eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-03-27



Ogłoszenie nr 526963-N-2020 z dnia 2020-03-27 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie: Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800152, ul. Matejki  6B , 71-615  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (91) 814-42-59, , e-mail zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.kowr.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.kowr.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Odzdiał Terenowy w Szczecinie, ul. Matejki 6b, 71-615 Szczecin, kancelaria pok. nr 9


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa usuwania odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR Szczecin
Numer referencyjny: SZC.WOP.260.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, której przedmiotem jest usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania znajdujących się na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa OT KOWR w Szczecinie w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do : a) segregacji odpadów, b) transportu odpadów do miejsca ich zbierania lub przetwarzania, c) w przypadku odpadów niebezpiecznych Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania ich do ostatecznego procesu odzysku lub ostatecznego procesu unieszkodliwienia przez posiadacza odpadów prowadzącego taki proces, d) przygotowania w imieniu zamawiającego dokumentów do których "wytworzenia" jest zobowiązany Zamawiający jako posiadacz odpadów w tym w szczególności karty ewidencji odpadów oraz karty przekazania odpadu. Zamówienie zostało podzielone na 23 zadania częściowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany w rozdziale 3 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90511300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł na każde zadanie częściowe.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotyczy: osób fizycznych, członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym), b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15 ustawy pzp (załącznik nr 4 pkt 1 do SIWZ), c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 22 ustawy pzp (załącznik nr 4 pkt 2 do SIWZ) d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł na każde zadania częściowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty, pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przedmiotu zamwówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie częściowe A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe A - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na terenie powiatu gryfickiego, gminy Brojce - obręb Stołąż i Dargosław, o łącznej kubaturze do wykonania 40 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie częściowe B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe B - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu gryfickiego, gminy Gryfice: obręb Gryfice-1, obręb Gryfice 9, obręb Kołomąć, obręb Niekładź, o łącznej kubaturze do wykonania 80 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zadanie częściowe C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe C - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu kamieńskiego, gmina Świerzno, obręb Gostyń, o łącznej kubaturze do wykonania 53 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zadanie częściowe D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe D - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu kamieńskiego, gmina Kamień Pomorski, obręb Kamień Pomorski 4, oraz gmina Golczewo, obręb Samlino i gmina Wolin obręb Piaski o łącznej kubaturze do wykonania 39 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zadanie częściowe E
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe E - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu łobeskiego, gmina Resko: obręb Resko, obręb Święciechowo, o łącznej kubaturze do wykonania 55 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zadanie częściowe F
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe F - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu łobeskiego, gminy Łobez, obręb Dalno, oraz gminy Węgorzyno, obr. Kraśnik Łob., o łącznej kubaturze do wykonania 8 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zadanie częściowe G
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe G - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu goleniowskiego, gmina Goleniów: obręb 4 miasta Goleniów, o łącznej kubaturze do wykonania 15 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Zadanie częściowe H
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe H - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu goleniowskiego, gminy Maszewo, obręb Jenikowo i Tarnowo, o łącznej kubaturze do wykonania 7 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Zadanie częściowe I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:9. Zadanie częściowe I - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu goleniowskiego, gmina Nowogard: obręb 6 miasta Nowogard i obręb 2 miasta Nowogard, o łącznej kubaturze do wykonania 63 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Zadanie częściowe J
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe J - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu goleniowskiego, gminy Przybiernów, obręb Włodzisław, o łącznej kubaturze do wykonania 3 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Zadanie częściowe K
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe K - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu choszczeńskiego, gmina Choszczno: obręb Sławęcin, obręb Korytowo, obręb Krzowiec, obręb Zwierzyn, o łącznej kubaturze do wykonania 240 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Zadanie częściowe L
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe L - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu choszczeńskiego, gmina Recz obręb Rybaki, o łącznej kubaturze do wykonania 8 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Zadanie częściowe M
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe M - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu choszczeńskiego, gmina Pełczyce, obręb Lubiana, o łącznej kubaturze do wykonania 6 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Zadanie częściowe N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe N - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu gryfińskiego, gmina Widuchowa , obręb Lubicz, o łącznej kubaturze do wykonania 3 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Zadanie częściowe O
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe O - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu myśliborskiego, gmina Dębno, obręb Smolnica, o łącznej kubaturze do wykonania 78 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Zadanie częściowe P
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe P - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu myśliborskiego, gmina Myślibórz: obręb Ławy, obręb Nawrocko, o łącznej kubaturze do wykonania 168 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Zadanie częściowe R
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe R - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu myśliborskiego, gmina Boleszkowice, obręb Chwarszczany, o łącznej kubaturze do wykonania 28 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Zadanie częściowe S
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe S - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu na terenie powiatu pyrzyckiego, gmina Pyrzyce: obręb Pyrzyce 11, obręb Żabów, o łącznej kubaturze do wykonania 8 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Zadanie częściowe T
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe T - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu pyrzyckiego, gmina Przelewice, obręb Ślazowo, o łącznej kubaturze do wykonania 2 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: zadanie częściowe U
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe U - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu gryfińskiego, gmina Moryń: obręb Witnica, obręb Stare Objezierze, obręb Bielin, o łącznej kubaturze do wykonania 43 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Zadanie częściowe W
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe W - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu stargardzkiego, gmina Dolice, obręb Boguszyce, o łącznej kubaturze do wykonania 16 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Zadanie częściowe X
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe X - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu stargardzkiego, gmina Ińsko, obręb Storkowo, o łącznej kubaturze do wykonania 7 m3 - szczegółowo opisane w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Zadanie częściowe Y
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe Y - obejmuje wykonanie usługi usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania (likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci) znajdujących się na nieruchomościach na terenie powiatu stargardzkiego, gmina Stara Dąbrowa, obręb Chlebówko, o łącznej kubaturze do wykonania 10 m3 - szczegółowo opisane
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90500000-2, 90511300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Termin realizacji przemiotu zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.