eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Budowa mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 KWp na oczyszczalni ścieków przy ul. Rataja 4 w Reszlu oraz stacji uzdatniania wody przy ul. Gdańskiej 3 w Reszlu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-07



Ogłoszenie nr 527238-N-2018 z dnia 2018-03-07 r.

Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.: Budowa mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 KWp na oczyszczalni ścieków przy ul. Rataja 4 w Reszlu oraz stacji uzdatniania wody przy ul. Gdańskiej 3 w Reszlu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach: Umowy o dofinansowanie projektu nr RPWM.04.01.00-28-0482/16-00 pn."Budowa mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 KWp na oczyszczalni ścieków przy ul. Rataja 4 w Reszlu oraz stacji uzdatniania wody przy ul. Gdańskiej 3 w Reszlu" w ramach Osi Priorytetowej 4- "Efektywność energetyczna" Działania 4.1- "Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 51019746200000, ul. 1 Maja  6 , 11-440   Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 550 205, , e-mail sekretariat@wpkreszel.pl, , faks 897 550 631.
Adres strony internetowej (URL): http://wpkreszel.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://wpkreszel.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://wpkreszel.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego
Adres:
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. w Reszlu ul. 1-go Maja 6 11-440 Reszel, Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 KWp na oczyszczalni ścieków przy ul. Rataja 4 w Reszlu oraz stacji uzdatniania wody przy ul. Gdańskiej 3 w Reszlu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 KWp na oczyszczalni cieków przy ul. Rataja 4 w Reszlu oraz stacji uzdatniania wody przy ul. Gdańskiej 3 w Reszlu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczno-projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) dla obu lokalizacji. 3. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/ wbudowanie ( np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Jeżeli w dokumentacji projektowej znajdują się znaki towarowe lub nazwy własne, to uznać należy że świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań i mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów/urządzeń/rozwiązań. W takim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne materiały/ urządzenia/rozwiązania wymienione w dokumentacji projektowej mogą być zastąpione materiałami/urządzeniami/rozwiązaniami równoważnymi. Za urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametry techniczne, niż te, które wskazują nazwy własne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych dokumentacji projektowej lub takie, dla których minimalne parametry techniczne zostały określone w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia dokumentów określających parametry techniczne np. aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca parametry techniczne ujęte w dokumentacji projektowej, certyfikaty, atesty. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również realizację na koszt Wykonawcy następujących zadań: 1) Realizację pełnej obsługi geodezyjnej - tj. wszystkich wymaganych pomiarów geodezyjnych, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie pełnej dokumentacji Zamawiającemu, 2) Uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych zezwoleń, koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym także zgłoszenie do zakładu energetycznego przyłączenia instalacji fotowoltaicznych do wewnętrznych instalacji elektrycznych obiektów, 3) Wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób, atestów materiałowych i spawalniczych 4) Przeszkolenie 3-5 pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji fotowoltaicznej w wymiarze minimum 8 godzin szkoleniowych w siedzibie Zamawiającego w terminie z nim uzgodnionym. 5. Użyte do montażu obu instalacji moduły fotowoltaiczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i spełniać normy jakościowe, określone w dokumentacji projektowej. 6. Użyte przez Wykonawcę do budowy instalacji moduły fotowoltaiczne muszą posiadać gwarancję producenta na wady ukryte produktu na minimum 10 lat, gwarancję na zachowanie minimum90% mocy znamionowej w okresie 12 lat oraz minimum 80% mocy znamionowej - na okres 25 lat. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 8. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9. Transport materiałów na place budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób, znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. W szczególności Wykonawca powinien uzgodnić z osobami zarządzającymi poszczególnymi obiektami wszelkie czynności, mające na celu zapewnienia maksymalnej ochrony i bezpieczeństwa pracowników i użytkowników obiektów. 11. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 12. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przekazuje Zamawiającemu certyfikaty i atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. 13. Po wykonaniu przez Wykonawcę dostaw i ich zamontowaniu, Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla obu lokalizacji. 14. Stosowanie do art. 89 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że roboty budowlane, dostawy lub usługi będące przedmiotem oferty nie są zgodne z normami, europejskimi ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których się ona odnosi, jeżeli Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie Przedmiotu zamówienia. 15. Stosowanie do dyspozycji art. 89 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań, dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie odrzuci oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy Pzp, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. 16. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 17. Dostarczone elementy instalacji fotowoltaicznych muszą być nowe i wolne od wad. 18. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację techniczno-projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla obu lokalizacji, z uwzględnieniem w kalkulacji ceny wszystkich określonych w nich uwarunkowań, mogących mieć wpływ na cenę ofertową. 19. Zamawiający przewidział ryczałtowy sposób rozliczania się z Wykonawcą. W związku z powyższym załączone przez Zamawiającego do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy, a intencją Zamawiającego jest ułatwienie potencjalnym Wykonawcom procesu szacowania zakresu robót i środków, koniecznych dla pełnej realizacji przedmiotu zamówienia i określenia ceny ofertowej. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysów wykonawczych. 20. W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót, określoną w dokumentacji techniczno-projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dla obu lokalizacji. 21. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający udostępni obiekty do przeprowadzenia wizji lokalnej zainteresowanym Wykonawcom po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny z Zamawiającym. 22. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane przez Wykonawcę prace na okres zgodny z treścią złożonej oferty, nie krótszy niż 36 miesięcy, na urządzenia zaś - na okres zgodny z gwarancją producenta, z zastrzeżeniem III.6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 23. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 24. Zakres gwarancji na wykonane przez Wykonawcę prace, długość okresu rękojmi na wady fizyczne i prawne instalacji fotowoltaicznych oraz sposób realizacji uprawnień zamawiającego z gwarancji oraz rękojmi za wady określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 25. Bieg terminów gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania przez strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 26. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona została w ramach umowy o pracę jedna osoba bezrobotna na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (społeczna klauzula zatrudnieniowa). Zamawiający określa następujące warunki realizacji obowiązków Wykonawcy w zakresie zatrudniania osoby bezrobotnej, zakres uprawnień kontrolnych zamawiającego oraz sankcji za nieprzestrzeganie przez wykonawcę klauzuli zatrudnieniowej: 1) osoba bezrobotna powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego pomiędzy wykonawcą, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza a zamawiającym i powinna być zatrudniana przez cały okres trwania umowy, tj. do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca, z którym zamawiający podpisze umowę w sprawie realizacji zamówienia publicznego objętego niniejszą SIWZ zobowiązany będzie do przedstawiania - na każde żądanie zamawiającego - dokumentacji pracowniczej zatrudnionej osoby bezrobotnej, na podstawie której można stwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunku zatrudnienia osoby bezrobotnej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od zatrudnionej osoby bezrobotnej stosownych upoważnień do przetwarzania przez Wykonawcę i zamawiającego danych osobowych tej osoby w związku z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody zatrudnionej osoby bezrobotnej na wgląd i kontrolę jej danych osobowych i informacji zawartych w dokumentacji pracowniczej przez Zamawiającego. 4) W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby bezrobotnej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia za pracę wraz z należnymi składkami na ubezpieczenia społeczne oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, w których wykonawca nie realizował obowiązku zatrudniania osoby bezrobotnej, chyba, że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy, powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie uznany w szczególności brak osoby bezrobotnej zdolnej do wykonania zamówienia w okresie jego realizacji. 5) Nieprzedstawienie przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego dokumentacji pracowniczej zatrudnionej osoby bezrobotnej, na podstawie której można stwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunku zatrudnienia osoby bezrobotnej w określonym miesiącu realizacji przedmiotu umowy będzie traktowane przez Zamawiającego jako równoznaczne z nierealizowaniem obowiązku zatrudniania osoby bezrobotnej, w rozumieniu pkt 4) i będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia określonej w nim kary umownej. 33. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przy realizacji prac związanych z montażem instalacji fotowoltaicznych Wykonawca jest zobowiązany zatrudniać na podstawie umowy o pracę pracowników ogólnobudowlanych, monterów, elektryków oraz innych pracowników, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Powyższy obowiązek nie dotyczy kierowników robót.

II.5) Główny kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45311000-0
45311200-2
45315100-9
45315300-1
09332000-5
45315600-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (ukończył) co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 100 000 PLN każda. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie Zamawiający zażąda złożenia przez wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza - w myśl art. 24aa ust. 1 w związku z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp - wykazu co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 100 000 PLN każda, wykonanych należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/ami posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi: - co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót branży elektrycznej, posiadającą certyfikat instalatora OZE w zakresie instalowania fotowoltaiki, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego. - co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w branży budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej branży. Ilekroć Zamawiający wymaga uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z 7.7.1994 r. - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z 11.9.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia, kwalifikacje zawodowe wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016 poz.65). Zgodnie z art. 20a ust.1 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j.:Dz.U.2014 poz.1946 z późn.zm.) "Obywatel państwa członkowskiego posiadający kwalifikacje zawodowe architekta lub inżyniera budownictwa, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim, ma prawo do świadczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej usługi transgranicznej w rozumieniu art. 5 pkt 10 ustawy z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej w zawodzie odpowiednio architekta lub inżyniera budownictwa". W takiej sytuacji wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie jedną osobą posiadającą wszystkie opisane uprawnienia, lub odpowiednio - osobami posiadającymi poszczególne uprawnienia oddzielnie. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie Zamawiający zażąda złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w myśl art. 24aa ust. 1 w związku z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp wykazu w/w osób / wskazania osoby spełniających/spełniającej wyżej wskazane warunki. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec podmiotu trzeciego podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt i 8) ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP takich jak: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt V1.2.3) a) i b) SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 100 000 PLN każda, wykonanych należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót określono w załączniku nr 4 do SIWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami - którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz osób winien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez wskazane osoby czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz winien zawierać: - co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót branży elektrycznej, posiadającą certyfikat instalatora OZE w zakresie instalowania fotowoltaiki, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego. - co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w branży budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia, uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót w tej branży.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wraz z ofertą powinny zostać złożone: 1) Oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt VI.1 SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może by ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Obowiązki wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy oraz związane z tym uprawnienia Zamawiającego przedstawiają się następująco: 1) Na żądanie zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp oświadczeniu wstępnie potwierdzającym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ powinno być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia w ten sposób, że powinno potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; pozostałe dokumenty wymienione w VI.4.1) składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy spośród wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykazujący spełnianie warunków udziału. 2) Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia mu umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na roboty wykonane przez wykonawcę20,00
Czas reakcji serwisu na miejsce usterki w okresie gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacjach, gdy wystąpi jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zmiany nazwy i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego, 3) zmiany podwykonawcy 4) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku VAT na asortyment będący przedmiotem umowy. 5) zmiany terminu realizacji umowy, z następujących przyczyn: a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonania robót, b) wstrzymania robót, przez uprawnione podmioty lub Zamawiającego, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy. 2. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. O zaistnieniu okoliczności określonych w ust. 1 pkt. 1-3 Strony umowy informują się w formie pisemnej i nie skutkują one koniecznością zawarcia aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta ma być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.W sprawach nieuregulowanych niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do niej oraz przepisy Kodeksu Cywilnego. 2.Inwestycja realizowana jest w ramach: Umowy o dofinansowanie projektu nr RPWM.04.01.00-28-0482/16-00 pn."Budowa mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40 KWp na oczyszczalni cieków przy ul. Rataja 4 w Reszlu oraz stacji uzdatniania wody przy ul. Gdańskiej 3 w Reszlu" w ramach Osi Priorytetowej 4- "Efektywność energetyczna "Działania 4.1- "Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.