eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Dokończenie adaptacji pomieszczeń dla potrzeb WOK wraz z robotami zewnętrznymi oraz zakupem, dostawa? i montażem urządzeń i wyposażenia" w ramach realizacji zadania pn. "Prace adaptacyjne pomieszczeń budynku Konopnicka 6 na potrzeby działalności artystycznej WOK wraz z zakupem wyposażenia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-03-06



Ogłoszenie nr 527083-N-2018 z dnia 2018-03-06 r.

Warszawska Opera Kameralna: "Dokończenie adaptacji pomieszczeń dla potrzeb WOK wraz z robotami zewnętrznymi oraz zakupem, dostawa? i montażem urządzeń i wyposażenia" w ramach realizacji zadania pn. "Prace adaptacyjne pomieszczeń budynku Konopnicka 6 na potrzeby działalności artystycznej WOK wraz z zakupem wyposażenia"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawska Opera Kameralna, krajowy numer identyfikacyjny 2787410000, ul. Obrońców  31 , 03-933  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 628 30 96, e-mail kur@operakameralna.pl, faks 22 629 32 33.
Adres strony internetowej (URL): www.operakameralna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.operakameralna.pl/przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
www.operakameralna.pl/przetargi


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
Warszawska Opera Kameralna; 03-933 Warszawa, ul. Obrońców 31


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dokończenie adaptacji pomieszczeń dla potrzeb WOK wraz z robotami zewnętrznymi oraz zakupem, dostawa? i montażem urządzeń i wyposażenia" w ramach realizacji zadania pn. "Prace adaptacyjne pomieszczeń budynku Konopnicka 6 na potrzeby działalności artystycznej WOK wraz z zakupem wyposażenia"
Numer referencyjny: WOK/03/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dokończenie adaptacji pomieszczeń dla potrzeb WOK wraz z robotami zewnętrznymi oraz zakupem, dostawa? i montażem urządzeń i wyposażenia" w ramach realizacji zadania. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Robót ogólnobudowlanych wewnętrznych, w tym: malowanie tynków i cegieł ścian i sufitów (ok. 760 m2), obudowa ścian i slupów laminatem (82,5 m2), zakładanie tapet ozdobnych i fototapet wraz z przygotowaniem podłoża (ok. 55 m2), okładanie ścian kształtkami gipsowymi (37 m2), wymiana starych okładzin oraz okładanie ścian i posadzek płytkami gres i glazurowanymi (ok. 120 m2), układanie wykładzin dywanowych (85 m2), malowanie pasów dekoracyjnych ścian, malowanie różnych elementów (stolarki, szafek, grzejników, rur, kanałów wentylacyjnych, posadzek), zabudowy płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym dekoracyjne lub osłonowe pionów i urządzeń sanitarnych, kanałów wentylacyjnych lub lambrekiny kotar (ok. 50 m2), wymiana i montaż urządzeń i armatury sanitarnej oraz naprawy i udrożnienia podejść, renowacja schodów wewnętrznych (szpachlowanie, okładanie stopnic wykładziną PVC schodową, renowacja nosków), oczyszczenie zmycie i pierwsza impregnacja nawierzchni posadzkowych (ok. 480 m2), montaż luster ściennych, kabin WC systemowych. 2) Robót ogólnobudowlanych branży elektrycznej i telekomunikacyjnej według projektu wykonawczego autorstwa inż. Sebastiana Kosmalskiego i obejmujących m.in. wykonanie WLZ z rozdzielni głównej, zasilanie szaf technologicznych w podbaseniu, budowę linii zasilania awaryjnego z agregatu, rozbudowę instalacji oświetleniowo-gniazdowej i dostosowanie jej do projektu aranżacji wnętrz, wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i kierunkowego Sali Wielofunkcyjnej zintegrowanego z systemem scenicznym, montaż opraw i osprzętu, oświetleń dekoracyjnych i wystawowych, wykonanie , uszczelnienie i oznaczenie przejść przez przegrody ogniowe, montaż oświetlenia zewnętrznego obiektu, zasilania gablot, neonu i klimatyzatorów, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prób i sprawdzeń; 3) Usprawnienie istniejącego systemu wentylacji mechanicznej obejmujące usunięcie niesprawności urządzeń (głośna praca) lub wad montażu (przejść, amortyzatorów, tłumików), montaż izolacji akustycznej kanałów lamelmatami gr. 30 i 50 mm, uzupełnienie lub wymiana osprzętu systemu (kratek, osłon i anemostatów), oczyszczenie instalacji wentylacyjnej, urządzeń i kanałów, wykonanie rozruchu i regulacji wraz z pomiarami wydajności, malowanie kanałów i urządzeń w kolorze tła (ścian i sufitów). 4) Wykonanie instalacji chłodzenia wybranych pomieszczeń według projektu wykonawczego autorstwa mgr inż. Rafała Marciniaka. 5) Wykonanie, dostawa i montaż ściany mobilnej panelowej tła sceny 7*1300/4000 z płyty laminowanej mgf w pełnej ramie nośnej aluminiowej ze zmiennym układem jezdnym, parkowaniem bocznym, sterowaniem ręcznym lub automatycznym.; 6) Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne według odrębnego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę, obejmujące m.in. utwardzenie terenu dojścia i dojazdu osób niepełnosprawnych do wejścia głównego do budynku od Pasażu Tyrmanda wraz z placem przed wejściem głównym, robotami ziemnymi, odwodnieniem nawierzchni, oświetleniem dojścia, pracami przy zieleni parkowej (wycinka i nasadzenia oraz rekultywacja terenu); nadto dostawę i montaż gablot informacyjnych teatralnych podświetlanych, neonu reklamowego Opery, zadaszenia wejścia głównego z płyty szklanej, napraw i odnowienia elewacji wschodniej w strefie przynależnej do przedmiotu zamówienia. 7) Wykonanie robót w Sali Widowiskowej w zakresie budowy sceny i widowni i obejmujących: dostawę i montaż podłogi podniesionej z płyt anhydrytowych REI60 na konstrukcji stalowej w niecce basenu oraz w kanałach antresoli (ok. 233 m2); wykonanie schodów ewakuacyjnych z niecki REI60 w technologii podłogi podniesionej (2 szt); dostawa i montaż nawierzchni widowni (niecki, komunikacji i antresoli) w standardzie paneli LVT podłogi pływającej na podkładzie wygłuszającym (ok. 367 m2); modernizacja systemowych podestów Alu Rapid BSC 2000/1000 (36 szt) oraz 1500/1000 (12 szt) znajdujących się w obiekcie i dostosowanie ich dla potrzeb widowni polegająca na wymianie płyt nośnych na gr. 18 mm oraz wzmocnieniu konstrukcji płyt, dostosowaniu konstrukcji podparć płyt i montażu nawierzchni z wykładziny dywanowej oraz montaż widowni mobilnej ze zmodernizowanych płyt i konstrukcji, według projektu aranżacji wnętrz; dostosowanie konstrukcji i podestów Alu Rapid BSC znajdujących się w obiekcie dla potrzeb sceny wraz z montażem sceny według projektu aranżacji wnętrz; wykonanie podłogi scenicznej na podestach mobilnych (60 m2) z desek litych lub klejonych min. 600/120/50 mm łączonych na pióro-wpust na podkładzie z płyt OSB gr. min. 2*12 mm na legarach krzyżowych jednopoziomowych wraz z oszlifowaniem, impregnowaniem, lakierowaniem i malowaniem nawierzchni; wykonanie podłogi scenicznej pływającej na ciągach komunikacyjnych (80 m2) z desek litych lub klejonych min. 600/120/50 mm łączonych na pióro-wpust na podkładzie amortyzującym wraz z oszlifowaniem, impregnowaniem, lakierowaniem i malowaniem nawierzchni oraz listwami wykończeniowymi progowymi, przyściennymi i odcinającymi; 8) Zakup, dostawa i montaż krzeseł widowni (260 szt), całkowicie tapicerowanych, niepalnych, z podłokietnikiem otwartym, łączonych systemowo między sobą w rzędach oraz międzyrzędowo, z trwałą numeracją miejsc i rzędów; 9) Zakup, dostawa i montaż elementów zabudowy i urządzenia technologicznego pomieszczeń kasy z zapleczem, foyer, szatni widzów, szatni personelu i garderoby obejmujących blaty wbudowane, szafki podblatowe, zabudowy meblowe, półki, kotary, lustra garderobiane, systemy ubraniowe do garderoby, stoliki make up, toaletki, systemy szatniowe na 300 ubrań (wieszaki na ubrania, nakrycia głowy, numerki i oznaczenia); 10) Zakup, dostawa i montaż urządzeń i elementów wyposażenia według projektu aranżacji wnętrz i wyszczególnionego w Specyfikacji wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego oraz poglądowych załącznikach zdjęciowych. 11) Akustyka Sali koncertowej obejmująca wykonanie napraw i zabezpieczenia istniejących paneli akustycznych ścian, opracowanie projektu ekranów akustycznych Sali wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów rozkładu dźwięku oraz wykonanie i montaż ekranów według zatwierdzonego projektu w zakładanych ilościach po 30 absorberów ściennych i sufitowych z regulacją nastaw możliwą bez konieczności używania specjalistycznego sprzętu, 50 dyfuzorów naściennych i sufitowych oraz 5 mobilnych absorberów i 5 mobilnych dyfuzorów, przeszkolenie personelu Zamawiającego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej wariantowej dla rozmieszczenia sceny i widowni według projektu aranżacji wnętrz. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa przywołana w pkt. 3, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Obioru Robót Budowlanych, Przedmiary Robót, Specyfikacja Robót i dostaw zamówienia, Specyfikacja wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. 3. Celem realizacji zamówienia jest dokończenie prac adaptacyjnych, według projektu budowlanego wielobranżowego p.n. "Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części poziomu -1 i -2 oraz podbasenia obiektu biurowo-usługowego przy ul. Konopnickiej 6 w Warszawie na potrzeby Warszawskiej Opery Kameralnej" opracowanego przez Pracownię Inwestycyjną Ryszard Wyszyński w Warszawie, zatwierdzonego decyzją pozwolenie na budowę nr 234/Ś/2016 z dn. 2016.04.21, projektu budowlanego wielobranżowego p.n. "Wykonanie utwardzenia terenu wraz z budową instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu - etap I" opracowanego przez Biuro Rozwoju i realizacji Projektów Budowlanych "HOL-BUD" sp. z o.o. w Gostyninie, zatwierdzonego decyzją pozwolenie na budowę nr 99/Ś/2018 z dnia 15.02.2018 roku, projektów wykonawczych oraz Projektu Aranżacji Wnętrz opracowanego przez mgr sztuki, arch. Wnętrz Katarzynę Gabrat-Szymańską, z wyłączeniem robót wcześniej wykonanych, w pełnym zakresie pozwalającym na rozpoczęcie użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek dodatkowych prac i ponoszenia kosztów. Celem zamówienia jest przeprowadzenie wszelkich koniecznych procedur odbiorowych, sprawdzeń i zgłoszeń włącznie z uzyskaniem ostatecznych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów objętych pozwoleniami na budowę i w zgodzie z treścią tych decyzji.

II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45421141-4
45432120-1
45223100-7
44200000-2
44210000-5
45310000-3
45442100-8
39130000-2
39150000-8
39000000-2
39111200-5
39290000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000 zł; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającymi minimalne kwalifikacje, jak niżej: a) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, z póź.zm. - zwane dalej "Prawo budowlane".)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65). obejmującej kierowanie robotami i która należy do właściwej branżowej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie wydane przez tą izbę zgodnie z art.12 ust.7 ustawy. Prawo budowlane. Za równoważną uznaje się przynależność do samorządu zawodowego w państwach członkowskich UE. Osoba ta posiada co najmniej 3 -letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Osoba ta posiada także doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych brutto. b) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej obejmującej kierowanie robotami i która należy do właściwej branżowej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie wydane przez tą izbę zgodnie z art.12 ust.7 ustawy Prawo budowlane.Za równoważną uznaje się przynależność do samorządu zawodowego w państwach członkowskich UE. Osoba ta posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Osoba ta posiada także doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych brutto. c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do kierowania robotami i która należy do właściwej branżowej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie wydane przez tą izbę zgodnie z art.12 ust.7 ustawy. Prawo budowlane. Za równoważną uznaje się przynależność do samorządu zawodowego w państwach członkowskich UE. Osoba ta posiada co najmniej 3 -letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Osoba ta posiada także doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych brutto. d) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do kierowania robotami i która należy do właściwej branżowej izby samorządu zawodowego oraz posiada aktualne zaświadczenie wydane przez tą izbę zgodnie z art.12 ust.7 ustawy Prawo budowlane. Za równoważną uznaje się przynależność do samorządu zawodowego w państwach członkowskich UE. e) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 roboty budowalne polegające na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 2 000.000 zł brutto każda Co najmniej jedna z wymienionych wyżej w pkt 2 lit od a do d osób musi posiadać uprawnienia i kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust. 1 i 3 albo art. 37d ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187,z póź.zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na kare? aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niz? 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego o których mowa w pkt. 1-3 .

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych); 3) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę), niezbędnych do uznania spełnienia wymagań realizacji zamówienia - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ "Wykaz osób". 5) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta Dowód wniesienia Wadium Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy Załącznik nr 5.2 - Specyfikacja dostaw wyposażenia użytkowego, technicznego i technologicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający dopuszcza dokonanie następujących zmian postanowień zawartej Umowy: 1) konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym Województwem Mazowieckim 2) zmiany Wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, przy czym kwota Wynagrodzenia netto nie może ulec zmianie; 3) zmiany sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, materiałów, sprzętu, urządzeń, aparatów gdy wykorzystanie materiałów, sprzętu, urządzeń, aparatów wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa obiektu - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie korzystania z obiektu, zwiększeniem bezpieczeństwa użytkowników pod warunkiem nie zwiększania ceny; 4) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy - wydłużenia o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w związku z: a) wystąpieniem robót wykonywanych na zasadach zamówień o których mowa w (art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp), od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego; b) zaistnieniem gwałtownych zdarzeń, uniemożliwiających wykonywanie Przedmiotu Umowy lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych pisemnie - o czas trwania tych zdarzeń; c) koniecznością uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie realizacji Przedmiotu Umowy - o czas niezbędny do uzyskania tych decyzji bądź uzgodnień; d) przerwą w dostawie prądu, wody, gazu, trwającą ponad 3 dni - o czas przerwy; e) koniecznością wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz lub badań; f) koniecznością zmiany Harmonogramu- o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w realizacji Przedmiotu Umowy; g) wstrzymaniem Robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron Umowy - o czas wstrzymania; h) wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; i) ujawnienia przeszkód związanych z ochroną konserwatorską lub archeologiczną obszarów i obiektów zabytkowych, mających wpływ na czas realizacji Umowy. 4. W przypadku zaistnienia wątpliwości interpretacyjnych lub rozbieżności pomiędzy dokumentami, strony postanawiają, że pierwszeństwo zastosowania mają sformułowania zawarte w dokumentach według następującej kolejności oceny: 1) Powszechnie obowiązujące przepisy prawa; 2) Postanowienia i decyzje organów administracji państwowej lub samorządowej; 3) Zatwierdzony projekt budowlany; 4) Umowa; 5) SIWZ wraz z załącznikami; 6) Decyzje inspektora nadzoru budowlanego i nadzoru autorskiego wpisane do dziennika Budowy lub dokumentacji projektowej; 7) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; 8) Projekty wykonawcze; 9) Dwustronne pisemne ustalenia stron Umowy; 10) Przedmiar Robót; 11) Projekty warsztatowo-montażowe; 5. Strony deklarują, iż w razie powstania jakiegokolwiek sporu wynikającego z interpretacji lub wykonania Umowy, podejmą w dobrej wierze negocjacje w celu rozstrzygnięcia takiego sporu. W przypadku braku dojścia do porozumienia w drodze negocjacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia przez jedną ze Stron drugiej Stronie pisemnego wezwania do negocjacji w celu zakończenia sporu, spór taki Strony poddają rozstrzygnięciu Sądowi powszechnemu miejscowo właściwemu dla siedziby Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-22, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.