Ogłoszenie nr 526903-N-2020 z dnia 2020-03-26 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
63128108000000, ul.
ul. Zielona
8
,
61-851
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 593 430, e-mail
marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks
618 593 429.
Adres strony internetowej (URL): bip.zdp.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.zdp.poznan.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna ,Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarzad Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, pokój 026
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych
Numer referencyjny:
ZDP.WO.261.2.14/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na koszeniu traw i chwastów w pasach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu na długości 506 896 mb. Zadanie obejmuje: 1) dwukrotne szerokie koszenie (z zebraniem i wywozem śmieci z pasów dróg, usunięciem traw i chwastów wrośniętych w chodniki, krawężniki, ścieki oraz z usunięciem skoszonej trawy na terenach zabudowanych), na całej szerokości pasa dróg powiatowych; 2) jednokrotne wąskie koszenie (z usunięciem skoszonej trawy na terenach zabudowanych); mechaniczne koszenie traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych i ręczne koszenie na pasach rozdziału, wyspach między barierami, słupkami, w trójkątach widoczności na włączeniach dróg bocznych, w innych miejscach niedostępnych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego miejscach w pasie drogowym. 2. Zamówienie podzielone jest na 12 części: Zadanie I - teren gmin: Stęszew, Buk, Zadanie II - teren gmin: Dopiewo, Zadanie III - teren gmin: Tarnowo Podgórne , Dopiewo, Rokietnica, Zadanie IV - teren gmin: Rokietnica, Zadanie V - teren gmin: Suchy Las, Zadanie VI - teren gmin: Murowana Goślina, Czerwonak, Zadanie VII - teren gmin: Czerwonak , Swarzędz, Zadanie VIII - teren gmin: Kostrzyn, Swarzędz, Pobiedziska, Zadanie IX - teren gmin: Kleszczewo, Kostrzyn, Zadanie X - teren gmin: Kórnik, Zadanie XI - teren gmin: Mosina, Zadanie XII - teren gmin: Komorniki , Mosina.
II.5) Główny kod CPV: 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-31
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Każdą część zamówienia należy zrealizować: a) w ciągu maksymalnie 30 dni od wezwania lub w terminie krótszym określonym w ofercie dla koszenia wąskiego; b) w ciągu maksymalnie 40 dni od wezwania lub w terminie krótszym określonym w ofercie dla koszenia szerokiego; przy czym ostatnie koszenie należy zrealizować nie później niż do 31 października 2020 r. Na każdym z zadań, na których wybrano ofertę Wykonawcy prace należy wykonywać równocześnie, chyba że w wezwaniu są podane inne terminy rozpoczęcia prac na poszczególnych zadaniach. Kolejność koszenia (wąskie, szerokie) będzie ustalona z Zamawiającym wg potrzeb.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na koszeniu traw i chwastów kosiarką bijakową w pasach dróg o wartości nie mniejszej niż 40 000,00zł każda;
W przypadku, gdy Wykonawca posługuje się doświadczeniem zdobytym w ramach konsorcjum Zamawiający żąda wykazania usługi rzeczywiście wykonanej przez Wykonawcę.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował łącznie:
? kosiarką bijakową - 1 szt.;
? kosiarką żyłkową lub spalinową - 1 szt.;
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać dysponowanie kompletem ww. sprzętu w odniesieniu do każdej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ dołączając formularz cenowy stanowiący załącznik 2 do SIWZ, w części/ach, na którą/e Wykonawca składa ofertę. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ; 2) Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 5 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 13 SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
1) Zadanie I: 2 000,00 zł;
2) Zadanie II: 2 000,00 zł;
3) Zadanie III: 2 000,00 zł;
4) Zadanie IV: 1 500,00 zł;
5) Zadanie V: 1 000,00zł;
6) Zadanie VI: 2 000,00 zł;
7) Zadanie VII: 2 000,00 zł;
8) Zadanie VIII: 3000,00 zł;
9) Zadanie IX: 2 000,00 zł;
10) Zadanie X: 3 000,00 zł;
11) Zadanie XI : 1 500,00zł
12) Zadanie XII: 2 000,00zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000, 1669).
4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.:
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004;
Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
7. Zaleca się by oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp Wykonawca, złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem "wadium", w siedzibie Zamawiającego, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, pok. 026.
8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych .
Oznaczenie sprawy: ZDP.WO.261.2.14/20.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) podwykonawstwa, zmiana szczegółowo opisana w § 10 niniejszej umowy, 2) terminu realizacji zamówienia określonego w § 2 ust. 1, jeżeli jest następstwem zmiany określonej w pkt 3) poniżej; 3) terminu realizacji zamówienia w odniesieniu do terminów określonych w § 2 ust. 3 i 4 w przypadku: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, c) niemożności wykonywania prac z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) niemożności wykonywania prac, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania usług lub nakazują wstrzymanie usług z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; f) ujawnienia niewybuchów lub niewypałów wymagających wstrzymania prac, w celu ich usunięcia przez specjalistyczne służby; g) wykonania dodatkowych usług, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 3. Powyższe zdarzenia i okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 3 lit. a-f, mogące mieć wpływ na przesunięcie terminu należy zgłaszać Zamawiającemu na bieżąco (tj. w dniu ich wystąpienia). 4. W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji, w przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt 3 lit. a-f , Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu. 5. Zmiana, o której w ust. 2 pkt 3 lit. g, będzie następstwem sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, na postawie przepisów wymienionych w ust. 2 pkt 3 lit. g. 6. W przedstawionych w ust. 2 pkt 3 przypadkach, wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji, strony mogą ustalić nowe terminy realizacji usługi, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub terminowi niezbędnemu do wykonania usług dodatkowych. Wniosek należy złożyć do Zamawiającego najpóźniej ostatniego dnia obowiązującego terminu (tj. bez uwzględnienia ewentualnego okresu, przestoju).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | teren gmin: Stęszew, Buk |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | teren gmin: Dopiewo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | teren gmin: Tarnowo Podgórne , Dopiewo, Rokietnica |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | teren gmin: Rokietnica |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | teren gmin: Suchy Las |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | teren gmin: Murowana Goślina, Czerwonak |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | teren gmin: Czerwonak , Swarzędz |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | teren gmin: Kostrzyn, Swarzędz, Pobiedziska |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | teren gmin: Kleszczewo, Kostrzyn |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | teren gmin: Kórnik |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | teren gmin: Mosina |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | teren gmin: Komorniki , Mosina |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77112000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania koszenia szerokiego | 30,00 |
termin wykonania koszenia wąskiego | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Pogwarancyjna opieka serwisowa zasilania rezerwowego w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w poznaniu, Pile i Kaliszu
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń garderoby aktorskiej w siedzibie Estrady Poznańskiej
- Dostawa papieru do EKG, EEG, drukarek laboratoryjnych, pojemników do wycinków histopatologicznych, mankietów udowych, podkładów j.u, fartuchów foliowych, gąbek do toalety jamy ustnej, kocy itd.
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- "Wykonanie usługi przeniesienia tymczasowej hali namiotowej na teren nieruchomości przy ul. Zamkowej nr 1 w Skokach"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.