eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Dostawa drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-24

Będzin: Dostawa drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie.
Numer ogłoszenia: 526714 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 504562 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, faks 32 2674444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest dostawa, fabrycznie nowych drukarek laserowych i laserowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia w szczelności zbiorników z tonerem. 2. Szczegółowy opis minimalnych, wymaganych parametrów drukarek laserowych oraz laserowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich liczba zawarty jest w Rozdziale II ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego awarii, wad lub usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 2 SIWZ poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni: a) odbiór wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności jego naprawy, na koszt Wykonawcy, b) dostawę naprawionego sprzętu na koszt Wykonawcy, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii lub usterki przez serwis, ale nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii, wad lub usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 2) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności usunięcia awarii, wady lub usterki sprzętu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 2 SIWZ. 3) Wykonawca zapewni 24-godzinny dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie przez Zamawiającego awarii, wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych sprzętu, o którym mowa Rozdziale II ust. 2 SIWZ w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. 4. W przypadku sprzętu, o którym mowa w Rozdziale II ust. 2 SIWZ, Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIGITUS Krzysztof Olejniczak, ul. Kijowska 53 / 76, 40-754 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97139,25

  • Oferta z najniższą ceną: 97139,25 / Oferta z najwyższą ceną: 114617,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.