eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzêtu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Ma³opolska

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2020-03-27



Og³oszenie nr 527015-N-2020 z dnia 2020-03-27 r.

Ma³opolski Instytut Kultury w Krakowie: Dostawa sprzêtu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Ma³opolska
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Wirtualna Ma³opolska" nr RPMP.02.01.02-12-0421/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020, 2. O¶ Priorytetowa CYFROWA MA£OPOLSKA, Dzia³anie 2.1. E-administracja i otwarte zasoby, Poddzia³anie 2.1.2. Cyfrowe zasoby regionalne.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ma³opolski Instytut Kultury w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 00027826700000, ul. 28 Lipca 1943   17c , 30-233  Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 12 4221884, , e-mail jamrozik@mik.krakow.pl, ksiazek@mik.krakow.pl, faks 12 4225562.
Adres strony internetowej (URL): www.mik.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Wojewódzka Samorz±dowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://bip.malopolska.pl/mikwkrakowie,m,327440,zamowienia-powyzej-30-tysiecy-euro.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/mikwkrakowie,m,327440,zamowienia-powyzej-30-tysiecy-euro.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê wy³±cznie w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. Ofertê sk³ada siê w jêzyku polskim. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê musz± byæ podpisane przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobê/-by posiadaj±c±/-ce odpowiednie pe³nomocnictwo do dokonania czynno¶ci prawnej, udzielone przez osobê/ -by upowa¿nion±/ -ne do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy nale¿y sk³adaæ w sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê podpisuj±cego. Ewentualne poprawki musz± byæ naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisami osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.
Adres:
Ma³opolski Instytut Kultury w Krakowie, ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków, Sekretariat Instytutu.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu Wirtualna Ma³opolska
Numer referencyjny: ZOA-21-261-1/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu i oprogramowania dla potrzeb Regionalnej Pracowni Digitalizacji Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie (RPD MIK) w ramach projektu "Wirtualna Ma³opolska" dofinansowanego ze ¶rodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020, z podzia³em na nastêpuj±ce czê¶ci zamówienia: 1) Czê¶æ nr 1 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: Agisoft Metashape Professional - licencja wieczysta typu Rehostable Node-Locked lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 2) Czê¶æ nr 2 zamówienia - Oprogramowanie fotogrametryczne: RealityCapture PGM (licencja wieczysta) 3x upgrade istniej±cych licencji i 3 lata aktualizacji i wsparcia oraz RealityCapture PGM (licencja wieczysta) wraz z 3-letnim wsparciem technicznym dla oprogramowania lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 3) Czê¶æ nr 3 zamówienia - Oprogramowanie: do przetwarzania obrazów cyfrowych - Adobe Photoshop for Teams ML - licencja na 36 miesiêcy lub oprogramowanie równowa¿ne - 3 sztuki, Microsoft Office 2019 Home & Business PL lub oprogramowanie równowa¿ne - 12 sztuk oraz kolekcja programów Adobe Creative Cloud for Teams ML - licencja na 36 miesiêcy lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 4) Czê¶æ nr 4 zamówienia - Oprogramowanie do tworzenia i przebudowy wspó³rzêdnych UV na siatkach trójk±tów wysokich rozdzielczo¶ci - RizomUV Real Space licencja typu Pro Nodelocked Rental na 36 miesiêcy lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 5) Czê¶æ nr 5 zamówienia - Oprogramowanie do generowania map wypuk³o¶ci dla zoptymalizowanych publikacyjnych modeli 3D - Knald Technologies Knald - licencja typu Studio lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 6) Czê¶æ nr 6 zamówienia - Oprogramowanie zawieraj±ce filtry wyostrzaj±ce, debleruj±ce i powiêkszaj±ce do obrazów cyfrowych wysokiej rozdzielczo¶ci - Topaz Labs - Topaz Studio 2 lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 7) Czê¶æ nr 7 zamówienia - Oprogramowanie do tworzenia trójwymiarowych wizualizacji 3D - Marmoset Toolbag 3 - licencja wieczysta typu Studio lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 8) Czê¶æ nr 8 zamówienia - Oprogramowania do edycji tekstur na modelach trójwymiarowych: Pilgway 3DCoat - licencja typu Floating lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 9) Czê¶æ nr 9 zamówienia - Oprogramowanie do zarz±dzania procesem przetwarzania danych z digitalizacji - SideFX Houdini Core 18.0 - licencja typu Workstation lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka; 10) Czê¶æ nr 10 zamówienia - Wysokowydajna centralna stacja robocza do przetwarzania danych z digitalizacji w ci±g³ym czasie pracy wraz z systemem operacyjnym - 1 sztuka; 11) Czê¶æ nr 11 zamówienia - dyski przeno¶ne SSD ze z³±czem USB typ 1 - 2 sztuki, dyski przeno¶ne SSD ze z³±czem USB typ 2 - 6 sztuk, dyski serwerowe typ 1 - 4 sztuki, dyski serwerowe typ 2 - 4 sztuki, karty grafiki do stacji roboczych - 3 sztuki, dyski wewnêtrzne SSD - 3 sztuki, pamiêæ RAM do stacji roboczej - 2 sztuki; 12) Czê¶æ nr 12 zamówienia - Profesjonalny monitor dla grafika - 2 sztuki; 13) Czê¶æ nr 13 zamówienia - Stacjonarna stacja graficzna wraz z systemem operacyjnym - 2 sztuki; 14) Czê¶æ nr 14 zamówienia - Skaner/Urz±dzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka oraz drukarka laserowa - 1 sztuka; Dostawa w zakresie czê¶ci zamówienia nr 10, 11, 12, 13 i 14 obejmuje tak¿e wniesienie do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c, a tak¿e w przypadkach wskazanych w za³±czniku nr 1 do SIWZ - monta¿, instalacjê i konfiguracjê asortymentu. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SIWZ. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê co prowadzi³oby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami "lub równowa¿ne". W przypadku zaoferowania rozwi±zania równowa¿nego, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania jego równowa¿no¶ci. Szczegó³y dotycz±ce równowa¿no¶ci zosta³y zawarte w za³±czniku nr 1 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 48322000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30200000-1
48900000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji dotycz±cych kwoty, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji,warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiaj±cego. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie nie bêdzie wymagane w przypadku z³o¿enia w postêpowaniu tylko jednej oferty. 2.Oferta w³a¶ciwa - formularz ofertowy (w tym wzór formularza oferty technicznej), wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ; 3. O¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VII. 2 - 3 SIWZ : - o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (wzór: za³±cznik nr 3 do SIWZ).; - w celu wype³nienia obowi±zków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt XX.2 SIWZ: o¶wiadczenie o wype³nieniu obowi±zków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SIWZ; - Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o których mowa w tiret pierwszym; 4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty (je¿eli dotyczy); 5. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) (je¿eli dotyczy); 6. wyja¶nienia uzasadniaj±ce zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zosta³y przewidziane we wzorze umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ), w § 10: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zachowania formy pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Strony postanawiaj±, ¿e zawarte w niniejszej umowie informacje niezbêdne do sprawnej realizacji postanowieñ niniejszej umowy, jednak takie, które w okresie realizacji umowy mog± ulegaæ zmianie z przyczyn niezale¿nych od Stron lub w zwi±zku z optymalizacj± realizacji umowy (np. dane teleadresowe, kontaktowe, adresy internetowe, procedury w zakresie wspó³pracy miêdzy Stronami), opracowane przez Strony umowy, aktualizowane s± na bie¿±co i nie wymagaj± zachowania formy pisemnej. 3. Zmiany umowy mog± byæ wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w nastêpuj±cych sytuacjach: a) zmiany w zakresie udzia³u podwykonawców w realizacji zamówienia; je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Zmiana taka nie mo¿e skutkowaæ podwy¿szeniem wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmiany terminu realizacji umowy wskazanego w § 2 ust. 1 umowy odpowiednio pkt. 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14** w szczególno¶ci gdy dotrzymanie pierwotnego terminu nie bêdzie mo¿liwe z uwagi na dzia³anie si³y wy¿szej lub ze wzglêdów organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, przy czym zmiana taka nie mo¿e skutkowaæ podwy¿szeniem wynagrodzenia Wykonawcy; c) zmiany zakresu przedmiotowego niniejszej umowy, w szczególno¶ci zmiany liczby asortymentu w szczególno¶ci z uwagi na dzia³anie si³y wy¿szej lub ze wzglêdów organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego oraz wynikaj±cej z tego zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. d) zmiany okre¶lonego typu, modelu, wersji czy producenta asortymentu b±d¼ jego elementów, poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równowa¿n± lub lepsz±, w szczególno¶ci w przypadku zakoñczenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji - po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym ¿e wynagrodzenie Wykonawcy nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, a parametry techniczne nie mog± byæ gorsze ni¿ wskazane w umowie i w tre¶ci oferty. ** Niepotrzebne skre¶liæ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy nie ujawni informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert zastrze¿e, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wyka¿e, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca zobowi±zany jest uzasadniæ zastrze¿enie informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa. W przypadku braku uzasadnienia w terminie sk³adania ofert Zamawiaj±cy uzna, ¿e nie zosta³a spe³niona przes³anka podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci tych informacji i bêd± one jawne od chwili otwarcia ofert. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Czê¶æ oferty, która zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca zastrzega ich poufno¶æ, nale¿y umie¶ciæ w odrêbnej kopercie z oznaczon± klauzul± Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiaj±cy nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcê wbrew niniejszym postanowieniom. Poprzez tajemnicê przedsiêbiorstwa rozumie siê nieujawnione do wiadomo¶ci publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiêbiorstwa lub inne informacje posiadaj±ce warto¶æ gospodarcz±, co do których przedsiêbiorca podj±³ niezbêdne dzia³ania w celu zachowania ich poufno¶ci, zgodnie z ustaw± z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", dotycz±ca danych osobowych pozyskanych przez Zamawiaj±cego znajduje siê w SIWZ w pkt. XX.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Czê¶æ nr 1 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania fotogrametrycznego: Agisoft Metashape Professional - licencja wieczysta typu Rehostable Node-Locked lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 1 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Czê¶æ nr 2 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania fotogrametrycznego RealityCapture PGM (licencja wieczysta) 3x upgrade istniej±cych licencji i 3 lata aktualizacji i wsparcia oraz RealityCapture PGM (licencja wieczysta) wraz z 3-letnim wsparciem technicznym dla oprogramowania lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 2 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Czê¶æ nr 3 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Dostawa Oprogramowania do przetwarzania obrazów cyfrowych - Adobe Photoshop for Teams ML - licencja na 36 miesiêcy lub oprogramowanie równowa¿ne - 3 sztuki, Microsoft Office 2019 Home & Business PL lub oprogramowanie równowa¿ne - 12 sztuk oraz kolekcja programów Adobe Creative Cloud for Teams ML - licencja na 36 miesiêcy lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48900000-7, 48322000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 3 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Czê¶æ nr 4 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania do tworzenia i przebudowy wspó³rzêdnych UV na siatkach trójk±tów wysokich rozdzielczo¶ci - RizomUV Real Space licencja typu Pro Nodelocked Rental na 36 miesiêcy lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 4 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Czê¶æ nr 5 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania do generowania map wypuk³o¶ci dla zoptymalizowanych publikacyjnych modeli 3D - Knald Technologies Knald - licencja typu Studio lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 5 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 6Nazwa: Czê¶æ nr 6 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania zawieraj±ce filtry wyostrzaj±ce, debleruj±ce i powiêkszaj±ce do obrazów cyfrowych wysokiej rozdzielczo¶ci - Topaz Labs - Topaz Studio 2 lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 6 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 7Nazwa: Czê¶æ nr 7 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania do tworzenia trójwymiarowych wizualizacji 3D - Marmoset Toolbag 3 - licencja wieczysta typu Studio lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 7 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 8Nazwa: Czê¶æ nr 8 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania do edycji tekstur na modelach trójwymiarowych: Pilgway 3DCoat - licencja typu Floating lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 8 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 9Nazwa: Czê¶æ nr 9 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa oprogramowania do zarz±dzania procesem przetwarzania danych z digitalizacji - SideFX Houdini Core 18.0 - licencja typu Workstation lub oprogramowanie równowa¿ne - 1 sztuka;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 48322000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 6
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 9 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 6 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 10Nazwa: Czê¶æ nr 10 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa wysokowydajnej centralnej stacji roboczej do przetwarzania danych z digitalizacji w ci±g³ym czasie pracy wraz z systemem operacyjnym - 1 sztuka; Dostawa w zakresie tej czê¶ci zamówienia obejmuje tak¿e wniesienie do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c)
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30214000-2, 48624000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 10 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 11Nazwa: Czê¶æ nr 11 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa dysków przeno¶nych SSD ze z³±czem USB typ 1 - 2 sztuki, dysków przeno¶nych SSD ze z³±czem USB typ 2 - 6 sztuk, dysków serwerowych typ 1 - 4 sztuki, dysków serwerowych typ 2 - 4 sztuki, kart grafiki do stacji roboczych - 3 sztuki, dysków wewnêtrznych SSD - 3 sztuki, pamiêci RAM do stacji roboczej - 2 sztuki; Dostawa w zakresie tej czê¶ci zamówienia obejmuje tak¿e wniesienie do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c, a tak¿e w przypadkach sprzêtów wskazanych w za³±czniku nr 1 do SIWZ - monta¿, instalacjê i konfiguracjê asortymentu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30200000-1, 30234500-3, 30236110-6, 30237000-9, 30237000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 11 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 12Nazwa: Czê¶æ nr 12 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa profesjonalnego monitora dla grafika - 2 sztuki; Dostawa w zakresie tej czê¶ci zamówienia obejmuje tak¿e wniesienie do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30231300-0,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 12 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.


Czê¶æ nr: 13Nazwa: Czê¶æ nr 13 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa stacjonarnej stacji graficznej wraz z systemem operacyjnym - 2 sztuki; Dostawa w zakresie tej czê¶ci zamówienia obejmuje tak¿e wniesienie do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30214000-2, 48624000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 13 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Dostawa w zakresie tej czê¶ci zamówienia obejmuje tak¿e wniesienie do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).


Czê¶æ nr: 14Nazwa: Czê¶æ nr 14 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa skanera/Urz±dzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka oraz drukarki laserowej - 1 sztuka; Dostawa w zakresie tej czê¶ci zamówienia obejmuje tak¿e wniesienie do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (Kraków, ul. 28 Lipca 1943 nr 17c).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30216110-0, 30232110-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 14
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla czê¶ci nr 14 zamówienia wymagany maksymalny termin realizacji wynosi: do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzglêdnieniem pkt XV SIWZ (termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert); Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.