eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonanie dla potrzeb Spółki Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-04-15

Siemianowice Śląskie: Wykonanie dla potrzeb Spółki Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 52511 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o. , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 2281930, faks 32 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dla potrzeb Spółki Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz innych środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego wg załącznika nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2, 33.19.00.00-8, 39.29.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto, których przedmiotem były dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz głównych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, których przedmiotem były dostaw materiałów do dezynfekcji, pakowania oraz środków niezbędnych do wyjaławiania sprzętu medycznego, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem poświadczenia, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa, składa stosowne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) oświadczenie Wykonawcy o wypożyczeniu na czas trwania umowy zgrzewarki elektrycznej rolkowej na zasadach określonych w umowie użyczenia stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, b) oświadczenie producenta o wypożyczeniu inkubatora do inkubacji testów szybkiego odczytu na czas trwania umowy (Pakiet nr 7), na zasadach określonych w umowie użyczenia, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ c) oświadczenie Wykonawcy, iż w razie konieczności zapewni na swój koszt dokonanie niezbędnych zmian w oprogramowaniu myjni (pakiet nr 7),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; b) zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; d) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ; e) oświadczenie Wykonawcy/Producenta o wypożyczeniu na czas trwania umowy zgrzewarki elektrycznej rolkowej/ inkubatora do inkubacji testów szybkiego odczytu - załącznik nr 8 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: -zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, -obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, w tym w wyniku zastosowania przepisów ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie. -zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, -zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego. -zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu -sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.siemianowice.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Włóknina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włóknina zielona 120 cm/120 cm Włóknina niebieska 120 cm/120 cm Włóknina niebieska 100/100 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier sterylizacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier sterylizacyjny zgodny z normą PN/EN 868-2, gramatura papieru minimum 60 g/m2( PN/EN 868-2) , 100 % pulpa celulozowa, bielona bez użycia chloru, przeznaczony do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu, wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta, a nie dystrybutora celem oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN/EN 868-2, napisy i etykiety w języku polskim z możliwością wklejenia etykiety opakowania do dokumentacji wewnętrznej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier sterylizacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier sterylizacyjny zgodny z normą PN/EN 868-2, 100 % pulpa celulozowa, bielona bez użycia chloru, przeznaczony do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu, wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta, a nie dystrybutora celem oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN/EN 868-2, napisy i etykiety w języku polskim z możliwością wklejenia etykiety opakowania do dokumentacji wewnętrznej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Torebki posterylizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Jednorazowego użytku, - samoprzylepne - wyrób medyczny,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawy papierowo-foliowe ze zgrzewarką wypożyczoną na czas trwania umowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zgodne z normą ISO 11607-1 i 868-2,3,4,5 - wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania - o konstrukcji folii i wykonania zgodne z normami europejskimi i międzynarodowymi, papier zgodny z normą PN/EN 868-3 o gramaturze minimum 60 g/m2 - jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania, - zgrzew fabrycznie wielokrotny zgodny z normą EN 865-5, - wymagane wydane przez producenta folii, a nie dystrybutora oświadczenie o zgodności z normami i charakterystyka folii, ze wskaźnikiem do pary wodnej i EO (minimum).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Torebki papierowo-foliowe ze zgrzewarką wypożyczoną na czas trwania umowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zgodne z normą ISO 11607-1 i 868-2,3,4,5, - Bezpyłowe łatwe oddzielanie się papieru od folii - Zestaw wskaźników do pary i tlenku etylenu (minimum) umieszczony pomiędzy warstwami folii lub na papierze poza obszarem pakowania - Na torebce podany rozmiar torebki, numer Lot i jednoznacznie wskazany kierunek otwierania, - Informacje techniczne umieszczone poza obszarem pakowania - Napisy i etykiety w języku polskim - Wycięcie na kciuk po stronie otwierania - Papier o gramaturze minimum 60 g/m2 zgodny z normą PN/EN 868-3 - Folia o wysokiej wytrzymałości na rozerwanie, umożliwiająca identyfikację zawartości, parametry zgodne z normą 868-5 - Szerokość zgrzewu minimum 1 cm, zgrzew wielokrotny - wielorowkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Testy biologiczne do pary szybkiego odczytu, z inkubatorem do odczytywania testów , wypożyczonym Zamawiającemu na czas trwania przetargu 2 Testy biologiczne do pary kompatybilne z przyrządem PCD z możliwością zainkubowania w posiadanym przez zamawiającego inkubatorze Attest Steam Incubator 56o model 118 3 Przyrząd testowy PCD do testów biologicznych/chemicznych, 4 Przyrząd testowy PCD do testów biologicznych 5 Testy biologiczne do tlenku etylenu szybkiego odczytu, z inkubatorem do odczytywania testów , wypożyczonym Zamawiającemu na czas trwania przetargu 6 Testy biologiczne do sterylizacji EO kompatybilne z przyrządem PCD z możliwością zainkubowania w posiadanym przez zamawiającego inkubatorze Attest EO Incubator 37o model 119 7 Testy biologiczne do sterylizacji parą wodną z możliwością zainkubowania w posiadanym przez zamawiającego inkubatorze Attest Incubator 56o model 119 8 Test chemiczny do kontroli sterylizacji EO 9 Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną 10 Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną 11 Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną 12 Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną 13 Testy chemiczne do kontroli sterylizacji parą wodną 14 Jednorazowy pakiet Bowie-Dick 15 Jednorazowy pakiet Bowie-Dick 16 Taśma wskaźnikowa do pary wodnej 17 Taśma wskaźnikowa do EO 18 Test zgrzewu 19 Arkusz szczelności zgrzewu 20 Plomby do kontenera Aesculap 21 Filtry do kontenera 22 Filtry do kontenera 23 Filtry do kontenera 24 Filtry do kontenera 25 Filtry do kontenera Aesculap 26 Ramki do osłonek foliowych 27 Osłonki foliowe do ramek w pozycji 26 28 Osłona foliowe z klipsami (przyłbica) 29 Osłona foliowa z ramką, z klipsami 30 Papier do drukarki do sterylizatora gazowego 31 Naboje gazowe ze 100% tlenkiem etylenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki do myjni -dezynfektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszystkie preparaty kompatybilne ze sobą , pochodzące od jednego producenta - koncentraty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancja wskaźnikowa całkowicie nietoksyczna , nie zawierająca ołowiu i innych metali ciężkich,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Czyściki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czyściki microflexFLEX 001 2 Czyściki microFLEX 002 3 Czyściki microFLEX 003 4 Czyściki microFLEX 004 5 Czyściki microFLEX 005 6 Czyściki microFLEX 006 7 Czyściki microFLEX 007 8 Osłonki na narzędzia PPT007 C 9 Osłonki na narzędzia PPT008 C 10 Szczotki DIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancja wskaźnikowa całkowicie nietoksyczna , nie zawierająca ołowiu i innych metali ciężkich,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Tace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Taca do dezynfekcji narzędzi o drobnych oczkach z pokrywą 2 Taca do dezynfekcji narzędzi o drobnych oczkach z pokrywą 3 Taca do dezynfekcji narzędzi o drobnych oczkach z pokrywą 4 Modułowe kosze sterylizacyjne kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego koszami 5 Modułowe kosze sterylizacyjne kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego koszami 6 Tace dezynfekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wanienki, pokrywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wanienka dezynfekcyjna 30 l z koszem plastikowym z pokrywą 2 Pokrywa do wanienki dezynfekcyjnej 30 l 3 Wanienka dezynfekcyjna 10 l z pokrywą 4 Pokrywa do wanienki dezynfekcyjnej 10 l 5 Wanienka dezynfekcyjna 8 l z koszem plastikowym z pokrywą 6 Pokrywa do wanienki dezynfekcyjnej 8 l 7 Wanienka dezynfekcyjna 2 l z koszem plastikowym z pokrywą 8 Pokrywa do wanienki dezynfekcyjnej 2 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pojemniki ze stali nierdzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - do transportu materiału skażonego, - ze stali nierdzewnej, - spełniające międzynarodowe standardy higieny i ochrony środowiska, - z możliwością dezynfekcji w myjni-dezynfektorze, - z możliwością sterylizacji parowej, - z pokrywą, - z uszczelką w pokrywie odporną na temperaturę do 180 oC,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rękawice do ochrony rąk przy wyciąganiu koszy ze sterylizatora i myjni-dezynfektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice do ochrony rąk przy wyciąganiu koszy ze sterylizatora, myjni-dezynfektora , wielokrotnego użytku, zgodne z normą w zakresie ochrony rąk przed temperaturą, urazem, z piktogramami w zakresie bhp : zagrożenia mechaniczne, termiczne zgodne z normami europejskimi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Stojaki i ramki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Stojaki modułowe na listy tacowe 2 Ramki foliowe formatu A4 do uzupełnienia modułu stojaka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Opaski, taśma.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opaski na rzepy lub inne zamknięcie na tace do sterylizacji 2 Opaski na rzepy lub inne zamknięcie na tace do sterylizacji 3 Taśma wskaźnikowa włókninowa do sterylizacji parą wodną pod ciśnieniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Metkownica, wkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Metkownica trzyrzędowa 2 Wkłady samotuszujące do metkownicy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Szczotki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szczoteczki do mycia narzędzi małoinwazyjnych 2 Szczoteczki do mycia narzędzi małoinwazyjnych 3 Szczoteczki do mycia narzędzi 4 Szczoteczki do mycia narzędzi 5 Szczoteczki do mycia narzędzi 6 Szczoteczki do mycia endoskopów giętikch 7 Szczoteczki do mycia endoskopów giętikch 8 Szczoteczki do mycia endoskopów giętikch.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Myjnia ultradźwiękowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pojemność myjki 6 litrów, - wanna i obudowa wykonana ze stali szlachetnej, - częstotliwość ultradźwięków 40 kHz, - regulacja temperatury w zakresie 30-60 lub 30-80 °C, - regulacja czasu 1-30 minut, - zawór spustowy 3/8 cala, - certyfikat bezpieczeństwa, - z pokrywą, - z koszem dezynfekcyjnym kompatybilnym z myjką,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.