eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Odbior i zagospodarowanie osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskowników z Oczyszczalni Ścieków w Czarnej, osadów z klarowania wody ze Stacji Uzdatniania Wody Krzemienicy, Czarnej i Pogwizdowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06



Ogłoszenie nr 526265-N-2018 z dnia 2018-03-06 r.

Gmina Czarna: Odbior i zagospodarowanie osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskowników z Oczyszczalni Ścieków w Czarnej, osadów z klarowania wody ze Stacji Uzdatniania Wody Krzemienicy, Czarnej i Pogwizdowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, krajowy numer identyfikacyjny 69058177800000, ul. Czarna 260  , 37125   Czarna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 2262324, 017 2262606, e-mail inwestycje@gminaczarna.pl, faks 017 2262324 w. 232.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaczarna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.gminaczarna.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gminaczarna.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Operator pocztowy, kurier, doręczenie osobiste
Adres:
Urząd Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, Biuro Obsługi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbior i zagospodarowanie osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskowników z Oczyszczalni Ścieków w Czarnej, osadów z klarowania wody ze Stacji Uzdatniania Wody Krzemienicy, Czarnej i Pogwizdowie
Numer referencyjny: WI.271.1.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa odbioru i zagospodarowania osadów ściekowych, skratek, zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Czarnej, osadów z klarowania wody ze Stacji Uzdatniania Wody Krzemienicy, Czarnej i Pogwizdowie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie. 1) Część 1 odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 (uwodnienie 80 - 85 %), powstających w oczyszczalni ścieków w Czarnej, adres oczyszczal-ni: 37 - 125 Czarna 148 B; w ilości ok. 2 104 Mg/rok, zgodnie z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 luty 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 257 z późn. zm.) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. Odzysk lub unieszkodliwianie osadów może odbywać się metodami przewidzianymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza możliwości rolni-czego wykorzystania osadów ściekowych. 2) Część 2 odbiór i zagospodarowanie skratek, zawartości piaskowników z Oczyszczalni ścieków w Czarnej oraz osadów z klarowania wody ze Stacji Uzdatniania Wody w Krzemienicy, Czarnej i Pogwizdowie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie. a) skratki o kodzie 19 08 01, powstających w oczyszczalni ścieków w Czarnej, adres oczyszczal-ni: 37 - 125 Czarna 148 B; w ilości ok. 9,5 Mg/rok, zgodnie z zachowaniem wymogów okre-ślonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. b) zawartość piaskowników o kodzie 19 08 02, powstających w oczyszczalni ścieków w Czar-nej, adres oczyszczalni: 37 - 125 Czarna 148 B; w ilości ok. 12,6 Mg/rok, zgodnie z zacho-waniem wymogów określonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. c) osady z klarowania wody o kodzie 19 09 02, powstających w Stacji Uzdatniania Wody w Czarnej, 37-125 Czarna 694 A, Stacji Uzdatniania Wody w Krzemienicy, 37-127 Krzemie-nica 502 C i Stacji Uzdatniania Wody w Pogwizdowie, 37-126 Pogwizdów 256 w ilości ok. 4,8 Mg/rok ; W związku z tym, że szczegółowy zakres zamówienia został określony szacunkowo na podstawie ilości odpadów wytworzonych w poprzednim roku, to rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości wywiezionego i zagospodarowanych odpadów. Za transport i zagospodarowanie przekazanych odpadów odpowiada Wykonawca. Osady winny być załadowane własnym sprzętem Wykonawcy (ładowarka). Odbiór i transport odpadów odbywał się będzie przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku, sprzętu Wykonawcy. Przy załadunku, transporcie i wyładunku odpadów będących przed-miotem zamówienia Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i stanu nawierzchni placów i dróg zakładowych i dróg publicznych. - Odpady winny być wywożone do trzech dni od zgłoszenia telefonicznego. - Potwierdzenie przyjęcia odpadów odbywać się będzie każdorazowo na podstawie "Karty przekazania odpadu" potwierdzonej pod względem ilościowym przez Zamawiającego oraz przez Odbior-cę. ? Wykonawca zapewni załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadów zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów, ? załadunek i transport osadów środkiem transportu Wykonawcy spełniającym wymogi przewozu odpadów mazistych, (co najmniej 2 samochody, szczelne, stabilne, uniemożliwiające osu-wanie i przedostawanie się osadów poza pojazd, z przykryciem skrzyni ładunkowej - plandeka), ? załadunek i transport pozostałych odpadów (skratki zawartości piaskowników i osady z klarowania wody) środkiem transportu Wykonawcy spełniającym wymogi przewozu odpadów (samochód szczelny, stabilny, uniemożliwiające osuwanie i przedostawanie się osadów poza pojazd, z przykryciem skrzyni ładunkowej - plandeka), dopuszcza się stosowanie zamkniętych kontenerów z klapami umożliwiającymi załadunek odpadów) ? systematyczny odbiór i wywóz odpadów również w okresie zimowym, ? zagospodarowanie osadów w miejscu zgodnym z art. 20 Ustawy o odpadach (Dz.U.2018 r. poz. 21 z późn. zm.), - od Wykonawcy wymagana jest solidność i niezawodność wykonywanej usługi.

II.5) Główny kod CPV: 90513600-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513800-4
90513700-3
90513900-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: posiada ważne zezwolenie zgodnie z art. 27 ust, 2 i 3 ustawy o odpadach na: - prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie o 19 08 01 (skratki) - dla części 2, o 19 08 02 (zawartość piaskowników) - dla części 2, o 19 09 02 (osady z klarowania wody) - dla części 2,, o 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe) - dla części 1, Po utworzeniu rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art, 49 ust. 1 ustawy o odpadach, Wykonawca obowiązany jest uzyskać wpis do rejestru i przedłożyć Zamawiającemu zawiadomienie właściwego marszałka województwa o nadaniu indywidualnego numeru rejestrowego. Zawiadomienie o nadaniu indywidualnego numeru rejestrowego należy przedłożyć Zamawiające-mu w ciągu 3 dni od jego otrzymania, jednakże nie później niż do upływu 6 mie-sięcy od daty utworzenia rejestru. - zezwolenie na zbieranie, odzysk lub unieszkodliwianie odpadu o kodzie: ? 19 08 01 (skratki) - dla części 2, - 19 08 02 (zawartość piaskowników) - dla części 2, - 19 09 02 (osady z klarowania wody) - dla części 2, ? 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe) - dla części 1, z wy-łączeniem możliwości zagospodarowania w procesie RIO (obróbka na po-wierzchni ziemi przynosząca korzyści dla rolnictwa lub poprawę stanu śro-dowiska) z podaniem i opisem procesu, któremu odpad będzie poddawany
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie wykonał należycie, co najmniej po jednej usłudze dla każdej z części polegających na: Część 1 - odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów w postaci ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05) poprzez odzysk lub unieszkodliwianie w ilości minimum 1000 Mg. Część 2 - odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów w postaci skratek (kod od-padu 19 08 01) poprzez odzysk lub unieszkodliwianie, w postaci zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02) poprzez odzysk lub unieszkodliwianie, w postaci osadów z klarowania wody (kod odpadu 19 09 02) poprzez odzysk lub unieszkodliwianie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych wyżej. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zezwolenia na magazynowanie/zbieranie odpadów (z wyszczególnieniem kodu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane przez właściwy organ (starosta) właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów - okres zimy, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego z wykonawców, który będzie wykonywał uzależnioną od zezwolenia część zamówienia). b) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania od-padów zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (z wyszczególnieniem kodu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane przez właściwy organ (wojewoda, starosta) ustalony wg miejsca prowadzenia działalności w zakresie wykorzystania odpadów; pozwolenie o którym mowa ma zapewnić odbiór przez okres co najmniej 12 m-cy, liczony od daty podpisania umowy w ilości uwodnionych osadów w Mg lub suchej masy osadów w Mg, odpowiadającej co najmniej ilości osadów ściekowych, na którą składana jest oferta (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał uzależnioną od zezwolenia część zamówienia). c) Program odzysku lub unieszkodliwiania komunalnych osadów ściekowych z uwzględnieniem okresu zimowego z dokładnym opisem sposobu zagospodarowania. d) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykony-wane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty składane wraz z ofertą, jeżeli dotyczą Wykonawcy: 1. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz 2. Pełnomocnictwo 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena95,00
czas realizacji zadania (czas wywozu jednej partii odpadów)5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą dokonywane na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub siwz, w następujących okolicznościach i zakresie: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mają-cym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, zmiana podwy-konawcy 3) zmiana formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy, 4) zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy, 5) zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego, 6) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwia-jących wywóz odpadów z Oczyszczalni ścieków i Stacji Uzdatniania Wody w termi-nach określonych w umowie; 7) w przypadku, gdy wywóz osadów kolidować będzie z prowadzonym procesem techno-logicznym Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania wywozu osadów. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która występuje z pro-pozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 (uwodnienie 80 - 85 %), powstających w oczyszczalni ścieków w Czarnej, adres oczyszczal-ni: 37 - 125 Czarna 148 B; w ilości ok. 2 104 Mg/rok, zgodnie z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 luty 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 257 z późn. zm.) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. Odzysk lub unieszkodliwianie osadów może odbywać się metodami przewidzianymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza możliwości rolni-czego wykorzystania osadów ściekowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513600-2, 90513800-4, 90513700-3, 90513900-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
czas realizacji zadania (czas wywozu jednej partii odpadów)5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: odbiór i zagospodarowanie piaskowników, skratek, zawartości piaskowników, osadów z klarowania wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odbiór i zagospodarowanie skratek, zawartości piaskowników z Oczyszczalni ścieków w Czar-nej oraz osadów z klarowania wody ze Stacji Uzdatniania Wody w Krzemienicy, Czarnej i Po-gwizdowie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie. a) skratki o kodzie 19 08 01, powstających w oczyszczalni ścieków w Czarnej, adres oczyszczal-ni: 37 - 125 Czarna 148 B; w ilości ok. 9,5 Mg/rok, zgodnie z zachowaniem wymogów okre-ślonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. b) zawartość piaskowników o kodzie 19 08 02, powstających w oczyszczalni ścieków w Czar-nej, adres oczyszczalni: 37 - 125 Czarna 148 B; w ilości ok. 12,6 Mg/rok, zgodnie z zacho-waniem wymogów określonych przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. c) osady z klarowania wody o kodzie 19 09 02, powstających w Stacji Uzdatniania Wody w Czarnej, 37-125 Czarna 694 A, Stacji Uzdatniania Wody w Krzemienicy, 37-127 Krzemie-nica 502 C i Stacji Uzdatniania Wody w Pogwizdowie, 37-126 Pogwizdów 256 w ilości ok. 4,8 Mg/rok ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90513600-2, 90513800-4, 90513700-3, 90513900-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
czas realizacji zadania (czas wywozu jednej partii odpadów)5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.