycznego dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. Jana Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5l dla tej części. Część 13 - Dostawa pomocy z drewna dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5m dla tej części. Część 14 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa A dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5n dla tej części. Część 15 - Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa B dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5o dla tej części. Część 16 - Dostawa plastikowych klocków dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5p dla tej części. Część 17 - Dostawa materiałów do scrapbookingu dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5r dla tej części. Część 18 - Dostawa urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5s dla tej części Część 19 - Dostawa urządzeń dla ratownictwa dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5t dla tej części a) Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. b) Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. c) Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) dla części 1, 2 budynek Collegium sub Horologio oraz dla części 3, 4, 5, 19 budynek Collegium Primium; części: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 w sali 2.10 Collegium Primum. d) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. e) Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. a) Część 3 - przeszkolenie 2 osób po 4 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym. b) Część 19 - przeszkolone zostaną 4 osoby, po 2 godziny przy dostawie i w okresie gwarancyjnym f) W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". g) W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. h) Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38000000-0
34152000-7
39162100-6
39000000-3
30190000-7
39710000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

7. 1 Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE w zakresie wynikającym ze wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, stanowiącego odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 b pkt 3; 7. 2 Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Zał. Nr 4 do SIWZ). 7. 3 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. 4 Zgodnie z art. 24 aa Pzp Zamawiający zastrzega, że najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7. 5 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 7. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 7.5 a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2) stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. 9. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7.5. składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. 10. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). f) Wypełniony dla części w której Wykonawca składa ofertę - formularz cenowy ( załącznik nr od 5a do 5t). 13.4. Ofertę i oświadczenia oraz pozostałe dokumenty załączone do oferty zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SIWZ. 13.5. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonego Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ), zobowiązany jest złożyć ofertę w taki sposób, by treść oferty odpowiadała treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z załączonych druków, treść składanych oświadczeń oraz innych dokumentów musi potwierdzać spełnianie warunków udziału obowiązujących w niniejszym postępowaniu. 13.6. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena, ustalona zgodnie z opisem w rozdziale 15 SIWZ. 13.7. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1010, z późn. zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji: 1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów, 3) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty. 13.8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 13.9. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych ); Część II - 500,00 zł, ( słownie: pięćset złotych); Części III - 500,00 zł, ( słownie: pięćset złotych); Część VI - 500,00 zł, ( słownie: pięćset złotych); Od Części IV, V oraz od części VII do części Część XIX - nie jest wymagane wniesienie wadium; 11.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240); 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Zachodnim WBK S.A. Nr konta bankowego: 47 1090 2590 0000 0001 3232 4514. 11.5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "Wadium - Wyposażenie pracowni dla Małopolskiej Uczelni Publicznej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości - część ....". 11.6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 11.8. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 11.9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji / poręczenia. 11.10. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. 11.9 powyżej nie może zawierać informacji, iż "gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu". 11.11. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
21. 5 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. d) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części dostaw, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego - o wartość niewykonanych dostaw. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. e) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. Zaistnienie takiej sytuacji może być również podstawą do aneksowania terminu realizacji umowy. f) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). g) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, 21. 6 Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy , zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w stanowisko wielozadaniowe dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji wraz z montażem i uruchomieniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stanowisko to obejmuje następujące moduły: A) Moduł do badania rozruchu i rewersji silnika indukcyjnego klatkowego B) Moduł do badanie napędu o sterowaniu skalarnym C) Moduł badania napędu o sterowaniu wektorowym D) Moduł badania serwonapędu E) Moduł badania nagrzewnicy indukcyjnej do obróbki metali F) Kabel przedłużający trójfazowy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a G) Mata antyelektrostatyczna stanowiskowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki w zestaw do laboratorium dla Instytutu Zarządzania i Inżynierii Produkcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zasilacz laboratoryjny, Oscyloskop cyfrowy, Sondy prądowe, Multimetr graficzny, Zestawy przetworników, Ramię robota z osprzętem, Zestaw do ćwiczeń z obwodem szeregowym i rónoległym prądu stałego, Transormator rozbieralny, Moduł ćwiczeniowy z silnikiem pradu stałego, Mata antyelektrostatyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5b
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-0, 34152000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa wyposażenia pracowni w zakresie dietetyki dla Instytutu Nauk o Zdrowiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przenośny, segmentowy analizator składu ciała przeznaczony do użytku profesjonalnego, OPROGRAMOWANIE DO ANALIZATORA, Zwijana miarka do pomiaru obwodu, Przenośny fałdomierz przeznaczony do pomiaru grubości fałdów skórno-tłuszczowych, Wzrostomierz, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-0, 34152000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa wyposażenia pracowni w program do układania diet dla Instytutu Nauk o Zdrowiu wraz z montażem i uruchomieniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program do układania diet, w której prowadzący zajęcia zarządza grupą swoich studentów, kontrolując ich pracę nad jadłospisami. o Posiadanie specjalnej wersji akademickiej, przeznaczonej do pracy na uczelni - w wersji dla 1 wykładowcy i nieograniczonej liczby studentów, z którymi będą prowadzone zajęcia z układania jadłospisów. o Baza danych Instytutu Żywności i Żywienia w programie wraz z oznaczeniem produktów z Bazy IŻŻ. o Konto nadrzędne dla prowadzącego, aby mógł samodzielnie przydzielać dostępy dla ucznia (w tym ustawiać dostęp czasowy), z dodatkową możliwością wglądu w jadłospisy przygotowane i udostępnione przez ucznia. o Możliwość korzystania z konta przez studenta po zalogowaniu w warunkach domowych, celem wykonywania prac domowych. oWskazane jest aby oprogramowanie działające w chmurze, dostępne na podstawie abonamentu z każdego komputera połączonego z Internetem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa wyposażenia pracowni w symulator porodu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Symulator do szkolenia przyjęcia porodu i oceny kolejnych faz porodu. Fantom powinien umozliwić studentowi osiagniecie efektu prowadzenia porodu ulicznego oraz kwalfikowanej I pomocy kobiecie rodzacej w zalezności od fazy porodu. Powinien umozliwić równiez poród łozyska. symulator powinien odwzorowywać prawidłową budowę miednicy kobiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34152000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa wyposażenia mebli dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Regały, komody, stoły konferencyjne, krzesła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5f
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Dostawa akcesoriów muzycznych i inne dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pianino cyfrowe, Statyw do pianina, Kolorowe plastikowe rurki grające - Zestaw klasowy, Kolorowe plastikowe rurki grające - zestaw diatoniczny+śpiewnik, Kieszeń na kolorowe plastikowe rurki grające - materiał bawełna, wszyte gumki, możliwość umocowania 8 rurek grających, dzwonki naciskane (bez rączki)diatonika, dzwonki naciskane (bez rączki) chromatyka, kolorowe dzwonki diatoniczne +śpiewnik, zestaw bębenków z pałeczką i pokrowcem, marakasy, mini tamburyn plastikowy, trójkąt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Dostawa akcesoriów animacyjnych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Woreczek gimnastyczny/szkolny, Chusta animacyjna okrągła, Chusta animacyjna tarcza + kolorowe woreczki, Tunel animacyjny, Piłeczki do suchego basenu, Lina animacyjna, Hula hop, Piłka do skakania z uchwytem, Piłka do zabawy-gimnastyczna, Sznurki do wielkich baniek mydlanych, Sznurek do wielkich baniek mydlanych, Dwustronna pompka do balonów, Balony do modelowania; Profesjonalne balony do modelowania, Pachołek z otworami, Balony mix metallic, Laska gimnastyczna/tyczka treningowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5h
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Dostawa ścieżka sensorycznej dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ścieżka sensoryczna, dotykowa, Ścieżka sensoryczna, dotykowa podłużna, Mata do ćwiczeń, fitnes, jogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Dostawa materiałów technicznych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pistolet klejowy; Klej do pistoletów na gorąco 1kg; Nożyczki szkolne dla praworęcznych, z ergonomicznymi osłonkami na palce i długim szpiczastym ostrzem dla precyzyjnego cięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Dostawa plastikowego pojemnika Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pojemnik na kółkach z przykrywką; Pojemność 40 l; Cechy produktu: - wykonany z tworzywa sztucznego, - wgłębienia w pokrywie zabezpiecza przed przesuwaniem się piramidalnie ustawionych pudeł, - możliwość segregacji wielu rzeczy, - naturalny kolor doskonale wpisuje się w stylistykę każdego wnętrza, - solidna, masywna konstrukcja, - zaokrąglone obrzeża zapewniają bezpieczeństwo najmłodszym użytkownikom, - nowoczesny design. Pudełka w trzech różnych kolorach lub przeźrocztste. Dane techniczne: Pojemność: 40 L; Wymiary (mm): 330 x 550 x 400 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5k
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Dostawa sprzętu elektrycznego dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. Jana Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kuchenka mikrofalowa; 800W; 20-25 l, programator, minimum 5 stopni mocy; podgrzewanie, gotowanie, rozmrażanie, timer, sygnał dźwiekowy Kuchenka elektryczna dwupalnikowa; moc 2500 W, płynna regulacja termostatu, nóżki antypoślizgowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39710000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Dostawa pomocy z drewna dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw klocków drewnianych do nauki programowania dla dzieci młodszych Piramida matematyczna mała, wykonana z drewna/innego trwałego materiału lub równoważnych, który stwarza duże możliwości w zakresie doskonalenia umiejętności mnożenia i dzielenia w edukacji promującej zabawę jako ulubioną formę aktywności dzieci. Dmuchajka wykonana z drewna/ innego trwałego materiału lub równoważnych, ułatwiających kontrolowanie oddechu, wydłużanie fazy wydechowej, umożliwia ustalenie prawidłowego toru oddechowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa A dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyprawka Przedszkolaka Zestaw zawierający podstawę wykonaną z drewna z 12 drewnianym klockami w 6 kolorach - 12 tematycznych tarcz ze zbiorem zabaw w formie obrazkowej przystosowanych do możliwości percepcyjnych dzieci w wieku przedszkolnym od 4 lat. Tematyka tarcz: - rozpoznawanie kolorów, - dobieranie obrazków według określonych cech: wielkości, kształtu, barwy, przeznaczenia, - wyszukiwanie podobieństw i różnic pomiędzy przedmiotami, - łączenie w pary obrazków logicznie do siebie pasujących Dopuszcza się oferowanie równoważnych zestawów jeśli obejmują wskazaną tematykę i służą rozwojowi tych samych umiejętności. Od wierszyka do literki (zeszyty 1. i 2.) Zeszyt ćwiczeń zawiera materiał potrzebny do wprowadzenia 24 liter małych i wielkich. Litery uporządkowano zgodnie z kolejnością przyjętą w podręczniku dla klasy 0. Program służący do nauki cyfr, znaków matematycznych oraz figur geometrycznych Program służący do nauki cyfr, znaków matematycznych oraz figur geometrycznych. Od piosenki do literki. Część 2 - komplet (podręcznik + ćwiczenia + płyta CD) Piosenki do rysowania - komplet (ćwiczenia + zestaw pomocy dla nauczyciela + materiały dla ucznia + płyta CD) Jest to program Metody Dobrego Startu oparty na materiale nieliterowym (25 abstrakcyjnych wzorów ułożonych według stopnia trudności). Dla dzieci w wieku przedszkolnym. Pakiet, w skład któregowchodzi: - ramka (dokładne parametry znajdują się w opisie), 1 szt. - książeczka Bezpieczeństwo na drodze ,1 szt. - książeczka Bohaterowie naszych lektur ,1 szt. Serie ćwiczeń Pakietu przeznaczone są dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zadania w książeczce Bezpieczeństwo na drodze, klasa 1 to m.in.: - Drogi i uczestnicy ruchu drogowego - Znaki drogowe, drogi i uczestnicy ruchu drogowego - Porównywanie prędkości - Sygnalizacja świetlna. Zachowanie się na światłach Zawartość książeczki Bohaterowie naszych lektur to m.in.: - "Koziołek Matołek" - "Rady nie od parady" Ramka Ramka powinna mieć charakter plastikowej tabliczki z kolorowymi guzikami, do której można dokupić książeczki z kartami, które ułatwiają dzieciom zdobywanie różnych kompetencji. Guziki mają mieć możliwość przesuwania się po rowkach wykonanych na dole i po stronie prawej ramki. Wyprawka Pierwszoklasisty, Zestaw zawierający podstawę wykonaną z drewna z 12 drewnianymi klockami w 6 kolorach oraz 12 tematycznych tarcz ze zbiorem zabaw dla dzieci od 6 lat, opartych na podstawowych założeniach programowych nauczania zintegrowanego. Zabawy z liczbami, Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca ćwiczenia typu: sudoku, piramidy liczbowe, łam kody, szukaj liczb, dodawaj i odejmuj, ponad 100 zabaw. Liczę w pamięci 3.Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100, Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca zbiór zadań dotyczących czterech podstawowych działań arytmetycznych, które dzięki swojej przystępnej i zabawowej formie służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań. Matematyka na wesoło 5, Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca zbiór ćwiczeń, zabaw i łamigłówek matematycznych. Zestaw kontrolny, Zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Służy zawsze w połączeniu z książeczkami z tej samej serii, gdzie cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii, Jest to pozycja adresowana do terapeutów oraz nauczycieli języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Elementarz dla dzieci z dysleksją, Elementarz powinien być podzielony na trzy części: naukę liter, naukę sylab, czytanie całych słów, od najprostszych po bardziej złożone. Liczenie i porównywanie, Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Wiosna, lato, jesień, zima, Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Zabawy z rachunkami, Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Dzielenie w zakresie 100, część 2 Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Geometria, część 1 Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Pakiet Komiksy z zadaniami dla sześciolatków Każdy pakiet powinien zawierać 5 publikacji: - Planeta literek, - Planeta cyferek, - Planeta ciekawostek, - Planeta plastyki, - Planeta eksperymentów Mnożenie w zakresie 100, część 1 Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Sposoby liczenia Liczby w zakresie 100 Mnożenie i dzielenie Książeczki składają się z kart zapisanych dwustronnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5n
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych grupa B dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Metoda Dobrego Startu. Płyta DVD zawierająca 3 filmy, które pokazują w jaki sposób wykorzystywać tę metodę w pracy z dziećmi. Metoda Dobrego Startu, Od głoski do słowa - tekturowa teczka z płytą CD.Zestaw zawiera podręcznik - instrukcję do programu;dwa zeszyty ćwiczeń z ilustracjami i tekstami rymowanek; 14 kart ze wzorami abstrakcyjnymi do ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych (jeden wzór do dwóch rymowanek); Metoda Dobrego Startu, Od słowa do zdania, od zdania do tekstu. Publikacja składa się z podręcznika, teczki oraz płyty CD.W podręczniku znajduje się rozdział poświęcony dzieciom z wadą słuchu i ich specjalnym potrzebom edukacyjnym, charakterystyka Metody Dobrego Startu i jej zastosowania w pracy z tymi dziećmi. Kocham mówić. Historyjki obrazkowe z tekstami. Są one pomocne w nawiązywaniu kontaktu z dzieckiem, u którego występują problemy ze swobodnym wypowiadaniem się. Świat dźwięków - Zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji (z płytą CD). Trening słuchu (z płytą CD). Zestaw powinna tworzyć książka zawierająca opisy zabaw, ilustracje, rebusy, kolorowe gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy. Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka. Od noworodka do 6 roku życia. Uczę się mówić. Zeszyt do nauki języka metodą krakowską - Zeszyt 3.Książka powinna zawierać formy językowe z wyrażeniami "gdzie" i "do kogo" oraz zdania, z wykorzystaniem poznanych form. Kocham Czytać. Pakiet powinien zawierać 18 zeszytów (1-18), poradnik i kolorowankę, które umozliwiają wczesna naukę czytania. Całość powinna być zapakowana w niebieskie, tekturowe pudełko. Kocham Czytać. Podróże Jagody i Janka. Pakiet powinien zawierać 12 zeszytów o numerach od 19-30 oraz gra planszową. Całość powinna być zapakowana w zielone , tekturowe pudełko. Kocham Czytać. Jagoda i Janek podróżują po Polsce. Pakiet powinien zawierać 18 zeszytów o numerach 31-48 oraz dwustronną, kolorową mapę Polski. Całość powinna być zapakowana w tekturowe, czerwone pudełko. PUS Chyża Żmija Syk - Syk. Książeczka dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym zawierająca ćwiczenia, Nowe przygody Olka i Ady. pięciolatek. sześciolatek. poziom bb. Pakiet edukacyjny dla przedszkolaków, Zestaw logopedyczny typu Piotruś. Przygoda z komputerem, ćwiczenia i płyta CD.Pozycja zawiera ćwiczenia i gry edukacyjne ułatwiające uczniom klasy 1 opanowanie podstawowych kompetencji zwiazanych z obsługa komputera. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 1. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 3. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 2.W skład każdego z pakietów dla ucznia powinny wchodzić:podręczniki,ćwiczenia,wyprawka z materiałami dydaktycznymi oraz podręcznik z ćwiczeniami do zajęć komputerowych wraz z płytą CD. Pakiet podręcznikow i ćwiczeń dla klasy 3.W skład każdego z pakietów dla ucznia powinny wchodzić:podręczniki,ćwiczenia,wyprawka z materiałami dydaktycznymi oraz podręcznik z ćwiczeniami do zajęć komputerowych wraz z płytą CD. Klocki Diennesa lub inny alternatywny zestaw spełniajacy warunki: w komplecie znajduje się 60 plastikowych estetycznie wykonanych klocków, przechowywanych w pudełku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5o
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Dostawa plastikowych klocków dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw plastikowych klocków - pakiet edukacyjny z zasilaczem i akumulatorem. Zestaw dla dzieci, który umożliwi dzieciom rozwijanie umiejętności w dziedzinach nauk ścisłych, podstaw inżynierii oraz programowania. Zawiera klocki, które można złożyć w jeden z 16 różnych modeli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5p
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Dostawa materiałów do scrapbookingu dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maszyna tnąco-wytłączająca do scrapbookingu z akcesoriami/ Zestaw startowy maszyna tnąco-wytłaczająca; Przeznaczona do pracy na dużych arkuszach A4, Zastosowanie: (papier, tektura, tkanina, skóra, filc, bristol, grubsza folia aluminiowa) Maszyna tnąco-wytłączająca do scrapbookingu; Wykrojnik do scrapbookingu Pudełko z motylem Wykrojnik do scrapbookingu-Pudełko z motylem; Wykrojnik Butterfly Favor Box (Pudełko z motylem) Wykrojnik do scrapbookingu - składane zaproszenie; dwa elementy w opakowaniu; przeznaczony do różnego typu maszyn tnąco-wytłaczających, umożliwia pracę z różnymi materiałami : tektura, filc, papier ozdobny, aluminium , tkaniana; Wykrojnik do scrapbookingu- border z motywem kwiatowym, roślinnym, motylami lub inny; Pozwala na przygotowanie pięknego wykończenia do kartek. Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Idealny do wycinania i wytłaczania. Wykrojnik do scrapbookingu- kwiaty (trzy różne wzory) ; Ilość elementów w zestawie min. 2; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych kwiatów do dekoracji kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu- listki, gałązki (dwa różne wzory) ; Ilość elementów w zestawie min. 2; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - 2 różne wzory; ramka okrągła /owalna min. 5 elementów w opakowaniu; element zewnętrzny - największy musi posiadać ozdobny dekor ; Średnica elementów od 3cm - 12cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - ramka prostokątna lub nieregularna; min. 3 elementy w opakowaniu ; element zewnętrzny - największy musi posiadać ozdobny dekor ; Wielkość ramek 6,5-12 cm x 11-15 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu; wzór choinka; 3 elementy w zestawie; Wysokość pojedynczej choinki od 7 cm do 12 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu- wzór jajko; pojedynczy element; Wysokość pojedynczego elementu od 6 cm do 9 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu Wykrojnik do scrapbookingu- wzór: bombka ażurowa ; Wymiary dł. 5-7 cm x 2-4 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - napis: Wesołych Świąt; Wymiary: 2-4 cm x 6-7 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu; wzór- motyle; ilość elementów w opakowaniu min. 2 sztuki. Wielkość pojedynczego elementu: 2,8-5 cm x 4,5-10 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy filcu. Wykrojnik do scrapbookingu - zając; pojedynczy element o wielkości 4,5-7 cm x 7-9,5 cm; Wykrojnik pozwala na przygotowanie przestrzennych dekoracji i kart okolicznościowtch; Przeznaczenie do papieru, tektury czy fil Folder do wytłaczania do scrapbookingu (do embossingu)- 10 różnych wzorów (2 motywy roślinne np. pnącze, motyw kwiatowy) , kropki, gwiazdki, zegary, kratka, serduszka, śnieżynki, choinki, motyw odręcznego pisma, ramka okrągła z motywem świątecznym lub inne); folder pozwala na wytłaczanie wzorów na kartkach okolicznościowych, wizytówkach itp. Wymiary folderu szer. od 10-13 cm. dł. od. 14-18 cm. Papier dwustronny do scrapbookingu; Wymiary - 30-31cm x 30-31cm; zestaw 6 arkuszy w opakowaniu; Pozwala na przygotowanie kart okolicznościowych, wizytówek, dyplomów, zaproszń, zakładek, pudełek itp.; 10 różnych wzorów (np.: Winter star; Cosmos; Lavender Hills; Winter song; Sumertime Picnic; Wintage Bison; Diamonds; Old fashioned Christmas; Lavender Date; Spring botanic; Light House; Navy romance; Dreamer; Desert Rose; Hello Christmas; Holmes in love; Scrap and Me; lub inny) Płytka do wycinania do maszyn tnąco-wytłaczających do scrapbookingu, A4 ; rozmiar 23cm x 33 cm x 0,3 cm, płytka jest niezbędna w celu użycia wykroijników i folderów Mata silikonowa służąca do wytłaczania w maszynkach dpCraft A5 i A4 (JCMT-001, JCMT-002). Dzięki tej macie efekt wytłaczania (embossowania) będzie jeszcze lepiej widoczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Dostawa urządzeń biurowych dla Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych im. J. Karskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie do laminowanie dokumentów w formacie A4,maksymalna szerokość laminacji 235 [mm], minimalna prędkość laminacji 30 [cm/min],powinno mieć krótki czas nagrzewania - do 1 min., urządzenie powinno wyłączać się automatycznie po 30 minutach braku aktywności. Urządzenie powinno umożliwiać laminację na zimno i na gorąco oraz zawierać diodę , która sygnalizuje możliwe zablokowanie laminowanego dokumentu wraz z dźwignią, która umożliwia zwalnianie napędu wałków i ułatwia wycofanie dokumentu. Folie do laminowania A4, Folia do laminowania A3, Folia do laminowania A5, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5s
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Dostawa urządzeń dla ratownictwa dla Instytutu Nauk o Zdrowiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fantom osoby dorosłej, tułów (korpus) do ćwiczenia podstawowych czynności resuscytacyjnych odwzorowujący cechy ciała ludzkiego takie jak wygląd i rozmiar fizjologiczny. Budowie fantomu ze zaznaczonymi punktami anatomicznymi: -sutki, - obojczyki, - mostek, - żebra, umożliwiającymi lokalizację prawidłowego miejsca uciskania klatki piersiowej. Apteczka, Deska, Manekin osoby dorosłej, tułów (korpus) do ćwiczeń w wodzie technik ratownictwa wodnego odwzorowujący cechy ciała ludzkiego takie jak wygląd i rozmiar fizjologiczny. Budowa manekina ze zaznaczonymi punktami anatomicznymi: - głowa z zaznaczoną żuchwą, -szyja, -korpus do pasa, -kikuty ramion Układ głowy i sztywnej żuchwy umożliwia chwyt i holowanie jednorącz i oburącz. Pas, Boja, Rzutka, Koło ratunkowe, Kamizelka asrkuracyjna, Kompas Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5t
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.