eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ewaluacja polskiej współpracy rozwojowej: Wieloletni program współpracy rozwojowej na lata 2016-2020, w połowie okresu realizacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-13



Ogłoszenie nr 527823-N-2018 z dnia 2018-03-13 r.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych: Ewaluacja polskiej współpracy rozwojowej: Wieloletni program współpracy rozwojowej na lata 2016-2020, w połowie okresu realizacji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, krajowy numer identyfikacyjny 00017791600000, ul. Al. J. Ch. Szucha  23 , 00580   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 523 99 10, e-mail bzp@msz.gov.pl, faks 022 523 81 19.
Adres strony internetowej (URL): www.msz.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.msz.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy skłądać wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewaluacja polskiej współpracy rozwojowej: Wieloletni program współpracy rozwojowej na lata 2016-2020, w połowie okresu realizacji
Numer referencyjny: BDG.741.002.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja polskiej współpracy rozwojowej: Wieloletni program współpracy rozwojowej na lata 2016-2020, w połowie okresu realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 73.11.00.00 - Usługi badawcze
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 162601,63
Waluta:

złoty polski
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
161 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia do 23 tygodni od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej, niż do dnia 31 października 2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie są stawiane
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 1) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tj., w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 (sto tysięcy) PLN brutto, polegającą na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego odnoszącego się do programu/programów lub projektu/projektów społecznych, zrealizowanych w kraju lub w krajach znajdujących się poza granicami Unii Europejskiej i poza OECD; 2) dysponuje zespołem badawczym posiadającym kwalifikacje i doświadczenie określone w punktach poniżej: a) Kierownik badania posiadający doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym badaniem ewaluacyjnym odnoszącym się do programów lub projektów społecznych, w którym głównymi wykorzystywanymi metodami badawczymi były metody jakościowe i będący autorem lub współautorem co najmniej jednego raportu końcowego z badania ewaluacyjnego; b) Ekspert (I) posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji badań jakościowych oraz doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch badań społecznych lub badań ewaluacyjnych dwóch różnych programów lub projektów społecznych, z wykorzystaniem co najmniej następujących metod i technik badawczych: badanie ankietowe, wywiady indywidualne pogłębione (IDI), warsztat strukturyzujący, panel ekspertów, analiza SWOT, studium przypadku oraz dokonaniu analizy i interpretacji wyników takich badań. c) Ekspert (II) posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch programów lub projektów realizowanych w co najmniej dwóch krajach Partnerstwa Wschodniego (PW) priorytetowych w polskiej pomocy. d) Ekspert (III) posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej jednego programu lub projektu humanitarnego realizowanego na rzecz krajów najmniej rozwiniętych należących do biorców Oficjalnej Pomocy Rozwojowej (ang. Official Development Assistance, ODA) według listy sporządzonej przez Komitetu Pomocy Rozwojowej (Development Assistance Committee, DAC OECD). e) Ekspert (IV) posiadający doświadczenie w ewaluacji co najmniej jednego dokumentu planistycznego (np. strategie rozwoju, programy lub plany rozwoju) o znaczeniu co najmniej regionalnym. f) Ekspert (V) będący realizatorem co najmniej dwóch monitoringów lub autorem/współautorem co najmniej dwóch ankiet monitoringowych wykorzystanych podczas realizacji badania społecznego lub będący realizatorem co najmniej jednego monitoringu i autorem/współautorem co najmniej jednej ankiety monitoringowej wykorzystanej podczas realizacji badania społecznego. Warunki szczególne, w zakresie zespołu badawczego: Co najmniej jeden z Ekspertów musi znać język angielski na poziomie co najmniej C1 (wg klasyfikacji znajomości językowej określonej przez Radę Europy). Co najmniej jeden z Ekspertów, inny niż spełniający warunek określony w zdaniu wyżej, musi znać język angielski na poziomie co najmniej B2 (wg klasyfikacji znajomości językowej określonej przez Radę Europy). Funkcje w zespole badawczym mogą być łączone w sposób wskazany w punktach a) - b) poniżej, z zastrzeżeniem, że zespół badawczy musi liczyć co najmniej 4 osoby, a jedna osoba nie może być wskazana do pełnienia więcej niż dwóch funkcji: a) funkcje Kierownika badania i Eksperta może pełnić ta sama osoba, o ile spełnia ona łącznie wszystkie wymagania postawione dla Kierownika i dla tego Eksperta, b) funkcje dwóch różnych Ekspertów może pełnić ta sama osoba, o ile spełnia ona łącznie wszystkie wymagania postawione dla tych Ekspertów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga wskazania nazwisk ekspertów w ramach dokumentów składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Natomiast dokumenty składające się na ofertę w znaczeniu wąskim, w szczególności opis organizacji prac badawczych powinny być składane bez imiennego wskazywania konkretnych ekspertów, ale ze wskazaniem funkcji danej osoby w zespole.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Nie są wymagane

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

10.2 Oferta powinna zawierać: 1. Formularz oferty, zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Opis Sposobu Realizacji Zamówienia (OSRZ) przedstawiony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3a do SIWZ, zawierający w szczególności: a) opis sposobu wykorzystania wszystkich metod/technik badawczych (określonych w punkcie 7 Opisu Przedmiotu Zamówienia /OPZ/ oraz zaproponowanych przez Wykonawcę) wraz z zastosowaniem kryteriów ewaluacji (określonych w pkt 6.1 OPZ) i pytań badawczych (określonych w pkt 6.2 OPZ oraz zaproponowanych przez Wykonawcę), b) opis organizacji wszystkich działań wynikających z przyjętej metodologii, przy zachowaniu terminów określonych w OPZ, c) opis organizacji wszystkich prac odnoszących się do przygotowania kwestionariusza ankiety monitoringowej, d) opis organizacji prac badawczych oraz prac odnoszących się do przygotowania kwestionariusza ankiety monitoringowej wraz z opisem rozdysponowania obowiązków wśród członków zespołu badawczego (bez imiennego wskazywania konkretnych ekspertów, ale ze wskazaniem funkcji danej osoby w zespole) i harmonogramem prac /z dokładnością do jednego tygodnia/ (elementy opisu podlegające ocenie w kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt 12.3.1) lit. a) SIWZ), e) ewentualne inne informacje istotne z punktu widzenia organizacji procesu badawczego. W przypadku nie złożenia OSRZ lub braku w jego treści informacji, o których mowa powyżej w pkt a) - d) lub w przypadku niezgodności zawartych informacji z treścią OPZ, Zamawiający uzna treść oferty jako niezgodną z treścią SIWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Wskazanie i opis dodatkowych metod/technik badawczych, przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 3b do SIWZ, spełniające warunki określone dla kryterium opisanego w pkt 12.3.1) lit. b SIWZ. W przypadku nie złożenia powyższego dokumentu lub braku w jego treści elementów podlegających ocenie, Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium, o którym mowa w pkt 12.3.1) lit. b SIWZ. 4. Wskazanie i opis dodatkowych pytań badawczych, przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 3b do SIWZ, spełniające warunki określone dla kryterium opisanego w pkt 12.3.1) lit. c SIWZ. W przypadku nie złożenia powyższego dokumentu lub braku w jego treści elementów podlegających ocenie, Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium, o którym mowa w pkt 12.3.1) lit. c SIWZ. 5. Próbkę kwestionariusza ankiety monitoringowej, możliwą do zastosowania w monitoringu jednego z 3 typów projektów w ramach realizacji Wieloletniego Programu Współpracy Rozwojowej: rozwojowych, humanitarnych lub realizowanych przez polskie placówki dyplomatyczne, przygotowana zgodnie z zasadami opisanymi w pkt 12.3.2) SIWZ. Dodatkowo, oprócz próbki kwestionariusza, Wykonawca zobligowany jest złożyć wypełniony Załącznik nr 3c do SIWZ - informacje dotyczące próbki kwestionariusza ankiety monitoringowej, podlegające ocenie w ramach kryterium, o którym mowa w pkt 12.3.2) SIWZ. W przypadku nie złożenia powyższych dokumentów lub braku w ich treści elementów podlegających ocenie, Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium, o którym mowa w pkt 12.3.2) SIWZ. 6. Wskazanie i opis obszarów ryzyka (OBR) wpływających na rzetelność badania wraz z propozycją rozwiązań minimalizujących te ryzyka, przedstawiony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3d do SIWZ. W przypadku nie złożenia powyższego dokumentu lub braku w jego treści elementów podlegających ocenie, Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium, o którym mowa w pkt 12.3.3) SIWZ. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena35,00
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia65,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot Umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: 1) w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się możliwość zmiany Umowy w zakresie kwoty VAT i kwoty wynagrodzenia brutto; 2) w przypadku, innej niż wskazana w pkt 1, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 3) w przypadku, gdy kontakt z wytypowanymi respondentami okaże się niemożliwy lub znacząco utrudniony z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i będzie to wymagało wytypowania nowej grupy respondentów do badania - dopuszcza się zmianę terminów umownych, z zastrzeżeniem, iż termin końcowy realizacji Umowy nie ulegnie zmianie. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności, określającego przyczynę zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie, co najmniej jednej okoliczności z wymienionych w ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.