eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Prace modernizacyjne oraz remontowe w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-02



Ogłoszenie nr 528696-N-2020 z dnia 2020-04-02 r.

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin: Prace modernizacyjne oraz remontowe w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin, krajowy numer identyfikacyjny 93927200000000, ul. Ul. Konstytucji 3-go Maja  15 , 05-250  Radzymin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7865024, 608727531, , e-mail biuro@bibliotekaradzymin.pl, , faks 22 7865024 w. 23.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.radzymin.pl/artykuly/421/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Gminna instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.radzymin.pl/artykuly/421/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie, z opisem wskazamym w SIWZ
Adres:
BiBlioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin ul. Konstytucji 3 Maja 15, 05-250 Radzymin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace modernizacyjne oraz remontowe w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne oraz remontowe w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin. W zakres prac związanych z modernizacją i remontem w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin wchodzą: Część I- roboty modernizacyjne w zakresie dróg i odwodnienia terenu, roboty izolacyjne w obrębie cokołu budynku; Część II - montaż dodatkowych okien w połaci dachu; wykonanie nowych pionów instalacji sanitarnej w łazienkach; remont pomieszczeń, w których wykowywane będą ww. prace; Część III- remont kominów ponad dachem; remont okien i wybranych elementów na elewacji budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określono w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych na potrzeby niniejszego zamówienia. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to, czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zamówienia, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają wzory umów, stanowiące Załączniki do SIWZ. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45111200-0
45233142-6
45231110-9
45410000-4
45443000-4
45453100-8
45320000-6
45332300-6
45430000-0
45432100-5
45432220-2
45432220-2
45442100-8
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I Zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto nie niższej niż 250 000,00 zł każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, sztuki budowlanej i dokumentacji przetargowej oraz zakończone w terminie wynikającym z umowy. Za robotę budowlaną Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych, inwestycyjnych lub remontowych, których zakres obejmował budowę, przebudowę lub remont nawierzchni, chodników, kanalizacji deszczowej oraz izolacji fundamentów lub innych elementów konstrukcji budowlanych zlokalizowanych w gruncie, narażonych na działanie wody (zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane - Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Do realizacji przedmiotowego zamówienia skieruje osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj. kierownik budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i w specjalności sanitarnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy. Wymagany powyżej okres doświadczenia zawodowego należy liczyć od upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r. poz. 220). Dla części II Zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto nie niższej niż 30 000,00 zł każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, sztuki budowlanej i dokumentacji przetargowej oraz zakończone w terminie wynikającym z umowy. Za robotę budowlaną Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont 1 obiektu budowlanego (zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane - Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), polegające na wykonaniu co najmniej robót z branży budowlanej. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Do realizacji przedmiotowego zamówienia skieruje osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj. kierownik budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy. Wymagany powyżej okres doświadczenia zawodowego należy liczyć od upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2020r. poz. 220). Dla części III Zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto nie niższej niż 50 000,00 zł każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, sztuki budowlanej i dokumentacji przetargowej oraz zakończone w terminie wynikającym z umowy. Za robotę budowlaną Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont 1 obiektu budowlanego (zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane - Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), polegające na wykonaniu co najmniej robót z branży budowlanej. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Do realizacji przedmiotowego zamówienia skieruje osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj. kierownik budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy. Wymagany powyżej okres doświadczenia zawodowego należy liczyć od upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020r. poz. 220).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli nie wynika to z dokumentów załączonych do oferty, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.).Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wymagana wysokość wadium wynosi: Część I - 8 000,00 zł Część II - 1 500,00 zł Część III - 2 000,00 zł (do 3% wartości szacunkowej zamówienia) wniesiona w dowolnej formie wskazanej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Podstawą obliczenia wadium jest wartość szacunkowa zamówienia bez zamówień uzupełniających oraz bez opcji. Nr rachunku 42 2490 0005 0000 4600 9461 9193, w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto oferty80,00
Długość okresu gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Projekt umowy, dla każdej z części odrębnie , stanowi załącznik nr 6 do SIWZ


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie dla każdej części zamówienia odrębnie w dowolnej formie wskazanej w art. 148 ust.1 Pzp. Datą wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu jest dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego na nr konta 42 2490 0005 0000 4600 9461 9193 Biblioteki. Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 1, zostanie zwrócone Wykonawcy w wysokości: 70% - w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (po ostatecznym odbiorze zamówienia potwierdzonym protokołem odbioru); 30% - nie później niż w 15. dniu po upływie okresu gwarancji.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: zmiany osoby przewidzianej do nadzoru nad realizacją umowy pod warunkiem, że zaproponowana osoba będzie posiadała nie niższe kwalifikacje i doświadczenie niż określone w SIWZ (zmiany, o których mowa w § 5 ust. 2 umowy); zmiany danych teleadresowych; zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, zmiana części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, z zastrzeżeniem zapisów § 11 umowy; Zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zmiany sposobu realizacji zamówienia, w szczególności:konieczność wykonania robót / prac wynikających z zaleceń organów administracji (np. nadzór budowlany), wydanych po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia; konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej ze względu na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Wykonanie odwodnienia oraz prace izolacyjne ścian fundamentowych i cokołu budynku Biblioteki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres prac związanych z modernizacją w zakresie dróg i odwodnienia terenu oraz robotami izolacyjnymi w obrębie cokołu budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin wchodzą: rozbiórka i ponowne ułożenie chodników i opaski budynku, wykopy celem odsłonięcia ścian fundamentowych, przygotowanie podłoża modernizacja kanalizacji deszczowej obejmuje budowę: przykanalików fi 200 mm z rur PVC, wpustów deszczowych 0,50 m z osadnikiem, studni betonowych, kanału fi 300 mm z rur PP,zakres robót przy wykonywaniu modernizacji kanalizacji deszczowej obejmuje: oznakowanie robót, dostawę materiałów, wykonanie prac przygotowawczych, w tym: przebudowę wylotu kanału, rozbiórki istniejących elementów kanalizacji, istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych, wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem,przygotowanie podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci,ułożenie przewodów kanalizacyjnych, odgałęzień, studni kanalizacyjnych, wpustów deszczowych,wykonanie izolacji studzienek,zasypanie i zagęszczenie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu,odtworzenie nawierzchni po robotach,przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej,roboty tynkarskie i hydroizolacyjne, wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu, na okres realizacji robót (do wykonania zakresu robót kanalizacyjnych zlokalizowanych w pasie drogowym ul. Pogonowskiego i częściowo w ul. Konstytucji 3 Maja ) wykonanie oznakowania zgodnie z projektem, zgłoszenie - do odbioru Zarządcy w/w ulic, zmianie organizacji ruchu należy powiadomić służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo, p.poż. , zdrowie, energetykę, gazownictwo, wodociągi i kanalizację, w trakcie prowadzenia robót, przed zasypaniem układanego rurociągu, należy uzyskać pisemne potwierdzenie każdego Zarządcy instalacji uzbrojenia podziemnego, znajdującego się w ciągu ulic gdzie były wykonywane roboty związane z przebudową kanalizacji deszczowej, potwierdzające że instalacje nie przebudowywane nie uległy uszkodzeniu, a przebudowywane zostały wykonane zgodnie z projektem. Po zakończeniu robót, dokonać protokolarnego odbioru przez Zarządcę ulic w pasie których prowadzone były roboty, przywrócenia do stanu pierwotnego elementów wyposażenia (jezdnie, chodniki, trawniki, oznakowanie itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją i nie wnosi do niej zastrzeżeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45111200-0, 45233142-6, 45231110-9, 45410000-4, 45320000-6, 45332300-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Całkowita cena brutto oferty80,00
Długość okresu gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie pionów wentylacyjnych instalacji sanitarnej w łazienkach, montaż okien połaciowych i remont pomieszczeń, w których będą odbywały się ww. prace
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pionów wentylacyjnych instalacji sanitarnej w łazienkach, montaż okien połaciowych i remont pomieszczeń, w których będą odbywały się ww. prace w Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Radzymin.W zakres prac związanych z remontem wchodzą: montaż dwóch dodatkowych okien w pomieszczeniu socjalnym i pomieszczeniu Radzymińskiej Orkiestry Dętej, odpowietrzenie instalacji kanalizacyjnej w obrębie toalet na parterze budynku wraz z ogólnym remontem pomieszczeń, wykonanie balustrady stalowej o wysokości 110 cm przy schodach do pomieszczenia orkiestry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją i nie wnosi do niej zastrzeżeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45410000-4, 45430000-0, 45432100-5, 45432220-2, 45442100-8, 45450000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Całkowita cena brutto oferty80,00
Długość okresu gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Remont kominów nad połacią dachu, remont okien i elementów dekoracyjnych budynku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont kominów nad połacią dachu, remont okien i elementów dekoracyjnych budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin.W zakres prac związanych z remontem pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin wchodzą: wymiana obróbek blacharskich, rozebranie czap kominowych i późniejsze odtworzenie, wymiana kratek otworów wentylacyjnych na kominach, przemurowanie górnej części kominów, odbicie tynków na kominach oraz odtworzenie z dwukrotnym malowaniem farbami polikrzemianowymi, remont stolarki okiennej i elementów dekoracyjnych (czyszczenie, szpachlowanie, malowanie).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do umowy. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją i nie wnosi do niej zastrzeżeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45443000-4, 45453100-8, 45320000-6, 45410000-4, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Długość okresu gwarancji20,00
Cakłowita cena brutto oferty80,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.