eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie: bieżące utrzymanie żywopłotów i krzewów, odchwaszczanie żywopłotów, zakładanie i przebudowa zniszczonych trawników na obszarach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu, na terenie miasta Opola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31



Ogłoszenie nr 528129-N-2020 z dnia 2020-03-31 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie: bieżące utrzymanie żywopłotów i krzewów, odchwaszczanie żywopłotów, zakładanie i przebudowa zniszczonych trawników na obszarach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu, na terenie miasta Opola
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Firmowa  1 , 45-594  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, , e-mail sekretariat@mzd.opole.pl, , faks 77 469 74 02.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.um.opole.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.um.opole.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Opolu, ul. Firmowa 1, piętro 2 pokój 213 (sekretariat)
Adres:
Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Firmowa 1 45-594 Opole


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie: bieżące utrzymanie żywopłotów i krzewów, odchwaszczanie żywopłotów, zakładanie i przebudowa zniszczonych trawników na obszarach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu, na terenie miasta Opola
Numer referencyjny: NP.260.29.2020.P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie żywopłotów i krzewów, odchwaszczanie żywopłotów, zakładanie i przebudowa zniszczonych trawników na obszarach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu, na terenie miasta Opola, obejmujące: 1) Cięcia formujące żywopłotów, 2) Cięcia formujące krzewów, 3) Usuwanie krzewów, 4) Odchwaszczanie żywopłotów, 5) Zakładanie nowych trawników, 6) Odtworzenie zniszczonych trawników, 7) Odtworzenie (przebudowa) trawników w pasach rozdzielczych i między jezdnią a chodnikiem, 8) Odchwaszczanie trawników. Uszczegółowienie czynności składających się na przedmiot zamówienia: a) Cięcia formujące żywopłotów: o Cięcie żywopłotów z ziemi obejmuje: ciecie formujące żywopłotów z nadaniem i utrzymaniem prawidłowych kształtów przekroju wraz z zachowaniem rozmiarów zamieszczonych w Załączniku nr ...1a i 1b, cięcie z wykorzystaniem przez Wykonawcę nożyc spalinowych oraz nożyc ręcznych ( w miejscach gdzie dostęp do krzewów jest utrudniony ), w sposób zapewniający prawidłową regenerację żywopłotów bez dopuszczenia do ich degradacji, usuwanie na bieżąco samosiewów obcych gatunków w obrębie żywopłotów, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. o Cięcie żywopłotów z rusztowań (powyżej wysokości 1,6m) obejmuje: ciecie formujące żywopłotów z nadaniem i utrzymaniem prawidłowych kształtów przekroju wraz z zachowaniem rozmiarów zamieszczonych w Załączniku nr 1a i 1b jako żywopłoty o wysokości powyżej 1,6m, cięcie z wykorzystaniem przez Wykonawcę nożyc spalinowych oraz nożyc ręcznych ( w miejscach gdzie dostęp do krzewów jest utrudniony ), w sposób zapewniający prawidłową regenerację żywopłotów bez dopuszczenia do ich degradacji, usuwanie na bieżąco samosiewów obcych gatunków w obrębie żywopłotów, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. o Wykopanie krzewów żywopłotowych bez bryły korzeniowej (usuwanie) obejmuje: usuniecie ręczne krzewów poprzez wycięcie poniżej powierzchni gruntu bez usuwania systemu korzeniowego, wyrównanie miejsca po usunięciu krzewu ziemia rodzimą, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. o Odmładzanie żywopłotów obejmuje: Cięcie korygujące żywopłotu, obniżenie i zmniejszenie bryły żywopłotu z nadaniem i utrzymaniem prawidłowych kształtów przekroju wraz z zachowaniem rozmiarów zamieszczonych w Załączniku nr 1a i 1b, cięcie z wykorzystaniem przez Wykonawcę nożyc spalinowych, nożyc ręcznych ( w miejscach gdzie dostęp do krzewów jest utrudniony ) oraz piły spalinowej do obcinania grubych pędów żywopłotów, w sposób zapewniający prawidłową regenerację żywopłotów bez dopuszczenia do ich degradacji, usuwanie na bieżąco samosiewów obcych gatunków w obrębie żywopłotów, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. b) Cięcia formujące krzewów: o Odmładzanie pojedynczych krzewów obejmuje: Przycinanie i formowanie krzewów, przycinanie grubych starych pędów, obniżenie i ewentualne zmniejszenie bryły krzewu , usuwanie połamanych i chorych gałęzi, usuwanie gałęzi ograniczających widoczność, usuwanie na bieżąco samosiewów obcych gatunków w obrębie krzewu, spulchnienie i ręczne opielenie ziemi pod krzewami wykonaniu mis pod krzewami, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. o Przycięcie pojedynczych krzewów obejmuje: Przycinanie i formowanie krzewów, usuwanie połamanych i chorych gałęzi, usuwanie gałęzi ograniczających widoczność, usuwanie na bieżąco samosiewów obcych gatunków w obrębie krzewu, spulchnienie i ręczne opielenie ziemi pod krzewami wykonaniu mis pod krzewami, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. o Przycięcie skupin krzewów żywopłotowych z kolcami obejmuje: Przycinanie i formowanie skupin krzewów z kolcami (np. Irga, Berberys, Ognik), usuwanie połamanych i chorych gałęzi, usuwanie gałęzi ograniczających widoczność, usuwanie na bieżąco samosiewów obcych gatunków w obrębie skupin krzewów, spulchnienie i ręczne opielenie ziemi pod krzewami, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. o Przycięcie skupin krzewów żywopłotowych bez kolców obejmuje: Przycinanie i formowanie skupin krzewów bez kolców (np. Tawuła, Śnieguliczka, Pęcherznica), usuwanie połamanych i chorych gałęzi, usuwanie gałęzi ograniczających widoczność, usuwanie na bieżąco samosiewów obcych gatunków w obrębie skupin krzewów, spulchnienie i ręczne opielenie ziemi pod krzewami, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. c) Usuwanie krzewów obejmuje: Usunięcie krzewów (ręczne lub mechaniczne) wraz z usunięciem systemu korzeniowego, zasypanie i wyrównanie miejsca po usuniętych krzewach ziemią urodzajną wysiać trawę na trawnikach lub uzupełnienie nawierzchni mieszanką żwirową, zgrabienie odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. d) Odchwaszczanie i żywopłotów obejmuje: Spulchnienie ziemi i ręczne opielenie żywopłotów, spulchnienie i ręczne opielenie ziemi pod krzewami, spulchnienie i ręczne opielenie powierzchni zieleńców na rondach, usunięcie obcych gatunków, zgrabienie chwastów i innych odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. e) Odtworzenie zniszczonych trawników bez uzupełnienia warstwy gleby urodzajnej obejmuje: oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, ręczne przekopanie gleby, rozrzucenie torfu i mieszanki nawozów mineralnych, wykonanie trawników siewem ręcznym z mieszanki traw przyulicznych, mechaniczną pielęgnację w okresie gwarancji. f) Odtworzenie zniszczonych trawników z uzupełnieniem podłoża warstwą ziemi urodzajnej obejmuje: oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, ręczne przekopanie gleby, rozścielenie ziemi urodzajnej warstwa 10cm wraz z jej zakupieniem i dowiezieniem rozrzucenie torfu i mieszanki nawozów mineralnych, wykonanie trawników dywanowych siewem ręcznym z mieszanki traw przyulicznych, mechaniczną pielęgnację w okresie gwarancji. g) Odtworzenie (przebudowa) trawników w pasach rozdzielczych i między jezdnią, a chodnikiem obejmuje: zebranie 20cm warstwy zadarniowanej i zanieczyszczonej gleby, oczyszczenie terenu, ręczne przekopanie podłoża, rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych siewem ręcznym z mieszanki traw przyulicznych, mechaniczną pielęgnację w okresie gwarancji. h) Odchwaszczanie trawników obejmuje: ręczne pielenie trawników, zgrabienie chwastów i innych odpadów roślinnych wraz ze wszelkimi nieczystościami znajdującymi się na terenie objętym usługą, tzn. odpadami komunalnym oraz ich usunięcie, tj. wywiezienie. Wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu zabiegu w pasie drogowym danej ulicy. Pozostałe wymagania zamawiającego: 1) Ceny jednostkowe muszą obejmować czynności: - oznakowanie robót - zabezpieczenie robót W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć koszty: - koszt wywozu i składowania odpadów zielonych (gałęzie, zrębki, odrosty) - uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. 2) Zlecenia określane jako "zagrażające bezpieczeństwu ruchu" realizowane będą przez Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji od Zamawiającego (telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną). Sprzęt oraz osoby uprawnione do wykonywania prac określonych w przedmiocie zamówienia, powinny być dostępne w takim stopniu, aby spełniały wymogi właściwego wykonania robót i mogły zostać użyte w czasie nie dłuższym niż 60 minut od chwili uzyskania informacji o konieczności podjęcia akcji. 3) Wykonawca będzie wykonywał zlecone prace przy użyciu sprzętu oznaczonego swoim logo. Pracownicy Wykonawcy skierowani do realizacji zleconych prac winni być ubrani w stroje robocze z logo firmy. 4) Wykonawca będzie wykonywał zlecone prace zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki ogrodniczej oraz szczegółowymi uzgodnieniami z Zamawiającym. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania zleconych prac zapewnieni bezpieczeństwo uczestnikom ruchu, tj. oznakowania ich zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz do prowadzenia prac w sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu. 6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na terenach zniszczonych w trakcie prowadzenia prac. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody władającym terenem bez zbędnej zwłoki bądź przez przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej. 7) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszystkie przepisy prawa powszechnego oraz miejscowego dotyczące ochrony środowiska naturalnego, w tym również ustawy o odpadach i ustawy o ochronie przyrody. Wszelkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska, poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg spowodowane przez niego lub jego podwykonawców podczas wykonywania prac. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt, a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace nakazane przez Zamawiającego. 9) Wymóg związany z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124, t.j. z późn. zm.). Wykonawca winien uwzględnić podczas realizacji przedmiotu zamówienia wymogi określone w ww. ustawie. 10) W okresie realizacji zamówień cząstkowych pożądane przez Zamawiającego jest posiadanie przez Wykonawcę następującej kadry: (1) Kierownik prac - posiadający: - wykształcenie minimum średnie ogrodnicze w zakresie kształtowania terenów zieleni lub leśne lub kurs równoważny (np. np. kurs inspektora nadzoru ds. pielęgnacji zieleni ) - doświadczenie w zakresie kierowania pracami polegającymi na pielęgnacji lub odnowie żywopłotów lub krzewów, oraz odchwaszczaniu np.: mis ziemnych, rond, terenów zielonych, pasów drogowych, wysepek, pasów rozdzielczych (2) Osoby wykonujące prace (3 osoby) - posiadające: - doświadczenie w wykonywaniu prac polegających na pielęgnacji lub odnowie żywopłotów lub krzewów, oraz odchwaszczaniu np.: mis ziemnych, rond, terenów zielonych, pasów drogowych, wysepek, pasów rozdzielczych z co najmniej roczną praktyką. (3) Kierowca - posiadający: - uprawnienia do kierowania samochodem o masie całkowitej do 3,5 T. 11) W okresie realizacji zamówień cząstkowych pożądane przez Zamawiającego jest posiadanie co najmniej następującego sprzętu: a) nożyce spalinowe- 2 szt. b) piła motorowa -1 szt. c) samochód skrzyniowy -1 szt. d) samochód umożliwiający transport odpadów komunalnych na wysypisko - 1 szt. 12) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę w zakresie i okresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r, poz. 1040, t.j. z późn. zm.). Wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w zakresie i w okresie realizacji zamówienia, osób wykonujących następujące czynności: a) Cięcia formujące żywopłotów, b) Cięcia formujące krzewów, c) Usuwanie krzewów, d) Odchwaszczanie żywopłotów, e) Zakładanie nowych trawników, f) Odtworzenie zniszczonych trawników, g) Odtworzenie (przebudowa) trawników w pasach rozdzielczych i między jezdnią a chodnikiem, h) Odchwaszczanie trawników. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na umowę o pracę. Uprawnienia Zamawiającego określają szczegółowo zapisy umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia (wyszczególnienie prac, obmiary) zawiera Wykaz cen (kosztorys ofertowy) stanowiący załącznik nr 1a.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77342000-9
77312100-1
90000000-7
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót o wartości do 70 000,00 zł netto, tj. prac w zakresie: a) Cięcia formujące żywopłotów, b) Cięcia formujące krzewów, c) Usuwanie krzewów, d) Odchwaszczanie żywopłotów, e) Zakładanie nowych trawników, f) Odtworzenie zniszczonych trawników, g) Odtworzenie (przebudowa) trawników w pasach rozdzielczych i między jezdnią a chodnikiem, h) Odchwaszczanie trawników. 2. Wielkość i zakres zamówienia dotyczy wykonania robót ww. prac w ramach realizacji zadania pn.: Pielęgnacja terenów zieleni w zakresie: bieżące utrzymanie żywopłotów i krzewów, odchwaszczanie żywopłotów, zakładanie i przebudowa zniszczonych trawników na obszarach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu, na terenie miasta Opola 3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) Zamówienie będzie udzielone w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, w tym m.in. na roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania. 2) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w par. 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia będą na identycznym - proporcjonalnym poziomie jak wskazane w niniejszym postępowaniu. 4) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa - umowa o pracę, art. 143b jak w niniejszym postępowaniu i umowie. 5) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie: a) wpis do rejestru prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz.U. 2019, poz. 701, z późn. zm.), b) decyzję na zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z zapisami art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2019, poz. 701, t.j. z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, określonych w lit a i b.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, tj.: (1) Kierownik prac - posiadający: - wykształcenie minimum średnie ogrodnicze w zakresie kształtowania terenów zieleni lub leśne lub kurs równoważny (np. np. kurs inspektora nadzoru ds. pielęgnacji zieleni ) - doświadczenie w zakresie kierowania pracami polegającymi na pielęgnacji lub odnowie żywopłotów lub krzewów, oraz odchwaszczaniu np.: mis ziemnych, rond, terenów zielonych, pasów drogowych, wysepek, pasów rozdzielczych W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (np. konsorcjum - oferta wspólna zgodnie z art. 23 u.p.z.p.) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich. b) wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, której przedmiot obejmował wykonywanie przez okres co najmniej jednego roku bieżącego utrzymaniu żywopłotów i krzewów, odchwaszczaniu żywopłotów i usuwaniu krzewów w pasach drogowych o wartości 50 000 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (np. konsorcjum - oferta wspólna zgodnie z art. 23 u.p.z.p.) wyżej opisany warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 u.p.z.p. oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-4 u.p.z.p., Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przenotpisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia niniejszego dokumentu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale 10 pkt 2: a) ppkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zanotmieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w powyżej pkt 3 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierająnotcym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administranotcyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zanotmieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za-mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który: a) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 (z wyjątkiem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); Zamawiający zgodnie z zapisami art. 26 ust. 2 u.p.z.p. wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia dokumentów wymienionych w niniejszym pkt 8 lit a w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. 10. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
9. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami niniejszego Rozdziału: 1) wpis do rejestru prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz.U. 2019, poz. 701, z późn. zm.) - składany na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 u.p.z.p.,, 2) decyzję na zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z zapisami art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2019, poz. 701, t.j. z późn. zm.) - składaną na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 u.p.z.p., 3) załącznik nr 2 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - składany wraz z ofertą, 4) załącznik nr 2a Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - składany wraz z ofertą, 5) załącznik nr 3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczenie o posiadaniu wykształcenia i kwalifikacji zawodowych - składany na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 u.p.z.p., 6) załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług - składany na wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 u.p.z.p., 7) załącznik nr 6 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w przypadku określonym w art. 22a u.p.z.p.) - składany wraz z ofertą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

-

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

-

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
doświadczenie personelu wykonawcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian podano w części II SIWZ wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-05-13 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.