eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Usługi geodezyjne i kartograficzne na terenie Gminy Dębica w 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Dębica: Usługi geodezyjne i kartograficzne na terenie Gminy Dębica w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 526112 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne i kartograficzne na terenie Gminy Dębica w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Opis przedmiotu zamówienia : Część 1 - Podział nieruchomości - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na fizycznym podzieleniu działki ewidencyjnej na części w wyniku ustalenia granic podziału oraz sporządzeniu wymaganej odrębnymi przepisami dokumentacji technicznej. W tym podział działek: na dwie pierwsze działki - 50 szt., podział na kolejne działki - 36 szt. Część 2 - Wznowienie znaków granicznych - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone a istnieją dokumenty pozwalające na ustalenie ich pierwotnego położenia. W tym pierwszy punkt - 6 szt., następny punkt - 30 szt. Część 3 - Rozgraniczenia nieruchomości - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na ustaleniu granic nieruchomości gdy stały się sporne, a brak jest dokumentów pozwalających na ich odtworzenie. W tym pierwszy punkt - 2 szt., a następny punkt - 5 szt. Część 4 - Wykaz zmian gruntowych - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na doprowadzeniu do zgodności ewidencji gruntów i stanu prawnego w zakresie dotyczącym oznaczenia i powierzchni działek poprzez sporządzenie wykazów zmian wraz z wyrysami z mapy z ewidencji gruntów. W tym pierwsza działka - 15 szt., następne działki - 19 szt. Część 5 - Wykazy zmian gruntowych wraz z dokumentacją dotyczącą regulacji prawa własności nieruchomości - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dostosowania ewidencji gruntów do stanu prawnego poprzez opracowanie mapy uzupełniającej z wykazem zmian i wykazów zmian - synchronizacji wraz z wyrysami oraz dokumentacją dotyczącą własności (odpis z księgi wieczystej, zaświadczenie z Sądu z LWH lub zbioru dokumentów, arkusze posiadłości, decyzja). W tym pierwsza działka - 16 szt., następne działki - 20 szt. Zadania o których mowa w częściach 1 do 5, będą wykonywane sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb. Podane ilości należy traktować szacunkowo. Podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu (- 20%) w zależności od potrzeb Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających w każdej z 5 części zamówienia, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego (w danej części zamówienia) jeżeli zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (w danej części zamówienia) i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich 5 części zamówienia: Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich 5 części zamówienia: Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich 5 części zamówienia: Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich 5 części zamówienia: Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z treścią art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. 2. Poleganie na zasobach innego podmiotu. Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku złożenia wraz z ofertą przez Wykonawców w-w zobowiązania, Zamawiający powołując się na przepis art.26. ust 2b ustawy Pzp, przepisy art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego, oraz orzecznictwo KIO, stwierdza iż wymaganie formy pisemnej zobowiązania zostanie spełnione jedynie poprzez złożenie oryginału dokumentu zawierającego własnoręczny podpis osoby pod treścią oświadczenia - zobowiązania innego podmiotu, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonywania oceny Zamawiający określił w Rozdziale V SIWZ , polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów , żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. (Podstawa prawna: § 1 ust. 6 - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- Dz.U. z 2013 r. poz. 231) Ponieważ ustawodawca użył w w-w przepisie sformułowania -w szczególności- żądanie powyższych dokumentów (punkty a - d), ma charakter przykładowy i nie jest wyczerpujące. W zależności od rodzaju przedłożonych dokumentów i sposobu sformułowania ich treści, zamawiający może żądać innych dokumentów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący udowodnią zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia i pozwolą dokonać: oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 4. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust.2 SIWZ i w Sekcji III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - pokój 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na fizycznym podzieleniu działki ewidencyjnej na części w wyniku ustalenia granic podziału oraz sporządzeniu wymaganej odrębnymi przepisami dokumentacji technicznej. W tym podział działek: na dwie pierwsze działki - 50 szt., podział na kolejne działki - 36 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie znaków granicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone a istnieją dokumenty pozwalające na ustalenie ich pierwotnego położenia. W tym pierwszy punkt - 6 szt., następny punkt - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozgraniczenia nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na ustaleniu granic nieruchomości gdy stały się sporne, a brak jest dokumentów pozwalających na ich odtworzenie. W tym pierwszy punkt - 2 szt., a następny punkt - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykaz zmian gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na doprowadzeniu do zgodności ewidencji gruntów i stanu prawnego w zakresie dotyczącym oznaczenia i powierzchni działek poprzez sporządzenie wykazów zmian wraz z wyrysami z mapy z ewidencji gruntów. W tym pierwsza działka - 15 szt., następne działki - 19 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykazy zmian gruntowych wraz z dokumentacją dotyczącą regulacji prawa własności nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dostosowania ewidencji gruntów do stanu prawnego poprzez opracowanie mapy uzupełniającej z wykazem zmian i wykazów zmian - synchronizacji wraz z wyrysami oraz dokumentacją dotyczącą własności (odpis z księgi wieczystej, zaświadczenie z Sądu z LWH lub zbioru dokumentów, arkusze posiadłości, decyzja). W tym pierwsza działka - 16 szt., następne działki - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.