eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › roboty budowlane p.n. "Modernizacja i dostosowanie drogi dojazdowej do wymogów przeciwpożarowych, dla potrzeb bezpieczeństwa transportu chorych, do Izby przyjęć przez zespoły ratownictwa medycznego, do budynku głównego SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach Bystrej wraz ze stanowiskami parkingowymi" oraz roboty budowlane p.n. "Dostosowanie obiektu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej dla potrzeb osób niepełnosprawnych - schody terenowe"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-30



Ogłoszenie nr 527805-N-2020 z dnia 2020-03-30 r.

SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej: roboty budowlane p.n. "Modernizacja i dostosowanie drogi dojazdowej do wymogów przeciwpożarowych, dla potrzeb bezpieczeństwa transportu chorych, do Izby przyjęć przez zespoły ratownictwa medycznego, do budynku głównego SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach Bystrej wraz ze stanowiskami parkingowymi" oraz roboty budowlane p.n. "Dostosowanie obiektu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej dla potrzeb osób niepełnosprawnych - schody terenowe"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej, krajowy numer identyfikacyjny 01065717500000, ul. Żywiecka  19 , 43-365  Wilkowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48338122020, e-mail zam.publiczne@szpital-kolejowy.com, faks +48338123098.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-kolejowy.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://bip-slaskie.pl/skbys/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane p.n. "Modernizacja i dostosowanie drogi dojazdowej do wymogów przeciwpożarowych, dla potrzeb bezpieczeństwa transportu chorych, do Izby przyjęć przez zespoły ratownictwa medycznego, do budynku głównego SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach Bystrej wraz ze stanowiskami parkingowymi" oraz roboty budowlane p.n. "Dostosowanie obiektu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej dla potrzeb osób niepełnosprawnych - schody terenowe"
Numer referencyjny: ZP/271/8/DT/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. "Modernizacja i dostosowanie drogi dojazdowej do wymogów przeciwpożarowych, dla potrzeb bezpieczeństwa transportu chorych, do Izby przyjęć przez zespoły ratownictwa medycznego, do budynku głównego SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach Bystrej wraz ze stanowiskami parkingowymi" oraz roboty budowlane p.n. "Dostosowanie obiektu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej dla potrzeb osób niepełnosprawnych - schody terenowe" zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz Przedmiarem robót, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SIWZ. 2. Zamówienie opisane w ust. 1 składa się z dwóch zamierzeń inwestycyjnych, których wykonanie zgodnie ze sztuką budowlaną oraz racjonalnością wydatkowania środków publicznych winno odbywać się w ramach jednego, niepodzielnego zamówienia. W ramach jednego, niepodzielnego zamówienia wyodrębniono następujące pakiety: a) "Modernizacja i dostosowanie drogi dojazdowej do wymogów przeciwpożarowych, dla potrzeb bezpieczeństwa transportu chorych, do Izby przyjęć przez zespoły ratownictwa medycznego, do budynku głównego SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach Bystrej wraz ze stanowiskami parkingowymi" Zakres robót zgodny STWiORB (Załącznik nr 6 do SIWZ - dokumentacja projektowa, przedmiary), m.in. ? wykonanie wykopów pod koryto nawierzchni ? wykonanie kanalizacji deszczowej ? zewnętrzne roboty wykończeniowe ? zagospodarowanie terenu w zakresie opracowania ? maksymalna wysokość na jakiej będą prowadzone roboty budowlane wynosi około 7,00m ? roboty prowadzone przy linii wysokiego napięcia ? roboty prowadzone czynnych liniach komunikacyjnych ? roboty prowadzone w studniach, pod ziemią ? roboty związane z wykonaniem nawierzchni drogowej 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 Roboty drogowe 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg b) Dostosowanie obiektu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej dla potrzeb osób niepełnosprawnych - schody terenowe" Zakres robót zgodny STWiORB (Załącznik nr 6 do SIWZ - dokumentacja projektowa, przedmiary) m.in. a. prace rozbiórkowe i demontażowe ? demontaż istniejącego wyposażenia, urządzeń i oświetlenia. ? rozebranie schodów terenowych. b. roboty ziemne ? wykopy związane z wykonaniem fundamentów i posadowienia elementów zagospodarowania. ? wykopy związane z korytowaniem i wykonaniem podbudowy i warstw nawierzchni. ? wykopy związane z korytowaniem i wykonaniem podbudowy rygola odwadniającego ? wykopy i roboty ziemne związane z ukształtowaniem nawierzchni i niwelacją terenu ? pozostałe roboty ziemne i ukształtowanie terenu c. roboty konstrukcyjno-budowlane ? budowa schodów żelbetowych ? wykonanie oświetlenia schodów w oparciu o istniejącą instalację. d. roboty związane w wykonaniem nawierzchni ? wykonanie warstw podbudowy ? wykonanie nawierzchni (nawierzchnie z kostki brukowej, płyt betonowych) e. prace związane z przełożeniem i zabezpieczeniem istn. sieci uzbrojenia terenu ? zabezpieczenia istniejących sieci w miejscach kolizji i skrzyżowań (zabudowa na sieciach rur osłonowych) f. prace wykończeniowe ? montaż balustrad, ławek koszy na śmieci, lamp. g. zieleń ? założenie i przygotowanie podłoża dla nasadzeń ozdobnych ? dostawa i wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej na skarpie oraz na podestach z ławkami. ? założenie/rekultywacja nawierzchni trawnikowych ? pielęgnacja zieleni 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112330-7 Rekultywacja terenu 45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45236000-0 Wyrównywanie terenu 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45113000-2 Roboty na placu budowy 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera także projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do siwz oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do siwz.. 5. Materiały i rozwiązania równoważne a) Opisane w dokumentacji przetargowej (SIWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż te przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. c) Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. d) W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ i jej załącznikach. e) Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. f) Na każde żądanie Zamawiającego, w tym przed rozpoczęciem stosowania materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Podwykonawstwo a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. c) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. d) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (formularzu Oferta) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. e) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych wart. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. f) Wykonawca będzie zobowiązany do składania w terminie do 5 dnia każdego miesiąca informacji o podwykonawcach (oświadczenie). g) Informacje dotyczące podwykonawstwa opisano w Rozdziale XXV SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia a) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności z zakresu realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § l ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy tj.: Pakiet nr 1: ? wykonanie wykopów pod koryto nawierzchni ? wykonanie kanalizacji deszczowej ? zewnętrzne roboty wykończeniowe ? zagospodarowanie terenu w zakresie opracowania ? maksymalna wysokość na jakiej będą prowadzone roboty budowlane wynosi około 7,00m ? roboty prowadzone przy linii wysokiego napięcia ? roboty prowadzone czynnych liniach komunikacyjnych ? roboty prowadzone w studniach, pod ziemią ? roboty związane z wykonaniem nawierzchni drogowej Pakiet nr 2: a. prace rozbiórkowe i demontażowe ? demontaż istniejącego wyposażenia, urządzeń i oświetlenia. ? rozebranie schodów terenowych. b. roboty ziemne ? wykopy związane z wykonaniem fundamentów i posadowienia elementów zagospodarowania. ? wykopy związane z korytowaniem i wykonaniem podbudowy i warstw nawierzchni. ? wykopy związane z korytowaniem i wykonaniem podbudowy rygola odwadniającego ? wykopy i roboty ziemne związane z ukształtowaniem nawierzchni i niwelacją terenu ? pozostałe roboty ziemne i ukształtowanie terenu c. roboty konstrukcyjno-budowlane ? budowa schodów żelbetowych ? wykonanie oświetlenia schodów w oparciu o istniejącą instalację. d. roboty związane w wykonaniem nawierzchni ? wykonanie warstw podbudowy ? wykonanie nawierzchni (nawierzchnie z kostki brukowej, płyt betonowych) e. prace związane z przełożeniem i zabezpieczeniem istn. sieci uzbrojenia terenu ? zabezpieczenia istniejących sieci w miejscach kolizji i skrzyżowań (zabudowa na sieciach rurosłonowych) f. prace wykończeniowe ? montaż balustrad, ławek koszy na śmieci, lamp. g. zieleń ? założenie i przygotowanie podłoża dla nasadzeń ozdobnych ? dostawa i wykonanie nasadzeń zieleni ozdobnej na skarpie oraz na podestach z ławkami. ? założenie/rekultywacja nawierzchni trawnikowych ? pielęgnacja zieleni. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wart. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. c) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § l Kodeksu pracy, osób wykonujących czynności wskazane w ust. 7.a). d) Przedmiot zamówienia należy wykonywać przez osoby posiadające odpowiednie przygotowanie zawodowe stosownie do zakresu realizowanych prac. e) Roboty obejmujące przedmiot zamówienia muszą być tak przeprowadzane, aby minimalizować uciążliwości związane z ich realizacją. f) Wykonawca zobowiązany jest ustanowić: kierownika budowy - uprawnienia budowlane drogowe g) Wykonawca zobowiązany jest także ustanowić kierowników robót branżowych: ? branża elektryczna (uprawnienia bez ograniczeń), ? branża sanitarna (uprawnienia bez ograniczeń) ? branży konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia bez ograniczeń h) W terminie zakończenia robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowlaną (1 egz. na papierze). 8. Zobowiązania Wykonawcy a) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji zadania. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco. b) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace budowlane w taki sposób aby zapewnić dostęp do obiektów i pomieszczeń szpitalnych (wejście oraz ewakuacja), c) Ze względu na charakter działalności szpitalnej Wykonawca zobowiązany jest utrzymać oświetlenie w obiektach i pomieszczeniach szpitalnych. d) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia, jak również ubezpieczenia robót, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 1.000.000,00 zł. Szczegółowy opis warunków ubezpieczenia został określony w § 10 ust. 3-6 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. e) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. f) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (podwykonawcy).Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę. g) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności. h) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne (Zamawiający nie zapewnia zaplecza magazynowego i socjalnego dla pracowników Wykonawcy). i) Wykonawca uzgodni z administratorem budynku lokalizację zaplecza j.w. oraz miejsca i sposobu składowania odpadów, gruzu, śmieci, itp. j) Od momentu przejęcia terenu budowy, do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na obiekcie oraz terenie objętym robotami oraz zapewni ochronę znajdującego się tam mienia. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób docelowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawianej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. k) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów, wyrobów budowlanych zgodnych z wymaganiami SIWZ i jej załączników, dostarczonych własnym staraniem i na własny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. l) Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz warunkami i procedurami określonymi dla wykonywanych prac. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (rn.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania); b) prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę drzew, gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego środowiska, a także osób oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi. c) Do zabezpieczenia drzew znajdujących się na terenie prowadzenia robót budowlanych. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowiska odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu. f) Wskazanym jest, aby Wykonawca, przed złożeniem oferty, zapoznał się z dokumentacją przetargową (projektem, specyfikacjami technicznymi oraz przedmiarami robót) oraz dokonał wizji lokalnej obiektu dla prawidłowej oceny przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, koniecznych do należytego wykonania zamówienia (W sprawie wizji lokalnej należy się kontaktować z osobami wymienionymi w ust. 12 XIII Rozdziału SIWZ). 10. Inne uwarunkowania a) Realizacja inwestycji odbywać się będzie w czynnym obiekcie szpitalnym w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania miejsca prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń, które mogą być niebezpieczne dla osób trzecich w przypadku ich dostępności. b) Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania prac budowlanych gwarantujących ciągłe funkcjonowanie obiektu. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość dojścia, dojazdu i oświetlenia do Szpitala dla karetek, pojazdów w których przewożeni są chorzy i zaopatrzenia. c) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane tak aby umożliwić i zabezpieczyć ruch pieszych do budynku Szpitala. ? Wykonawca zobowiązany jest dostosować wykonywany ciąg schodów do poziomu wykonywanej drogi. ? Wykonawca zamontuje przepusty dla instalacji kanalizacji deszczowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (materiały dostarczone przez Zamawiającego). d) Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne do dochowania terminów umownych i określonych w zatwierdzonym harmonogramie realizacji robót. e) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:, niezwłocznie po ogłoszeniu o wyborze jego oferty, następujące dokumenty (w formie kserokopii potwierdzonej "za zgodność z oryginałem") - uprawnienia budowlane kierownika budowy i branżowych kierowników robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. f) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: ? w terminie trzech dni od podpisania umowy, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przedstawi oświadczenia kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy, ? przed rozpoczęciem robót budowlanych przedstawi oświadczenia kierowników robót o podjęciu obowiązków kierownika robót. g) Kierownicy Wykonawcy zobowiązani będą do obowiązkowego uczestnictwa w naradach. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba (na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych). 11. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (wykonanych robót), w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 5 lat / 60 m-cy W przypadku gdy okres gwarancji jest dłuższy niż rękojmi, okres rękojmi wydłuża się do deklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233140-2
45233200-1
45233222-1
45233220-7
45111291-4
45112710-5
45000000-7
45100000-8
45110000-1
45111291-4
45112330-7
45112711-2
45200000-9
45220000-5
45232000-2
45232451-8
45233200-1
45236000-0
45262000-1
45310000-3
45330000-9
45330000-9
45400000-1
45450000-6
45113000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
150

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.300.000,00 zł (oświadczenie - Załącznik nr 1 do SIWZ). Ponadto, wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.00.000,00 zł. W celu potwierdzenia ww. warunku wykonawca ma obowiązek złożyć dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: a) osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej b) osobami do kierowania robotami budowlanymi: ? branża elektryczna (uprawnienia bez ograniczeń), ? branża sanitarna (uprawnienia bez ograniczeń) ? branży konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia bez ograniczeń) zgodne z przepisami prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - (na wezwanie Zamawiającego - najwyżej oceniana oferta), b) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (na wezwanie Zamawiającego - najwyżej oceniana oferta), c) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (na wezwanie Zamawiającego - najwyżej oceniana oferta). d) Polisa ubezpieczeniowa - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę, do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykaz należy przygotować według wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ (na wezwanie Zamawiającego - najwyżej oceniana oferta).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie - jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawniających w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OFERENTA W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej w skrócie "RODO", informujemy, iż: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest SP ZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej z siedzibą w Wilkowicach przy ul. Żywieckiej 19, 43-365 Wilkowice; NIP: 937-21-88-022, REGON: 010657175, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej Wydział VIII Gospodarczy pod nr KRS: 0000031391, zwany dalej: "Administratorem". Możecie się Państwo skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: biuro@szpital-kolejowy.com lub pod numer sekretariatu: 33 812 30 98 2. Możecie się Państwo również skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych pisząc na adres: iod@szpital-kolejowy.com 3. Państwa dane przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na nas jako Administratorze oraz w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej "ustawa Pzp"), a także w celu rozliczenia dotacji. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz właściwe komórki organizacyjne jednostki udzielającej dotacji - Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. 5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. 6. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8. Macie Państwo prawo żądać od Administratora: - dostępu do swoich danych osobowych z zastrzeżeniem art. 8a ust. 2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp, - prawo do ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz z uwzględnieniem art. 8a ust. 4 ustawy Pzp. Nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Administratora przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO. 10. Administrator nie będzie stosował wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji 10,00
Termin realizacji zamówienia30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy , o których mowa w pkt. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-17, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.