eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-Oddzia³owy

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-03-08



Og³oszenie nr 528740-N-2018 z dnia 2018-03-08 r.

Gmina Wojciechów: Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-Oddzia³owy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Zespo³u Szkó³ w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-Oddzia³owy wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura spo³eczna, Dzia³anie 13.5 Infrastruktura przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, projekt nr RPLU.13.05.00-06-0030/15

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów, krajowy numer identyfikacyjny 43102018000000, ul. Wojciechów  5 , 24204   Wojciechów, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 081 5177241 w. 30, e-mail awos@wojciechow.pl; info@wojciechow.pl, faks 081 5177665.
Adres strony internetowej (URL): http://wojciechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://ugwojciechow.bip.lubelskie.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem niewa¿no¶ci
Adres:
Urz±d Gminy Wojciechów 24-204 Wojciechów 5, woj. lubelskie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-Oddzia³owy
Numer referencyjny: INR.271.04.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane ze zmian± sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ (szatnia i natryski) w budynku Szko³y Podstawowej w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-oddzia³owy w ramach projektu pn.: "Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Zespo³u Szkó³ w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-Oddzia³owy". Przedmiotowa czê¶æ budynku szkolnego (o powierzchni u¿ytkowej 100,50 m2 w tym korytarz 30,70 m2) usytuowana jest w czê¶ci parteru budynku od strony po³udniowo-zachodniej. W zakres inwestycji wchodzi dostosowanie uk³adu funkcjonalnego do potrzeb punktu przedszkolnego poprzez zmianê przeznaczenia poszczególnych pomieszczeñ wed³ug projektu budowlanego i technologicznego. Zakres prac obejmuje miêdzy innymi: roboty rozbiórkowe, nadpro¿a, zamurowanie otworów, wykonanie ¶cianek dzia³owych, posadzek, zabezpieczenie ¶cian p³ytami, wykonanie instalacji: wod-kan, elektrycznych, wentylacji, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, u³o¿enie glazury, terakoty, paneli pod³ogowych, malowanie pomieszczeñ i wyposa¿enie pomieszczeñ, opaska na zewn±trz przy po³udniowej stronie budynku. Po zakoñczeniu prac w pomieszczeniach bêdzie funkcjonowa³ Punkt Przedszkolny (II-oddzia³owy) o ³±cznej powierzchni u¿ytkowej 103,40 m2 z nastêpuj±cymi pomieszczeniami: sala zabaw nr 4 - max 9 dzieci bez le¿akowania i konsumpcji, sala zabaw nr 5 - max 10 dzieci bez le¿akowania i konsumpcji, dla przedszkolaków oprócz sal zabaw przewidziano szatniê, ³azienkê, pomieszczenie porz±dkowe. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje równie¿: próby pomonta¿owe, regulacjê instalacji, rozruch wykonanych instalacji, przeszkolenie u¿ytkowników co do zasad prawid³owej eksploatacji wykonanych instalacji, odbiory i inne elementy ujête w Za³±czniku Nr 7 i Za³±czniku Nr 3 do SIWZ. Szczegó³owy zakres i rodzaj robót (Opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w dokumentacji technicznej Za³±czniku Nr 7 do SIWZ i w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SIWZ. W zwi±zku z tym, ¿e rozliczenie zamówienia bêdzie mia³o charakter rycza³towy, przedmiary robót za³±czone do SIWZ maj± charakter pomocniczy. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia, przeanalizowania i skalkulowania ilo¶ci robót do wykonania wed³ug dokumentacji projektowej. Ewentualne braki w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikaj±cych z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie projektów z zachowaniem wymagañ specyfikacji technicznych w cenie umownej. Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej i SST, w³asnej oceny z uwzglêdnieniem wszystkich niezbêdnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: prace fizyczne obejmuj±ce roboty ogólnobudowlane i instalacyjne objête zakresem zamówienia, okre¶lonym w pkt. III.1 SIWZ. (Obowi±zek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te bêd± wykonywane samodzielnie i osobi¶cie przez osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). 2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 3. Kody Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie pod³óg i ¶cian 45442000-7 Nak³adanie powierzchni kryj±cych 45443000-4 Roboty elewacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331000-6 Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45321000-3 Izolacja cieplna 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 4. Rozwi±zania równowa¿ne Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ zgodnie z dokumentacj± techniczn±, obowi±zuj±cymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuk± budowlan±, przepisami bezpieczeñstwa i higieny pracy (BHP), poleceniami Inspektora Nadzoru/Zamawiaj±cego oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wszystkie u¿yte materia³y i urz±dzenia do realizacji przedmiotu zamówienia musz± posiadaæ odpowiednie atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie w obiektach przedszkolnych zgodnie z dokumentacj± techniczn±, obowi±zuj±cymi przepisami i normami. W przypadku u¿ycia w SIWZ lub pozosta³ych elementach SIWZ odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê techniczn± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp u¿ytemu w dokumentacji technicznej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". Zamawiaj±cy informuje, ¿e je¿eli u¿yte zosta³y w SIWZ, dokumentacji technicznej, SST czy w przedmiarach robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególne procesy, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, nale¿y traktowaæ je jako przyk³adowe okre¶laj±ce jedynie minimalne oczekiwane parametry i cechy jako¶ciowo-u¿ytkowe jak zaprojektowane oraz wymagany standard, które mo¿na zast±piæ materia³ami, produktami, urz±dzeniami, wyrobami równowa¿nymi z zachowaniem warunków zawartych w dokumentacji technicznej. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert z rozwi±zaniami równowa¿nymi, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacj± techniczn± i SIWZ. Przez równowa¿no¶æ nale¿y rozumieæ zastosowanie porównywalnych materia³ów, wyrobów, produktów i urz±dzeñ o parametrach i cechach jako¶ciowo-u¿ytkowych z uwzglêdnieniem ich przeznaczenia, niepowoduj±cych pogorszenia w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowania i trwa³o¶ci urz±dzenia, obiektu. Zastosowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych w ¿aden sposób nie mo¿e wp³yn±æ negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji technicznej (projektowej). U¿yte w w/w dokumentacji znaki towarowe materia³ów i urz±dzeñ nale¿y traktowaæ jako rozwi±zania techniczne okre¶laj±ce standard u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ. Nazwy i symbole handlowe w dokumentacji zosta³y podane w celu jak najdok³adniejszego okre¶lenia elementów i materia³ów, które mog± byæ u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia. Mog± one byæ zast±pione rozwi±zaniami technicznymi, materia³ami i urz±dzeniami o równowa¿nych lub lepszych parametrach technicznych, technologicznych i standardzie jako¶ciowym na warunkach okre¶lonych w dokumentacji technicznej. Powy¿sze wyja¶nienia precyzuj±ce wymogi zamawiaj±cego w odniesieniu do dopuszczanego przez niego zakresu równowa¿no¶ci dotycz± wszystkich dokumentów przetargowych. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). U¿ycie w SIWZ lub jej elementach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e dane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± równowa¿ne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± równowa¿ne wymagania, zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e dostawy, us³ugi lub roboty budowlane, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez zamawiaj±cego. U¿ycie w SIWZ lub jej elementach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ i nie ma mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy oraz pod warunkiem, ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczono zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia danego sprzêtu o konkretnych parametrach zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn± (projektow±). 5. Podwykonawstwo 5.1. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 5.2. Zamawiaj±cy dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 5.2.1. jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SIWZ) czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ o ile jest to wiadome, firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców (art. 36b ust. 1 Pzp). 5.2.2. w przypadku podpisania umowy wykonawca bêdzie zobowi±zany, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia podaæ - o ile s± ju¿ znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w roboty budowlane. Wykonawca bêdzie zawiadamia³ podczas realizacji zamówienia zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych dotycz±cych podwykonawców, a tak¿e przekazywa³ informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê robót budowlanych lub us³ug. (art. 36b ust. 1a). Wykonawca bêdzie zobowi±zany zg³osiæ podwykonawców na zasadach okre¶lonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5.2.3. je¿eli pó¼niejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust.2 Pzp); Kary umowne za nieprawid³owe zg³aszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz p³atno¶ci, jak te¿ inne wymogi dotycz±ce umów o podwykonawstwo zawarto we wzorze projektu umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ (Za³. Nr 3 do SIWZ). 6. Gwarancja Wymagany od Wykonawcy okres gwarancji wynosi: 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowi±zany udzieliæ gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urz±dzenia, materia³y na w/w okres 60 miesiêcy. Warunki gwarancji zgodnie z projektem umowy. 7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: "Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Zespo³u Szkó³ w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-Oddzia³owy" wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura spo³eczna, Dzia³anie 13.5 Infrastruktura przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPLU.13.05.00-06-0030/15. Z uwagi na przekszta³cenie organizacyjne Zespo³u Szkó³ na Szko³ê Podstawow± w Wojciechowie wynikaj±ce z przeprowadzonej w 2017 roku reformy edukacji, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszystkie dokumenty stanowi±ce za³±czniki do SIWZ zawieraj±ce zapis Zespó³ Szkó³ w Wojciechowie obecnie odnosz± siê do Szko³y Podstawowej w Wojciechowie. 8. Zamawiaj±cy wymaga, aby podczas wykonywania robót budowlanych i monta¿owych uwzglêdniæ wymagania osób niepe³nosprawnych (monta¿ wyposa¿enia, urz±dzeñ zapewniaj±cych dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych w szczególno¶ci poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich), art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, okre¶la obowi±zek zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: prace fizyczne obejmuj±ce roboty ogólnobudowlane i instalacyjne objête zakresem zamówienia, okre¶lonym w pkt. III.1 SIWZ, je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.108 z pó¼n. zm.). (Obowi±zek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te bêd± wykonywane samodzielnie i osobi¶cie przez osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). 9.1. Obowi±zek ten dotyczy Wykonawcy a tak¿e podwykonawców - wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o prace wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej w pkt. III.1 SIWZ czynno¶ci. 9.2. Wykonawca, w dniu zawarcia umowy, przedstawi zamawiaj±cemu o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. III.1 SIWZ czynno¶ci. 9.4. W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu, w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. III.1 SIWZ czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, dowody tj. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9.5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowania tego obowi±zku zawarto w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ. 10. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 11. Zamawiaj±cy nie zawiera umowy ramowej. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.

II.5) G³ówny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45410000-4
45420000-7
45430000-0
45442000-7
45443000-4
45330000-9
45332000-3
45331000-6
45331100-7
45331210-1
45321000-3
45310000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-08-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie/modernizacji lub wykonaniu remontu budynku o warto¶ci minimum 60 000,00 z³otych. UWAGA Dotyczy wy¿ej wymienionego pkt 1.3. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art.22a ustawy Pzp - co najmniej jeden wykonawca lub jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt VI.1. SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (je¶li dotyczy); art. 22a ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp. 3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e stosowna sytuacja, o której mowa w powy¿szym pkt VI.2. SIWZ wyst±pi wy³±cznie w przypadku gdy: 3.1. wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; art. 22a ust. 2 ustawy Pzp; 3.2. zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp; art. 22a ust. 3 ustawy Pzp; 3.3. z zobowi±zania lub innych dokumentów potwierdzaj±cych udostêpnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikaæ w szczególno¶ci: zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; informacja czy podmiot, na którego zdolno¶ciach wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz± (je¶li dotyczy).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
3.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (zgodnie ze wzorem Za³±cznik Nr 5 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt VI. 1.3. SIWZ. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zobowi±zani s± do z³o¿enia: - pe³nomocnictwa (do³±czaj±c do oferty) w formie pisemnej (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza); - o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w pkt VII SIWZ, z tym ¿e dokumenty wymienione w pkt VII.1.1. SIWZ nale¿y z³o¿yæ odrêbnie dla ka¿dego wykonawcy. 9. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art.22a ust 2 ustawy Pzp). 10. W celu oceny czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; informacja czy podmiot, na którego zdolno¶ciach wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 1.2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt VII.1.1. SIWZ oraz przedstawia dowody, o których mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, w szczególno¶ci mo¿e to byæ zobowi±zanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, o którym mowa w poni¿szym pkt.VII.1.5. SIWZ. 1.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia wymagane w pkt VII.1.1 SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz - wobec ka¿dego z nich - brak podstaw wykluczenia. 1.5. Dokument (w formie orygina³u), z którego bêdzie wynika³o zobowi±zanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt VI.2 i VI.3 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innego podmiotu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, samodzielnie (bez odrêbnego wezwania ze strony zamawiaj±cego) jest zobowi±zany przekazaæ zamawiaj±cemu o¶wiadczenie (w formie orygina³u) o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) z innymi wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu - zgodnie ze wzorem o¶wiadczenia Za³±cznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. 11. Wymóg zawarty w SIWZ i w za³±cznikach do SIWZ dotycz±cy podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ lub te¿ potwierdzania dokumentów za zgodno¶æ z orygina³em, nale¿y rozumieæ, ¿e o¶wiadczenia i dokumenty powinny byæ opatrzone podpisem/podpisami osoby/osób uprawnionej/uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub osobê/osoby upowa¿nion±/e do reprezentowania wykonawcy na podstawie pe³nomocnictwa, które nale¿y do³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium wymagane w kwocie: 3 000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³), Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 PLN. 1) Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu; - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z pó¼n. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy nr: 93 8735 1017 1000 0111 2000 0190 Bank Spó³dzielczy w Poniatowej Oddzia³ w Wojciechowie z adnotacj±: "Wadium na przetarg INR.271.04.2018". Wadium nale¿y wnie¶æ (wp³yw pieniêdzy na w/w konto) przed up³ywem terminu sk³adania ofert - tak wniesione wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna za skutecznie wniesione. Zaleca siê do³±czenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu. 3) Nie wniesie wadium w okre¶lonym terminie lub wniesie w sposób nieprawid³owy, skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4) Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, zamawiaj±cy wymaga orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji/porêczenia). 5) Wadium musi byæ wniesione (musi zabezpieczaæ ofertê) i obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. 6) W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±, c) kwotê gwarancji, d) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia ............. - do dnia .............", e) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Skrócenie terminu realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na Zakoñczenie: 1) zmiany bêd±cej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Instytucj± Wspó³finansuj±c± w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysoko¶ci i warunków p³atno¶ci dofinansowania realizacji projektu stanowi±cego przedmiot niniejszej umowy; 2) wyst±pienia si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. 3) Uwaga: w zwi±zku z tym, ¿e termin zakoñczenia jest kryterium oceny ofert zamawiaj±cy nie przewiduje innych mo¿liwo¶ci przed³u¿enia tego terminu, a niewykonanie zamówienia w terminie jest objête odpowiedzialno¶ci± wykonawcy na zasadzie ryzyka a nie na zasadzie winy. 3. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia jest dopuszczalna w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci: 1) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy. 4. Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiaj±cy realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ; 2) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 3) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; 4) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci Przedmiotu Umowy; 5) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu; 6) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy; 7) zmiana zasad p³atno¶ci. Zamawiaj±cy informuje, ¿e je¿eli Wykonawca wska¿e, ¿e Zamawiaj±cy nie jest objêty procedur± odwrotnego obci±¿enia VAT i zastosuje stawkê podatku VAT w ofercie i strony przyjm± w umowie zasadê klasycznego rozliczenia podatku VAT - a wi±¿±ce stanowiska organów skarbowych wska¿± nastêpnie na wystêpowanie procedury odwrotnego obci±¿enia VAT w stosunkach pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± - Strony dokonaj± zmiany umowy, w ramach której Wykonawca zobowi±¿e siê do wystawiania faktur zgodnie z regu³ami dotycz±cymi procedury odwrotnego obci±¿enia VAT; 8) zmiana zasad p³atno¶ci. Je¿eli przed zakoñczeniem realizacji zamówienia Zamawiaj±cy otrzyma interpretacjê podatkow± dotycz±c± podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postêpowania, która wska¿e na konieczno¶æ zastosowania innej stawki podatku VAT ni¿ wynikaj±cy oferty i umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy z Wykonawc± na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy polegaj±c± na zmianie stawki podatku VAT - do tych czê¶ci zamówienia, do których bêdzie to uzasadnione w ¶wietle otrzymanej interpretacji (sta³a zostaje kwota netto, wykonawca wystawi faktury z w³a¶ciwym podatkiem VAT); 9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 5. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, zmiana osób do kontaktu 2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). 7. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 8. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zamawiaj±cy przewidzia³ katalog zmian umowy, na które mog± powo³ywaæ siê strony niniejszej umowy. 9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji stosowania przepisów dotycz±cych ochrony i przetwarzania danych osobowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-03-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Projekt pn.: "Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku Zespo³u Szkó³ w Wojciechowie na Punkt Przedszkolny II-Oddzia³owy" wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura spo³eczna, Dzia³anie 13.5 Infrastruktura przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, projekt nr RPLU.13.05.00-06-0030/15

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.