Ogłoszenie nr 523727-N-2019 z dnia 2019-03-12 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: Opracowanie projektów przedsięwzięć stymulujących funkcjonowanie korytarza swobodnej migracji rzeki Białej Tarnowskiej wraz z nadzorem autorskim wykonania robót budowlanych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Przywrócenie ciągłości ekologicznej i realizacja działań poprawiających funkcjonowanie korytarza swobodnej migracji rzeki Białej Tarnowskiej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
36830257500000, ul.
Grzybowska
80/82
,
00-844
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 (12) 62 84 130, e-mail
Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks
+48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/zestawienie zamowien
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty winny być złożone w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
Adres:
31-109 Kraków, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 - DZIENNIK PODAWCZY
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów przedsięwzięć stymulujących funkcjonowanie korytarza swobodnej migracji rzeki Białej Tarnowskiej wraz z nadzorem autorskim wykonania robót budowlanych
Numer referencyjny:
148/JRP/2019/HŁ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów przedsięwzięć stymulujących funkcjonowanie korytarza swobodnej migracji rzeki Białej Tarnowskiej wraz z nadzorem autorskim wykonania robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących etapów: a) Etap I - opracowanie modeli hydrologicznych i hydraulicznych dla przedsięwzięć nr I i nr II realizowanych w gminie Grybów i w gminie Ciężkowice - opracowanie operatów wodnoprawnych i złożenie wniosków o uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych; uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla przedsięwzięć nr I i nr II realizowanych w gminie Grybów i w gminie Ciężkowice - opracowanie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, kosztorysu inwestorskiego, scalonego przedmiaru robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedsięwzięcia nr I realizowanego w gminie Grybów - uzyskanie pozwolenia na budowę dla przedsięwzięcia nr I realizowanego w gminie Grybów b) Etap II - opracowanie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, kosztorysu inwestorskiego, scalonego przedmiaru robót, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedsięwzięcia nr II realizowanego w gminie Ciężkowice - uzyskanie pozwolenia na budowę dla przedsięwzięcia nr II realizowanego w gminie Ciężkowice - opracowanie metodyki odbiorów i kryteriów oceny robót budowlanych pod kątem zakładanej efektywności procesów przywracania korytarza swobodnej migracji rzeki c) Etap III - nadzór autorski - wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie dokumentacji opracowanej w ramach niniejszego zamówienia i powinien uwzględnić te czynności w kosztorysie ofertowym
II.5) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71520000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 429837,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-10
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 10.12.2020r., z uwzględnieniem następujących terminów pośrednich: a. Etap I - do 30.10.2019r. b. Etap II - do 10.12.2019r. c. Etap III - do 10.12.2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje narzędziami dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego tj. pakietami/pakietem oprogramowania hydrologicznego umożliwiającego wykonanie modelu hydrologicznego "opad - odpływ" i pakietami/pakietem oprogramowania hydraulicznego umożliwiającego wykonanie modeli jednowymiarowych (1D) i dwuwymiarowych (2D) z zastrzeżeniem, że pakiety te będą kompatybilne z oprogramowaniem HEC HMS i HEC RAS U.S. Army Corps of Engineers https://www.hec.usace.army.mil/software/.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
a) co najmniej dwie kompletne dokumentacje projektowe zawierające między innymi operaty wodnoprawne, projekty budowlane i projekty wykonawcze, na podstawie których zostało wydane prawomocne pozwolenie na budowę, w tym:
- jedną (odebraną/zrealizowaną przez inwestora) kompletną dokumentację projektową dotyczącą budowli przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych)
- jedną (odebraną/zrealizowaną przez inwestora) kompletną dokumentację projektową dotyczącą hydrotechnicznych robót regulacyjnych w korytach rzek lub potoków lub kanałów o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych)
b) co najmniej jedną dokumentację dotyczącą optymalizacji lub zarządzania ryzykiem powodziowym o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych), której zakres obejmował: wykonanie modelu hydraulicznego oraz kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej ochrony przeciwpowodziowej zawierającej między innymi operaty wodnoprawne, projekty budowlane i projekty wykonawcze,
c) co najmniej jedną analizę hydrologiczną i hydrauliczną dotyczącą optymalizacji lub zarządzania ryzykiem powodziowym, której zakres obejmował wykonanie dwuwymiarowego modelu hydraulicznego.
3) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia powoła i utrzyma zespół osób, w skład którego wejdą:
a) Kierownik zadania - projektant, posiadający minimum 8 - letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do projektowania w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych lub śródlądowych budowli hydrotechnicznych wydane na podstawie obowiązujących przepisów Ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2018 poz. 1202) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, który wykonał osobiście lub kierował wykonaniem co najmniej dwóch kompletnych dokumentacji projektowych zawierających między innymi operaty wodnoprawne, projekty budowlane i projekty wykonawcze, na podstawie których wydano prawomocne pozwolenie na budowę, w tym:
- jedną kompletną dokumentację projektową dotyczącą budowli przeciwpowodziowych odebraną/zrealizowaną przez inwestora, której wartość wynosiła co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych)
- jedną kompletną dokumentację projektową dotyczącą hydrotechnicznych robót regulacyjnych w korytach rzek lub potoków lub kanałów, odebraną/zrealizowaną przez inwestora, której wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych)
b) Projektant specjalista w zakresie modelowania hydraulicznego posiadający minimum 8 - letnie doświadczenie zawodowe, praktyczną znajomość pakietu oprogramowania HEC RAS lub pakietów kompatybilnych dla modelowania przepływów 1D i 2D oraz uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do projektowania w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych lub śródlądowych budowli hydrotechnicznych wydane na podstawie obowiązujących przepisów Ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2018 poz. 1202) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, który był autorem lub współautorem:
- co najmniej jednej dokumentacji dotyczącej optymalizacji lub zarządzania ryzykiem powodziowym, której zakres obejmował: wykonanie modelu hydraulicznego oraz kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej ochrony przeciwpowodziowej, zawierającej między innymi operaty wodnoprawne, projekty budowlane i projekty wykonawcze, wartość wykonanej dokumentacji winna wynosić co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych),
- co najmniej jednej analizy hydrologicznej i hydraulicznej dotyczącej optymalizacji lub zarządzania ryzykiem powodziowym, której zakres obejmował wykonanie dwuwymiarowego modelu hydraulicznego;
c) Hydrolog specjalista w zakresie modelowania hydrologicznego w tym transformacji opadu w odpływ, hydrologii koryt rzecznych pod kątem przepływów i równowagi hydrodynamicznej dna, posiadający minimum 8 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pomiarów hydrometrycznych i ich interpretacji, praktyczną znajomość pakietu oprogramowania HEC-HMS lub pakietów kompatybilnych, który wykonał:
- co najmniej dwie usługi/ekspertyzy dotyczące pomiarów hydrometrycznych, modelowania hydrologicznego przepływów (opad - odpływ) w rzekach lub potokach podgórskich wraz z wykonaniem modelu w pakiecie oprogramowania HEC HMS lub pakietach kompatybilnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4. Wykonawca, który polega na zasobach podmiotu trzeciego poza pisemnym zobowiązaniem do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów składa dokument o którym mowa powyżej odnoszący się do podmiotu trzeciego. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie opracowywania dokumentacji projektowych na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2) wykaz narzędzi (oprogramowania) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
3) wykaz zrealizowanych usług zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
4) wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 40,00 |
doświadczenie osób skierowanych do wykonania zamówienia | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a) wystąpienie konieczności zmiany terminu wykonania dokumentacji (etap I i II) i całej umowy, ze względu na przekroczenie terminów ustawowych, określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego, dotyczących wydania decyzji i uzgodnień przez właściwe urzędy i instytucje, b) wystąpienie konieczności zmiany terminu realizacji nadzoru autorskiego i całej umowy, w związku z przedłużeniem realizacji robót budowlanych, c) zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy; d) zmiany kont bankowych, e) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, f) zmiany obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotu umowy. g) zmiana wartości Etapu III i wynikająca z tego zmiana wartości całej umowy w przypadku zmiany liczby nadzorów autorskich. h) zmiana wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Dzierżawa pojemników na odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Mienia Wojskowego znajdujących się w zasobie Oddziału Regionalnego w Gdyni.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- Wykonanie projektu budowy ul. Ciećwierza, Krzyżanowskiego i drogi 22-8KDL w Klaudynie
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę z budową dróg gminnych.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego "Rozbudowa budynku Kopalni Kultury w Czeladzi"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.