eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Pielęgnacja pasów i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25. WOG z podziałem na trzy zadania".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-25



Ogłoszenie nr 526625-N-2020 z dnia 2020-03-25 r.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku: "Pielęgnacja pasów i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25. WOG z podziałem na trzy zadania".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000, ul. ul. Kawaleryjska  70 , 15-601  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 261 398 839, e-mail 25wog.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 398 813.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy: https://25wog.wp.mil.pl/pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
WOJSKO

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy
Adres:
ul. Kawaleryjska 70/3, 15-325 Białystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Pielęgnacja pasów i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25. WOG z podziałem na trzy zadania".
Numer referencyjny: 17/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Pielęgnacja pasów i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na trzy zadania", numer 17/PN/2020. Usługa obejmuje pielęgnacje wałów i pasów przeciwpożarowych na terenach kompleksów wojskowych: Część I Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona i terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona Część II Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec. Część III Pielęgnacja pasów i wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka. Szczegółowy opis realizacji usługi: Część I - Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona i terenów przyległych do wału strzelnicy 1. Rodzaj prac do wykonania: 1.1. pielęgnacja istniejących pasów przeciwpożarowych o szerokości 3 m i szacunkowej długości 7,500 m (powierzchnia 2,25 ha) poprzez: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt; 2. Częstotliwość wykonywania zabiegów: I etap w terminie - do 20.05.2020r. II etap w terminie - od 02.07.2020r. do 16.07.2020r. III etap w terminie - od 01.08.2020r. do 16.08.2020r. Część II - Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec. 1. Rodzaj prac do wykonania: 1.1. pielęgnacja pasów ppoż. przy budynkach magazynowych, składu opakowań, składu żużlu i opału oraz pasów obwodnicy (łączna powierzchnia pasów 13,597 ha) poprzez: wykonanie orki pługiem a w miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego glebogryzarką ręczną, bronowanie przeoranych pasów wraz z oczyszczeniem terenu, oczyszczeniem ogrodzenia obwodnicy usytuowanego na pasach ppoż. z wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek: a. przy budynkach magazynowych o szerokości 2 m i łącznej powierzchni 0,68 ha; b. wzdłuż ogrodzeń obwodnicy (pasy zewnętrzne i wewnętrzne) o szerokości 5 m, długości 15 240 m i łącznej powierzchni 7,62 ha; c. wzdłuż ogrodzenia składu opakowań o łącznej powierzchni 0,055 ha; d. wokół składu opału (przy bud. Nr 19) i wokół składów żużlu (przy bud. Nr 30, 53, 61 ) o łącznej długości 160 m i łącznej powierzchni 0,032 ha e. wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego kompleksu od strony drogi krajowej nr 65 o szerokości 2 m i długości 2 200m (powierzchnia 0,11 ha), szerokości 3 m i długości 575 m (powierzchnia 0,17 ha); f. pas ochronny usytuowany po obu stronach drogi wewnętrznej między ogrodzeniem o szerokości 7,00 m i długości 7200 m (powierzchnia 5,04 ha) Zakres usługi obejmuje: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt, c. usuwanie wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek z całej powierzchni ogrodzeń usytuowanych na pasach przeciwpożarowych i wzdłuż pasów. d. wykonanie oprysków wzdłuż ogrodzenia obwodnicy po każdym wykonanym zabiegu pielęgnacyjnym 1.2. Wykonanie pielęgnacji pasów przeciwpożarowych 2. Częstotliwość wykonywania zabiegów: I etap w terminie - do 20.05.2020r. II etap w terminie - od 02.07.2020r. do 16.07.2020r. III etap w terminie - od 01.08.2020r. do 16.08.2020r. IV etap w terminie - od 17.09.2020r. do 30.09.2020r. Część III - Pielęgnacja pasów i wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka. 1. Rodzaj prac do wykonania: Wykonanie koszenia oraz oprysków: a. wykoszenie dwóch pasów przeciwpożarowych wzdłuż ogrodzeń obwodnicy o średniej szerokości - pierwszy pas - 5,90 m i drugi pas - 3,90 m o długości 5 406 m, łączna powierzchnia około 5,30 ha b. wykoszenie dwóch pasów przeciwpożarowych o szerokości 1 m wzdłuż ogrodzeń obwodnicy od strony lasu i terenu technicznego, łączna powierzchnia koszenia około 1,08 ha c. oczyszczenie z wrastającej roślinności ogrodzenia obwodnicy o łącznej długości 2 x 5 406 m wraz z wykonaniem oprysków przy użyciu środków zalecanych do stosowania w leśnictwie wg katalogu opracowanego przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych.- łączna długość ogrodzenia 10 812 m. d. wykoszenie wałów przeciwpożarowych wokół budynków magazynowych od opasek odwadniających do pasów przeciwpożarowych o łącznej powierzchni 6,875 ha Realizacja usługi: a. koszenie wałów i pasów, b. wygrabienie skoszonej trawy i wywiezienie jej na koszt Wykonawcy, c. uprzątnięcie podjazdów i opasek wokół budynków po koszeniu. b. wykonanie oprysku c. oczyszczenie ogrodzenia obwodnicy z wrastających chwastów Koszenie należy wykonać z pasa drogowego za pomocą kosiarki na wysięgniku, przy użyciu kos/kosiarek ręcznych spalinowych lub kosiarek samojezdnych o wadze do 0,5 tony. Zabrania się poruszania po pasach zieleni pojazdami o wadze przekraczającej 0,5 tony z uwagi na ryzyko uszkodzenia elementów infrastruktury systemu alarmowego. 2. Częstotliwość wykonywania zabiegów - trzy razy w roku I etap w terminie - do 29.05.2020 r. II etap w terminie - od 01.07.2020 r. do 31.07.2020 r. III etap w terminie - od 01.09.2020 r. do 30.09.2020 r. Warunki ogólne Pasy i wały przeciwpożarowe na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, samosiejek, wykoszonych lub wyoranych traw, wrzosów itp.. Pielęgnacja pasów musi być wykonana poprzez orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową. W miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego pasy należy zmineralizować glebogryzarką ręczną. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego lub osoba przez niego wyznaczona wskaże Wykonawcy miejsce realizacji usługi. Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi zostaną zapoznani przez przedstawiciela Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną z uregulowaniami dotyczącymi wstępu na obszar chroniony, z systemem przepustkowym, zakazami lub nakazami obowiązującymi na danym terenie, w tym używania telefonów komórkowych, wykonywania zdjęć, przyjmowania interesantów itp. Wykonana usługa musi być potwierdzona protokołem odbioru. Brak zatwierdzonego protokołu będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. Protokół odbioru usługi z każdego zabiegu jest załącznikiem do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zamówienia wykonuje na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w czasie pracy. Usługi powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie: Zadanie nr 1 - OC Zielona, dnia 30.03.2020r. o godz. 09:00. Osoba do kontaktu p. Cezary KUCZYŃSKI, tel. 261 398 680 Zadanie nr 2 - Skład Osowiec, dnia 30.03.2020r. o godz. 13:00. Osoba do kontaktu p. Tadeusz KOZŁOWSKI, tel. 261 386 152 Zadanie nr 3- Skład Hajnówka, dnia 31.03.2020r. o godz. 10:00. Osoba do kontaktu p. Tomasz KICEL, tel. 261 397 032 Należy stawić się najpóźniej na 15 minut przed przeprowadzeniem wizji. Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.

II.5) Główny kod CPV: 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie do 30.09.2020r, w tym: zadanie I do 16.08.2020r., zadanie II - 30.09.2020r., zadanie III - 30.09.2020r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498 z późn. zm.);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 1.2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności za fakturę40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: a. sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona b. terminu realizacji przedmiotu zamówienia ( w sposób proporcjonalny), gdy wystąpi zjawisko "siły wyższej" mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska "siły wyższej, np. gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie usługi" wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona i terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj prac do wykonania: 1.1. pielęgnacja istniejących pasów przeciwpożarowych o szerokości 3 m i szacunkowej długości 7,500 m (powierzchnia 2,25 ha) poprzez: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt; 2. Częstotliwość wykonywania zabiegów: I etap w terminie - do 20.05.2020r. II etap w terminie - od 02.07.2020r. do 16.07.2020r. III etap w terminie - od 01.08.2020r. do 16.08.2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75251120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych - rejon Skład Osowiec.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj prac do wykonania: 1.1. pielęgnacja pasów ppoż. przy budynkach magazynowych, składu opakowań, składu żużlu i opału oraz pasów obwodnicy (łączna powierzchnia pasów 13,597 ha) poprzez: wykonanie orki pługiem a w miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego glebogryzarką ręczną, bronowanie przeoranych pasów wraz z oczyszczeniem terenu, oczyszczeniem ogrodzenia obwodnicy usytuowanego na pasach ppoż. z wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek: a. przy budynkach magazynowych o szerokości 2 m i łącznej powierzchni 0,68 ha; b. wzdłuż ogrodzeń obwodnicy (pasy zewnętrzne i wewnętrzne) o szerokości 5 m, długości 15 240 m i łącznej powierzchni 7,62 ha; c. wzdłuż ogrodzenia składu opakowań o łącznej powierzchni 0,055 ha; d. wokół składu opału (przy bud. Nr 19) i wokół składów żużlu (przy bud. Nr 30, 53, 61 ) o łącznej długości 160 m i łącznej powierzchni 0,032 ha e. wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego kompleksu od strony drogi krajowej nr 65 o szerokości 2 m i długości 2 200m (powierzchnia 0,11 ha), szerokości 3 m i długości 575 m (powierzchnia 0,17 ha); f. pas ochronny usytuowany po obu stronach drogi wewnętrznej między ogrodzeniem o szerokości 7,00 m i długości 7200 m (powierzchnia 5,04 ha) Zakres usługi obejmuje: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt, c. usuwanie wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek z całej powierzchni ogrodzeń usytuowanych na pasach przeciwpożarowych i wzdłuż pasów. d. wykonanie oprysków wzdłuż ogrodzenia obwodnicy po każdym wykonanym zabiegu pielęgnacyjnym 1.2. Wykonanie pielęgnacji pasów przeciwpożarowych 2. Częstotliwość wykonywania zabiegów: I etap w terminie - do 20.05.2020r. II etap w terminie - od 02.07.2020r. do 16.07.2020r. III etap w terminie - od 01.08.2020r. do 16.08.2020r. IV etap w terminie - od 17.09.2020r. do 30.09.2020r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75251120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pielęgnacja pasów i wałów przeciwpożarowych - rejon Skład Hajnówka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj prac do wykonania: Wykonanie koszenia oraz oprysków: a. wykoszenie dwóch pasów przeciwpożarowych wzdłuż ogrodzeń obwodnicy o średniej szerokości - pierwszy pas - 5,90 m i drugi pas - 3,90 m o długości 5 406 m, łączna powierzchnia około 5,30 ha b. wykoszenie dwóch pasów przeciwpożarowych o szerokości 1 m wzdłuż ogrodzeń obwodnicy od strony lasu i terenu technicznego, łączna powierzchnia koszenia około 1,08 ha c. oczyszczenie z wrastającej roślinności ogrodzenia obwodnicy o łącznej długości 2 x 5 406 m wraz z wykonaniem oprysków przy użyciu środków zalecanych do stosowania w leśnictwie wg katalogu opracowanego przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych.- łączna długość ogrodzenia 10 812 m. d. wykoszenie wałów przeciwpożarowych wokół budynków magazynowych od opasek odwadniających do pasów przeciwpożarowych o łącznej powierzchni 6,875 ha Realizacja usługi: a. koszenie wałów i pasów, b. wygrabienie skoszonej trawy i wywiezienie jej na koszt Wykonawcy, c. uprzątnięcie podjazdów i opasek wokół budynków po koszeniu. b. wykonanie oprysku c. oczyszczenie ogrodzenia obwodnicy z wrastających chwastów Koszenie należy wykonać z pasa drogowego za pomocą kosiarki na wysięgniku, przy użyciu kos/kosiarek ręcznych spalinowych lub kosiarek samojezdnych o wadze do 0,5 tony. Zabrania się poruszania po pasach zieleni pojazdami o wadze przekraczającej 0,5 tony z uwagi na ryzyko uszkodzenia elementów infrastruktury systemu alarmowego. 2. Częstotliwość wykonywania zabiegów - trzy razy w roku I etap w terminie - do 29.05.2020 r. II etap w terminie - od 01.07.2020 r. do 31.07.2020 r. III etap w terminie - od 01.09.2020 r. do 30.09.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75251120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności za fakturę40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.