Ogłoszenie nr 525223-N-2020 z dnia 2020-03-20 r.
Zakład Karny: Dostawa warzyw i owoców
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
32019900000000, ul.
ul. Chrobrego
29
,
49-300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 162 011, e-mail
zk_brzeg@sw.gov.pl, faks
774 162 287.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.zp.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka sektora finansów publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Tak
Adres:
Zakład Karny w Brzegu, ul. B. Chrobrego 29
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 - ziemniaki 1. ziemniak jadalny PN-75/R-74450 80.000 kg, ( CPV 03212100-1 ) wymagania: bulwy jednoodmianowe o średnicy poprzecznej min. 6 cm i podłużnej 6 cm, nieprzerośnięte kiełkami i perzem, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych), nie dopuszcza się nadmiernie zawilgoconych na powierzchni, zaparzonych, zapleśniałych, zmarzniętych, zanieczyszczonych środkami ochrony roślin, wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanową worki do 30 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. Część 2 - warzywa i owoce 1. burak ćwikłowy PN-72/R-75360 7.000 kg, ( CPV 03221111-7 ) wymagania: korzenie świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia, odmiany i wielkości, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 25 do 30 kg lub skrzynki do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 2. cebula biała PN-87/R-75357 8.000 kg, ( CPV 03221113-1 ) wymagania: świeża, cała, zdrowa, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolita pod względem pochodzenia, odmiany i wielkości, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg lub skrzynki do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 3. marchew jadalna PN-84/R-75358 10.000 kg, ( CPV 03221112-4 ) wymagania: korzenie świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolita pod względem pochodzenia i odmiany, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 4. seler korzeniowy PN-R-75371 5.000 kg, ( CPV 03221110-0 ) wymagania: korzenie kształtne, twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolity pod względem pochodzenia. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg, lub skrzynka do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 5. kapusta biała głowiasta PN-72/R-75362 10.000 kg, ( CPV 03221410-3 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 6. kapusta czerwona głowiasta PN-72/R-75362 4.000 kg, ( CPV 03221410-3 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 0 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 7. pieczarka świeża PN-70/A-75030 800 kg, ( CPV 03221260-6 ) wymagania: świeże, cała, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi karton 4 do 5 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 8. jabłko słodko winne (jadalne) PN-84/R-75024 6.000 kg, ( CPV 03222321-9 ) wymagania: twarde, świeże, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia, odmiany i wielkości. Opakowanie stanową skrzynki do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 9. kalafior świeży PN- 84/R-75024 400 kg ( CPV 03221420-6 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 1 do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 10. kapusta pekińska PN-72/R-75362 400 kg ( CPV 03221410-3 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 15 do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 11. ogórek zielony świeży PN-85/R-75359 3 000 kg, ( CPV 03221270-9 ) wymagania: twardy, świeży, cały, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy 15 do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 12. pomidor czerwony PN-93/R-75416 3 000 kg, ( CPV 03221240-0 ) wymagania: twardy, świeży, cały, zdrowe,o średnicy 4 do 6 cm, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi karton 5 do 10 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 10. jabłko słodko winne (jadalne) PN-84/R-75024 10 000 kg, ( CPV 03222321-9 ) wymagania: twarde, świeże, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia, odmiany i wielkości. Opakowanie stanową skrzynki do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 13. rzodkiewka PN-R-75543:1996 600 pęczków ( CPV 03221110-0 ) odmiany: jadalne do bezpośredniego spożycia, średnica: min 2,5 cm, wygląd: nie popękana bez zgrubień i zdrewnień, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, pozostałość środków ochrony roślin, zmarznięcie, zwiędnięcie. Rzodkiewka wiązana w pęczek, w pęczku min. 10 rzodkiewek termin dostawy: od 1 maja do 30 sierpnia 14. szczypior PN-R-75384:1997 500 pęczków ( CPV 03221113-1 ) klasa I; świeży, czysty, z cebulą charakterystyczną dla odmian z przeznaczeniem na szczypior, bez objawów gnicia lub innego zepsucia, o świeżym wyglądzie, bez plam, pożółkłych i zeschniętych części, bez obcych zapachów i smaków, niezwiędnięty, nie wyrośnięty, pakowany w pęczki, Część 3 - warzywa przetworzone 1. kapusta kwaszona PN-72/A-77701 5.000 kg, ( CPV 15331142 -4 ) wymagania: drobno szatkowana, lekko kwaśna (bez oznak gnicia, śladów pleśni) jednolita pod względem pochodzenia. Opakowanie stanowi beczka do 80kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. 2. ogórek kwaszony PN-72/A-77700 3.000 kg, ( CPV 15331000 -7 ) wymagania: cały, lekko kwaśny, o długości 8 do 13cm (bez oznak gnicia, śladów pleśni) jednolity pod względem pochodzenia. Opakowanie stanowi beczka do 80kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Część 4 - jaja kurze świeże klasy A, 80.000 szt, (CPV 03142500-3) wymagania: kategoria wagowa L, czyste bez obcych zapachów i zabrudzeń, pakowane w kartony lub wytłoczki kartonowe dopuszczone do kontaktu z żywnością.
II.5) Główny kod CPV: 03000000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
03212100-1 |
03221111-7 |
03221113-1 |
03221112-4 |
03221400-0 |
15331000-7 |
03142500-3 |
03221240-0 |
03221270-9 |
03221420-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach: 365
lub
data rozpoczęcia: 2020-05-01 lub zakończenia: 2021-04-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje określenia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje określenia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje określenia warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czyści przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy składają wraz z ofertą (formularze ofertowe załącznik 2a-2d) do SIWZ aktualne na dzień składania ofert 1. oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25 ust.1 pkt 1) ustawy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ- dokument musi zostać złożony w oryginale, 2. pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy)- dokument musi zostać złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji reklamacji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. w przypadku zmian wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) dokonanych ustawą o podatku od towarów i usług
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-04-30 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa ziemniaków jadalnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach: 365
data rozpoczęcia: 2020-05-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji reklamacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa warzyw i owoców |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach: 365
data rozpoczęcia: 2020-05-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji reklamacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa warzyw przetworzonych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331142-4, 15331000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach: 365
data rozpoczęcia: 2020-05-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji reklamacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa jaj świeżych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach: 365
data rozpoczęcia: 2020-05-01
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin realizacji reklamacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa produktów drobiowych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów na terenie m. Brzeg i Lewin Brzeski w ramach bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie pow. brze. w 2024r.
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z zamkniętym prózniowym systemem do pobierania krwi na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"
- Modernizacja odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Brzeskiego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Dostawy artykułów spożywczych gr. II, art. mącznych i cukru do Zakładu Karnego we Wronkach
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.