eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH I MOSTU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-20



Ogłoszenie nr 525527-N-2020 z dnia 2020-03-20 r.

Powiat Opolski: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH I MOSTU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 43102908500000, ul. ul. Lubelska  4 , 24-300  Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 276 122, e-mail starostwo@opole.lublin.pl, faks 818 272 236.
Adres strony internetowej (URL): www.opole.lublin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub posłańcem w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH I MOSTU
Numer referencyjny: IGM.272.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
cztery


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących zadań: 1) Zadanie nr 1 - "Przebudowa dróg powiatowych nr 2248L i nr 2245L o łącznej długości 7,571 km"; 2) Zadanie nr 2 - "Przebudowa dróg powiatowych nr 2237L i nr 2552L - ul. Kraczewicka w m. Poniatowa o łącznej długości 2,990 km"; 3) Zadanie nr 3 - "Przebudowa drogi powiatowej nr 2616L o łącznej długości 1,886 km"; 4) Zadanie nr 4 - "Przebudowa mostu w km 0+031 drogi powiatowej nr 2245L w m. Ratoszyn Drugi". 2. Zakres poszczególnych zadań określają załączniki do niniejszego ogłoszenia, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na zastosowane materiały i wykonane roboty na okres określony w ofercie Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 5-letni. Zamawiający przedłuża okres rękojmi za wady do okresu gwarancji, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 5 lat. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia przez zarządzającego ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Zamawiający zaplanował płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości opisanej w punkcie 13 rozdziału II SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45233222-1
45233142-6
45233290-8
45221110-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie określają załączniki do niniejszego ogłoszenia. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne oraz operatorów sprzętu w zakresie wykonania robót drogowych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) dla zadania nr 1, 2 i 3 oraz na sumę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych) dla zadania nr 4.
Informacje dodatkowe Przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie warunek nie ulega zsumowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A) minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: 1) Zadanie nr 1, 2 i 3 - kierownik kontraktu/budowy (koordynator wszystkich branż), posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń; - wymagane doświadczenie zawodowe (1 osoba): osoba była kierownikiem budowy przy realizacji minimum jednego zadania zrealizowanego na budowie lub przebudowie drogi publicznej o długości minimum 1,5 km; - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) Zadanie nr 2 - kierownik robót branży sanitarnej, posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; - wymagane doświadczenie zawodowe: osoba była kierownikiem budowy lub robót przy realizacji minimum jednego zadania zrealizowanego na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej długości minimum 300 mb; - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 3) Zadanie nr 4 - kierownik kontraktu/budowy (koordynator wszystkich branż), posiadający: - uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń; - wymagane doświadczenie zawodowe (1 osoba): osoba była kierownikiem budowy przy realizacji minimum jednego zadania zrealizowanego na budowie lub przebudowie obiektu mostowego o wartości robót brutto co najmniej 300 000,00 PLN; - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. B) minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy Wykonawcy, którzy wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 1,5 km w przypadku zadania nr 1, 2 i 3, a w przypadku zadania nr 2 także co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości min. 300 mb i co najmniej jedną robotę w zakresie budowy lub przebudowy obiektu mostowego w przypadku zadania nr 4 o wartości robót brutto co najmniej 300 000,00 PLN. C) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy (koordynatora) oraz kierownika robót w poszczególnych branżach. Zamawiający nie dopuszcza rozdziału kierownika kontraktu/budowy (koordynatora wszystkich branż) z kierownikiem robót w branży drogowej, winna tę funkcję pełnić ta sama osoba. 2. Wykonawca w celu wykazania spełniania ww. warunków może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1186) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. 4. Definicje budowy lub przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1186). 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, którego dokument dotyczy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3 lit. B SIWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Dowody należytego wykonania robót budowlanych należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dotyczą. b) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego zgodnie z pkt 1.1.2 w Rozdziale III. c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wymóg wskazania doświadczenia dot. jedynie kierownika kontraktu/budowy (koordynatora wszystkich branż).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5). W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. w celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - 80 000.00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) Zadanie nr 3 - 28 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych) Zadanie nr 4 - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019, poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty; w tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami; projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego; powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót, b) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót, c) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty; zmiany techniczne mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 2) zmianie terminu zakończenia zamówienia podstawowego: a) spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, b) spowodowanej warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych oraz o znaczeniu historycznym, bądź wystąpieniem niewybuchów, niewypałów uniemożliwiających prowadzenie robót; wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub też przedstawiające znaczną wartość odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę konserwatora zabytków; Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy znaleziska przed osobami trzecimi; Wykonawca niezwłoczne powiadomi inspektora nadzoru o takich odkryciach i wykona jego polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania. 3) zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia; b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót określonych umową; 4) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań; jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe; Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty; 5) zmianie wynagrodzenia brutto spowodowanej zmianą ustawowej stawki podatku od towarów i usług. 6) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, 7) konieczności zmian będących następstwem zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie Projektu, 8) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i odpowiednio oznaczyć (zaleca się wydzielenie stron zawierających zastrzeżone informacje oraz oznaczenie ich adnotacją "tajemnica przedsiębiorstwa") w ofercie informacje, które nie mogą zostać ujawnione, a także wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1010). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia stanowią dofinansowanie ze środków Funduszu Dróg Samorządowych oraz udziału własnego Zamawiającego. W związku z tym Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 1a ustawy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przebudowa dróg powiatowych nr 2248L i nr 2245L o łącznej długości 7,571 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: 1.1) Przebudowę drogi nr 2248L Chodel - Ratoszyn - Borzechów od km 0+033 do km 0+968: a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 123 m2; b) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm gr. 20 cm - 350,50 m2; c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm - 350,50 m2; d) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m - 701,00 m2; e) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -5439,50 m2; f) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm - 5252,50 m2; g) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/32 mm gr. 10 cm - 819,00 m2; h) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.2) Przebudowę drogi nr 2248L Chodel - Ratoszyn - Borzechów od km 1+186 do km 2+971: a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 137 m2; b) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm gr. 20 cm - 823,00 m2; c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm - 823,00 m2; d) Wykonanie podbudowy na zatokach autobusowych z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm gr. 20 cm - 342,00 m2; e) Wykonanie podbudowy na zatokach autobusowych z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm - 342,00 m2; f) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m - 1814,00 m2; g) Ułożenie krawężników betonowych 20x30 cm - 168,00 m; h) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -10265,50 m2; i) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm - 9908,50 m2; j) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/32 mm gr. 10 cm - 2573,25 m2; k) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.3) Przebudowę drogi nr 2248L Chodel - Ratoszyn - Borzechów od km 2+971 do km 4+003: a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 122,00 m2; b) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm gr. 20 cm - 481,00 m2; c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm - 481,00 m2; d) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m - 962,00 m2; e) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -6300,70 m2; f) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm - 6091,30 m2; g) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/32 mm gr. 10 cm - 736,50 m2; h) Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 50 cm - 11 m; i) Oznakowanie poziome i pionowe; j) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; 1.4) Przebudowę drogi 2245L Ratoszyn - Grądy - Skrzyniec - Wierzchowiska Stare od km 1+212 do km 4+722 oraz od km 6+283 do km 6+589: a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 151,00 m2; b) Rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm - 1083,00 m; c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm gr. 20 cm - 2600,40 m2; d) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm - 2600,40 m2; e) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m - 3748,00 m2; f) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm -21911,45 m2; g) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm - 21188,75 m2; h) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/32 mm gr. 10 cm - 5649,00 m2; i) Ułożenie krawężników betonowych 20x30 cm - 27m; j) Oznakowanie poziome i pionowe; k) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
przedłużenie terminu rękojmi i gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zakończenie wykonania zadania winno nastąpić w roku budżetowym 2021. 2. Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający, w ramach kryterium (G) "Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi", przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi (84 m-ce) - 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) - 20 pkt 3) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.


Część nr: 2Nazwa: Przebudowa dróg powiatowych nr 2237L i nr 2552L - ul. Kraczewicka w m. Poniatowa o łącznej długości 2,990 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: 2.1) Wykonanie następujących robót drogowych: a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 12758,7 m2; b) Rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm - 2206,00 m; c) Rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20 cm - 1254,00 m; d) Rozebranie chodnika i opaski z płyt chodnikowych - 999,50 m2; e) Wykonanie podbudowy na zjazdach i przełomach z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm gr. 20 cm - 871,00 m2; f) Wykonanie podbudowy na zjazdach i przełomach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr.7 cm - 871,00 m2; g) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm - 10951,90 m2; h) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm - 10527,90 m2; i) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm - 11915,00 m2; j) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm - 1833,12 m2; k) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm - 297,95 m2; l) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/32 mm gr. 10 cm - 1065,75 m2; m) Oznakowanie poziome i pionowe; n) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.2) Wykonanie kanalizacji deszczowej obejmującej: a) Cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych - 76,8 m; b) Rozbiórka mechaniczna nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - 23,04 m2; c) Ułożenie kanałów z rur PP dwuściennych SN8 śr.zewn. 400 mm - 353,50 m; d) Ułożenie kanałów z rur polietylenowych (PE,PEHD) śr.zewn. 200mm - 105,00 m; e) Ułożenie kanałów z rur polietylenowych (PE,PEHD) śr.zewn. 250 mm - 84,50 m; g) Montaż studni rewizyjnych betonowych - 9 szt.; h) Montaż studzienek ściekowych żelbetowych - 16 szt.; i) Montaż studni rewizyjnych PE - 2szt.; j) Odtworzenie nawierzchni; k) Budowę zbiornika retencyjno - infiltracyjnego; l) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zakończenie wykonania zadania winno nastąpić w roku budżetowym 2021. 2. Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający, w ramach kryterium (G) "Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi", przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi (84 m-ce) - 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) - 20 pkt 3) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.


Część nr: 3Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2616L o łącznej długości 1,886 km
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: a) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 186,20 m2; b) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego frakcji 0-32 mm gr. 20 cm - 739,50 m2; c) Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P gr. 7 cm - 739,50 m2; d) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m - 1479,00 m2; e) Wykonanie warstwy wiążąco wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 6 cm - 11198,9 m2 f) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm - 10721,7 m2; g) Wykonanie poboczy drogi szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/32 mm gr. 10 cm - 2579,25 m2; h) Ułożenie krawężników betonowych 20x30 cm - 255,00 m; i) Ułożenie obrzeży betonowych 30x8 cm - 251,00 m; j) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm - 301,20 m2; k) Oznakowanie pionowe l) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233220-7, 45233222-1, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zakończenie wykonania zadania winno nastąpić w roku budżetowym 2021. 2. Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający, w ramach kryterium (G) "Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi", przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi (84 m-ce) - 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) - 20 pkt 3) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.


Część nr: 4Nazwa: Przebudowa mostu w km 0+031 drogi powiatowej nr 2245L w m. Ratoszyn Drugi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: a) Rozbiórkę nawierzchni i podbudowy - 53,70 m2; b) Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych - 206,50 m2; c) Rozbiórkę części istniejącej konstrukcji mostu; d) Wykonanie konstrukcji tunelowej stalowej z blachy falistej cynkowanej; e) Betonowanie przestrzeni między tunelem z blachy falistej a pozostałą konstrukcją mostu; f) Wykonanie fundamentu żelbetowego barieroporęczy mostowej - 10,80 m3; g) Ustawienie krawężników kamiennych - 20,00 m; h) Ustawienie krawężników betonowych - 11,00 m; i) Wykonanie chodników z kostki betonowej - 42,75 m2; j) Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego - 101,70 m2; k) Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16W gr. 7 cm - 101,70 m2; l) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S gr.5 cm - 101,70 m2; m) Wykonanie robót regulacyjnych; n) Montaż balustrad i poręczy; o) Wykonanie ścieku podchodnikowego - 7,24 m; p) Wykonanie ścieku skarpowego - 16,00 m; q) Wykonanie prefabrykowanych schodów betonowych na skarpie - 6,00 m; r) Oznakowanie poziome i pionowe; s) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45221110-6, 45233220-7, 45233142-6, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zakończenie wykonania zadania winno nastąpić w roku budżetowym 2021. 2. Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający, w ramach kryterium (G) "Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi", przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad: 1) zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji i rękojmi (84 m-ce) - 40 pkt 2) zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji i rękojmi (72 m-ce) - 20 pkt 3) zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi (60 m-cy) - 0 pkt.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.