eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Serwis pogwarancyjny urządzeń i instalacji technicznych (napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych oraz serwis gaśnic i hydrantów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31



Ogłoszenie nr 528031-N-2020 z dnia 2020-03-31 r.

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego: Serwis pogwarancyjny urządzeń i instalacji technicznych (napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych oraz serwis gaśnic i hydrantów)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89894800000000, ul. ul. Chodkiewicza  44 , 85-667  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 262 100, e-mail zamowienia-pub@wsd.org.pl, faks 523 262 101.
Adres strony internetowej (URL): www.wsd.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.wsd.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego, 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44, Budynek C, Sekretariat Dyrektora


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis pogwarancyjny urządzeń i instalacji technicznych (napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych oraz serwis gaśnic i hydrantów)
Numer referencyjny: 20/2020/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń i instalacji technicznych w zakresie: Część nr 1 - Gaśnice i hydranty, Część nr 2 - Napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych, Szczegółowy zakres i sposób wykonywania usługi: 1 - GAŚNICE I HYDRANTY - Sprawdzić czy jest dostateczna ilość czynnika gaśniczego - dwutlenek węgla - Sprawdzenie gaśnic proszkowych - Sprawdzenie hydrantów wewnętrznych - oczyszczenie i konserwacja - Sprawdzenie węży w hydrantach - Wykonanie próby ciśnieniowej gaśnic próba ciśnieniowa hydrantów wewnętrznych - Wykonanie próby ciśnieniowej gaśnic próba ciśnieniowa hydrantów zewnętrznych 2 - NAPĘDY DRZWI AUTOMATYCZNYCH I BRAM PODNOSZONYCH - Sprawdzenie i konserwacja segmentów bram podnoszonych - stan połączeń przegubowych - Sprawdzenie stanu mocowania i łożyskowania rolek - w razie potrzeby wymiana - Sprawdzenie poprawności działania zamków ryglujących - Sprawdzenie stanu zużycia uszczelek - w razie potrzeby wymiana - Sprawdzenie wału napędowego - Zabezpieczenie w przypadku pęknięcia sprężyn - sprawdzić stan techniczny - wymiana sprężyny - Kontrola i konserwacja bębnów - osadzenie klinów, dokręcenie śrub blokujących - Sprawdzenie stanu technicznego lin i kółek pośrednich - w razie konieczności wymiana - Sprawdzenie zamocowania napędu - regulacja wyłączników krańcowych - Ocena stanu przewodów i połączeń elektrycznych - Sprawdzenie mechanizmu awaryjnego zaryglowania - Sprawdzenie poprawnego działania mikrowyłączników - Sprawdzenie poprawności działania fotokomórek - Sprawdzenie poprawności działania sygnalizacji świetlnej - Sprawdzenie napędów drzwi - Sprawdzenie rolek w napędzie drzwi - w razie zużycia wymiana - Sprawdzenie pasków napędowych

II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje: - Co najmniej 1 pracownikiem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe, mającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń i instalacji technicznych. Pracownik Wykonawcy musi posiadać odpowiednie uprawnienia, zgodnie z wykazem uprawnień - świadectw kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 roku; nr 89; poz. 828 z późniejszymi zmianami) następujące uprawnienia: Część nr 2 - Rodzaj i zakres uprawnień: Grupa 1: 2, 10, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizował lub realizuje co najmniej 1 usługę serwisu pogwarancyjnego urządzeń i instalacji technicznych zgodnej z przedmiotem zamówienia. 1.2.2. Sytuacji ekonomiczno- finansowej: Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w zakresie: Część nr 1 - Gaśnice i hydranty, suma gwarancyjna polisy OC minimum 86.000,00 zł Część nr 2 - Napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych, suma gwarancyjna polisy OC minimum 123.000,00 zł Zamawiający, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje: Co najmniej 1 pracownikiem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe, mającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń i instalacji technicznych. Pracownik Wykonawcy musi posiadać odpowiednie uprawnienia, zgodnie z wykazem uprawnień - świadectw kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 roku; nr 89; poz. 828 z późniejszymi zmianami) następujące uprawnienia: Część nr 2 - Rodzaj i zakres uprawnień: Grupa 1: 2, 10, Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizował lub realizuje co najmniej 1 usługę serwisu pogwarancyjnego urządzeń i instalacji technicznych zgodnej z przedmiotem zamówienia. Sytuacji ekonomiczno- finansowej: Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w zakresie: Część nr 1 - Gaśnice i hydranty, suma gwarancyjna polisy OC minimum 86.000,00 zł Część nr 2 - Napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych, suma gwarancyjna polisy OC minimum 123.000,00 zł Zamawiający, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w zakresie: Część nr 1 - Gaśnice i hydranty, suma gwarancyjna polisy OC minimum 86.000,00 zł Część nr 2 - Napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych, suma gwarancyjna polisy OC minimum 123.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje: Co najmniej 1 pracownikiem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe, mającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń i instalacji technicznych. Pracownik Wykonawcy musi posiadać odpowiednie uprawnienia, zgodnie z wykazem uprawnień - świadectw kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 roku; nr 89; poz. 828 z późniejszymi zmianami) następujące uprawnienia: Część nr 2 - Rodzaj i zakres uprawnień: Grupa 1: 2, 10,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje: Co najmniej 1 pracownikiem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe, mającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń i instalacji technicznych. Pracownik Wykonawcy musi posiadać odpowiednie uprawnienia, zgodnie z wykazem uprawnień - świadectw kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 roku; nr 89; poz. 828 z późniejszymi zmianami) następujące uprawnienia: Część nr 2 - Rodzaj i zakres uprawnień: Grupa 1: 2, 10,

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena50,00
Czas usuwania usterek (w godzinach) w dni robocze. Maksymalny czas do 24h.15,00
Czas usuwania usterek (w godzinach) w dni wolne i święta. Maksymalny do 24h.15,00
Długość okresu gwarancji w miesiącach10,00
Skonto - Wykonawca udzieli rabatu za wcześniejszą zapłatę faktur: a) Rabat 10% za płatność w terminie do 30 dni - 10 pkt. b) Rabat 5% za płatność w terminie od 31 do 45 dni. - 5 pkt. c) Brak rabatu - 0 pkt.10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie uzupełnienia oświadczenia Stron dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach na określonych warunkach: a. zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c. gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. Wniosek powinien zawierać opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-08, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Świadczenie pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń i instalacji technicznych w zakresie: Gaśnice i hydranty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres i sposób wykonywania usługi: 1 - GAŚNICE I HYDRANTY - Sprawdzić czy jest dostateczna ilość czynnika gaśniczego - dwutlenek węgla - Sprawdzenie gaśnic proszkowych - Sprawdzenie hydrantów wewnętrznych - oczyszczenie i konserwacja - Sprawdzenie węży w hydrantach - Wykonanie próby ciśnieniowej gaśnic próba ciśnieniowa hydrantów wewnętrznych - Wykonanie próby ciśnieniowej gaśnic próba ciśnieniowa hydrantów zewnętrznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena50,00
Czas usuwania usterek (w godzinach) w dni robocze. Maksymalny czas do 24h.15,00
Czas usuwania usterek (w godzinach) w dni wolne i święta. Maksymalny do 24h.15,00
Długość okresu gwarancji w miesiącach10,00
Skonto - Wykonawca udzieli rabatu za wcześniejszą zapłatę faktur: a) Rabat 10% za płatność w terminie do 30 dni - 10 pkt. b) Rabat 5% za płatność w terminie od 31 do 45 dni. - 5 pkt. c) Brak rabatu - 0 pkt.10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Serwis pogwarancyjny urządzeń i instalacji technicznych - Napędy drzwi automatycznych i bram podnoszonych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 - NAPĘDY DRZWI AUTOMATYCZNYCH I BRAM PODNOSZONYCH - Sprawdzenie i konserwacja segmentów bram podnoszonych - stan połączeń przegubowych - Sprawdzenie stanu mocowania i łożyskowania rolek - w razie potrzeby wymiana - Sprawdzenie poprawności działania zamków ryglujących - Sprawdzenie stanu zużycia uszczelek - w razie potrzeby wymiana - Sprawdzenie wału napędowego - Zabezpieczenie w przypadku pęknięcia sprężyn - sprawdzić stan techniczny - wymiana sprężyny - Kontrola i konserwacja bębnów - osadzenie klinów, dokręcenie śrub blokujących - Sprawdzenie stanu technicznego lin i kółek pośrednich - w razie konieczności wymiana - Sprawdzenie zamocowania napędu - regulacja wyłączników krańcowych - Ocena stanu przewodów i połączeń elektrycznych - Sprawdzenie mechanizmu awaryjnego zaryglowania - Sprawdzenie poprawnego działania mikrowyłączników - Sprawdzenie poprawności działania fotokomórek - Sprawdzenie poprawności działania sygnalizacji świetlnej - Sprawdzenie napędów drzwi - Sprawdzenie rolek w napędzie drzwi - w razie zużycia wymiana - Sprawdzenie pasków napędowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena50,00
Czas usuwania usterek (w godzinach) w dni robocze. Maksymalny czas do 24h.15,00
Czas usuwania usterek (w godzinach) w dni wolne i święta. Maksymalny do 24h.15,00
Długość okresu gwarancji w miesiącach10,00
Skonto - Wykonawca udzieli rabatu za wcześniejszą zapłatę faktur: a) Rabat 10% za płatność w terminie do 30 dni - 10 pkt. b) Rabat 5% za płatność w terminie od 31 do 45 dni. - 5 pkt. c) Brak rabatu - 0 pkt.10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.