eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › "S³oneczny park na O³taszynie" - etap III zadanie realizowane w ramach WBO 2018 projekt nr 320.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-03-26



Og³oszenie nr 526855-N-2020 z dnia 2020-03-26 r.

Zarz±d Zieleni Miejskiej: "S³oneczny park na O³taszynie" - etap III zadanie realizowane w ramach WBO 2018 projekt nr 320.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trzebnicka  33 , 50-231  Wroc³aw, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 071 3286611/12, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzm.wroc.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zzm.wroc.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zzm.wroc.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za po¶rednictwem us³ug pocztowych lub kurierskich albo osobi¶cie
Adres:
Zarz±d Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wroc³aw


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "S³oneczny park na O³taszynie" - etap III zadanie realizowane w ramach WBO 2018 projekt nr 320.
Numer referencyjny: ZP/PN/24/2020/DPIR
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w ramach zadania realizowanego w ramach WBO 2018 projekt nr 320 pn.: "S³oneczny park na O³taszynie" - etap III , dz. nr 2/2 i 199/3, AR-6, obrêb O³taszyn oraz wykonanie prac zwi±zanych z za³o¿eniem zieleni, zwanych dalej pracami ogrodniczymi, a tak¿e wykonanie us³ug pielêgnacji gwarancyjnej zieleni. Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji musz± byæ wykonywaæ sprzêtem nie ciê¿szym ni¿ 5,5 tony. 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na trzy czê¶ci: CZÊ¦Æ I: wykonanie robót budowlanych: a) przygotowanie terenu, b) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych, a) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych oraz umieszczenie kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w inwestycjach Wroc³awia, b) budowa nawierzchni, c) dostawa i monta¿ podestu i elementów pergoli oraz stojaków rowerowych - 4 szt. CZÊ¦Æ II: wykonanie prac ogrodniczych: wykonanie prac ogrodniczych w szczególno¶ci polegaj±cych na sadzeniu drzew, krzewów, odtworzeniu trawników wzd³u¿ budowanych nawierzchni o szeroko¶ci minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót budowlanych. CZÊ¦Æ III: pielêgnacja gwarancyjna zieleni: pielêgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesiêcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru ca³o¶ci prac wykonanych w ramach Czê¶ci I i II przedmiotu zamówienia. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z za³±cznikami.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45112710-5
45112711-2
45111291-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, do wysoko¶ci 80 % warto¶ci zamówienia podstawowego, i których warto¶æ nie przekracza równowarto¶ci kwoty 30 tys. euro. Przedmiotowe zamówienia zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu i s± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz bêd± polegaæ na powtórzeniu podobnych us³ug i/lub robót budowlanych, a ca³kowita warto¶æ tych zamówieñ zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia bêd± udzielone w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego i jego mo¿liwo¶ci finansowych po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc± i mog± zostaæ wprowadzone, zgodnie z postanowieniami Wzoru umowy - stosownym aneksem z uwagi na ich warto¶æ nie przekraczaj±c± równowarto¶ci kwoty 30 tys Euro.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-06-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Dotyczy pkt II.8 niniejszego og³oszenia: Termin realizacji zamówienia: 1. Realizacja robót budowlanych i prac w zieleni (Czê¶æ I i II przedmiotu zamówienia) zostanie wykonana do dnia 30.06.2020r. 2. Wykonywanie pielêgnacji gwarancyjnej zieleni (Czê¶æ III przedmiotu zamówienia) bêdzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesiêcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru ca³o¶ci prac wykonanych w ramach realizacji Czê¶ci I i II przedmiotu zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿: 160 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na zagospodarowaniu terenu obejmuj±cego wykonanie nawierzchni ¿wirowej, podestu, monta¿ elementów ma³ej architektury, za³o¿enie zieleni, o ³±cznej warto¶ci minimum 160 000,00 z³ brutto. 2. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ wskazanymi poni¿ej osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.: a) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ, wydane zgodnie z przepisami art.12 i art.12a oraz art.16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzêdne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Osoba która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalno¶ci, b) osob±, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii potwierdzone dyplomem ukoñczenia studiów na kierunku przyrodniczym oraz za¶wiadczenie o pe³nieniu nadzorów dendrologicznych na terenach inwestycyjnych. Osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach ekonomicznych lub finansowych oraz zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 22a ust. 1 - 6 ustawy PZP).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp, chodzi o nastêpuj±ce dokumenty: a) Informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Informacjê z Krajowego Rejestru Karnego nale¿y z³o¿yæ w stosunku do Wykonawcy, urzêduj±cego cz³onka / cz³onków jego organu zarz±dzaj±cego, urzêduj±cego cz³onka / cz³onków jego organu nadzorczego, wspólników spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, a tak¿e w stosunku do prokurenta lub prokurentów. b) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adnia ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. c) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adnia ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. d) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - w przypadku braku mo¿liwo¶ci pobrania dokumentu ze strony internetowej wskazanej przez Wykonawcê, nale¿y dostarczyæ na wezwanie Zamawiaj±cego; e) O¶wiadczenia zawarte w Za³±czniku nr 10 do SIWZ tj.: - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; - o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; - o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej chodzi o nastêpuj±ce dokumenty: a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.2 SIWZ. b) je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez Zamawiaj±cego dokumentu, o którym mowa powy¿ej w pkt 1 lit. a), Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez Wykonawcê innego dokumentu, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu. Nale¿y podaæ uzasadnienie braku mo¿liwo¶ci z³o¿enia ww. dokumentów. 2) W celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, chodzi o nastêpuj±ce dokumenty: a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania, podmiotu na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.3.1 SIWZ (Za³±cznik nr 4 do SIWZ), b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowalnymi i ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.3.2 od lit. a) do lit.b) SIWZ (Za³±cznik nr 5 do SIWZ), c) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2.3.2 od lit. a) do lit. b) SIWZ (Za³±cznik nr 7 do SIWZ). Uwaga: Je¿eli ww. wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê ww. dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane - o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs publikowany przez NBP z dnia wszczêcia postêpowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (o¶wiadczenie o grupie kapita³owej stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowi±zanie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegó³owe informacje dla wykonawców, którzy powo³uj± siê na zasoby innych podmiotów okre¶laj± postanowienia SIWZ. 3. Szczegó³owe informacje dla wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶laj± postanowienia SIWZ. 4. W przypadku zaoferowania urz±dzeñ równowa¿nych, w celu potwierdzenia zgodno¶ci zaoferowanych urz±dzeñ równowa¿nych z wymogami/parametrami/danymi technicznymi zawartymi w dokumentacji przetargowej, Wykonawca sk³ada: a) Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ równowa¿nych - o ile Wykonawca chce zaproponowaæ sprzêt równowa¿ny (wg Za³±cznika nr 6 do SIWZ), oraz: b) Stosowne dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ/parametrów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci - karty techniczne, opisy, rysunki z opisem, etc. zaproponowanych urz±dzeñ równowa¿nych, z których jasno wynikaæ bêd± oferowane parametry urz±dzeñ równowa¿nych, o których mowa w Rozdziale III pkt 14 SIWZ. Dokumenty okre¶lone powy¿ej w lit. a) i lit. b) stanowi± ¶cis³± tre¶æ oferty i nie podlegaj± uzupe³nieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych i 00/100). 2. Szczegó³owe formy wniesienia wadium okre¶laj± postanowienia SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Gwarancja 36,00
Dysponowanie Kierownikiem budowy - który zrealizowa³ inwestycje na terenie zieleni 4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmian umowy, wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takich zmian lub je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog± w szczególno¶ci: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy. Za skutki wprowadzenia zmiany dotycz±cej zmiany terminu oraz jej zakres - uznaje siê przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci, w szczególno¶ci z uwagi na: a) przerwy w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzale¿nione jest wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem, ¿e przerwa nast±pi³a z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy (zmiana o czas przerw), b) wyst±pienie si³y wy¿szej - o czas wynikaj±cy z dzia³ania si³y wy¿szej oraz w terminie uzgodnionym z tego powodu z Zamawiaj±cym, c) wstrzymanie wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy (zmiana o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego), d) zmianê sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy czy te¿ jej zakresu z uzasadnionych okoliczno¶ci, w tym m.in. w zakresie dotychczasowych, wszelkich uzgodnieñ Zamawiaj±cego zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy w rozumieniu i w zakresie okre¶lonym w pkt 3) i pkt 4) poni¿ej - i prze³o¿enie tych zmian na przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci, e) przed³u¿aj±ce siê z przyczyn nie le¿±cych ani po stronie Zamawiaj±cego, ani te¿ po stronie Wykonawcy procedury zwi±zane z uzyskaniem wszelkiego rodzaju uzgodnieñ niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Za skutki wprowadzenia zmiany dotycz±cej zmiany wynagrodzenia oraz jej zakres - uznaje siê zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia o kwotê odpowiadaj±c± wysoko¶ci nale¿ycie udokumentowanych i uzasadnionych kosztów zwi±zanych z: a) zmian± terminów wykonania przedmiotu umowy, rozumian± w sposób okre¶lony w pkt 1) powy¿ej, b) zmian± sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, rozumian± w sposób okre¶lony w pkt 3) i pkt 4) poni¿ej, c) zaistnieniem si³y wy¿szej, rozumian± w sposób okre¶lony w pkt 6) poni¿ej, d) zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy w sytuacjach, o których mowa w § 16 niniejszej umowy; 3) sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, niezbêdnego do prawid³owej realizacji zamówienia i/lub zwi±zanego z zaistnieniem w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od Stron umowy okoliczno¶ci korzystnych z punktu widzenia Zamawiaj±cego - wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany w szczególno¶ci, w poni¿szym zakresie: a) rezygnacjê lub wy³±czenie z realizacji okre¶lonego zakresu przedmiotu zamówienia lub sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia i/lub ewentualne prze³o¿enie tych zmian na skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci, b) w³±czenie do realizacji umowy okre¶lonego zakresu przedmiotu zamówienia lub innego sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy jednoczesnym zwiêkszeniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ zmienionych elementów przedmiotu zamówienia i prze³o¿enie tych zmian na ewentualne przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci, c) zmiany zakresu czynno¶ci do wykonania rozumiane jako zmiana czynno¶ci na inn± czynno¶æ i prze³o¿enie tych zmian na ewentualne przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci i/lub zmiana wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost), - jednak w ka¿dym powy¿szym przypadku nie wiêcej ni¿ 20 % w stosunku do ca³o¶ci danego zakresu zamówienia; 4) zakresu przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, na skutek zmian wynikaj±cych z zakresu dotychczasowych decyzji, uzgodnieñ, na podstawie których realizowana jest umowa, przez które rozumie siê m.in. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia oraz zmianê sposobu wykonania/realizacji przedmiotu umowy w rozumieniu i w zakresie okre¶lonym w pkt 3) powy¿ej - i prze³o¿enie tych zmian na ewentualne przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ych okoliczno¶ci oraz zmianê wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost); - jednak nie wiêcej ni¿ 20 % w stosunku do ca³o¶ci danego zakresu zamówienia; 5) formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w zakresie zgodnym z przepisami ustawy Pzp i bez zmiany jego pierwotnej wysoko¶ci oraz z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia w danym czasie; 6) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy. Za si³ê wy¿sz± uznawane bêd± zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klêski ¿ywio³owej, zamieszki, strajki, po¿ar, na które Strony nie maj± wp³ywu. Za skutki wprowadzenia zmiany wynikaj±cej z si³y wy¿szej oraz jej zakres - uznaje siê w szczególno¶ci: a) zmianê sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, z uwagi na skutki zaistnia³ej si³y wy¿szej, b) zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost) z uwagi na skutki zaistnia³ej si³y wy¿szej, c) zmianê terminu realizacji umowy tj. przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ej si³y wy¿szej; 7) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy, wynikaj±cego z dokonanych formalnie zmian; 8) zmiany osób o których mowa w § 8 umowy a tak¿e osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, s± mo¿liwe jedynie o ile osoby te spe³niaj± warunki/wymagania stawiane im w postêpowaniu, w którym dokonano wyboru Wykonawcy oraz wymagania/uprawnienia okre¶lone przepisami prawa dla danych specjalizacji; 9) je¿eli dotyczy - zmiany zakresu czê¶ci przedmiotu umowy powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzenia podwykonawcy. W przypadku zmiany zakresu czê¶ci przedmiotu umowy powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy chodzi o okoliczno¶ci le¿±ce po stronie podwykonawcy, w szczególno¶ci zmianê na skutek braku nale¿ytej realizacji powierzonej podwykonawcy do realizacji czê¶ci przedmiotu umowy, jego likwidacji, upad³o¶ci lub te¿ zamkniêcia dzia³alno¶ci przez podwykonawcê. W przypadku wprowadzenia podwykonawcy chodzi o obiektywny brak mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu zamówienia si³ami w³asnymi przez Wykonawcê. Za skutki wprowadzenia zmiany dotycz±cej zmiany zakresu czê¶ci przedmiotu umowy powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzenia podwykonawcy, jej zakres - uznaje siê w szczególno¶ci: odpowiedni± zmianê zakresu czynno¶ci, powierzenie okre¶lonej czê¶ci przedmiotu umowy zmienionemu lub wprowadzanemu nowemu podwykonawcy oraz przed³u¿enie lub skrócenie terminu o czas wynikaj±cy z zaistnia³ej zmiany; 10) zmian spowodowanych innymi uzasadnionymi przyczynami, które s± korzystne dla Zamawiaj±cego oraz maj± wp³yw/znaczenie i prze³o¿enie na pierwotnie okre¶lone warunki/sposób wykonywania/realizacji przedmiotu umowy/zakres przedmiotu umowy pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy - w zakresie i o czas trwania tych przyczyn a tak¿e zmiany wynagrodzenia (jego zwiêkszenia, zmniejszenia). Powy¿sza zmiana nie mo¿e skutkowaæ wykroczeniem poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i skutkowaæ zmian± charakteru zamówienia; 11) zmian zwi±zanych z waloryzacj± wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadkach o których mowa w § 16 - w zakresie wynikaj±cym ze zmiany przepisów o charakterze bezwzglêdnie obowi±zuj±cym, które dotycz± waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy na podstawie § 16 oraz zgodnie z zasadami okre¶lonymi w § 16 umowy; 12) udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, us³ug, których warto¶æ nie przekracza 30 000 euro, je¿eli takie zamówienie by³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. 2. W wypadku zmiany umowy powoduj±cej wyd³u¿enie terminu jej wykonania lub zwiêkszenie wysoko¶ci wynagrodzenia zmianie ulegaj± ka¿dorazowo równie¿ postanowienia umowy dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¶li zosta³y przewidziane, poprzez zwiêkszenie (uzupe³nienie) wysoko¶ci zabezpieczenia oraz zmianê terminów zwrotu zabezpieczenia. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± w wypadku odmowy zmiany umowy z uwzglêdnieniem zmian postanowieñ dotycz±cych zabezpieczenia, a Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony z tej przyczyny do obci±¿enia Wykonawcy kar± umown± w wysoko¶ci takiej jak przy odst±pieniu od umowy z winy Wykonawcy, przy czym nie wyklucza to dochodzenia roszczeñ przenosz±cych warto¶æ kary umownej. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej Umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie wymagañ Ustawy o elektromobilno¶ci, o których mowa w § 2 umowy, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zostan± wprowadzone zmiany przedmiotowej ustawy, maj±ce wp³yw na wymagania okre¶lone niniejszej Umowie; 2) zostan± wprowadzone przepisy wykonawcze do przedmiotowej Ustawy, maj±ce wp³yw na wymagania okre¶lone niniejszej Umowie. 4. Wprowadzenie zmiany postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 5. Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest z³o¿enie u Zamawiaj±cego w terminie 7 dni od daty wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz z opisem propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmian oraz za³±czon± kopi± dokumentów potwierdzaj±cych wyst±pienie okoliczno¶ci, które wp³ynê³y na konieczno¶æ wprowadzenia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
nie dotyczy
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.