eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › Dostawa Internetu dla Beneficjentów Projektu pod nazwą Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci na obszarze Gminy Liszki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-15

Liszki: Dostawa Internetu dla Beneficjentów Projektu pod nazwą Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci na obszarze Gminy Liszki
Numer ogłoszenia: 52891 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki , 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Internetu dla Beneficjentów Projektu pod nazwą Cyfrowy Horyzont, czyli spotk@jmy się w Sieci na obszarze Gminy Liszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) doprowadzenie i uruchomienie bezprzewodowego łącza internetowego zakończonego wtyczką RJ-45 kat. 5e oraz dostarczenie, zainstalowanie i skonfigurowanie urządzeń odbiorczo nadawczych w: a) 60 gospodarstwach domowych Beneficjentów Ostatecznych (BO) (Internet będzie wykorzystywany w komputerach stacjonarnych), b) 3 punktach konsultacyjnych w budynkach gminnych w Mnikowie, Chrosnej i Ściejowicach, c) 3 jednostkach organizacyjnych podległych Zamawiającemu, tj. w Szkole Podstawowej w Kryspinowie, Gimnazjum w Mnikowie i Zespole Szkół w Liszkach, 2) świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet do: a) 60 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych (BO), b) 3 punktów konsultacyjnych w budynkach gminnych w Mnikowie, Chrosnej i Ściejowicach, c) 3 jednostek organizacyjnych podległych Zamawiającemu, tj. do Szkoły Podstawowej w Kryspinowie, Gimnazjum w Mnikowie i Zespołu Szkół w Liszkach, 2. Urządzenia łącza bezprzewodowego muszą być podłączane do stacji roboczych przez kabel sieciowy U/UTP kat 5e i wtyczkę (RJ-45) z automatycznym przypisaniem adresu IP. Urządzenia muszą posiadać świadectwa homologacji do realizacji łącza. W celu instalacji urządzeń, Wykonawca musi uzyskać wymagane prawem pozwolenia, w tym zgodę właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń. Urządzenia te przejdą na własność Zamawiającego. 3. Urządzenia muszą posiadać hermetycznie zamkniętą obudowę w celu umożliwienia instalacji i poprawnej pracy urządzenia na zewnątrz - klasa szczelności IP67. Wszelkie elementy systemu radiowego muszą być zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych np. wyładowania atmosferyczne, porywisty wiatr, osuwający się śnieg z dachu itp. za pomocą odpowiednich elementów ochronnych. W szczególności dotyczy to anten montowanych na dachu - zabezpieczenie przed silnym wiatrem i wyładowaniami atmosferycznymi oraz na ścianie budynku - zabezpieczenie przed silnym wiatrem i osuwającym się śniegiem z dachu. Przepusty kablowe po wykonaniu i wprowadzeniu kabli należy uszczelnić zgodnie z obowiązującymi normami. Ubytki tynkarskie należy uzupełnić i pomalować. Wszystkie wieże i maszty muszą zostać wyposażone w system zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości. 4. Kompletny system radiowy powinien spełniać następujące wymagania: a) Pasmo 5 GHz, b) Porty we/wy minimum 1 x 10 100 Mbit s PoE, c) Wbudowany procesor minimum 550MHz, d) Wbudowana pamięć minimum 64 MB, e) Zysk anteny minimum 25 dBi, f) Temperatura operacyjna od -10 do 60°C, g) Urządzenia muszą obsługiwać metody zabezpieczenia transmisji zgodnie przynajmniej z techniką WPA i WPA2, h) Zgodność z obowiązującymi normami w UE dla transmisji w paśmie nielicencjonowanym, i) Zgodność z dyrektywą UE - RoHS w sprawie ograniczenia użycia substancji niebezpiecznych. 5. Przepustowość dostępu do Internetu: a) dla 60 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych wynosić musi co najmniej 8 Mb/s. na punkt dla pobierania i minimum 1 Mb na s. na punkt dla wysyłania. b) dla 3 punktów konsultacyjnych wynosić musi co najmniej 8 Mb na s. na punkt dla pobierania i minimum 1 Mb na s. na punkt dla wysyłania. c) dla 3 jednostek podległych Wnioskodawcy wynosić musi co najmniej 16 Mb/s. na punkt dla pobierania i minimum 2 Mb na s. na punkt dla wysyłania. 6. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania siły wyższej. Minimalne parametry transmisji powinny być zachowane w każdym z dni tygodnia i o wszystkich godzinach. 7. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. 8. W przypadku konieczności zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego z przyczyn niezależnych od stron umowy lub z przyczyn niezależnych od BO, Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce na terenie Gminy Liszki, przy czym może to dotyczyć max. 6 przyłączy internetowych. Czynność tę Wykonawca wykona w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 9. Gwarancja na dostarczone urządzenia odbiorczo/nadawcze nie mniej niż 12 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Okres gwarancji określi Wykonawca w ofercie. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do konfiguracji, naprawy, utrzymania bądź wymiany zamontowanych przez siebie urządzeń. 10. Usuwanie awarii łącza Internetowego w ciągu 24 godz. od zawiadomienia o wystąpieniu awarii oraz poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach w ciągu 12 godz. od rozpoczęcia usuwania awarii. W przypadku konieczności wymiany naprawy urządzeń sieciowych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie na czas trwania wymiany naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego w ramach niniejszego zamówienia. 11. Z każdej naprawy konieczny jest protokół potwierdzający usunięcie awarii podpisany przez beneficjentów ostatecznych (BO) lub przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę. 12. Wykonawca zapewni punkt przyjmowania zgłoszeń o awarii co najmniej 7h dziennie, w ciągu 5 dni roboczych, w godzinach od 10:00 do 17:00. Wysłanie zgłoszenia przez formularz www lub email i przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych. 13. Warunki naprawy sprzętu regulują warunki określone w karcie gwarancyjnej producenta. 14. Koszty związane z instalacją usługi i serwisu w tym nieuzasadnione wezwanie serwisu są wliczone w opłatę abonamentową i nie podlegają dodatkowym opłatom. 15. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania regulaminu korzystania z usługi dostępu do Internetu. 16. Odbiór prac instalacyjnych i uruchomienia łącza Internetowego będzie następował w częściach, po zainstalowaniu urządzeń odbiorczo/nadawczych u beneficjentów ostatecznych (BO), na podstawie protokołów częściowych. Protokół końcowy zostanie podpisany po całkowitym dostarczeniu i zainstalowaniu urządzeń wśród beneficjentów ostatecznych. 17. Protokoły częściowe oraz protokół końcowy będą podpisywane przez przedstawicieli obu Stron. Do protokołu końcowego Wykonawca dołączy 3 iteracje testów prędkości dostępu do sieci Internet wykonanej na stronie http: www.speedtest.pl wraz z datą przeprowadzenia i godziną. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia poprawności i szybkości działania łącza w różnych godzinach dnia rano, wieczór i w południe i w różnych dniach tygodnia. 19. Lokalizacja gospodarstw domowych wyznaczonych do instalacji Internetu znajduje się w zał. nr 6 do SIWZ. W załączniku zostało podanych 59 beneficjentów ostatecznych w gospodarstwach domowych, dodatkowa 1 lokalizacja zostanie podana po podpisaniu umowy - lokalizacja na terenie Gminy Liszki..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przetargowego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), 2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zawarte w rozdz. IV i V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp, w formie aneksu do umowy. 2. Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) zawieszenia dostaw oraz instalacji, uruchomień konfiguracji przez Zamawiającego, b) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, c) siły wyższej, d) braku wymaganej ilości beneficjentów ostatecznych (gospodarstw domowych), 2) zmiany wynagrodzenia, które przysługiwać będzie Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu zamówienia; 3) zmiany w trakcie realizacji projektu miejsca podłączenia komputerów stacjonarnych u innych Beneficjentów ostatecznych, 4) zmiany miejsca instalacji laptopów lub komputerów stacjonarnych w punktach konsultacyjnych. 3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli przedłużenie terminu wyniknie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GZEAS Liszki 94.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Dziennik podawczy Urzędu Gminy Liszki, Liszki 230, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi Priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.