Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-06-02
Ogłoszenie nr 523598-N-2017 z dnia 2017-06-02 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Remonty dachów i głowic kominowych na budynkach położonych na nieruchomościach przy ul. Gdańskiej 7, ul. św. Rocha 19, ul. Konopnej 1, ul. Pięknej 25, ul. Kościuszki 31a, ul. Narutowicza 19 i ul. Szarych Szeregów 11 w Pabianicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny
47001384300000, ul.
ul. Warzywna
6
,
95200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 22 59 285, e-mail
zgm@zgm.pabianice.pl, faks
42 22 59 286.
Adres strony internetowej (URL): zgm.pabianice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zgm.pabianice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
zgm.pabianice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dachów i głowic kominowych na budynkach położonych na nieruchomościach przy ul. Gdańskiej 7, ul. św. Rocha 19, ul. Konopnej 1, ul. Pięknej 25, ul. Kościuszki 31a, ul. Narutowicza 19 i ul. Szarych Szeregów 11 w Pabianicach
Numer referencyjny:
ZGM.NZP.2422.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ogólnie zakres remontów określa się następująco: a/ przemurowania głowic kominowych lub ich naprawa (ul. Gdańska 7), uzupełnienia innych ścianek murowanych, wymiana lub nowe tynki kominów, uzupełnienia tynków na innych powierzchniach, b/ wymiana lub założenie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, c/ wymiana lub pokrycie połaci dachowych papą termozgrzewalną, z wyłożeniem papą termozgrzewalną koryt, w tym wykonanie klinów przy kominach lub murkach -(wszystkie dachy z wyłączeniem dachu na nieruchomości przy ul. Szarych Szeregów 11), d/ wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na pokrycie z blachodachówki powlekanej (dach na budynku przy ul. Szarych Szeregów 11), e/ roboty ciesielskie (stolarskie): np. likwidacja lub wymiana części koryt oraz wymiana części deskowania, wymiana lub wykonanie wyłazów dachowych.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45260000-7 |
45262500-6 |
45261900-3 |
60100000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-10-15
II.9) Informacje dodatkowe: Rozpoczęcie realizacji umowy - bezpośrednio po podpisaniu umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Dla potwierdzenia przez wykonawcę zdolności technicznej do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykonał należycie (w szczególności - roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) co najmniej dla dwóch inwestorów (zleceniodawców) remonty dachów i kominów w zakresie oraz minimalnej wartości:
a/ - dla części 1 (ul. Gdańska 7), części 2 (ul. św. Rocha 19), części 3 (ul. Konopna 1): robót dekarsko - blacharskich (w tym wykaże się kryciem dachów papą termozgrzewalną) i murarskich. Każda ze wskazanych robót winna być o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto
b/ - dla części 4 (ul. Piękna 25) i części 7 (ul. Narutowicza 19): robót dekarsko - blacharskich (w tym wykaże się kryciem dachów papą termozgrzewalną) i murarskich. Każda ze wskazanych robót winna być o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto
c/ - dla części 5 (ul. Kościuszki 31a): robót dekarsko - blacharskich (w tym wykaże się kryciem dachów papą termozgrzewalną) i murarskich. Każda ze wskazanych robót winna być o wartości nie mniejszej niż 75.000 zł brutto,
d/ - części 7 (ul. Szarych Szeregów 11): robót blacharskich (w tym wykaże się kryciem dachów blachodachówką) i murarskich. Każda ze wskazanych robót winna być o wartości nie mniejszej niż 75.000 zł brutto,
2. Jeżeli wykonawca będzie składał oferty na więcej niż jedną część zamówienia - wymaga się, aby wskazał dla każdej części zamówienia wykonanie innych robót blacharsko-dekarskich (roboty wskazywane dla poszczególnych części nie mogą się dublować). Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca wskazał te same roboty budowlane dla różnych części zamówienia - wezwie wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających, iż spełnia warunki określone w ust. 4 dla wszystkich części zamówienia na które zostanie złożona oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dla każdej z części zamówienia na którą składana jest oferta - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane będą spełniały wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda dla n/w materiałów budowlanych przedłożenia przez wykonawcę certyfikatów wydanych przez jednostkę oceniającą zgodność, lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub deklaracji zgodności jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi przez Zamawiającego w Parametrach niektórych materiałów budowlanych stanowiącym załącznik nr 1.4 do SIWZ. a/ cegła ceramiczna pełna o wytrzymałości na ściskanie 20 MPa, b/ papa termozgrzewalna wierzchniego krycia grubości min. 5,2 mm (wszystkie budynki z wyłączeniem budynku przy ul. Szarych Szeregów 11), c/ papa termozgrzewalna podkładowa (budynki przy ul. Gdańskiej 7 i ul. Konopnej 1), d/ blacha stalowa ocynkowana plaska gr. 0,55 mm (z wyłączeniem budynku przy ul. Szarych Szeregów 11), e/ blacha stalowa powlekana płaska gr. 0,55 mm w kolorze RAL 8004 (dotyczy budynku przy ul. Szarych Szeregów 11), f/ blacha stalowa powlekana dachówkopodobna gr. 0,55 mm w kolorze RAL 8004 (dotyczy budynku przy ul. Szarych Szeregów 11), g/ okna z PCV jednoskrzydłowe, jednoramowe, białe, z szybą termiczną (dotyczy budynku przy ul. Szarych Szeregów 11).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Dołączane do oferty: formularz cenowy; oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u zamawiającego, pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Przekazywane po otwarciu ofert - wszyscy składający ofertę: informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi uczestnikami postępowania. Przekazywane po otwarciu ofert przez wybranych wykonawców: kosztorysy ofertowe; umowa regulująca współpracę jeżeli wykonawcą będą wykonawcy działający wspólnie; informacji dot. PESEL i adresu zamieszkania / zameldowania wykonawców prowadzących działalność gospodarczą na własne nazwisko; dokumenty, które określają zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, informacji, czy podmiot, na zdolnościach którego polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą lub Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie w n/w przypadkach: a/ ustawowej zmiany podatku VAT, b/ zmiany materiałów budowlanych wskazanych w Parametrach, c/ wydłużenia maksymalnie o 20 dni kalendarzowych terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: ? wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót, ? wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, ? działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, ? w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, ? w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy w sposób należyty, ? wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym lub robót zamiennych, d/ zmiany podwykonawcy na którego zasoby powoływał się wykonawca, e/ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, jeżeli przewidywane w Przedmiarach robót ilości robót zakryte w trakcie sporządzania Przedmiaru w rażący sposób odbiegają od stanu faktycznego (min. 10 %). Stawka ryczałtowa określona w § 2 zostanie wówczas skorygowana o wartość wynikającą ze zmiany ilości robót dokonaną na podstawie Kosztorysu ofertowego, f/ zmian dokonywanych na podstawie art. 144 ust. 1 punkty 2-6 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | ul. Gdańska 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45260000-7, 45261900-3, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | ul. św. Rocha 19 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45260000-7, 45262500-6, 45261900-3, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | ul. Konopna 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45260000-7, 45262500-6, 45261900-3, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | ul. Piękna 25 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45260000-7, 45261900-3, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | ul. Kosciuszki 31a |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45261900-3, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | ul. Narutowicza 19 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45260000-7, 45261900-3, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | ul. Szarych Szeregów 11 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262500-6, 45261900-3, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja-przedłużenie rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Kompleksowa modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 17-Mianów, 21-Puczniew, 26-Wola Puczniewska gminy Lutomiersk
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
- Wykonywanie usług hydraulicznych oraz usuwanie awarii na instalacjach wod - kan, co i cwu
- Przebudowa dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.