eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › ZADANIE 1 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL. WOLNOŚCI, RZ. ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK - ŁEBA W LĘBORKU ZADANIE 2 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO OBEJMUJĄCEGO OBSZAR W REJONIE ULIC PIONIERÓW I KOMUNY PARYSKIEJ W LĘBORKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Lębork: ZADANIE 1 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL. WOLNOŚCI, RZ. ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK - ŁEBA W LĘBORKU ZADANIE 2 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO OBEJMUJĄCEGO OBSZAR W REJONIE ULIC PIONIERÓW I KOMUNY PARYSKIEJ W LĘBORKU.
Numer ogłoszenia: 522918 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE 1 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL. WOLNOŚCI, RZ. ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK - ŁEBA W LĘBORKU ZADANIE 2 WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO OBEJMUJĄCEGO OBSZAR W REJONIE ULIC PIONIERÓW I KOMUNY PARYSKIEJ W LĘBORKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: - dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al. Wolności, rz. Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku, w oparciu o Uchwałę Nr XVI-200/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 22 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany zatwierdzonego Uchwałą Nr LXV-643/2002 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 27 września 2002r. (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 5 z dnia 8 stycznia 2003r., poz.46) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al. Wolności, rz. Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu. Granice opracowania określa załącznik graficzny do w/wym. uchwały. Powierzchnia opracowania - ok. 60 ha. - obejmującego obszar w rejonie ulic Pionierów i Komuny Paryskiej w Lęborku, w oparciu o Uchwałę Nr XIX-253/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 27 czerwca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany zatwierdzonego Uchwałą Nr XLVIII-505/2001 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 31 sierpnia 2001r. (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 79 z dnia 11 października 2001r., poz.985) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Pionierów i Komuny Paryskiej w Lęborku stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu. Granice opracowania określa załącznik graficzny do w/wym. uchwały. Powierzchnia opracowania - ok. 140 ha. Opracowania winny uwzględniać wymagania wynikające z: - ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647, z późn. zmianami) - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) - ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami) - ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. Nr 76, poz. 489, z póżn. zmianami) - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U z 2012r., poz.526) - innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. b) wykonanie: - analizy i diagnozy stanu istniejącego, studiów wstępnych - koncepcji programowo-przestrzennej, - roboczej wersji projektu zmiany planu, - projektu zmiany planu do uzgodnień i opiniowania oraz do wyłożenia do publicznego wglądu, - projektu zmiany planu do uchwalenia. c) wykonanie: - opracowania ekofizjograficznego, - prognozy oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko, - prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, - uzasadnienia i podsumowania o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami). 2. Opracowania przedmiotu zamówienia składać się będą z następujących etapów wymagających akceptacji Zamawiającego: a) etap I - analizy i diagnozy stanu istniejącego, studia wstępne - koncepcja programowo-przestrzenna, opracowanie ekofizjograficzne, b) etap II - robocza wersja projektu zmiany planu, c) etap III - projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do uzgodnień i opiniowania oraz projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu oraz prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, d) etap IV - projekt zmiany planu z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do uchwalenia przez Radę Miejską oraz podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami). 3.Szczegółowy zakres zamówienia (udział Zamawiającego i Wykonawcy w kolejnych etapach procedury planistycznej): a) etap I: 1) Zamawiający ogłasza w miejscowej prasie oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu, określając formę, miejsce i termin składania wniosków do zmiany planu; 2) Zamawiający zawiadamia na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania zmiany planu; 3) Zamawiający zbiera wnioski, o których mowa w pkt.1 i przekazuje je Wykonawcy; 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy kopię mapy zasadniczej w formie cyfrowej; 5) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie a Zamawiający występuje o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko a po uzyskaniu uzgodnień Zamawiający przekazuje je Wykonawcy; 6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu przeprowadzenia wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania: - analizy i diagnozy stanu istniejącego, - studia wstępne - koncepcję programowo - przestrzenną, - opracowanie ekofizjograficzne; 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające z wewnętrznego opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 6; 8) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 7 przekaże Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 6; b) etap II: 9) Wykonawca analizuje wnioski do zmiany planu i określa sposób ich uwzględnienia w projekcie zmiany planu; 10) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu przeprowadzenia wewnętrznego opiniowania kolejno poniższe opracowania: -roboczą wersję projektu zmiany planu; 11) Zamawiający przekaże Wykonawcy ustalenia wynikające z wewnętrznego opiniowania opracowań wymienionych w pkt. 10; 12) Wykonawca po uwzględnieniu ustaleń, o których mowa w pkt. 11 przekaże Zamawiającemu ostateczne wersje opracowań wymienionych w pkt. 10; c) etap III: 13) Wykonawca przekaże Zamawiającemu: -projekt zmiany planu wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko) do zaopiniowania przez Miejską Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną oraz prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu; 14) Zamawiający przedstawia Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej do zaopiniowania opracowanie wymienione w pkt. 13, a po otrzymaniu opinii, rozpatruje uwagi wniesione przez Komisję, po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 15) Wykonawca po dokonaniu zmian w projekcie zmiany planu wynikających z ewentualnych uwag Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej przekaże Zamawiającemu: -projekt zmiany planu wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania Ustaleń zmiany planu na środowisko) do uzgodnień i opiniowania oraz prognozę skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, -wykaz organów administracji i instytucji, do których projekt zmiany planu zostanie skierowany celem opiniowania i uzgadniania; 16) Zamawiający ustala termin przedstawienia uzgodnień i opinii; 17) Wykonawca przygotowuje odpowiednie pisma przewodnie a Zamawiający występuje o opinie i uzgodnienia a po ich otrzymaniu przekazuje Wykonawcy w celu sporządzenia ich wykazu oraz rozpatruje je po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 18) Wykonawca wprowadza niezbędne korekty do projektu zmiany planu, wynikające z procedury uzgadniania i opiniowania zgodnie z rozstrzygnięciem Zamawiającego; 19) Wykonawca po dokonaniu korekt wymienionych w pkt. 18 przekaże Zamawiającemu projekt zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; 20) Zamawiający określa termin wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu; 21) Zamawiający ogłasza w prasie miejscowej oraz przez obwieszczenie, a także w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, o wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu; 22) Zamawiający wyznacza w ogłoszeniu, o którym mowa w pkt.21, termin, w którym osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi dotyczące projektu zmiany planu; 23) Zamawiający wykłada projekt zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do publicznego wglądu; 24) Zamawiający organizuje w czasie wyłożenia dyskusję publiczną nad przyjętymi w projekcie zmiany planu rozwiązaniami. W dyskusji tej uczestniczy Wykonawca; 25) Zamawiający przyjmuje ewentualne uwagi, o których mowa w pkt.22 i rozpatruje je, po uzyskaniu stanowiska Wykonawcy; 26) Zamawiający po rozpatrzeniu wniesionych uwag do projektu zmiany planu powiadamia Wykonawcę o swoich decyzjach określając zakres niezbędnych poprawek do projektu zmiany planu; 27) Wykonawca ustala zasadność dokonania powtórnych uzgodnień, o których mowa w art. 17 pkt. 13) ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Uzgodnienia te i czynności z tym związane zostaną dokonane w trybie jak wyżej; d) etap IV: 28) Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczny projekt zmiany planu do uchwalenia przez Radę Miejską wraz z niezbędnymi opracowaniami (prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko i prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu) i sporządzoną przez Wykonawcę listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w pkt. 22 i uzasadnieniem ich odrzucenia; 29) Wykonawca przekaże Zamawiającemu podsumowanie i uzasadnienie o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami); 30) Zamawiający przedstawia do uchwalenia Radzie Miejskiej projekt zmiany planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag do projektu zmiany planu; 31) W przypadku stanowiska Rady Miejskiej co do konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie zmiany planu, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu zmiany planu, Zamawiający i Wykonawca ponawia czynności opisane wyżej, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian; 32) Wykonawca po dokonaniu czynności, o których mowa w pkt.31 przekazuje projekt zmiany planu Zamawiającemu w formie: - do uchwalenia przez Radę Miejską; 33) Zamawiający po podjęciu uchwały przez Radę Miejską przedstawia ją wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi. 4. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r., poz.647, z późn. zmianami) oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest w Urzędzie Miejskim w Lęborku przedmiotu zamówienia w następujących formach: a) etap I 1. analizy i diagnozy stanu istniejącego: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 2. studia wstępne - koncepcja programowo-przestrzenna: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 3. opracowanie ekofizjograficzne: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (1 płyta CD), b) etap II 1. robocza wersja projektu zmiany planu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), c) etap III 1.projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do uzgodnień i opiniowania: - ilość egz. w formie papierowej odpowiadająca ilości organów i instytucji oraz dodatkowy 1 egz. 2.projekt zmiany planu i prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 3. prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), d) etap IV 1.projekt zmiany planu z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do uchwalenia przez Radę Miejską: - część graficzna zmiany planu w skali 1: 1 000 - 6 egz. w tym 1 egz. podklejony folią, - część tekstowa zmiany planu - 6 egz. w formie papierowej, - część tekstowa i graficzna zmiany planu w wersji elektronicznej - część tekstowa zmiany planu w formacie Word, część graficzna zmiany planu w formacie zgodnym z INSPIRE, 2. prognoza oddziaływania ustaleń zmiany planu na środowisko: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 3. prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu: - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD), 4. podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami): - 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej (płyta CD)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te mogą polegać na zleceniu dodatkowych usług w zakresie: - opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al. Wolności, rz. Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku - zadanie 1, -opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Pionierów i Komuny Paryskiej w Lęborku - zadanie 2. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia zamówień uzupełniających do wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla terenów w granicach miast co najmniej trzy plany miejscowe, w tym przynajmniej jeden z nich dotyczący terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i wielorodzinnej i jeden o powierzchni opracowania powyżej 50 ha sporządzone według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647, z póżn. zmianami). Za wykonanie planów uważa się publikację stosownej uchwały w dzienniku urzędowym województwa. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, metodą spełnia-nie spełnia oraz wykazu usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli - Wykonawca: - dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta zmiany planu. Główny projektant zmiany planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla terenów w granicach miast co najmniej trzy plany miejscowe, w tym przynajmniej jeden z nich dotyczący terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i wielorodzinnej i jeden o powierzchni opracowania powyżej 50 ha sporządzonych według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647, z późn. zmianami). Za wykonanie planów uważa się publikację stosownej uchwały w dzienniku urzędowym województwa., - dysponuje specjalistami w dziedzinie: komunikacji, ochrony dziedzictwa kulturowego, ochrony środowiska, infrastruktury technicznej, którzy będą wykonywać zamówienie. Każda z tych osób musi posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, - dysponuje osobą lub osobami wykonującymi opracowania ekofizjograficzne, które muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu w/wym. opracowań. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, - dysponuje osobą lub osobami wykonującymi prognozę oddziaływania ustaleń planu na środowisko, które muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu w/wym. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem co najmniej dwóch opracowań w/wym. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, - dysponuje osobą lub osobami wykonującymi prognozę skutków finansowych, które muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu w/wym. prognozy. Co najmniej jedna osoba musi wykazać się sporządzeniem co najmniej dwóch opracowań w/wym. prognozy do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, metodą spełnia-nie spełnia oraz wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w formie aneksu w następujących przypadkach: a) w zakresie aktualizacji rozwiązań ze względu na zmiany w obowiązującym prawie, lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, b) w zakresie terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia ze względu na okoliczności wynikające z przyczyn obiektywnych, na które strony umowy nie mają wpływu, c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy (np. zmiana stawki podatku VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU W REJONIE ULIC POZNAŃSKIEJ, KOSSAKA, AL. WOLNOŚCI, RZ. ŁEBY I LINII KOLEJOWEJ LĘBORK-ŁEBA W LĘBORKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: - dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al. Wolności, rz. Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku, w oparciu o Uchwałę Nr XVI-200/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 22 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany zatwierdzonego Uchwałą Nr LXV-643/2002 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 27 września 2002r. (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 5 z dnia 8 stycznia 2003r., poz.46) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Poznańskiej, Kossaka, Al. Wolności, rz. Łeby i linii kolejowej Lębork-Łeba w Lęborku stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu. Granice opracowania określa załącznik graficzny do w/wym. uchwały. Powierzchnia opracowania - ok. 60 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO OBEJMUJĄCEGO OBSZAR W REJONIE ULIC PIONIERÓW I KOMUNY PARYSKIEJ W LĘBORKU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: - obejmującego obszar w rejonie ulic Pionierów i Komuny Paryskiej w Lęborku, w oparciu o Uchwałę Nr XIX-253/2012 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 27 czerwca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany zatwierdzonego Uchwałą Nr XLVIII-505/2001 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 31 sierpnia 2001r. (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 79 z dnia 11 października 2001r., poz.985) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Pionierów i Komuny Paryskiej w Lęborku stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Miejską w Lęborku o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu. Granice opracowania określa załącznik graficzny do w/wym. uchwały. Powierzchnia opracowania - ok. 140 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.