eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego - produktu turystycznego województwa łódzkiego - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-15



Ogłoszenie nr 525987-N-2019 z dnia 2019-03-15 r.

Miasto i Gmina Działoszyn: Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego - produktu turystycznego województwa łódzkiego - etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Działoszyn, krajowy numer identyfikacyjny 73093474300000, ul. ul. Piłsudskiego  21 , 98-355  Działoszyn, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 413 177, e-mail gmdzialoszyn@wp.pl, faks 438 413 680.
Adres strony internetowej (URL): www.dzialoszyn.e-bip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21, 98-355 Działoszyn pok. 202


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego - produktu turystycznego województwa łódzkiego - etap II
Numer referencyjny: IZP.GPOŚ.V.271.1.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego - produktu turystycznego województwa łódzkiego - etap II" Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 1.2. Przedmiot zamówienia zakłada opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, decyzji itp. oraz wykonanie elementów zagospodarowania turystycznego następujących elementów tworzących poszczególne części zamówienia: I Część - Zagospodarowanie turystyczne "Obszar przy lesie" Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie opisane w PFU jako A. Zagospodarowanie turystyczne "Obszar przy lesie" Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadania A. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamóa)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części I,. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. II Część - Zagospodarowanie turystyczne "Obszar na wyspie" Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie opisane w PFU jako B. Zagospodarowanie turystyczne "Obszar na wyspie" Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadania B. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamób)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przed wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części II,. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. UWAGA Z uwagi na to iż w ramach niniejszej części należy wykonać zagospodarowanie "na wyspie" dla którego wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania "na wyspie" może być uzależnione od wykonania najpierw kładki, więc prace "na wyspie" należy wykonywać w uzgodnieniu i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą kładki, chyba że Wykonawca wykona część lub całość robót " na wyspie" bez konieczności korzystania z kładki. III Część - Zagospodarowanie turystyczne "Obszar nad rzeką" Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie opisane w PFU jako C. Zagospodarowanie turystyczne "Obszar nad rzeką". Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadania C. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamóc)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części III,. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. V Część - Kładka wraz z dojazdami Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w koncepcji kładki będącej załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z koncepcji będącej załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów koncepcji a w szczególności zignorowanie zakresu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii budowy kładki innej niż przedstawiona w koncepcji (załącznik nr 2 do SIWZ) pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów kładki takich jak m.in. długość, szerokość, nośność itp.. Nie dopuszcza się zastosowania konstrukcji drewnianej bądź drewnopochodnej! Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamód)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części V, Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 30.06.2020 roku z zastrzeżeniem iż najpóźniej do dnia 01.06.2020r. wykonane zostaną prace które umożliwią Wykonawcy cz. II na bezpieczne i swobodne korzystanie z przedmiotowej kładki celem realizacji zamówienia obejmującego część II , przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem UWAGA Z uwagi na to iż zadanie wskazane w części II obejmuje zagospodarowanie "na wyspie" dla którego w ramach niniejszej części wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania "na wyspie" może być uzależnione od wykonania najpierw części V, więc prace związane z budową kładki należy wykonywać w uzgodnieniu i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą części nr II, chyba że Wykonawca wykona roboty" na wyspie" bez konieczności korzystania z kładki wykonywanej w części II Zakres zamówienia dla każdej części musi również obejmować w szczególności: a) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji, obsługi urządzeń oraz pozostałych dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji. b) Wykonanie niezbędnych ekspertyz, badań i analiz niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówe)ienia. c) Dostawę i montaż kompletnych, nieużywanych urządzeń, elementów małej architektury itd.. d) Wykonanie, prób, regulacji e) Rozruch technologiczny(jeśli dotyczy) f) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych urządzeń oraz pozostałych elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikom 2. Realizacja inwestycji odbywać się będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym, Inspektorem Nadzoru oraz zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. 3. Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia: Część I - robotnicy budowlani. Część II - robotnicy budowlani Część III - robotnicy budowlani Część V- robotnicy budowlani/robotnicy drogowi 6. Wykonawca zobowiązuje się, że w/w Pracownicy będą w okresie realizacji Umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy dostarczy do wglądu Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności wskazane powyżej pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy co odpowiednio wiązać się będzie z zastosowaniem zapisów art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę. 10. Wymagania stawiane wykonawcy : a) Zabezpieczenie placu budowy na czas realizacji zadania. b) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, programem funkcjonalno - użytkowym/koncepcją, oraz z należytą starannością c) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. d) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. e) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. f) Zapewnienie niezbędnych do realizacji zadania mediów ( energia elektryczna, woda) na koszt Wykonawcy. g) Wykonawca odpowiada za: wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie. h) ponosi odpowiedzialność za szkody, straty w robotach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie w trakcie realizacji zamówienia oraz przy usuwaniu wad w okresie rękojmi. i) zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenów, na których realizuje zamówienie i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. j) jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji robót/dostaw, objętych umową. k) po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren. 11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (roboty budowlane) na okres min. 36 miesięcy. Wykonawca który (w złożonej ofercie) udzieli rękojmi (gwarancji) na okres dłuższy niż wskazany w niniejszym punkcie, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest gwarancja. Okres rękojmi (gwarancji) w formularzu ofertowym należy podać w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi (gwarancji) w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Okres rękojmi (gwarancji) wykonania nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin powyżej 36 miesięcy ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże okresu rękojmi (gwarancji), Zamawiający uzna iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. 36 miesięcy). W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi (gwarancji), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY okres rękojmi (gwarancji) uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi(gwarancji) dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja. 12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując przedmiot zamówienia uwzględnił wymagania osób niepełnosprawnych. 13. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie min. do 21 dni. Wykonawca który (w złożonej ofercie) wskaże maksymalny termin do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z zatwierdzonym protokołem, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w związku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin płatności. Termin płatności w formularzu ofertowym należy podać w dniach. Ocenie będzie podlegał jedynie wydłużony termin płatności do 30 dni ( Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże terminu płatności, bądź wskaże termin płatności krótszy niż 21 dni Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin określony w SIWZ jako minimalny tj. do 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego terminu niż maksymalny wymagany termin do 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgoda z SIWZ. MAKSYMALNY termin płatności uwzględniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności (w dniach) w przedziale od 22 do 29 Zamawiający przyjmie iż Wykonawca podtrzymuje termin płatności określony w SIWZ jako minimalny czyli do 21 dni i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Jedynie Wykonawca który wskaże termin płatności do 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin płatności. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu kalkulację ofertową na bazie której została wyliczona cena złożonej oferty. 15. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Program Funkcjonalno - Użytkowy (dla części I - III) 2) Koncepcja kładki (dla części V) Informuję iż na podstawie art. 24aa. ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych w niniejszym postępowaniu Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą w której najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu

II.5) Główny kod CPV: 34971000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
45111200-0
45111291-4
45112000-5
45112710-5
45112720-8
45112723-9
45212200-8
45212212-5
45212220-4
45231000-5
45223000-6
45232410-9
45233162-2
45233200-1
45233220-7
45236110-4
45236210-5
45300000-0
45342000-6
45400000-1
71221000-3
71222000-0
71242000-6
71244000-0
71248000-8
71251000-2
71300000-1
45221110-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z zamówieniem podstawowym w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy spełniania dodatkowych warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż: Dla części I: 1.000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) Dla części II: 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) Dla części III: 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych) Dla części V: 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1.2. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Dla Części I a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch robót budowlanych) dotyczących budowy/rozbudowy/przebudowy basenu(kompleksu basenów) z czego min. jedna o wartości min. 800.000,00zł. brutto w ramach jednego kontraktu. z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że roboty zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. b) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch robót budowlanych) dotyczących zagospodarowania terenu (zgodnie z przedmiotem zamówienia np. mała architektura, place zabaw, siłownie zewnętrzne itp.) z czego min. jedna o łącznej wartości min. 500.000,00zł. brutto w ramach jednego kontraktu. z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że roboty zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone c) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch usług dotyczących wykonania dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu przy czym: - minimum jedną dokumentację projektową o wartości usługi min. 80.000,00 zł. brutto; - minimum jedną dokumentację projektową obejmującą wykonanie basenu/kompleksu basenów o wartości usługi min. 30.000,00 zł. brutto; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. d) iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy/ robót posiadających określone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; - elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; a także na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1.2 SIWZ Dla Części II a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch robót budowlanych) dotyczących zagospodarowania terenu (zgodnie z przedmiotem zamówienia np. mała architektura, place zabaw, siłownie zewnętrzne itp.) z czego min. jedna o łącznej wartości min. 400.000,00zł. brutto w ramach jednego kontraktu. z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że roboty zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone b) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch usług dotyczących wykonania dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu przy czym - minimum jedną dokumentację projektową o wartości usługi min. 30.000,00 zł. brutto; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. d) iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy/ robót posiadających określone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; a także na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1.2 SIWZ Dla Części III a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch robót budowlanych) dotyczących zagospodarowania terenu (zgodnie z przedmiotem zamówienia np. mała architektura, place zabaw, siłownie zewnętrzne itp.) z czego min. jedna o łącznej wartości min. 300.000,00zł. brutto w ramach jednego kontraktu. z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że roboty zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone b) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch usług dotyczących wykonania dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu przy czym - minimum jedną dokumentację projektową o wartości usługi min. 15.000,00 zł. brutto; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. d) iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy/ robót posiadających określone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; a także na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1.2 SIWZ Dla Części V a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonanie min. dwóch robót budowlanych) dotyczących budowy/rozbudowy/przebudowy mostu/kładki z czego min. jedna o wartości min. 500.000,00zł. brutto w ramach jednego kontraktu. z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. b) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wskaże wykonane min. dwóch usług dotyczących wykonania dokumentacji projektowej budowy/przebudowy/rozbudowy mostu, kładki przy czym minimum jedną dokumentację projektową o wartości usługi min. 30.000,00 zł. brutto; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane w ramach których z załączeniem dowodów ( w formie poświadczeń bądź innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzających że usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. c) iż dysponuje, co najmniej jedną osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy/ robót posiadających określone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - drogowej(mostowej) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dodatkowych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, b) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (formularz ofertowy pkt 10). c) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - w treści formularza ofertowego lub odrębne oświadczenie zgodne z treścią pkt 3 formularza ofertowego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 50.000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). Dla części II 20.000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy). Dla części III 15.000,00zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy). Dla części V 25.000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz.359 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank NBS Działoszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200 podając znak postępowania przetargowego IZP.GPOŚ.V.271.1.7.2019 z dopiskiem: "Wadium - Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego - produktu turystycznego województwa łódzkiego - etap II" część ... W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 202 (przed upływem terminu składania ofert) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem "WADIUM - Budowa Regionalnego Ośrodka Turystyki i Rekreacji w Działoszynie, inwestycja w infrastrukturę obszaru nadwarciańskiego - produktu turystycznego województwa łódzkiego - etap II" - część .... Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin płatności30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość istotnej zmiany umowy, warunki takiej zamiany zawarte zostały w § 9 projektu umowy będącego Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: I Część - Zagospodarowanie turystyczne "Obszar przy lesie"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie opisane w PFU jako A. Zagospodarowanie turystyczne "Obszar przy lesie" Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadania A. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamó1)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części I,. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 34971000-4, 37535200-9, 45111200-0, 45111291-4, 45112000-5, 45112710-5, 45112720-8, 45112723-9, 45212200-8, 45212212-5, 45212220-4, 45231000-5, 45223000-6, 45232410-9, 45233200-1, 45236110-4, 45236210-5, 45300000-0, 45342000-6, 45400000-1, 71221000-3, 71222000-0, 71242000-6, 71242000-6, 71244000-0, 71248000-8, 71251000-2, 71300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin płatności30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: II Część - Zagospodarowanie turystyczne "Obszar na wyspie"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie opisane w PFU jako B. Zagospodarowanie turystyczne "Obszar na wyspie" Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadania B. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamó1)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przed wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części II,. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. UWAGA Z uwagi na to iż w ramach niniejszej części należy wykonać zagospodarowanie "na wyspie" dla którego wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania "na wyspie" może być uzależnione od wykonania najpierw kładki, więc prace "na wyspie" należy wykonywać w uzgodnieniu i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą kładki, chyba że Wykonawca wykona część lub całość robót " na wyspie" bez konieczności korzystania z kładki. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 34971000-4, 37535200-9, 45111200-0, 45112000-5, 45112710-5, 45112720-8, 45112723-9, 45212200-8, 45231000-5, 45233200-1, 45236210-5, 71221000-3, 71222000-0, 71242000-6, 71244000-0, 71248000-8, 71300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin płatności30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: III Część - Zagospodarowanie turystyczne "Obszar nad rzeką"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niniejszą częścią zamówienia objęte zostało zadanie opisane w PFU jako C. Zagospodarowanie turystyczne "Obszar nad rzeką". Szczegółowy zakres zadania, które obejmuje niniejsza część zamówienia opisany został w programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SIWZ odnoszących się bezpośrednio do zadania C. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, której dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektów(jeśli dotyczy) objętych zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamó1)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części III,. Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 31.12.2020 roku, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 34971000-4, 37535200-9, 45111200-0, 45112000-5, 45112710-5, 45112720-8, 45112723-9, 45231000-5, 45223000-6, 45233200-1, 71221000-3, 71222000-0, 71242000-6, 71244000-0, 71248000-8, 71300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin płatności30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: V Część - Kładka wraz z dojazdami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres zadań, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w koncepcji kładki będącej załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z koncepcji będącej załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów koncepcji a w szczególności zignorowanie zakresu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii budowy kładki innej niż przedstawiona w koncepcji (załącznik nr 2 do SIWZ) pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów kładki takich jak m.in. długość, szerokość, nośność itp.. Nie dopuszcza się zastosowania konstrukcji drewnianej bądź drewnopochodnej! Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenów inwestycji, których dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych niezbędnych do wykonania zamó1)wienia objętego niniejszą częścią wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego zadania w ramach części V, Ustala się, że termin zakończenia realizacji dla niniejszej części nastąpi nie później niż do 30.06.2020 roku z zastrzeżeniem iż najpóźniej do dnia 01.06.2020r. wykonane zostaną prace które umożliwią Wykonawcy cz. II na bezpieczne i swobodne korzystanie z przedmiotowej kładki celem realizacji zamówienia obejmującego część II , przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z uzgodnionym harmonogramem UWAGA Z uwagi na to iż zadanie wskazane w części II obejmuje zagospodarowanie "na wyspie" dla którego w ramach niniejszej części wykonana zostanie kładka informuję, iż wykonanie zakresu robót dla zagospodarowania "na wyspie" może być uzależnione od wykonania najpierw części V, więc prace związane z budową kładki należy wykonywać w uzgodnieniu i porozumieniu z Zamawiającym jak i Wykonawcą części nr II, chyba że Wykonawca wykona roboty" na wyspie" bez konieczności korzystania z kładki wykonywanej w części II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45221110-6, 45111200-0, 45112000-5, 45233200-1, 45233220-7, 71222200-0, 71242000-6, 71244000-0, 71248000-8, 71300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin płatności30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.