Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-11
Ogłoszenie nr 522531-N-2020 z dnia 2020-03-11 r.
Gmina Mogilno: Budowa nowych oraz przebudowa istniejących placów zabaw na terenie Gminy Mogilno, stanowiących ogólnodostępne obiekty infrastruktury rekreacyjnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mogilno, krajowy numer identyfikacyjny
92350843000000, ul.
Narutowicza
1
,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 185 520, e-mail
zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks
523 152 693.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mogilno.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mogilno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem, osobiście.
Adres:
Urząd Miejski w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, piętro I, pokój nr 106 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nowych oraz przebudowa istniejących placów zabaw na terenie Gminy Mogilno, stanowiących ogólnodostępne obiekty infrastruktury rekreacyjnej
Numer referencyjny:
WZA.271.6.2020.WFE
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa nowych oraz przebudowa istniejących placów zabaw na terenie Gminy Mogilno, poprzez montaż nowych urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni zewnętrznej oraz piłkochwytów (urządzenia małej architektury) w miejscowościach: Wieniec, Niestronno, Huta Palędzka, Padniewo, Wiecanowo, Dzierzążno oraz Żabienko. 2) Projektowane urządzenia zabawowe nie wymagają podłączenia do żadnej z sieci infrastruktury technicznej. Teren inwestycji należy oczyścić z nieczystości. 3) Montaż mechaniczny wykonuje producent urządzeń zabawowych, siłowni zewnętrznych oraz piłkochwytów. Elementy należy montować w miejscu zapewniającym minimalny wolny obszar określony dla każdego urządzenia oraz ustalając kolejność montażu tak, aby było możliwe montowanie poszczególnych elementów w odpowiedniej kolejności. 4) Nawierzchnia: a) Nawierzchnią wokół urządzeń będzie piasek, na pozostałym terenie planuje się odtworzenie nawierzchni istniejącej. b) Przed montażem urządzeń należy wykonać prace związane z korytowaniem terenu, aby przygotować odpowiednią i bezpieczną nawierzchnię z piasku i trawy. Prace należy prowadzić pod nadzorem osoby uprawnionej. c) Elementy należy montować w miejscu zapewniającym minimalny wolny obszar określony dla każdego urządzenia. Należy zwrócić szczególną uwagę na sieci uzbrojenia terenu i przy montażu urządzeń zachować wymagane odległości oraz nie naruszyć w żaden sposób przebiegających instalacji. d) Wykopy pod fundamenty zalać betonem C16/20 i ukształtować wierzch fundamentu, następnie uzupełnić gruntem oraz nawierzchnią (wszystkie elementy mocujące urządzenia z fundamentami powinny być usytuowane minimum 50 mm poniżej poziomu gleby, czy na innej użytej nawierzchni), przestrzeń w wykopie wokół stopy fundamentowej przed zabetonowaniem wypełnić pospółką i zagęścić przez ubijanie lub polewanie wodą. e) Grubość warstwy piasku (nawierzchni bezpiecznej) wynosi 30,0 cm. f) Lokalizację i wymiary nawierzchni bezpiecznych wokół urządzeń ukazano w projekcie budowanym. 5) Stany istniejące poszczególnych działek: a) dz. nr 141/17, 141/18 obręb Wieniec, gmina Mogilno: Na działkach obecnie zlokalizowane są obiekty małej architektury tj. huśtawka podwójna, piaskownica, zjeżdżalnia, zestaw zabawowy, piłkochwyty, kosz na śmieci oraz regulamin placu zabaw. Strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń zachowane zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Teren działki ogrodzony jest siatką. Nawierzchnia placu zabaw trawiasta. Dodatkowo na terenie działki zlokalizowana jest altana, a sam plac zabaw przylega bezpośrednio do wielofunkcyjnego boiska sportowego. b) dz. nr 201/7 obręb Niestronno, gmina Mogilno: Na działce obecnie zlokalizowane są obiekty małej architektury tj. huśtawka ważka, kosz na śmieci oraz regulamin placu zabaw. Strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń zachowane zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Teren działki ogrodzony jest siatką. Nawierzchnia placu zabaw trawiasta. Do placu zabaw przylega bezpośrednio trawiaste boisko do piłki nożnej. c) dz. nr 18/10 obręb Huta Palędzka, gmina Mogilno: Teren działki jest nie zagospodarowany, pokryty trawą i krzewami. d) dz. nr 199 obręb Padniewko, gmina Mogilno: Na działce obecnie zlokalizowane są obiekty małej architektury tj. bujak na sprężynie, huśtawka ważka, zjeżdżalnia, kosz na śmieci oraz regulamin placu zabaw. Strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń zachowane zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Teren działki ogrodzony jest siatką. Nawierzchnia placu zabaw trawiasta. Plac zabaw znajduje się w obrębie budynki świetlicy wiejskiej oraz stawu. e) dz. nr 18/4 obręb Wiecanowo, gmina Mogilno: Na działce obecnie zlokalizowane są obiekty małej architektury tj. huśtawka podwójna, bujak na sprężynie, huśtawka ważka, huśtawka pojedyncza "bocianie gniazdo", kosze na śmieci, ławki drewniane oraz regulamin placu zabaw. Strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń zachowane zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Nawierzchnia placu zabaw trawiasta. Do placu zabaw przylega bezpośrednio boisko do piłki siatkowej. Na działce zlokalizowane są słupy i oprawy oświetlenia parkowego. f) dz. nr 114 obręb Dzierzążno, gmina Mogilno: Na działce obecnie zlokalizowane są obiekty małej architektury tj.huśtawka podwójna, bujak na sprężynie, huśtawka ważka, piaskownica, zjeżdżalnia, kosz na śmieci oraz regulamin placu zabaw. Strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń zachowane zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Teren działki ogrodzony jest siatką. Nawierzchnia placu zabaw trawiasta. Do placu zabaw przylega bezpośrednio budynek świetlicy wiejskiej. g) dz. nr 28/20 obręb Żabienko, gmina Mogilno: Na działce obecnie zlokalizowane są obiekty małej architektury tj.huśtawka podwójna, bujak na sprężynie, huśtawka ważka, piaskownica, zestaw zabawowy, kosze na śmieci, ławki drewniane oraz regulamin placu zabaw. Strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń zachowane zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Nawierzchnia placu zabaw trawiasta. Do placu zabaw przylega bezpośrednio trawiaste boisko do piłki nożnej. Na granicy działki zlokalizowana jest skrzynka elektroenergetyczna. 6)Projektowane urządzenia: a) dz. nr 141/17, 141/18 obręb Wieniec, gmina Mogilno: o Zestaw "Stożek" - 1 szt. o Zestaw urządzeń 3 w 1: Wahadło + Biegacz + Twister - 1 szt. o Piłkochwyty - dł. 28,0 mb. o Pojemnik do segregacji odpadów 3x120 l - 1 szt. o Tablica informacyjna o zasadach segregowania śmieci - 1 szt. o Tablica regulaminu placu zabaw i siłowni zewnętrznej - 1 szt. b) dz. nr 201/7 obręb Niestronno, gmina Mogilno: o Huśtawka podwójna - 1 szt. o Zestaw zabawowy - 1 szt. o Zestaw "Stożek" - 1 szt. o Ławka drewniano-metalowa - 1 szt. o Pojemnik do segregacji odpadów 3x120 l - 1 szt. o Tablica informacyjna o zasadach segregowania śmieci - 1 szt. o Tablica regulaminu placu zabaw - 1 szt. c) dz. nr 18/10 obręb Huta Palędzka, gmina Mogilno: o Zestaw zabawowy - 1 szt. o Huśtawka podwójna - 1 szt. o Bujak na sprężynie - 1 szt. o Huśtawka ważka - 1 szt. o Zestaw zabawowo-gimnastyczny z dachem - 1 szt. o Ławka drewniano-metalowa - 2 szt. o Ogrodzenie placu zabaw - 94,0 mb. o Pojemnik do segregacji odpadów 3x120 l - 1 szt. o Tablica informacyjna o zasadach segregowania śmieci - 1 szt. o Tablica regulaminu placu zabaw - 1 szt. d) dz. nr 199 obręb Padniewo, gmina Mogilno: o Huśtawka "Bocianie gniazdo" - 1 szt. o Zestaw urządzeń 3 w 1: Wahadło + Biegacz + Twister - 1 szt. o Zestaw zabawowo-gimnastyczny z dachem - 1 szt. o Pojemnik do segregacji odpadów 3x120 l - 1 szt. o Tablica informacyjna o zasadach segregowania śmieci - 1 szt. o Tablica regulaminu placu zabaw i siłowni zewnętrznej - 1 szt. e) dz. nr 18/4 obręb Wiecanowo, gmina Mogilno: o Zjazd na linie - 1 szt. o Zestaw zabawowy - 1 szt. o Zestaw zabawowo-gimnastyczny - 1 szt. o Zestaw urządzeń 3 w 1: Wahadło + Biegacz + Twister - 1 szt. o Zestaw urządzeń 2 w 1: Podciąg + Wyciskanie - 1 szt. o Zestaw urządzeń 2 w 1: Prasa nożna + Wiosło - 1 szt. o Pojemnik do segregacji odpadów 3x120 l - 1 szt. o Tablica informacyjna o zasadach segregowania śmieci - 1 szt. o Tablica regulaminu placu zabaw i siłowni zewnętrznej - 1 szt. f) dz. nr 114 obręb Dzierzążno, gmina Mogilno: o Zestaw urządzeń 3 w 1: Wahadło + Biegacz + Twister - 1 szt. o Zestaw zabawowo-gimnastyczny z dachem - 1 szt. o Pojemnik do segregacji odpadów 3x120 l - 1 szt. o Tablica informacyjna o zasadach segregowania śmieci - 1 szt. o Tablica regulaminu placu zabaw i siłowni zewnętrznej - 1 szt. g) dz. nr 28/20 obręb Żabienko, gmina Mogilno: o Zestaw urządzeń 3 w 1: Wahadło + Biegacz + Twister - 1 szt. o Zestaw sklepik z tablicami edukacyjnymi - 1 szt. o Ogrodzenie placu zabaw - 72,0 mb. o Pojemnik do segregacji odpadów 3x120 l - 1 szt. o Tablica informacyjna o zasadach segregowania śmieci - 1 szt. o Tablica regulaminu placu zabaw i siłowni zewnętrznej - 1 szt. 7) Do przygotowania oferty Wykonawcy powinni również wycenić prace polegające na przestawieniu/przesunięciu istniejących urządzeń placów zabaw, a także prace polegające na ich demontażu. Poprzez przestawienie/przesunięcie istniejących urządzeń placów zabaw Zamawiający rozumie zmianę ich lokalizacji w obrębie danego placu zabaw (bezpieczny demontaż i bezpieczny montaż w nowym miejscu w obrębie danego placu zabaw). Urządzenia przeznaczone do demontażu będą stanowiły własność Zamawiającego. Wykonawca po dokonaniu demontażu urządzeń przewiezie je w wyznaczone miejsce (do 100,0 m od placu zabaw) wskazane przez Zamawiającego. a) Urządzenia przeznaczone do przeniesienia: Lp. Plac zabaw Urządzenie Odległość na jaką należy przestawić/przesunąć urządzenie 1. Wieniec Zjeżdżalnia istniejąca (5) 3,0 m 2. Niestronno Huśtawka ważka istniejąca (2) 2,0 m 3. Padniewo Huśtawka ważka istniejąca (2) 2,0 m 4. Dzierzążno Bujak na sprężynie istniejący (6) 7,0 m Huśtawka podwójna istniejąca (7) 2,0 m 5. Żabienko Piaskownica istniejąca (3) 2,0 m Huśtawka ważka istniejąca (8) 2,0 m b) Urządzenia stanowiące własność Zamawiającego: Niestronno: o Zjeżdżalnia pojedyncza istniejąca, o Piaskownica istniejąca, o Bujak na sprężynie istniejący. Padniewo: o Huśtawka istniejąca, o Piaskownica istniejąca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymiarami urządzeń oraz miejscem ich montażu, zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja projektowa. 3. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 4. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca.
II.5) Główny kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie placów zabaw, z podaniem rodzaju i wartości tego zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone.
Uszczegółowienie:
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
- zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
- zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.),
w terminie do dnia 26.03.2020 r. godz. 12:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP nr rachunku 73 1020 1462 0000 7702 0325 1394 z adnotacją "Budowa nowych oraz przebudowa istniejących placów zabaw na terenie Gminy Mogilno, stanowiących ogólnodostępne obiekty infrastruktury rekreacyjnej".
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankonotwego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie kopii, razem z ofertą.
9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych.
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego"
- "Magiczny Ogród Sensoryczny przy Przedszkolu Miejskim Nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie - budowa w ramach budżetu obywatelskiego"
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dukli wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa placów zabaw i siłowni plenerowych w gminie Fabianki
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY ULICY JEZIORNEJ 39 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ZADANIE W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO
- Doposażenie placu zabaw na terenie sołectwa Palikówka
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.