eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › "Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj" .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-31



Ogłoszenie nr 528200-N-2020 z dnia 2020-03-31 r.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach: "Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj" .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, krajowy numer identyfikacyjny 00065711900000, ul. Rybickiego  1 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 8340821, , e-mail dzp@wsz-skier.pl, , faks 468 340 821.
Adres strony internetowej (URL): https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej .
Adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. St. Rybickiego w Skierniewicach , 96-100 Skierniewice ul. Rybickiego 1 kancelaria Szpitala w godz. 8:00-15:00


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj" .
Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1/ 12 /2020r.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane przeprowadzone w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ulica Rybickiego 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Umowa z wyłonionym Wykonawcą będzie podpisana - termin wykonania zamówienia do 30 listopada 2020

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 100 000,00 zł. Zamawiający nie dopuszcza przedłożenia informacji z kilku banków lub spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych oraz sumowania wysokości posiadanych środków finansowych na różnych rachunkach, chyba że Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że środki finansowe wykazane na różnych rachunkach nie pochodzą z operacji przelewu tych samych środków finansowych pomiędzy rachunkami Wykonawcy, oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimalnej 1 500 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że: C1) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia: - kierownikiem budowy (1 osoba) z min. 5-letnimi uprawnieniami budowlanymi( liczone od dnia nadania uprawnień) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, który legitymuje się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z doświadczeniem pełnienia samodzielnego kierowania budową/nadzoru inwestorskiego nad min. 2 robotami budowlanymi w budynkach polegających na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 1 100 000,00 zł. brutto. - kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) z min. 5-letnimi uprawnieniami budowlanymi( liczonymi od dnia nadania uprawnień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który legitymuje się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem pełnienia samodzielnego kierowania robotami budowlanymi/nadzoru inwestorskiego nad min. 2 robotami budowlanymi branży elektrycznej w budynkach polegających na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 1 100 000,00 zł. brutto. - kierownikiem robót (1 osoba) z min. 5-letnimi uprawnieniami budowlanymi ( liczonymi od dnia nadania uprawnień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazów medycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który legitymuje się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem pełnienia samodzielnego kierowania robotami budowlanymi/nadzoru inwestorskiego nad min. 2 robotami budowlanymi branży elektrycznej w budynkach polegających na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 1 100 000,00 zł. brutto. (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 wykaz osób) - osobami, które będą pełnić funkcję projektantów posiadających uprawnienia w specjalnościach: 1). architektonicznej bez ograniczeń (projektant i sprawdzający) 2). konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (projektant I sprawdzający) 3). instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazów medycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (projektant i sprawdzający) 4). instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń ( projektant i sprawdzający) Wykonawca projektu (projektant): z doświadczeniem polegającym na wykonaniu w sposób należyty co najmniej 2 dokumentacji projektowych o łącznym zakresie: projekt budowlany i projekt wykonawczy dla inwestycji polegającej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, w okresie ostatnich 3 lat i dysponuje: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń**, doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w ww. specjalności co najmniej 1 projektu budowlanego obejmującego budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub przebudowę i/lub remont obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekt w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń**, doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w ww. specjalności co najmniej 1 projektu budowlanego obejmującego budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub przebudowę i/lub remont obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta w ww. branży, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekt w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazów medycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń** doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 projektu budowlanego obejmującego instalację wentylacji mechanicznej i gazów medycznych obejmującej budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub przebudowę i/lub remont obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekt/projekty w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń** doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w ww. specjalności co najmniej 1 projektu budowlanego obejmującego instalację elektryczną wewnętrzną polegającą na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remontu obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekt w ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza również możliwość, że Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającego uprawnienia łącznie w w/w specjalnościach, którą skieruje do realizacji zamówienia (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) C2). Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 1 100 000,00 zł. brutto. (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz z informacją, o której mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. UWAGA! W przypadku oferty składanej przez konsorcjum oraz przez wykonawcę, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zamawiający wymaga by co najmniej jeden z podmiotów wykazał się wymaganym doświadczeniem. Oznacza to, że Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczeń o niższych niż wymagana wartość.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

A.1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp - o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; A.3) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 22 ustawy Pzp - o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; A.4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
B.1) Dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 100 000,00 PLN tj. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B.2) Kserokopia polisy potwierdzona za zgodność z oryginałem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 1 500 000,00 PL B.3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do siwz. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - roboty izolacyjne, zbrojarskie, betoniarskie, murarskie, - wykonywanie ścian działowych w technologii suchej zabudowy, - roboty tynkarskie, - roboty okładzinowe ścian, podłóg, sufitów, - roboty malarskie, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie i montaż konstrukcji stalowych, - roboty instalacyjne elektryczne, - sanitarne - roboty wykończeniowe i montażowe. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oświadczenia o liczbie zatrudnionych osób, wykonujących czynności na rzecz zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy, w trzech egzemplarzach (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do wzoru umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ).Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia: - Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. - Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez: adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, miejsce wykonywania pracy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. - Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na postawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. - Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z wykonywaniem przedmiotowego zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz wykonanych robót budowlanych dotyczące przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do siwz Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów ( w tym bloku operacyjnego lub oddziału Intensywnej Terapii i Anestezjologii ) należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 1 100 000,00 zł. brutto. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zakres prac powinien obejmować: roboty budowlane, elektryczne, teletechniczne, roboty wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania, roboty wentylacyjno- klimatyzacyjne , gazów medycznych (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). .

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW - SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ a) FORMULARZ OFERTOWY wraz ze stroną tytułową - załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. b) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium. c) Pełnomocnictwo - jeżeli jest wymagane. d) Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę - jeśli dotyczy. e) Oświadczenie załącznik nr 4- Informacje zawarte ww. oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w łącznej kwocie : 13 500,00 zł. ( słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych ) 2. Zamówienie nie jest podzielone na części ( pakiety)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
czas gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
wszystkie zapisy dotyczące umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-16, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.