eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³ynary › "Rewitalizacja budynków komunalnych w M³ynarach - I etap: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. S³owackiego"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2020-03-18



Og³oszenie nr 524396-N-2020 z dnia 2020-03-18 r.

Gmina M³ynary: "Rewitalizacja budynków komunalnych w M³ynarach - I etap: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. S³owackiego"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie bêdzie wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 z dzia³ania 8.2 Rewitalizacja miejskiego obszaru funkcjonalnego Elbl±ga - ZIT bis.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina M³ynary, krajowy numer identyfikacyjny 17074813000000, ul. ul. Dworcowa  29 , 14-420  M³ynary, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 55 2486082 w. 39, e-mail zamowienia@mlynary.pl, faks 552 486 400.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mlynary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mlynary.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tradycyjn± poczt±, kurierem lub osobi¶cie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Rewitalizacja budynków komunalnych w M³ynarach - I etap: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. S³owackiego"
Numer referencyjny: RG.271.07.2020.MS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotowe przedsiêwziêcie obejmuje rozbiórkê oraz budowê nowego obiektu na dzia³ce nr 136/3 przy ul. S³owackiego. Budynek ten w obecnej chwili nie jest u¿ytkowany, stanowi miejsce sk³adowania materia³ów opa³owych. Budynek stanowi czê¶æ starych zabudowañ miasta M³ynary. Inwestycja pn. "Rozbiórka i budowa obiektu w ramach rewitalizacji budynku komunalnego przy ul. S³owackiego w M³ynarach" dotyczy budynku komunalnego po³o¿onego na obszarze uk³adu urbanistycznego Starego Miasta wpisanego wraz z zabudow± do rejestru zabytków i jest chroniony zapisem w miejscowym planie. Wed³ug przepisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obiektach objêtych ochron± konserwatorsk± ustala siê nakaz ochrony historycznych: bry³y, kszta³tu dachu dyspozycji ¶cian, formy architektonicznej, detalu architektonicznego w tym stolarki drzwiowej i okiennej. W zwi±zku z tym prace budowlane nale¿y prowadziæ pod nadzorem archeologa i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Koszty zwi±zane z prowadzonym nadzorem archeologicznym i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ponosi Wykonawca. Koszty te nale¿y uwzglêdniæ w cenie wskazanej w formularzu ofertowym. Szczegó³ówy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisano w za³±czniku Nr 1 i 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu prac zwi±zanych z rozbiórk± budynku zlokalizowanego przy ul. S³owackiego w M³ynarach, budow± nowego budynku w miejscu rozebranego budynku wraz z wykonaniem przy³±czy kanalizacji sanitarnej, wodoci±gowych i elektroenergetycznego oraz odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z budynku do istniej±cej kanalizacji burzowej. Powierzchnia zabudowy nowego budynku wynosi 69,16 m2, a powierzchnia u¿ytkowa obiektu wyniesie 89,70 m2.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111100-9
45262311-4
45262310-7
45262500-6
45410000-4
45262423-2
45431000-7
45421130-4
45442100-8
45432100-5
45260000-7
45332200-5
45332300-6
45331100-7
45331210-1
45310000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
182

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wraz z ofert± przed³o¿y podpisane o¶wiadczenie - wg wzoru na za³±czniku Nr 4 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim potencja³em ekonomicznym, tj. znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez z³o¿enie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert | w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e: - wykona³, co najmniej, jedn± robotê budowlan± o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia, o warto¶ci minimum 400 000,00 z³ brutto wraz z przedstawieniem dowodów nale¿ytego wykonania, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi ni¿ej wymienione uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wpisanych na listê cz³onków Izby In¿ynierów budownictwa na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 21.05.2019r. tekst jednolity poz. 1186 z pó¼niejszymi zmianami), które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w tym: (1) min. 1 osob± na stanowisku Kierownika budowy, posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy, licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ; - pe³nienie funkcji kierownika budowy, przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie, przebudowie, remoncie lub rozbudowie obiektu o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 600 000,00 PLN brutto. (Do¶wiadczenie wskazanej osoby liczone jest jako faktyczne pe³nienie samodzielnej funkcji kierowniczej na budowie. Je¿eli w tym samym okresie czasowym osoba pe³ni³a funkcjê na kilku budowach, przy ocenie spe³nienia wymaganego warunku liczony bêdzie jeden (najd³u¿szy) okres pe³nienia funkcji kierowniczej na budowie). (2) min. 1 osob± na stanowisko Kierownika robót bran¿y sanitarnej posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót bran¿y sanitarnej, licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ; (3) min. 1 osob± na stanowisko Kierownika robót bran¿y elektrycznej posiadaj±c± nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów; - co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót bran¿y elektrycznej, licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy Pzp; b) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, przekazanego Zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, dotycz±cych: - kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; - cen; - terminu wykonania; - okresu gwarancji jako¶ci. c) W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. d) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, e) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych warunków, o których mowa pkt V. 1.2) SIWZ Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³: a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Wykonawca z³o¿y podpisane o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SIWZ, b) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim potencja³em ekonomicznym, tj. znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez z³o¿enie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto; c) zdolno¶ci technicznej i zawodowej - warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê: - wykonaniem, co najmniej, jednej roboty budowlanej, o której mowa w pkt V.1.2) lit. c) SIWZ, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, - wykazem osób, o których mowa w pkt. V.1.2) lit. c) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty Wykonawca do³±czy aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, wzór za³±cznik Nr 4 i 5 w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz o¶wiadczeñ stanowi±cych wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: 1) dowód wniesienia wadium. 2) formularz ofertowy (za³±cznik Nr 3 do SIWZ, sporz±dzonym w oparciu o przedmiar robót, 3) zobowi±zanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów. 4) w przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5) w przypadku, gdy ofertê w imieniu Wykonawcy podpisuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Dokumenty nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorami do³±czonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) winno byæ z³o¿one w formie orygina³u.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 17 300,00 z³ (s³ownie: siedemna¶cie tysiêcy trzysta 00/100 z³otych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 3.1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: na numer rachunku 63 1020 1752 0000 0502 0160 6649 z adnotacj± "Wadium - Rewitalizacja budynku przy ul. S³owackiego w M³ynarach" 3.2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, z pó¼n. zm.) 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 7. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, razem z ofert± w osobnej kopercie. 8. Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. 9. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Pzp zawarte w art. 45 i 46. 10. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jako¶ci20,00
Kryterium do¶wiadczenie zawodowe - kierownika budowy20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy Robót, w nastêpuj±cym zakresie: 1) Zmiany wszelkich postanowieñ Umowy wynikaj±cych ze zmiany przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po podpisaniu niniejszej Umowy, a które powoduj± konieczno¶æ zmiany Umowy, 2) Zmiany przedstawicieli Stron, zmiana personelu Wykonawcy Robót. Zmiana ta wymaga wcze¶niejszej akceptacji i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego i/lub Inwestora Zastêpczego/In¿yniera Kontraktu, 3) Zmiana lub rezygnacja z udzia³u Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia Podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji umowy. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy dopu¶ci zmianê pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli powierzenie Podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi nastêpuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, lub o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec danego Podwykonawcy zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca obowi±zany jest zast±piæ tego Podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy. 3. W zakresie obni¿enia ceny rycza³towej wynikaj±cej z wy³±czenia przez Zamawiaj±cego czê¶ci robót, Zamawiaj±cy mo¿e postanowiæ o ograniczeniu zakresu prac (robót) objêtych umow±. Zamawiaj±cy poinformuje o tym fakcie Wykonawcê w formie o¶wiadczenia, które po uzgodnieniu warto¶ci wynagrodzenia podlegaj±cego obni¿eniu przybierze formê aneksu do umowy. Je¿eli warto¶æ prac niewykonanych nie wynika z dokumentacji kontraktowej, a Strony w terminie 7 dni od daty z³o¿enia przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia o ograniczeniu prac nie osi±gn± porozumienia odno¶nie warto¶ci tych prac, to warto¶æ tych prac wyceni powo³any przez Strony bieg³y, którego wynagrodzenie zostanie przez Strony uzgodnione i pokryte po po³owie. 4. Zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy Robót w przypadku zmiany w zakresie ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i us³ug w odniesieniu do niezrealizowanej czê¶ci zamówienia zmienia siê stosownie do ceny brutto wynikaj±cej z nowej stawki pocz±wszy od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmianê, w takim wypadku cena brutto zostanie dostosowana do zmienionej stawki VAT, cena netto Umowy pozostaje bez zmian. 5. Roboty zamienne, w tym zmiany technologii i sposobu wykonania robót: 1) Na wniosek - Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mog± byæ dokonywane roboty zamienne w tym zmiany technologii i sposobu wykonania elementów robót i wyposa¿enia. Dopuszcza siê je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez Wykonawcê rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje umowa i za³±czniki do niej, a jednocze¶nie nie spowoduje zwiêkszenia kosztów robót. W tym przypadku Wykonawca przedstawia opis proponowanych zmian i wycenê kosztów (kosztorys ró¿nicowy obrazuj±cy ró¿nice pomiêdzy kosztorysem ofertowym a proponowanym rozwi±zaniem zamiennym). Wniosek taki wymaga akceptacji przez Inwestora Zastêpczego/In¿yniera Kontraktu i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 2) Na wniosek Zamawiaj±cego, w trakcie prowadzenia robót, mog± byæ dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonania elementów robót i wyposa¿enia, je¿eli z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany rozwi±zañ opisanych w umowie i za³±cznikach. Dopuszcza siê je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwi±zanie nie spowoduje zwiêkszenia kosztów robót. W tym przypadku firma sprawuj±ca nadzór inwestorski sporz±dza opiniê w sprawie ich wykonania, celem akceptacji przez Zamawiaj±cego. 3) Zmiany wynikaj±ce z konieczno¶ci zastosowania innych ni¿ przewidziane w projekcie technologii i materia³ów, przy czym mo¿liwo¶æ i celowo¶æ wprowadzenia takich zmian musi byæ zaakceptowane przez Projektanta i inspektora nadzoru, Inwestora Zastêpczego/In¿yniera Kontraktu i Zamawiaj±cego. 6. Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z: 1) zmiany terminu realizacji robót z przyczyny przed³u¿aj±cej siê procedury przetargowej tj. w przypadku gdy pozosta³y do wykonania przedmiotu zamówienia okres realizacyjny okaza³by siê nierealny dla efektywnej realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wyst±pienia si³ wy¿szych (huragan, powód¼, trzêsienie ziemi, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza oraz warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce zachowanie wymogów technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby trzecie nie zwi±zane z Wykonawc± Robót itp.) niezale¿nych od Wykonawcy Robót, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót w ustalonym w niniejszej Umowie terminie. W takim przypadku termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania powy¿szych okoliczno¶ci, 3) wyst±pieniu na terenie budowy niewybuchów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy. W takim przypadku termin realizacji Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania powy¿szych okoliczno¶ci, 4) wadliwo¶ci lub niekompletno¶ci dokumentacji, które w szczególno¶ci: - zagra¿aj± bezpieczeñstwu w trakcie realizacji robót lub po ich ukoñczeniu, - obni¿aj± walory funkcjonalne b±d¼ estetyczne lub prowadz± do niepotrzebnych kosztów samej inwestycji; - przed³u¿aj± czas realizacji inwestycji z powodu konieczno¶ci zmiany lub uzupe³nienia projektu. Usuniêcie wadliwo¶ci w dokumentacji projektowej bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z Projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w Dokumentacji projektowej. W takim przypadku termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do wprowadzenia poprawek lub zmian w projekcie, 5) konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót. W takim przypadku termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnieñ, 6) konieczno¶ci zmiany finansowania i/lub Harmonogramu rzeczowo - finansowego. W takim przypadku termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do wprowadzenia koniecznych zmian, 7) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz. W takim przypadku termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do wykonania wymaganych dodatkowych badañ i ekspertyz, 8) prowadzenia prac lub badañ archeologicznych, powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót objêtych niniejsz± Umow±. W takim przypadku termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas nie d³u¿szy ni¿ czas wstrzymania robót lub okres niezbêdny do wykonania prac lub badañ archeologicznych, 9) realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej Umowy, wymuszaj±cej konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ. W takim przypadku termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do wykonania prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrêbnej umowy, 10) dzia³ania lub zaniechania osób trzecich (np.: organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestnicz±cych w procedurze opiniowania i uchwalania, realizacji, odbioru itp.) Wówczas termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania powy¿szych okoliczno¶ci, 11) z³o¿enia skargi lub wniosku do w³a¶ciwych organów administracyjnych lub s±dowych lub odwo³ania od ich rozstrzygniêcia, o ile bêd± mog³y mieæ wp³yw na zmianê terminu realizacji. Wówczas termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania powy¿szych okoliczno¶ci, 12) ograniczenia w dostêpie do terenu objêtego robotami. Wówczas termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas trwania tego ograniczenia, 13) wyst±pienia niezainwentaryzowanych w zasobach geodezyjnych urz±dzeñ, sieci podziemnych i innych nieprzewidzianych przeszkód, które bêd± kolidowa³y z wykonaniem Robót. Wówczas termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o faktyczn± ilo¶æ dni niezbêdn± do usuniêcia ww. przeszkód terenowych, 14) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia robót i/lub rozwi±zañ zamiennych na podstawie protoko³u konieczno¶ci, 15) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia robót dodatkowych, 16) wyst±pienia innych okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej Umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, w tym m.in. konieczno¶ci uzyskania decyzji i uzgodnieñ mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania Robót itp. Wówczas termin realizacji niniejszej Umowy na wniosek Wykonawcy Robót mo¿e ulec wyd³u¿eniu o faktyczn± ilo¶æ dni przerwy w realizacji Robót. - w takim wypadku okres realizacji niniejszej Umowy zostanie dostosowany do faktycznego okresu realizacji Robót. W przedstawionych powy¿ej przypadkach opó¼nieñ, Strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesuniêcie terminu bêdzie musia³o byæ szczegó³owo uzasadnione przez Wykonawcê Robót i zaakceptowane przez Inwestora Zastêpczego/In¿yniera Kontrakt i Zamawiaj±cego. Ewentualne przesuniêcie terminu ponad termin realizacji Projektu bêdzie wymaga³o dodatkowo uzyskania zgody Instytucji Zarz±dzaj±cej. W uzasadnionych przypadkach dopuszczalna jest zmiana poszczególnych etapów realizacji prac objêtych Harmonogramem, nie powoduj±ca zmiany ostatecznego terminu realizacji niniejszej Umowy. Zmiany te wymagaj± wcze¶niejszego uzgodnienia z Inwestorem Zastêpczym/In¿ynierem Kontraktu oraz pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego. W przypadku wyst±pienia takiej sytuacji nie ma konieczno¶ci sporz±dzania aneksu do umowy. UWAGA - Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy nie ma wp³ywu na zmianê wynagrodzenia umownego. 7. Zmiany których mowa w art. 144 ust 1 pkt 2-6 z uwzglêdnieniem art. 144 ust. 1a, 1b, 1d oraz 1e ustawy Pzp 8. Inne zmiany: 1) zmiany korzystne dla Zamawiaj±cego, 2) zmiany dotycz±ce nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numeru konta bankowego oraz innych danych identyfikacyjnych, 3) dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Procedura wnioskowania o wprowadzenie zmian: 1) Strona zainteresowana wprowadzeniem zmiany do niniejszej Umowy prze¶le drugiej Stronie projekt tej zmiany (aneks) w terminie co najmniej 14 dni kalendarzowych przed dat± up³ywu terminu zakoñczenia niniejszej Umowy wraz z wyczerpuj±cym uzasadnieniem; 2) druga Strona udzieli pisemnej odpowiedzi Stronie wnioskuj±cej lub ode¶le podpisany aneks do niniejszej Umowy przed up³ywem terminu wykonania niniejszej Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.