eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Czynna ochrona w rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000 w województwie łódzkim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-27



Ogłoszenie nr 527357-N-2020 z dnia 2020-03-27 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi: Czynna ochrona w rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000 w województwie łódzkim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 10059875000000, ul. ul. Traugutta  25 , 90-113  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 665 03 74, 665 03 70, e-mail anna.andrzejczak.lodz@rdos.gov.pl, faks 42 665 03 71.
Adres strony internetowej (URL): http://www.lodz.rdos.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lodz.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lodz.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi 90-113 Łódź, ul. Traugutta 25


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynna ochrona w rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000 w województwie łódzkim
Numer referencyjny: WPN.261.2.2020.KGr.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie działań ochrony czynnej na terenie rezerwatów przyrody i obszarów Natura 2000 z podziałem na następujące pięć części: - Część I - Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Dąbrowa Świetlista", - Część II - Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Konewka", - Część III - Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Półboru", - Część IV - Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Napoleonów", - Część V - Działania ochronne w rezerwacie przyrody "Korzeń". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 77200000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 172694,14
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-10-01 2020-12-14

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca ma możliwość zadeklarowania skrócenia terminu realizacji zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże się, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością przynajmniej jedną usługę polegającą na usunięciu podszytu, nalotów i podrostów drzew i krzewów z wywiezieniem powstałej biomasy poza teren objęty działaniami, na powierzchni: 1. co najmniej 1 ha w przypadku składania oferty na wykonanie Części III i V przedmiotu zamówienia; 2. co najmniej 5 ha w przypadku składania oferty na wykonanie Części I i II przedmiotu zamówienia; 3. co najmniej 10 ha w przypadku składania oferty na wykonanie Części IV przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 2. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 3. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 z późn. zm.) - Załącznik Nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, miejsca realizacji, powierzchni, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. UWAGA: W wykazie zamówień należy wskazać tylko te zamówienia, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V pkt 2.3.1. SIWZ (minimalne warunki dotyczące doświadczenia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia25,00
Aspekty środowiskowe15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuje się, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, e-mail: sekretariat.lodz@rdos.gov.pl - W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor.ochrony.danych.lodz@rdos.gov.pl Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach niniejszego postępowania zawarte są w SIWZ w rozdziale XXI.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Dąbrowa Świetlista"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres i warunki prowadzenia działań ochronnych 1) usunięcie leszczyny pospolitej, lipy drobnolistnej, grabu zwyczajnego, klonów, oraz obcych gatunków inwazyjnych, tj. dębu czerwonego, robinii akacjowej i czeremchy późnej z warstwy podszytu, z wyniesieniem biomasy z terenu rezerwatu przyrody w wydzieleniu 95 a, Nadleśnictwo Kutno, o łącznej powierzchni 10,21 ha; 2) obszar objęty działaniami, o których mowa w ust. 2 został przedstawiony graficznie na mapie "Lokalizacja działań ochronnych w rezerwacie przyrody "Dąbrowa Świetlista"; 3) działania należy wykonywać zgodnie z Zarządzeniem Nr 32/2013 Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 26 czerwca 2013 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody "Dąbrowa Świetlista", z zakresem planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000; 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia wejścia w teren z zarządcą terenu, tj. Nadleśnictwem Kutno; 5) pozyskana przez Wykonawcę biomasa drzewna, w postaci grubizny, stanowiąca własność PGL Lasów Państwowych Nadleśnictwa Kutno, zostanie przez Wykonawcę wymanipulowana, w sposób uzgodniony z nadleśnictwem, oraz przetransportowana poza teren rezerwatu, w miejsce wyznaczone przez zarządcę terenu; 6) pozostałą pozyskaną biomasę, z wyłączeniem grubizny, Wykonawca usunie z terenu rezerwatu i zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z przepisami ochrony środowiska; 7) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ww. prace, zgodnie ze wskazaniami zarządcy terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77200000-2, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32046,66
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia25,00
Aspekty środowiskowe15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Konewka"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres i warunki prowadzenia działań ochronnych 1) usunięcie gatunków podszytowych oraz wszystkich osobników czeremchy amerykańskiej, grabu zwyczajnego, lipy drobnolistnej i dębu czerwonego z warstwy podszytu (w celu osiągnięcia pokrycia 10-20%) z wyniesieniem biomasy poza teren rezerwatu przyrody w wydzieleniach 153 b, część 153 j, 153 i, 154 b, wschodni fragment 154 i, Nadleśnictwo Spała, o łącznej powierzchni 13,34 ha, 2) należy pozostawiać odnowienia naturalne dębu; 3) obszar objęty działaniami, o których mowa w ust. 2 został przedstawiony graficznie na mapie "Lokalizacja działań ochronnych w rezerwacie przyrody "Konewka"; 4) działania należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Nr 52/2007 Wojewody Łódzkiego z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody "Konewka" (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego Nr 372 poz. 3296) oraz Zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Lasy Spalskie PLH100003 (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2014 r.poz. 740, z 2016 r. poz. 927 i z 2018 r. poz. 3237); 5) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia wejścia w teren z zarządcą terenu, tj. Nadleśnictwem Spała; 6) pozyskana przez Wykonawcę biomasa drzewna, w postaci grubizny, stanowiąca własność PGL Lasów Państwowych Nadleśnictwa Spała, zostanie przez Wykonawcę wymanipulowana, w sposób uzgodniony z nadleśnictwem, oraz przetransportowana poza teren rezerwatu, w miejsce wyznaczone przez zarządcę terenu; 7) pozostałą pozyskaną biomasę, z wyłączeniem grubizny, Wykonawca usunie z terenu rezerwatu i zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z przepisami ochrony środowiska; 8) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ww. prace, zgodnie ze wskazaniami zarządcy terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77200000-2, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 52338,69
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia25,00
Aspekty środowiskowe15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Półboru"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres i warunki prowadzenia działań ochronnych 1) usunięcie grabu zwyczajnego i leszczyny pospolitej z warstwy podszytu wraz z wyniesieniem uzyskanej biomasy poza teren rezerwatu przyrody w wydzieleniach 276 b i 275 j, Nadleśnictwo Kolumna, o łącznej powierzchni 1,51 ha, 2) obszar objęty działaniami, o których mowa w ust. 2 został przedstawiony graficznie na mapie "Lokalizacja działań ochronnych w rezerwacie przyrody "Półboru"; 3) działania należy wykonywać zgodnie z Zarządzeniem Nr 14/2013 Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 25 czerwca 2013 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody "Półboru" (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2013 r. poz. 3591 i z 2015 r. poz. 139); 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia wejścia w teren z zarządcą terenu, tj. Nadleśnictwem Kolumna; 5) pozyskana przez Wykonawcę biomasa drzewna, w postaci grubizny, stanowiąca własność PGL Lasów Państwowych Nadleśnictwa Kolumna, zostanie przez Wykonawcę wymanipulowana, w sposób uzgodniony z nadleśnictwem, oraz przetransportowana poza teren rezerwatu, w miejsce wyznaczone przez zarządcę terenu; 6) pozostałą pozyskaną biomasę, z wyłączeniem grubizny, Wykonawca usunie z terenu rezerwatu i zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z przepisami ochrony środowiska; 7) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ww. prace, zgodnie ze wskazaniami zarządcy terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77200000-2, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7109,27
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia25,00
Aspekty środowiskowe15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Ochrona czynna w rezerwacie przyrody "Napoleonów"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres i warunki prowadzenia działań ochronnych 1) usunięcie podszytu grabowego i leszczynowego oraz robinii akacjowej wraz z wyniesieniem usuniętej biomasy poza teren rezerwatu przyrody w wydzieleniach 117 g i h oraz 126 a, b, c, d, Nadleśnictwo Poddębice, o łącznej powierzchni 24,44 ha; 2) obszar objęty działaniami, o których mowa w ust. 2 został przedstawiony graficznie na mapie "Lokalizacja działań ochronnych w rezerwacie przyrody "Napoleonów"; 3) działania należy wykonywać zgodnie z Zarządzeniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 23 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia zadań ochronnych dla rezerwatu przyrody "Napoleonów"; 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia wejścia w teren z zarządcą terenu, tj. Nadleśnictwem Poddębice; 5) pozyskana przez Wykonawcę biomasa drzewna, w postaci grubizny, stanowiąca własność PGL Lasów Państwowych Nadleśnictwa Poddębice, zostanie przez Wykonawcę wymanipulowana, w sposób uzgodniony z nadleśnictwem, oraz przetransportowana poza teren rezerwatu, w miejsce wyznaczone przez zarządcę terenu; 6) pozostałą pozyskaną biomasę Wykonawca usunie z terenu rezerwatu i zagospodaruje w sposób oraz w miejscu wskazanym przez zarządcę terenu; 7) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ww. prace, zgodnie ze wskazaniami zarządcy terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77200000-2, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 62327,77
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia25,00
Aspekty środowiskowe15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Działania ochronne w rezerwacie przyrody "Korzeń"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres i warunki prowadzenia działań ochronnych 1) usunięcie z terenu torfowiska istniejących zadrzewień, zakrzaczeń oraz trzciny poprzez ich ręczne wycięcie i wykoszenie w wydzieleniu 359 k, Nadleśnictwo Złoczew, o łącznej powierzchni do 3,74 ha, (nie mniej niż 2 ha); 2) obszar objęty działaniami, o których mowa w ust. 2 został przedstawiony graficznie na mapie "Lokalizacja działań ochronnych w rezerwacie przyrody "Korzeń"; 3) działania należy wykonywać zgodnie z Zarządzeniem Nr 20/2013 Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 25 czerwca 2013 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody "Korzeń" (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego poz. 3596); 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia wejścia w teren z zarządcą terenu, tj. Nadleśnictwem Złoczew; 5) pozyskana przez Wykonawcę biomasa drzewna, w postaci grubizny, stanowiąca własność PGL Lasów Państwowych Nadleśnictwa Złoczew, zostanie przez Wykonawcę wymanipulowana, w sposób uzgodniony z nadleśnictwem, oraz przetransportowana poza teren rezerwatu, w miejsce wyznaczone przez zarządcę terenu; 6) pozostałą pozyskaną biomasę, z wyłączeniem grubizny, Wykonawca usunie z terenu rezerwatu i zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z przepisami ochrony środowiska; 7) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ww. prace, zgodnie ze wskazaniami zarządcy terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77200000-2, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18871,75
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia25,00
Aspekty środowiskowe15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.