eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kamionka II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-30



Ogłoszenie nr 527825-N-2020 z dnia 2020-03-30 r.

Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kamionka II"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Poprawa systemu zagospodarowania w wodę gminy Opole Lubelskie"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: n/d
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 36484041300000, ul. al. 600-lecia   8 , 24-300  Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818272302, 601695799, e-mail sekretariat@opk-opolelubelskie.pl, prezes@opk-opolelubelskie.pl, faks 818272364.
Adres strony internetowej (URL): http://opk-opolelubelskie.pl/przetargi/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://opk-opolelubelskie.pl/przetargi/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://opk-opolelubelskie.pl/przetargi/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
n/d


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
n/d


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
n/d
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
n/d
Adres:
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., 24-300 Opole Lubelskie al. 600-lecia 8, sekretariat pok. nr 4


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
n/d

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kamionka II"
Numer referencyjny: OPK/WMR/ZP-2/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
n/d
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
n/d


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody o maksymalnej wydajności 20m3/h, w m. Kamionka gm. Opole Lubelskie na dz. nr ewid. 2/3, na której znajduje się budynek hydroforni strefowej podnoszącej ciśnienie wody pochodzącej z ujęci wody w Wojciechowie gm. Łaziska. Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie pozwolenia na budowę znak: AB.6740.5.123.2017 z dnia 19.10.2017 r., decyzja nr 404/2017. Budowa będzie realizowana na podstawie "PROJEKTU BUDOWLANEGO BUDOWY UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY w m. KAMIONKA gm. Opole Lubelskie". Na terenie inwestycji znajduję się budynek przepompowni strefowej wraz z wyposażeniem oraz studnia głębinowa posiadająca zatwierdzoną decyzją Starosty Opolskiego z dnia 14.12.2016r. znak RLŚ.6531.1.2016 dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wód podziemnych z utworów górnej kredy. Ustalona wydajność eksploatacyjna przedmiotowego ujęcia położonego w m. Kamionka wynosi Qe=21m3/h przy Se=4,10m. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: I. Branża budowlana 1. Roboty rozbiórkowe: 1.1. Demontaż pokrycia z płyt azbestowo-cementowych 1.2. Demontaż elementów więźb dachowych 1.3. Demontaż rynien 1.4. Demontaż rur spustowych 1.5. Rozbiórka murów z bloczków z betonu komórkowego 1.6. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych 1.7. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, krat okiennych 1.8. Przebicie otworów w ścianach z cegieł 2. Roboty wewnętrzne: 2.1 Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł 2.2 Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach 2.3 Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III 2.4 Ościeżnice drewniane 2.5 Skrzydła drzwiowe zewnętrzne pełne 2.6 Okna z kształtowników z wysokoudarowego PCV 2.7 Gruntowanie, przygotowanie powierzchni, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi 2.8 Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20cm 2.9 Warstwy wyrównawcze pod posadzki 2.10 Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych 3. Roboty zewnętrzne: 3.1. Paroizolacje z folii polietylenowej 3.2. Izolacje cieplne i przeciwdżwiękowe z wełny mineralnej 3.3. Wiatroizolacja z folii wstępnego krycia 3.4. Ołacanie połaci dachowych 3.5. Pokrycie dachów blachą powlekaną dachówkową na łatach, montaż gąsiorów, obróbki wywiewek wentylacyjnych i wywietrznika, montaż pasów nadrynnowych, montaż osłon bocznych, obróbki blacharskie, obróbki włazów dachowych 3.6. Rynny dachowe PVC 125mm, rury spustowe PVC 75mm 3.7. Podsufitka z paneli układanych poziomo - montaż rusztu na konstrukcji drewnianej, układanie poziomych paneli winylowych typu "Siding" 3.8. Docieplenie ścian, styropian i styrodur 10cm 3.9. Podest z betonu, okładzina podestu płytkami z kamieni sztucznych 4. Fundament pod obudowę studni 4.1. Podkłady z ubitych materiałów sypkich na stropie 4.2. Płyty fundamentowe żelbetowe 4.3. Przygotowanie i montaż zbrojenia 4.4. Izolacje przeciwwilgociowe 4.5. Nawierzchnia z kostki brukowej, obrzeża betonowe 5. Odstojnik popłuczyn 5.1. Roboty ziemne, usunięcie warstwy ziemi, wykopy oraz przekopy, zasypywanie wykopów, 5.2. Montaż elementów prefabrykowanych - odstojnika prostokątnego, przykryć odstojnika i kominka włazowego, wraz z dostawą 6. Ogrodzenie 6.1. Demontaż ogrodzenia na słupkach stalowych obetonowanych 6.2. Ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych na słupkach stalowych obsadzonych w stopach betonowych, obrzeża betonowe, bramy i furtki w ramach z kształtowników stalowych z opierzeniem z paneli ogrodzeniowych ze słupkami z kształtowników stalowych 7. Zieleń terenu 7.1. Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci 7.2. Przekopanie gleby, rozrzucenie mieszanki torfu i ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych siewem 8. Drogi wewnętrzne i zewnętrzne 8.1. mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, nawierzchnie z kostki brukowej, obrzeża betonowe II. Branża sanitarna 1. Demontaż i remont stacji wodociągowej 1.1. Demontaż urządzenia hydroforowego o pojemności zbiornika 1500 dm3, 1.2. Demontaż rurociągów stalowych, 1.3. Demontaż zasuw żeliwnych kołnierzowych, 1.4. Demontaż pomp wirowych, 1.5. Demontaż wodomierza 2. Ujęcie wody 2.1. Pompa głębinowa Q = 21m3/h H = 100m, 2.2. Rurociągi ze stali nierdzewnej o średnicy 80mm, łączone na kołnierzach 2.3. Obudowa studni wierconej typu "LANGE" z kompletnym wyposażeniem 2.4. Głowica do rur 18", wodomierz, przepustnica i zawór zwrotny DN80, zawór czerpalny, 2.5. Automatyczne ogrzewanie 3. Stacja wodociągowa - instalacje technologiczne 3.1. Układ filtracyjny 2x900 z orurowaniem, złożami, zaworem sterującym, manometrami, konstrukcją wsporczą 3.2. Układ napowietrzający dn800 wraz z wypełnieniem w postaci pierścieni VSP, z orurowaniem, konstrukcją wsporczą, z przepustnicami z dźwignią, manometrem, odpowietrznikiem i zaworem bezpieczeństwa, z regulacją ilości powietrza proporcjonalną do przepływu wody 3.3. Zestaw chlorowania wody - pompa dozująca o wydajności min. 6dm3/h przy ciśnieniu 10bar z wejściem impulsowym i analogowym 4-20mA, zbiornik roztworu podchlorynu 60l z czujnikiem opróżnienia 3.4. Sterylizator - lampa UV 3.5. Sprężarka powietrza z napędem, bezolejowa, ze zbiornikiem 270dm3 3.6. Rozdzielacze do instalacji sprężonego powietrza z rur o średnicy 80mm z rotametrem, manometrami, zaworami redukcyjnymi i bezpieczeństwa 3.7. Wodomierz lub przepływomierz DN80 z nadajnikiem impulsów 3.8. Przepustnice z dyskiem ze stali nierdzewnej 3.9. Zawory, instalacja wodociągowa 4. Rurociągi technologiczne - międzyobiektowe 4.1. Rurociągi PE ciśnieniowe 4.2. Hydrant pożarowy 4.3. Zasuwy żeliwne w obudowie 4.4. Oznakowanie zasuw i tras sieci wodociągowej tabliczkami na słupkach betonowych 4.5. Płyty betonowe prefabrykowane wokół hydrantu 4.6. Płyta betonowa pod kolano hydrantu 5. Instalacje pomocnicze w hydroforni 5.1. Rurociągi z polipropylenu 5.2. Rurociągi z rur stalowych ocynkowanych 5.3. Zawory 5.4. Zlew kamionkowy kwasoodporny, jednokomorowy 5.5. Terma elektryczna 5.6. Rurociągi z rur kanalizacyjnych PVC 5.7. Wentylatory osiowe III. Branża elektryczna 1. Prace demontażowe w budynku stacji wodociągowej 1.1. Demontaż przewodów 1.2. Demontaż gniazd wtyczkowych, opraw, łączników 1.3. Demontaż rozdzielnic eNN 1.4. Demontaż konstrukcji wsporczych 2. Ujęcie wody 2.1. Lnie kablowe ziemne, od rozdzielnic w budynku stacji wodociągowej 2.2. Złącze kablowe przy studni, rozłączniki 2.3. Skrzynka hermetyczna w obudowie studni, podłączenie pompy głębinowej i sondy poziomu wody 2.4. Złącze kablowe w obudowie studni głębinowej 2.5. Hydrostatyczna sonda poziomu wody w studni 2.6. Termostat i grzejnik awaryjnego ogrzewania w obudowie studni 3. Stacja wodociągowa 3.1. Instalacja oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych 230V 3.2. Instalacja oświetlenia terenu 3.3. Instalacje siłowe - zasilanie odbiorników technologicznych oraz gniazda serwisowego 3.4. Rozdzielnica zasilająco-pomiarowa "R" 3.5. Rozdzielnica główna "RG", przeznaczona do rozdziału energii elektrycznej 3.6. Falownik pompy głębinowej 11kW, z regulatorem PID na sygnał 4-20mA 3.7. Rozdzielnica "RTT" - telemetrii i telesygnalizacji, TVU, akumulatory ładowane hybrydowym zespołem prądotwórczym 4. Zespół prądotwórczy, wiatrowo-solarny 4.1. Turbina wiatrowa WT z prądnicą 80W 4.2. Panele fotowoltaiczne 80W 4.3. Zasilacz elektryczny 24Vdc, 3A z akumulatorami 2x60Ah, 12Vdc 4.4. Zespól zasilania sieciowego 4.5. Przewody, mocowanie przewodów 5. Instalacja telewizji użytkowej 5.1. Kamera TUV zewnętrzna, z rejestratorem 5.2. Rezerwowy rejestrator obrazu 5.3. Przewody zasilające i sygnałowe, kanały instalacyjne 6. Sterowanie, telemetria, telesygnalizacja 6.1. Schematy sterowania i sygnalizacji stacji wodociągowej, specyfikacja techniczna układów sterowania, zależności między wielkościami mierzonymi (ciśnienia, poziomy wody w studni, przepływy) a pracą odbiorników technologicznych (pompa, sprężarka, lampa UV, chlorator) i urządzeń wykonawczych automatyki (elektrozawory, elektroprzepustnice filtrów, aeratora) - ujęte będą w dokumentacji powykonawczej, dostawców technologii. Wykonawca ma dowolność w doborze aparatury układów sterowania. 6.2. System pomiarów i rejestracji: ciśnienia, przepływu wody na wyjściu na sieć wodociągową, poziomu wody w studni, napięcia sieciowego na jednej z faz, zdarzeń awaryjnych 6.3. Separatory i powielacze sygnałów analogowych 6.4. Dostęp do aktualnych i archiwalnych danych poprzez sieć internetową (web-rejestrator z wbudowanym serwerem i stroną internetową zabezpieczoną hasłem) 6.5. System zdalnej sygnalizacji alarmowej poprzez komunikaty SMS/GSM gdy wielkości fizyczne mierzone web-rejestratorem znacznie odbiegają od standardów, sygnały alarmowe powinny być wysyłane przez UTT bez konieczności inicjacji transmisji przez użytkownika 7. Instalacje teletechniczne 7.1. Komputerowe sieci LAN kategorii 5, obwody dla kamery TUV, serwera TUV/NAS, rejestratora pomiarów 7.2. Router 3G/WIFI, przekaźnik SMS Szczegółowy zakres prac budowlanych, technologicznych, instalacyjnych oraz opis przyjętych rozwiązań określony został w "Projekcie Budowlanym Budowy Ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody w m. Kamionka gm. Opole Lubelskie na dz. nr ewid. 2/3". UWAGA: Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość dostawy wody do sieci rozdzielczej, zgodnie z Aneksem do projektu budowlanego "Budowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w m. Kamionka gm. Opole Lubelskie - Dostawa wody na czas wykonywania robót". Chwilowe przerwy w dostawie wody muszą być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym w celu wcześniejszego powiadomienia mieszkańców. Po wykonaniu czynności wskazanych w ww. Aneksie (dostawa wody na czas wykonywania robót) Wykonawca wykona badania wody w zakresie wskazanym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Opolu Lubelskim a następnie uzyska pozytywną opinię w sprawie przydatności wody do spożycia przez ludzi na czas realizacji inwestycji. Podczas prowadzenia prac objętych przedmiotem zamówienia wymagana jest stała dezynfekcja wody do sieci rozdzielczej podchlorynem sodu. Do odbioru końcowego robót objętych przedmiotem zamówienia wymagane jest ponowne wykonanie badań wody z nowo wybudowanej studni i uzyskanie od Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Opolu Lubelskim pozytywnej opinii na zastosowanie materiałów oraz w sprawie przydatności wody do spożycia przez ludzi. Wymagany zakres badań wody: ? wskaźniki fizyko-chemiczne: barwa, mętność, odczyn pH, temperatura, przewodność elektryczna właściwa w temp. 250C, żelazo ogólne, jon amonowy, mangan, smak, zapach; ? wskaźniki mikrobiologiczne: Escherichia coli, bakterie grupy coli, enterokoki, ogólna liczba mikroorganizmów w temp. 22oC, Clostridium prefringens (łącznie ze sporami). Uwagi dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający zaleca by Wykonawcy przed złożeniem oferty odbyli wizję lokalną. W celu uzgodnienia terminu wizji należy się skontaktować z Panią Agnieszką Opoką - Kierownik Wydziału Wodno-Ściekowego - tel. 695-562-000 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia. 3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną i wodę do celów budowlanych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do uporządkowania terenu i doprowadzenie do stanu sprzed rozpoczęcia robót. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu do akceptacji próbek materiałów przeznaczonych do wykończenia budynku z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 7. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych - załączniki do SIWZ. 8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45252126-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45231400-9
45311000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji;
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, w szczególności wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: Co najmniej jedno zamówienia na roboty budowlane, którego przedmiotem była budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub remont ujęcia wody (lub przepompowni wody pitnej) o wartości netto każdej min. 150 000,00 zł. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za projektowanie robót i kierowanie robotami budowlanymi (Personel Kluczowy), legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: Kierownik budowy (branża sanitarna) - posiadający: * co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (licząc do dnia składania ofert) w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej, * doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej przy realizacji co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub remont ujęcia wody (lub przepompowni wody pitnej), * uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub ochrony środowiska, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272). Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadający: * co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (licząc do dnia składania ofert) w pełnieniu funkcji kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej lub kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, * uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272). Kierownik robót branży elektrycznej - posiadający: * co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia składania ofert) w pełnieniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy branży elektrycznej, * doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży elektrycznej przy realizacji co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane, którego zakres obejmował m.in. prace z zakresu sterowania i zdalnego monitoringu w obiektach przemysłowych, * uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272). Uwaga: 1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018, poz. 2272). 3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zwane dalej oświadczeniem - stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Ważna polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - OC Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż: 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Informację dotyczącą doświadczenia Wykonawcy - wg wzoru: załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kopią dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót potwierdzających posiadane doświadczenie. Informację dotyczącą osób biorących udział w postępowaniu - wg wzoru: załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

n/d

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wybory Wykonawcy: 1) w pieniądzu - W takim przypadku wadium należy wnieść przelewem na konto depozytów Zamawiającego: bank PKO BP S.A. 17 1020 3147 0000 8102 0126 0892 z dopiskiem: "Wadium - Budowa SUW w miejscowości Kamionka II". Uwaga: Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; poręczenie musi zawierać klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 3) w gwarancjach bankowych - zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.), zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń lub gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Oferenta (30 dni). 4. Wadium wnoszone w dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji- poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją- poręczeniem, 3) kwotę gwarancji - poręczenia, 4) termin ważności gwarancji - poręczenia, 5) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do: zapłacenia kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela), do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) gwarancja (poręczenie) winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 8) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp. 8. Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5.ustawy PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
n/d


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
n/d
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
n/d
Informacje dodatkowe:
n/d
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
n/d
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: n/d
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: n/d
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: n/d
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): n/d
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: n/d
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: n/d
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
n/d


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
n/d
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
n/d
Informacje dodatkowe
n/d

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
n/d
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
n/d
Wstępny harmonogram postępowania:
n/d
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
n/d

Informacje dodatkowe:
n/d
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
n/d
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
n/d
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

n/d

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

n/d

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

n/d

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

n/d

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

n/d

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

n/d


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

n/d


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

n/d


Informacje dodatkowe:

n/d

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej Umowy: a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; b) zmian będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, np. eksploatatorów infrastruktury, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; c) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia terenu przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; d) innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, e) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, f) konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób, za pomocą których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi; b) zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę dotyczy osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi); c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; d) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, e) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; f) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; g) zmiana harmonogramu rzeczowo finansowego robót związana z aktualizacją przerobu Wykonawcy lub związana z dostosowaniem zakresu finansowego do budżetu Zmawiającego, h) zmiany uzasadnione wytycznymi podmiotu dofinansowującego zadania inwestycyjne, i) w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia), j) zmiany związane ze zleceniem Wykonawcy robót zamiennych związanych ze zmianą parametrów technicznych sieci i urządzeń na sieci zewnętrznej, k) zmiany technologiczne, pozwalające na uzyskanie lepszych parametrów pracy sieci, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji itp. l) konieczność zlecenia Wykonawcy robót dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego lub zamówień zamiennych. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Każdorazowa zmiana Umowy wymagająca zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy musi być uzgodniona z Instytucją Współfinansującą (jeżeli dotyczy). 6. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiany danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 7. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian Umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
n/d
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
n/d
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
n/d

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.